abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 11 juli 2005 @ 11:17:05 #1
72703 Lionheaad
Nothing beats a Lion
pi_28701711

quote:

Uitzendschema Peace Cup:

15 juli 12.00 PSV - Seongnam Ilhwa ES

16 juli 12:00 Sundowns FC - Real Sociedad ES2

19.00 Tottenham Hotspur - Boca Juniors ES

17 juli 13.00 Olympique Lyon - Seongnam Ilhwa ES2

14.00 PSV - Once Caldas ES2

18 juli 12.00 Boca Juniors - Real Socieda ES2

14.30 Boca Juniors - Real Sociedad ES

19 juli 22.00 Tottenham Hotspur - Sundowns FC ES2

20 juli 12.00 PSV - Olympique Lyon ES

12.00 Seongnam Ilhwa - Once Caldas ES2

21 juli 12.00 Tottenham Hotspur - Real Sociedad ES

12.00 Boca Juniors - Sundowns FC ES2

24 juli 12.00 Finale ES2

18.45 Finale ES

ES=Eurosport
ES2=Eurosport2
wordt aan gewerkt....ben net terug
  maandag 11 juli 2005 @ 11:18:15 #2
10119 appelsientje
Het beste onder de zon
pi_28701737
en hier weer verder
To deny our impulses would deny the very thing that make us human.
pi_28701837
Gelukkig heb ik zeer binnenkort ES2. Boca tegen de Spurs en Sociedad en Once Caldas kijken is ook altijd leuk.
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
  maandag 11 juli 2005 @ 11:23:25 #4
100191 PirE
Geaux Tigers
pi_28701863
Ja lekker, al die wedstrijden van PSV zijn op werkdagen. Wordt het later nog herhaald?
“Never assume you will win, never feel safe, never feel confident, never send a "We got this!" text, never take anything for granted, never pose for a picture late in the game, always expect the worst while rooting for the best.”
  maandag 11 juli 2005 @ 11:29:24 #5
67161 modartje
Ik ben LieV
pi_28702003
waarschijnlijk wel eurosport zend wel eens wedstrijden van tijd geleden uit hehe
Ik ben Lievig :P
  maandag 11 juli 2005 @ 12:06:18 #6
90464 R4V3
Forza PSV
pi_28703003
quote:
Telegraaf: Lee heeft besloten te willen vertrekken
Volgens De Telegraaf heeft de Koreaan Lee definitief besloten te willen vertrekken. De linksback heeft nog een contract tot 2006 met een optie voor PSV op nog een seizoen. Hij zou de aanbieding voor contractverlenging hebben afgewezen. Morgen zou Hiddink hem volgens De Telegraaf in een onderhoud nog op een andere gedachten willen brengen.
Das niet zo mooi. Moet zeggen dat ik niet verwacht had dat ie weg zou willen.
  maandag 11 juli 2005 @ 12:22:31 #7
31057 jpg97
Otaku No Kenkyu
pi_28703367
Ach ja, dat kon je verwachten na een goed seizoen ( ook europees ).
Alle ogen zijn natuurlijk op de spelers gericht en dan kun je er donder op zeggen dat ze vertrekken.
Hopelijk krijgen ze er nog aardig wat geld voor om andere goeie spelers te kopen.
Op dinsdag 28 februari 2006 13:50 schreef Avery het volgende:
ik ben dan nieuw ik zie zo dat jij irritant ben jpg
PieAir
Ik denk altijd heel goed na voor ik iets stoms zeg...
pi_28703902
Lijkt wel of die zaakwaarnemer van Lee liever heeft dat ie weggaat dan Lee zelf

Enkele quotes van meneer Dong-kook Kim:
quote:
'De situatie is glashelder. Young-pyo wil PSV verlaten, dat heeft hij me duidelijk gezegd'
'In eeste instantie waren we erg blij met de kans om een nieuw contract voor PSV te tekenen. [...] Toen de financiële voorwaarden ter sprake kwamen, bleek echter dat er een onoverbrugbare kloof tussen vraag en aanbod bestaat.'
Nog wat feiten:

PSV mag vragen wat ze willen.
Serieus geïnteresseerde clubs: Newcastle / Everton / Aston Villa + 2 clubs v/h vaste land.
Vraagprijs: ¤5 miljoen
Hiddink weigert een gesprek met de zaakwaarnemer.

pi_28704101
quote:
Hiddink neemt drie jeugdspelers mee

Roy Beerens, Guy Dufour en Ismaïl Aisatti maken deel uit van de PSV-selectie die vertrekt voor een oefentrip door Zuid-Korea.
Beerens (17), Dufour (18) en Aisatti (16) krijgen van trainer Guus Hiddink de kans te ruiken aan het grote werk. Het drietal speelde afgelopen seizoen bij de beloftes van PSV. De Eindhovense club werkt in Korea drie oefenduels af.

Naast de drie jeugdspelers is Myrie Madrano een onbekend gezicht in de PSV-selectie voor de oefentrip in Azië. De rechtsback uit Costa Rica krijgt twee weken de kans zich te bewijzen.

Hiddink heeft ook een plaats ingeruimd voor Ibrahim Afellay. De middenvelder is voldoende hersteld van een enkelblessure die hij opliep tijdens het WK onder 20. Theo Lucius is daarentegen nog niet van de partij. De neo-international werkt nog aan zijn herstel na zijn beenbreuk in de interland tegen Finland.

Csaba Féher en Michael Lamey behoren wel tot de 24-koppige selectie. In tegenstelling tot Jasar Takak, die eveneens mag vertrekken bij de Brabantse club, krijgt het tweetal de kans een plaats in de a-selectie te heroveren.
Goed nieuws dat Hiddink de jeugd een kans geeft
We sure are cute for two ugly people.
  maandag 11 juli 2005 @ 12:56:30 #10
107445 Jajong
Hadouken!
pi_28704256
* Jajong maakt geluid van leeglopende ballon
[i]Doordeweeks werken, in het weekend aan de coke[/i]
The Ultimate Predictor 2011/2012 Champ!
  maandag 11 juli 2005 @ 13:06:11 #11
93264 Spideyman
"With great power.....
pi_28704505
Pff begin nu toch wel een beetje ziek te worden van spelers die vertrekken. Nu moet er dus ook nog een nieuwe linksback bij. Heeft er iemand hier al een fatsoenlijke opvolger voor Lee op het oog?
..... comes great responsibility"
--==Forza PSV==-- --==Forza Nilis==--
I Shot Her Above The Kneecap, She Can Still Walk - Jack Bauer
pi_28704568
quote:
Op maandag 11 juli 2005 13:06 schreef Spideyman het volgende:
Pff begin nu toch wel een beetje ziek te worden van spelers die vertrekken. Nu moet er dus ook nog een nieuwe linksback bij. Heeft er iemand hier al een fatsoenlijke opvolger voor Lee op het oog?
Bosschaart? Maxwell?
I didn't lose my mind, it was mine to give away.
  maandag 11 juli 2005 @ 13:08:57 #13
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_28704575
Snoyl?
NAAR HET ANDERE FORUM!
pi_28704775
Het moet wel aan een bepaald niveau voldoen/fit* zijn...

* doorstrepen wat niet van toepassing is...

Wel bedankt voor jullie constructieve bijdragen.
What we do in life echoes in eternity
Just relax - It's what Jesus would do
Wat een vrouw!
spits!
  maandag 11 juli 2005 @ 13:41:13 #15
81576 The_M
He, alles goed? Nee, 2 fout...
pi_28705285
quote:
Op maandag 11 juli 2005 13:06 schreef Spideyman het volgende:
Gewoon met 3 verdedigers gaan spelen, Ooijer Alex Bouma.........en als Ooijer weg gaat Lucius
pi_28705685
Ooijer is met Lucius nog wel te vervangen. Daarachter dan een jeugdspeler of een goedkope aankoop. Lee daarentegen zal lastiger zijn. Goessens is nu tweede linksback, dus dan moet er nog een aankoop komen.

Trouwens, vandaag zou toch iets bekend moeten worden van Kalou? PSV zou inmiddels al een (laatste) bod uitgebracht moeten hebben? Geruchtenverspreider 7ronaldo7 weet te melden:
quote:
Hey jongens .. goed nieuws.. ik weet niets ervan of het morgen in de telegraaf staat enzo.. maar psv heeft vanochtend gesprekken gehad met feyenoord.. maar de insiders bij psv mochtten zelfs niets tegen mijn bron zeggen maar ze zeiden het zo op een manier van.. jah het is rond.. haha dus ik hoop dat het morgen officieel bekend word gemaakt! het kon ook niet mis gaan eigenlijk.. gelukkig komt kalou.. nu benk alleen benieuwd voor hoeveel en welke constructie enzo..
maar morgen lijkt me nog te vroeg.. psv zal (denk ik)ook nog eerst met kalou zelf moeten praten maarjah da weet ik niet..
  maandag 11 juli 2005 @ 13:58:56 #17
93264 Spideyman
"With great power.....
pi_28705722
quote:
Op maandag 11 juli 2005 13:41 schreef The_M het volgende:

[..]

Gewoon met 3 verdedigers gaan spelen, Ooijer Alex Bouma.........en als Ooijer weg gaat Lucius
Alsjeblieft niet zeg. Geef mij maar opkomende backs en een verdediging die staat.

En voor de grapjassen DG en Aldo: Wat DD zegt.
..... comes great responsibility"
--==Forza PSV==-- --==Forza Nilis==--
I Shot Her Above The Kneecap, She Can Still Walk - Jack Bauer
  maandag 11 juli 2005 @ 14:03:19 #18
10119 appelsientje
Het beste onder de zon
pi_28705825
quote:
Op maandag 11 juli 2005 13:57 schreef JustJunior het volgende:

Trouwens, vandaag zou toch iets bekend moeten worden van Kalou? PSV zou inmiddels al een (laatste) bod uitgebracht moeten hebben? Geruchtenverspreider 7ronaldo7 weet te melden:
[..]

Yeah right alsof iemand dat gelooft....
pi_28705922
Trouwens, in wat voor opstelling zal PSV gaan spelen in Korea? De selectie is nog niet erg uitgebalanceerd (gebrek aan vleugelspelers m.n.). De selectie volgens psv.nl:
quote:
Gomes, Zoetebier, Coe, Alex, Ooijer, Bouma, Addo, Cocu, De Jong, Afellay, Farfán, Vennegoor of Hesselink, Robert, Sibon, Fehér, Ferreyra, Vaÿrynen, Lee, Simons, Lamey, Beerens, Dufour, Aisatii en Myrie Medrano.
Waarom zit Goessens er eigenlijk niet bij?

Mijn gok:

-------Gomes-----------
Ooijer-Alex-Bouma-Lee
Vaÿrinnen-Simons-Cocu
Farfan-Vennegoor-Robert

Misschien Beerens voor Robert. En later kan Afellay of Aisatii misschien speeltijd krijgen voor Cocu of Vaÿrinnen. Ferreyra, de Jong en Medrano zullen ook wel speeltijd krijgen denk ik
quote:
Op maandag 11 juli 2005 14:03 schreef appelsientje het volgende:

[..]

Yeah right alsof iemand dat gelooft....
Vandaar ook de " "
  maandag 11 juli 2005 @ 14:19:28 #20
10119 appelsientje
Het beste onder de zon
pi_28706263
ik begreep het JJ

Maar dat die gast door blijft gaan mijn z'n 'bronnen'
  maandag 11 juli 2005 @ 14:20:24 #21
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_28706291
quote:
Op maandag 11 juli 2005 14:19 schreef appelsientje het volgende:
ik begreep het JJ

Maar dat die gast door blijft gaan mijn z'n 'bronnen'
die gast is zelfs erger dan cult
NAAR HET ANDERE FORUM!
  maandag 11 juli 2005 @ 14:32:32 #22
10119 appelsientje
Het beste onder de zon
pi_28706636
quote:
Op maandag 11 juli 2005 14:20 schreef DutchGooner het volgende:

[..]

die gast is zelfs erger dan cult
ja idd... en ik dacht dat cult al erg was...
pi_28706765
quote:
Op maandag 11 juli 2005 14:07 schreef JustJunior het volgende:
Trouwens, in wat voor opstelling zal PSV gaan spelen in Korea? De selectie is nog niet erg uitgebalanceerd (gebrek aan vleugelspelers m.n.). De selectie volgens psv.nl:
[..]

Waarom zit Goessens er eigenlijk niet bij?

Mijn gok:

-------Gomes-----------
Ooijer-Alex-Bouma-Lee
Vaÿrinnen-Simons-Cocu
Farfan-Vennegoor-Robert

Misschien Beerens voor Robert. En later kan Afellay of Aisatii misschien speeltijd krijgen voor Cocu of Vaÿrinnen. Ferreyra, de Jong en Medrano zullen ook wel speeltijd krijgen denk ik
[..]

Vandaar ook de " "
Die Beerens mag blij zijn als hij dit seizoen een keer 5 minuten mag invallen. Ze zijn mee als opvulsel. Guus haalt nog wel wat versterkingen binnen, daar kan je wel vanuit gaan.
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
  Moderator / Redactie Sport / Weblog maandag 11 juli 2005 @ 14:52:32 #24
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_28707149
quote:
Op maandag 11 juli 2005 13:57 schreef JustJunior het volgende:
Ooijer is met Lucius nog wel te vervangen. Daarachter dan een jeugdspeler of een goedkope aankoop. Lee daarentegen zal lastiger zijn. Goessens is nu tweede linksback, dus dan moet er nog een aankoop komen.

[..]

daarachter een goedkope vervanger krijg je net zoiets als Bogelund waar je in Europa nix aan hebt

k krijg een beetje het idee dat er met de contract verlengingen te lang is gewacht. als je contracten verlengt in een transferperiode is dat te laat vind ik. Deze speler hadden allemaal in de winterstop al langer vastgelegd moeten worden.
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_28707207
Als Ooijer weggaat heb je gewoon een kwalitatief sterke rechtsback nodig, omdat zo'n positie wel erg licht bezet is als je daar alleen Lucius en een jeugdspeler voor hebt, terwijl je wel op drie fronten mee dient te strijden en Lucius nog geblesseerd is.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')