Nou ik zou zeggen: Haal die keeperquote:Op woensdag 12 maart 2008 13:37 schreef Leso_Varen het volgende:
[..]
Maar het is niet erg ofzo hoor, maar wel opvallend
En vanavond gaan ze winnen
(hoop ik, ben er niet heel gerust op)
Van mij hoeft hij inderdaad niet naar Brazilie, laat maar lekker al zijn energie bij PSV, maar wel ontzettend dom van ze.. Gomes is zo goed!quote:Op woensdag 12 maart 2008 13:37 schreef Leso_Varen het volgende:
[..]
En vanavond gaan ze winnen
(hoop ik, ben er niet heel gerust op)
grr ik wil ook wel weer es een wedstrijd bezoeken... maar ja tis helemaal aan de andere kant van et landquote:Op woensdag 12 maart 2008 15:24 schreef JufJoop het volgende:
[..]
Van mij hoeft hij inderdaad niet naar Brazilie, laat maar lekker al zijn energie bij PSV, maar wel ontzettend dom van ze.. Gomes is zo goed!
Ps. Ik hoop ook dat ze winnen.. mijn eerste Europese wedstrijd die ik in het echt ga zien!!
Echt ongelooflijk...quote:Op woensdag 12 maart 2008 13:37 schreef Leso_Varen het volgende:
[..]
Nou ja PSV heeft eerst ook betere keepers onder de loep gehad.quote:
quote:Op maandag 30 augustus 2004 17:02 schreef methodmich het volgende:
Van Dijk is niet veel slechter dan Gomes hoor.
quote:Op donderdag 2 september 2004 19:17 schreef methodmich het volgende:
Jammer, met Zoetebier is PSV namelijk sterker dan met Gomes.
quote:Op donderdag 16 december 2004 16:20 schreef aldostuta het volgende:
[..]
En daar komt nog bij dat Gentenaar beter is dan Gomes.
quote:Op donderdag 20 januari 2005 23:39 schreef Asskicker14 het volgende:
da Silva Gomes, de Taffarel van de 21ste eeuw
Moet je een kaartje kopen!quote:
1: Ik woon in Gelderlandquote:
1. Ga naar je vriendin, teven Helmondquote:Op woensdag 12 maart 2008 17:07 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
1: Ik woon in Gelderland, (m'n vriendin in Helmond btw, dus dat is wel dichtbij)
2: Ik moet werken en kon geen vrij krijgen
3: Ik heb morgenochtend om 7 uur autorijles, dus kan dan niet terug met de trein, zolaat.
Ik vond hem wel aardig bedachtquote:• Dunga is als enige wél in staat Gomes te passeren.
Frans Maas
Hopen dat we dat na vanavond nog steeds kunnen zeggenquote:Op woensdag 12 maart 2008 18:11 schreef Leso_Varen het volgende:
Bij 't Wereld van VI.nl stond een leuke opmerking over Gomes:
[..]
Ik vond hem wel aardig bedacht
Is het weer niet uitverkocht? Had ik niet verwacht, zelfs met deze prijzenquote:Op woensdag 12 maart 2008 17:20 schreef mcyodogg het volgende:
Ze mogen de prijzen trouwens nog wel een rondje bevriezen als we doorgaan. Zelfs Tottenham krijgen ze amper vol.
Bron: ED.nlquote:Modellen 'bewaken' orde bij PSV
EINDHOVEN - Het lijkt welhaast een ideale oplossing: 50 knappe meiden in uniform handhaven woensdag de openbare orde rondom de voetbalwedstrijd PSV-Tottenham Hotspur in Eindhoven.
Zodat een eventuele politiestaking ditmaal geen roet in het eten gooit voor de vele Nederlandse voetbalsupporters. Een oplossing waar Minister Guusje ter Horst niet aan te pas hoefde te komen. Ontwikkeld in het Brabantse Deurne en dus niet in de Tweede Kamer.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |