Toch?quote:Op dinsdag 12 september 2006 23:03 schreef pascalheister het volgende:
Shitkan een modje de titel even aanpassen in:
Het Officiële PSV topic # 185 - Met de eerste CL punten
Zoiets had ik ook bij het binnegaan gezen. Toen even iets over m'n shirt gedaan en binnen weer uitgedaan. Ik was niet de enige LFC fan in het PSV vak op West trouwens. Staand YNWA meezingen op het eind was ook geen probleem.quote:Op woensdag 13 september 2006 00:22 schreef vitessezuid113 het volgende:
Als Kone nou gewoon die bal erin had geschopt
en wat een domme stewards hebben een nederlander met een liverpool shirtje mag er niet in komt er later een ventje aan , ja is het een nederlander dan mag het.
zat ook op west zaten ook nog gewoon engelse , die steward zei dat het niet mocht van Liverpool vette onzin allemaal laten ze dan lekker de pasfotoregestratie , iresscan en weet ik veel wat allemaal invoeren dan kan niemand anders meer dan alleen PSV supporters met een scc kaarten kopen ( kan nu eigenlijk ook wel maar je kan kaarten nog altijd uitlenen )quote:Op woensdag 13 september 2006 00:54 schreef Doc het volgende:
[..]
Zoiets had ik ook bij het binnegaan gezen. Toen even iets over m'n shirt gedaan en binnen weer uitgedaan. Ik was niet de enige LFC fan in het PSV vak op West trouwens. Staand YNWA meezingen op het eind was ook geen probleem.
Heel aardig stadion trouwens.
Hij zat er een paar keer goed bij.quote:
niet te vergelijken met Addo, ook omdat Salcido het goed deed in het centrum......quote:Op woensdag 13 september 2006 01:13 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Hij zat er een paar keer goed bij.
Ik vond hem stukken beter dan Addo de laatste weken.
Alleen die lange ballen...
Salcido was de man die Bellamy veel liet lopen de eerste helft.quote:Op woensdag 13 september 2006 01:18 schreef dndiek het volgende:
[..]
niet te vergelijken met Addo, ook omdat Salcido het goed deed in het centrum......
dacht al dat die liverpoolvlag op de hoofdtribune van jou wasquote:Op woensdag 13 september 2006 00:54 schreef Doc het volgende:
[..]
Zoiets had ik ook bij het binnegaan gezen. Toen even iets over m'n shirt gedaan en binnen weer uitgedaan. Ik was niet de enige LFC fan in het PSV vak op West trouwens. Staand YNWA meezingen op het eind was ook geen probleem.
Heel aardig stadion trouwens.
drama hoor als je alles kon zien. Halfslachtig gedrag. Of je sluit aan bij de aanval of niet maar hij bleef vaak twijfelen en half half doen waarna hij vaak te laat of verkeerd bijsloot.quote:Op woensdag 13 september 2006 01:12 schreef the_legend_killer het volgende:
Reiziger speelde goed. +
1e helft wel, 2e helft (veel) minderquote:Op woensdag 13 september 2006 02:07 schreef rubbereend het volgende:
Want ik ga er zeker vanuit dat de Liverpoolfans aardig gezongen hebben.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |