Park is vet goed bij PSV dat zal ik niet ontkennen, maar zonder Hiddink en met concurrentie van o.a. Scholes denk ik dat ie helaas voor hem op de bank zal blijven. Laat 'm nog 2 jaartjes bij PSV spelen om door te ontwikkelen en dan is ie wel klaar voor een club in het buitenland.quote:Op zondag 5 juni 2005 02:52 schreef rubbereend het volgende:
ik denk dat een aantal mensen Park onderschat. Ik denk dat hij best eens zou kunnen slagen bij ManU.
wie is eigenlijk de zaakwaarnemer van Park?quote:
Het zou beter voor zn ontwikkeling zijn dat hij bij PSV blijft.quote:Op zondag 5 juni 2005 02:54 schreef HAL9000S het volgende:
[..]
Park is vet goed bij PSV dat zal ik niet ontkennen, maar zonder Hiddink en met concurrentie van o.a. Scholes denk ik dat ie helaas voor hem op de bank zal blijven. Laat 'm nog 2 jaartjes bij PSV spelen om door te ontwikkelen en dan is ie wel klaar voor een club in het buitenland.
Een hond; Ik kan ff niet op z'n naam komen.quote:Op zondag 5 juni 2005 02:55 schreef rubbereend het volgende:
[..]
wie is eigenlijk de zaakwaarnemer van Park?
Edgar Barretoquote:Op zondag 5 juni 2005 03:02 schreef Gallorini het volgende:
PSV![]()
![]()
Op welke aankopen hopen de fans hier nog..?
quote:Op zondag 5 juni 2005 03:03 schreef cultheld het volgende:
[..]
Een hond; Ik kan ff niet op z'n naam komen.
Heeft ie niet.quote:Op zondag 5 juni 2005 03:06 schreef twi het volgende:
Heeft Park eigenlijk een leuke vriendin? Ondanks die lelijke rotkop van 'm zou 'ie in Korea toch wel zo'n held zijn inmiddels dat ie daar de mooiste Aziatische schoonheden voor t uitkiezen zou hebben
heb je interesse Twi? ben je verliefd?quote:Op zondag 5 juni 2005 03:06 schreef twi het volgende:
Heeft Park eigenlijk een leuke vriendin? Ondanks die lelijke rotkop van 'm zou 'ie in Korea toch wel zo'n held zijn inmiddels dat ie daar de mooiste Aziatische schoonheden voor t uitkiezen zou hebben
Robinho zou leuk zijnquote:Op zondag 5 juni 2005 03:02 schreef Gallorini het volgende:
PSV![]()
![]()
Andersonquote:Op zondag 5 juni 2005 03:02 schreef Gallorini het volgende:
PSV![]()
![]()
Hij is te slecht voor PSV en komt niet.quote:Op zondag 5 juni 2005 03:15 schreef Gallorini het volgende:
Robinho lijkt mij niet meer haalbaar.
Ikzelf hoop op BarosLijkt me wel een goeie voor PSV
Zeker niet als je weet wat ie bij Liverpool verdient.quote:Op zondag 5 juni 2005 03:39 schreef cultheld het volgende:
[..]
Hij is te slecht voor PSV en komt niet.
Jazeker, ik zou 'r zo van 'm afpikkenquote:Op zondag 5 juni 2005 03:09 schreef rubbereend het volgende:
[..]
heb je interesse Twi? ben je verliefd?
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |