quote:
Uitzendschema Peace Cup:
15 juli 12.00 PSV - Seongnam Ilhwa ES
16 juli 12:00 Sundowns FC - Real Sociedad ES2
19.00 Tottenham Hotspur - Boca Juniors ES
17 juli 13.00 Olympique Lyon - Seongnam Ilhwa ES2
14.00 PSV - Once Caldas ES2
18 juli 12.00 Boca Juniors - Real Socieda ES2
14.30 Boca Juniors - Real Sociedad ES
19 juli 22.00 Tottenham Hotspur - Sundowns FC ES2
20 juli 12.00 PSV - Olympique Lyon ES
12.00 Seongnam Ilhwa - Once Caldas ES2
21 juli 12.00 Tottenham Hotspur - Real Sociedad ES
12.00 Boca Juniors - Sundowns FC ES2
24 juli 12.00 Finale ES2
18.45 Finale ES
ES=Eurosport
ES2=Eurosport2
Das niet zo mooi. Moet zeggen dat ik niet verwacht had dat ie weg zou willen.quote:Telegraaf: Lee heeft besloten te willen vertrekken
Volgens De Telegraaf heeft de Koreaan Lee definitief besloten te willen vertrekken. De linksback heeft nog een contract tot 2006 met een optie voor PSV op nog een seizoen. Hij zou de aanbieding voor contractverlenging hebben afgewezen. Morgen zou Hiddink hem volgens De Telegraaf in een onderhoud nog op een andere gedachten willen brengen.
Nog wat feiten:quote:'De situatie is glashelder. Young-pyo wil PSV verlaten, dat heeft hij me duidelijk gezegd'
'In eeste instantie waren we erg blij met de kans om een nieuw contract voor PSV te tekenen. [...] Toen de financiële voorwaarden ter sprake kwamen, bleek echter dat er een onoverbrugbare kloof tussen vraag en aanbod bestaat.'
Goed nieuws dat Hiddink de jeugd een kans geeftquote:Hiddink neemt drie jeugdspelers mee
Roy Beerens, Guy Dufour en Ismaïl Aisatti maken deel uit van de PSV-selectie die vertrekt voor een oefentrip door Zuid-Korea.
Beerens (17), Dufour (18) en Aisatti (16) krijgen van trainer Guus Hiddink de kans te ruiken aan het grote werk. Het drietal speelde afgelopen seizoen bij de beloftes van PSV. De Eindhovense club werkt in Korea drie oefenduels af.
Naast de drie jeugdspelers is Myrie Madrano een onbekend gezicht in de PSV-selectie voor de oefentrip in Azië. De rechtsback uit Costa Rica krijgt twee weken de kans zich te bewijzen.
Hiddink heeft ook een plaats ingeruimd voor Ibrahim Afellay. De middenvelder is voldoende hersteld van een enkelblessure die hij opliep tijdens het WK onder 20. Theo Lucius is daarentegen nog niet van de partij. De neo-international werkt nog aan zijn herstel na zijn beenbreuk in de interland tegen Finland.
Csaba Féher en Michael Lamey behoren wel tot de 24-koppige selectie. In tegenstelling tot Jasar Takak, die eveneens mag vertrekken bij de Brabantse club, krijgt het tweetal de kans een plaats in de a-selectie te heroveren.
Bosschaart? Maxwell?quote:Op maandag 11 juli 2005 13:06 schreef Spideyman het volgende:
Pff begin nu toch wel een beetje ziek te worden van spelers die vertrekken. Nu moet er dus ook nog een nieuwe linksback bij. Heeft er iemand hier al een fatsoenlijke opvolger voor Lee op het oog?
Gewoon met 3 verdedigers gaan spelen, Ooijer Alex Bouma.........en als Ooijer weg gaat Luciusquote:Op maandag 11 juli 2005 13:06 schreef Spideyman het volgende:
Pff begin nu toch wel een beetje ziek te worden van spelers die vertrekken. Nu moet er dus ook nog een nieuwe linksback bij. Heeft er iemand hier al een fatsoenlijke opvolger voor Lee op het oog?
quote:Hey jongens .. goed nieuws.. ik weet niets ervan of het morgen in de telegraaf staat enzo.. maar psv heeft vanochtend gesprekken gehad met feyenoord.. maar de insiders bij psv mochtten zelfs niets tegen mijn bron zeggen maar ze zeiden het zo op een manier van.. jah het is rond.. haha dus ik hoop dat het morgen officieel bekend word gemaakt! het kon ook niet mis gaan eigenlijk.. gelukkig komt kalou.. nu benk alleen benieuwd voor hoeveel en welke constructie enzo..
maar morgen lijkt me nog te vroeg.. psv zal (denk ik)ook nog eerst met kalou zelf moeten praten maarjah da weet ik niet..
Alsjeblieft niet zeg. Geef mij maar opkomende backs en een verdediging die staat.quote:Op maandag 11 juli 2005 13:41 schreef The_M het volgende:
[..]
Gewoon met 3 verdedigers gaan spelen, Ooijer Alex Bouma.........en als Ooijer weg gaat Lucius![]()
Yeah right alsof iemand dat gelooft....quote:Op maandag 11 juli 2005 13:57 schreef JustJunior het volgende:
Trouwens, vandaag zou toch iets bekend moeten worden van Kalou? PSV zou inmiddels al een (laatste) bod uitgebracht moeten hebben? Geruchtenverspreider 7ronaldo7 weet te melden:
[..]
![]()
Waarom zit Goessens er eigenlijk niet bij?quote:Gomes, Zoetebier, Coe, Alex, Ooijer, Bouma, Addo, Cocu, De Jong, Afellay, Farfán, Vennegoor of Hesselink, Robert, Sibon, Fehér, Ferreyra, Vaÿrynen, Lee, Simons, Lamey, Beerens, Dufour, Aisatii en Myrie Medrano.
Vandaar ook de "quote:Op maandag 11 juli 2005 14:03 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Yeah right alsof iemand dat gelooft....
die gast is zelfs erger dan cultquote:Op maandag 11 juli 2005 14:19 schreef appelsientje het volgende:
ik begreep het JJ
Maar dat die gast door blijft gaan mijn z'n 'bronnen'
ja idd... en ik dacht dat cult al erg was...quote:Op maandag 11 juli 2005 14:20 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
die gast is zelfs erger dan cult
Die Beerens mag blij zijn als hij dit seizoen een keer 5 minuten mag invallen. Ze zijn mee als opvulsel. Guus haalt nog wel wat versterkingen binnen, daar kan je wel vanuit gaan.quote:Op maandag 11 juli 2005 14:07 schreef JustJunior het volgende:
Trouwens, in wat voor opstelling zal PSV gaan spelen in Korea? De selectie is nog niet erg uitgebalanceerd (gebrek aan vleugelspelers m.n.). De selectie volgens psv.nl:
[..]
Waarom zit Goessens er eigenlijk niet bij?
Mijn gok:
-------Gomes-----------
Ooijer-Alex-Bouma-Lee
Vaÿrinnen-Simons-Cocu
Farfan-Vennegoor-Robert
Misschien Beerens voor Robert. En later kan Afellay of Aisatii misschien speeltijd krijgen voor Cocu of Vaÿrinnen. Ferreyra, de Jong en Medrano zullen ook wel speeltijd krijgen denk ik
[..]
Vandaar ook de ""
daarachter een goedkope vervangerquote:Op maandag 11 juli 2005 13:57 schreef JustJunior het volgende:
Ooijer is met Lucius nog wel te vervangen. Daarachter dan een jeugdspeler of een goedkope aankoop. Lee daarentegen zal lastiger zijn. Goessens is nu tweede linksback, dus dan moet er nog een aankoop komen.
Trouwens, vandaag zou toch iets bekend moeten worden van Kalou? PSV zou inmiddels al een (laatste) bod uitgebracht moeten hebben? Geruchtenverspreider 7ronaldo7 weet te melden:
[..]
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |