abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_57387847

Selectie PSV 2007/2008

Technische staf:
Sef Vergoossen (Hoofdcoach)
Jan Wouters (Assistent-trainer)
Dwight Lodewegs ( Assistent-trainer)
Mart van den Heuvel (Masseur/verzorger)
Joop Hiele (Keeperstrainer)
Luc van Agt (Inspanningsfysioloog)
Ferd van Odenhoven (Fysiotherapeut)

Doelverdedigers:
01. Heurelho Gomes
21. Bas Roorda
31. Cássio Ramos

Verdedigers:
02. Jan Kromkamp
03. Carlos Salcido
04. Manuel Da Costa
05. Mike Zonneveld
13. Alcides
14. Slobodan Rajkovic
18. Eric Addo
23. Fagner Conserva Lemos
24. Dirk Marcellis

Middenvelders:
06. Timmy Simons
07. Mika Väyrynen
08. Edison Mendez
15. Jason Culina
16. Ismail Aissati
20. Ibrahim Afellay
22. Balász Dzsudzsák
25. John de Jong
26. Tommie van der Leegte
28. Otman Bakkal

Aanvallers:
09. Danko Lazovic
10. Danny Koevermans
17. Jefferson Farfán
19. Jonathan Reis
29. Género Zeefuik

Laatstgespeelde wedstrijd: Tottenham Hotspur - PSV (UEFA CUP)

Tottenham Hotspur - PSV (UEFA CUP)
Donderdag 6 maart
Tijd: 21:05

Karakteristieken

Uitslag: 0-1 (0-1)

Scoreverloop:
0-1 Jefferson Farfán ('34)

Arbiter: Lannoy (Fra)

Toeschouwers: 35000

Geel:
PSV: Jefferson Farfán ('53)
Tottenham Hotspur: Gilberto ('26), Chimbonda ('44), Berbatov ('70)

Geel:
PSV: Alcides ('31), Danko Lazovic ('40), Balázs Dzsudzsák ('51), Ibrahim Afellay ('68)
FC Utrecht: Schut ('26)

Komende wedstrijden:

Roda JC - PSV
Zondag 16 maart
Tijd: 14:30

PSV - Ajax
Woensdag 19 maart
Tijd: 20:45

PSV - FC Groningen
Zaterdag 22 maart
Tijd: 19:30

Voor de laatste goals, samenvattingen en filmpjes kijk je op http://www.psv.tv/ of http://nl.youtube.com/user/psveindhoven of http://www.freewebs.com/phoolie84/

OP PSV Topic
Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.
  zaterdag 15 maart 2008 @ 00:02:07 #2
11102 knep
Mountainfreak
pi_57387902
quote:
Op vrijdag 14 maart 2008 23:58 schreef DuTank het volgende:
Ik maak wel alvast nieuw topic aan.. Een vers topic voor de mensen die morgenvroeg opstaan
Zo laat is het nog niet .
  zaterdag 15 maart 2008 @ 00:05:26 #3
11102 knep
Mountainfreak
pi_57387933
Hopelijk speelt Roda net zo slap als de vorige wedstrijden en zijn er bij PSV een fikse dosis positieve revanche gevoelens .
pi_57388026
quote:
Prandelli prepared for PSV
Friday 14 March, 2008

Cesare Prandelli is not remotely concerned at the UEFA Cup draw with PSV Eindhoven, especially as Fiorentina have insider knowledge.

The quarter-final will be against the Dutch club, considered one of the toughest potential opponents along with Bayern Munich.

“We will face PSV with our usual spirit,” insisted Prandelli. “We are ready to play to win, the same way we do against any team.

“We’ll honour this international commitment right to the end, just as we always have.”

The Viola squeezed through to the final eight on penalties after a 2-2 aggregate draw with Everton.

The first leg will be in Florence on April 3 with the decider in Eindhoven on April 10.

Fiorentina have ‘insider information’ on their next opponents, as January signing Manuel Da Costa moved from PSV.

“They are a team that have achieved an excellent standard of football thanks to their new Coach, Sef Vergoossen, who arrived in June,” explained Da Costa on the official Fiorentina website.

Yet Vergoosen already knows he will depart at the end of the season to make way for Hamburg’s Huub Stevens.

“They have a similar approach whether it be at home or away. The individuals are impressive, but the stand-outs are the goalkeeper Heurelho Gomes and striker Jefferson Farfan.

“They are a tactically organised side who love to play entertaining football.”

PSV also qualified for the quarter-finals on a penalty shoot-out, as they won the first leg 1-0 away to Tottenham and were defeated by the same scoreline in Holland.
Fiorentina heeft een mooi team. Naast Mutu en Vieri ook Frey, die veelvuldig in verband gebracht wordt met Milan, Montolivo ( ) en Pazzini ( Type Pelle, alleen dan in alles beter ). Verder spelen ze zo goed als altijd met 2 spitsen en vleugelaanvallers in een 4-4-2 of 3-5-2 formatie.
Ik typ straat.
Mijn fashion blog: http://ludosfashionblog.wordpress.com/
pi_57388032
Goede TT trouwens?
pi_57388040
Die Da Costa uit de OP zit bij de tegenstander hoor
PSV --- Chelsea FC --- Frank Lampard --- Heinz-Harald Frentzen --- Timo Glock
pi_57388100
Ik ben Ajaxfan dus ik hoop dat PSV de komende twee wedstrijden verliest, maar tegen Fiorentina wens ik ze alle succes ! Ik zat juichend op de bank afgelopen woensdag .
Mijn eigen Weblog-bericht O+! - Mijn eigen Fotoboek-bericht O+!
ik loop - hij loopt - jij loopt - loop jij
ik word - hij wordt - jij wordt - word jij
pi_57388154
quote:
Op zaterdag 15 maart 2008 00:10 schreef DuTank het volgende:
Goede TT trouwens?
Beetje voorbarig met eerst Roda, Ajax, Groningen en NEC op het programma.
Ik typ straat.
pi_57388255
quote:
Op zaterdag 15 maart 2008 00:15 schreef LudoSanders het volgende:

[..]

Beetje voorbarig met eerst Roda, Ajax, Groningen en NEC op het programma.
Nja, wel actueel met de loting toch?
pi_57388274
Gaat hard met de topics

Wat een misplaatst positivisme ineens. We speelden één goede wedstrijd tegen Tottenham en gingen dankzij een goede penaltyreeks naar de kwartfinale. Dan gaan we niet ineens even Fiorentina uitschakelen en doorstomen naar de finale.

Ik hoop dat ze na zo'n slopende verlenging tegen Tottenham nog genoeg energie hebben voor Roda. Die moeten we eerst maar eens weten te winnen. En dan volgen Ajax en Groningen ook nog eens.
We sure are cute for two ugly people.
pi_57388299
Jammer dat jullie door zijn gegaan, maar wat is die Marcellis een geweldenaar in wording. Goed voor het Nederlands elftal
  zaterdag 15 maart 2008 @ 00:27:02 #12
69083 noxious
Viva la Revolución!
pi_57388394
Inderdaad, pas 19 en staat er toch weer elke keer.
Wat een ijskonijn ook dat ie dan ook gewoon die penalty neemt, geweldig!

Helemaal na het overlijden van z'n broer, en dan zo terugkomen, respect voor die jongen
To do is to be. (Nietzsche) ... To be is to do. (Descartes) ... Do be do be do. (Sinatra)
  zaterdag 15 maart 2008 @ 00:35:26 #13
139407 jorienvdherik
Feyenoord KNVB Beker 07-08
pi_57388564
Wat zouden jullie er van vinden, als koevermans deze zomer naar Feyenoord zou gaan ?
Onbegrijpelijk dat die niet speelt, zoveel goals al.

in een 4-4-2 met makaay bij Feyenoord zou die echt passen
pi_57388614
Zowel Koevermans als Lazovic mogen wat mij betreft aan het eind van het seizoen vertrekken. PSV onwaardige spitsen.
Ik typ straat.
pi_57388747
quote:
Op zaterdag 15 maart 2008 00:37 schreef LudoSanders het volgende:
Zowel Koevermans als Lazovic mogen wat mij betreft aan het eind van het seizoen vertrekken. PSV onwaardige spitsen.
Lazovic mag inderdaad weg. Koevermans moet jij meer spelen.
Utrecht - FC Utrecht - Chelsea - Lampard
pi_57388878
quote:
Op zaterdag 15 maart 2008 00:44 schreef Arjann87 het volgende:

[..]

Lazovic mag inderdaad weg. Koevermans moet jij meer spelen.
Koevermans komt Europees te kort, het spelpeil in de competitie daalt zodra hij het veld inkomt. Als Koevermans die levensgrote kans, die fataal had kunnen zijn, niet had gehad zou men zich afvragen of hij wel meegedaan had afgelopen woensdag.

Koevermans kan ondanks zijn lengte niet koppen, ondanks zijn postuur geen balletje vast houden en aan snelheid ontbreekt het hem logischerwijs ook. Koevermans mag komend seizoen het gewoon bij Feyenoord, Groningen oid gaan proberen.
Ik typ straat.
pi_57388956
''laatstgespeelde wedstrijd'' klopt niet meer.
pi_57389076
Lazovic mag eventueel blijven, als hij wat meer gaat renderen. Koevermans mag wegwezen, hij scoort dan wel veel, maar het spelniveau zakt wel veels te diep in als hij invalt.
pi_57389600
Is Da Costa door Fiorentina niet aangemeld voor de UEFA Cup? Want in principe mag een speler wel voor 2 verschillende clubs in verschillende Europa Cup-toernooien uitkomen.... denk aan Huntelaar
Tijden gaan voorbij, maar de passie blijft!
Winnaar Serie A-toto 2008-2009
Ja, eind april 2007, de mooiste dag van heel m'n leven!
En daarom zing ik nu, bedankt Phillip Cocu!
pi_57389636
Ik ken Fiorentina als tegenstander eigenlijk helemaal niet (qua spel enz.).
  zaterdag 15 maart 2008 @ 02:05:33 #21
172247 djnospinzone
wolfheaded conjurer
pi_57389975
tvp
they ain't proud colours, but they're true
colours of my home
pi_57389987
Hopelijk winnen we van Roda

Gaat een lastige pot worden
pi_57390370
quote:
Op zaterdag 15 maart 2008 01:37 schreef dndiek het volgende:
Is Da Costa door Fiorentina niet aangemeld voor de UEFA Cup? Want in principe mag een speler wel voor 2 verschillende clubs in verschillende Europa Cup-toernooien uitkomen.... denk aan Huntelaar
Volgens mij mag je maar 1 zo'n geval opgeven. Weet niet wie dat anders zou zijn bij Fiorentina trouwens.
pi_57390636
Mutu .
pi_57390706
Fiorentina, wat een makkie wordt dat zeg !
Op naar de halve finales
Nothing to see here, carry on
pi_57390997
Heerlijke loting!
  † In Memoriam † zaterdag 15 maart 2008 @ 08:40:10 #27
135486 Manu82
How you doin'?
pi_57391167
Mooie loting

OP laatste wedstrijd klopt niet
Some memories are best forgotten
Room 23
pi_57391235
quote:
Op zaterdag 15 maart 2008 00:35 schreef jorienvdherik het volgende:
Wat zouden jullie er van vinden, als koevermans deze zomer naar Feyenoord zou gaan ?
Onbegrijpelijk dat die niet speelt, zoveel goals al.

in een 4-4-2 met makaay bij Feyenoord zou die echt passen
Jullie mogen hem hebben. Vier à vijf miljoen moet voldoende zijn
  † In Memoriam † zaterdag 15 maart 2008 @ 09:03:30 #29
135486 Manu82
How you doin'?
pi_57391271
quote:
Op zaterdag 15 maart 2008 08:52 schreef Neoktheone het volgende:

[..]

Jullie mogen hem hebben. Vier à vijf miljoen moet voldoende zijn

Waarom zou je die jongen verkopen met verlies?
Room 23
  zaterdag 15 maart 2008 @ 09:22:15 #30
171936 DuTank
Spaashaas.
pi_57391360
quote:
Op zaterdag 15 maart 2008 08:40 schreef Manu82 het volgende:
Mooie loting

OP laatste wedstrijd klopt niet
Mag jij hem kloppend maken Stuur maar PM of knal hem hier neer
  zaterdag 15 maart 2008 @ 10:50:44 #31
44470 ErikT
Lekker PSV!
pi_57392062
Lee, Kezman en Alex moeten terug komen.
Yeah, well, that's just, like, your opinion, man.
3 weken sterren kijken in augustus: www.iayc.org
pi_57392067
Ben er nog een beetje ziek van...
What we do in life echoes in eternity
Just relax - It's what Jesus would do
Wat een vrouw!
spits!
  zaterdag 15 maart 2008 @ 10:55:20 #33
44470 ErikT
Lekker PSV!
pi_57392112
quote:
Op zaterdag 15 maart 2008 10:51 schreef Dylan Dog het volgende:
Ben er nog een beetje ziek van...
Kan je niet naar de uitwedstrijd?
pi_57392664
quote:
Op zaterdag 15 maart 2008 09:03 schreef Manu82 het volgende:

[..]

Waarom zou je die jongen verkopen met verlies?
Kan ik er wat aan doen dat we er veel te veel voor betaald hebben. Koevermans voegt niets toe. Zou mooi zijn als we hem nog voor dat prijsje kunnen slijten.
  zaterdag 15 maart 2008 @ 12:32:14 #35
139407 jorienvdherik
pi_57393377
bizar hoe jullie over koevermans denken
  zaterdag 15 maart 2008 @ 12:52:27 #36
171936 DuTank
Spaashaas.
pi_57393702
Vind ik ook.. Ideale pinchhitter maar ok. We hebben al zoveel om in de spits te zetten, laat hem maar blijven.
pi_57393790
quote:
Op donderdag 13 maart 2008 14:06 schreef WooZ het volgende:
O en vandaag in het ED stond er als ondertitel bij een foto GOMEZ
Vandaag in het ED een ingezonden brief over deze fout
pi_57393799
quote:
Op zaterdag 15 maart 2008 01:37 schreef dndiek het volgende:
Da Costa heeft al CL gespeeld en mag daardoor niet in de UEFA Cup in actie komen.

Opstellen dus
pi_57393826
Ik ben er niet tijdens de thuiswedstrijd tegen Fiorentina

Als iemand interesse heeft om een kaartje op Oost te hebben, moet ie 't maar ff zeggen pmmen ofzo, kan je maandag/dinsdag ff m'n kaart ophalen in Nijmegen om een kaartje te kopen, want dat ga ik niet doen helaas
pi_57393944
quote:
Op zaterdag 15 maart 2008 12:58 schreef WooZ het volgende:

[..]

Vandaag in het ED een ingezonden brief over deze fout
Die brief zag ik ook ja.
pi_57394320
PSV!
Op zondag 23 maart 2008 02:16 schreef tyros-saver het volgende:
En PaasKonijn Ik heb het gemeld aan de Admin dat jij zei: Heb je typkanker.
pi_57395050
Hoe ver is Reis eigenlijk in zijn ontwikkeling? Minder dan Lazovic en Koevermans kan hij het toch nauwelijks doen lijkt me.
Ik typ straat.
pi_57395289
Roda zou Roda niet zijn als ze na het debakel tegen Sparta van afgelopen zondag morgen wel weer 'gewoon' van PSV winnen..
4/5-7 FreeFunk 11-7 Dance Valley 18-7 Extrema Outdoor
pi_57395326
quote:
De echte PSV-helden waren penaltynemers, niet doelman Gomes

Ik begrijp twee dingen niet.

1. Waarom krijgt de keeper alle lof toegezwaaid als een club met penalty’s doorgaat?

Als Jenas van de Spurs de vijfde strafschop had benut, dan was Tottenham naar de volgende ronde gegaan. Hij ging er niet in. Maar vind je ’t gek met die Braziliaanse Airbus 380 die in de goal stond geparkeerd?

De redding van Gomes leek mooi. Léék. Maar het was een makkie. Jan van Beveren had ‘m klem gehad. Ik zweer ’t. En analyseer de vijf strafschoppen eens. Het werd hoog tijd dat Gomes er eentje tegenhield. Twee pingels had hij gewoon moeten stoppen. Dat waren houdbare ballen. Foutjes dus. Maar dat zegt niemand. Integendeel.

Er bestaat een groot misverstand over strafschoppenseries. Dat keepers de helden zijn. Wat een onzin. Ze kunnen namelijk niets verkeerd doen. Gaat-ie erin, dan neemt niemand het een doelman kwalijk. Een strafschop wordt namelijk (ten onrechte) beschouwd als een uitgesteld doelpunt.

Keepers hebben daardoor geen enkel afbreukrisico. Welke keeper wordt nou verweten dat-ie de penaltyreeks heeft verloren? Ik ken er niet één. Mijn stelling is: wie niet kan verliezen of afgaan kan ook de held niet worden. Maar ook in mijn eigen krant stond met vette letters: HELDENROL GOMES NA WORSTELING.

Belachelijk. De ware helden zijn uiteraard de penaltynemers. Ga maar eens na wat hen te wachten staat. Glenn Hoddle zei over de penalty: ,,Negen van de tien keer zit het missen in het moment nadat je vanaf de middenlijn bent komen aanlopen en voordat je de bal neerlegt. Het is psychisch.’’ Die lange weg van middenstip naar penaltystip. Spokende gedachten.

Als ik ‘m mis… Hij gaat erin... Die keeper lijkt wel een Airbus 380… De bal neerleggen. Keeper begint te zeiken. Opnieuw neerleggen. De intimidatie van de doelman duurt voort. Gefluit van de tribunes. De ogen van je medespelers in je rug. Je speelt met hun eer, hun geld. Het heeft een minuut geduurd eer je mag trappen. Dat is lang. De druk is enorm.

Afijn, in mijn krant had dus moeten staan: HELDENROLLEN BAKKAL EN MARCELLIS. Ze namen de zesde en de zevende. Hadden zelf het vingertje op gestoken. Dapper. Ze schoten ’m onberispelijk in. Knap. Die van Marcellis was perfect. Droog in het zijnetje.

2. Waarom zit Dirk Marcellis niet bij de voorselectie van Oranje?

Toen Dirk Marcellis 15 of 16 was zag ik hem voor het eerst voetballen. Het was in Schiedam, op sportpark Harga. Het Nederlands elftal onder 16 jaar won van Turkije.

Een stevige knaap die flink uitdeelde en technisch aardig onderlegd was. Je zult het nu niet zeggen, maar hij leek sprekend op Mark van Bommel, destijds clubgenoten. Uiterlijk én als voetballer. Marcellis stond soms achterin maar ook vaak op het middenveld. Die ging het wel redden, dachten we. Eén twijfel: zou hij wel snel genoeg worden voor topvoetbal?

Dat is de enige vraag die nog steeds niet te beantwoorden valt. Er bestaan snellere verdedigers. Maar hij is slim, stoïcijns, hard, stevig. Marcellis kan afbreken en redelijk opbouwen. De PSV’er doet mij persoonlijk een beetje denken aan Ronald Spelbos in zijn tijd bij Ajax. Marcellis is pas 19 jaar en dat zou je niet zeggen. Het oogt of hij er al vijf jaar staat.

Dat vinden zijn medespelers ook. Daarom is het verbazend dat onze bondscoach hem geen plaatsje gunt in de voorselectie van Oranje.

De verdediging van het Nederlands elftal dat over anderhalve week oefent tegen Oostenrijk ziet er – voorlopig – zo uit: Bouma, De Cler, Emanuelson, Heitinga, Jaliens, Mathijsen, Melchiot, Ooijer.

Twee namen horen er natuurlijk niet in thuis. Emanuelson is geen linksback en speelt de laatste weken ook geen linksback bij zijn clubje. De voorselectie van Jaliens is ronduit bespottelijk. Om te beginnen is hij altijd een grote dissonant in de selectie. Uit trainingen en interlands blijkt dat hij het niveau niet aan kan.

Dit seizoen is hij bij AZ de weg helemaal kwijt. Met Gianni Zuiverloon is hij in de eredivisie koploper gele kaarten. Hij kreeg er twee voor mekkeren en zeven voor overtredingen. Tegen Feyenoord, woensdag jl., had hij één keer geel en twee keer rood verdiend maar kreeg slechts twee keer geel.

Nee, dan Dirk Marcellis. Wat een zelfbeheersing. Tot nu toe kreeg hij één keer geel. Snel uitproberen, die jongen.
Aldus Hugo Borst
Ik typ straat.
pi_57395424
hoe staat het eigenlijk met de punten voor volgend CL seizoen?, de grootste concurrent voor de xtra CL-voorronde plaats was toch griekenland?, die liggen er allemaal al uit,. dus blijven we qua punten die lui toch automatisch voor nu?
  zaterdag 15 maart 2008 @ 15:17:58 #46
46672 DarkShine
Mijnstreek Oost
pi_57395553
Tot morgen!

Hoe veel komt er dit jaar mee?
Vreuger, wie de beerkratte nog va hoots woare en se moëts blieve durchdrinke um d\'r kachel a te hotte
Planning:
-
pi_57395636
quote:
Op zaterdag 15 maart 2008 15:07 schreef nightfall het volgende:
hoe staat het eigenlijk met de punten voor volgend CL seizoen?, de grootste concurrent voor de xtra CL-voorronde plaats was toch griekenland?, die liggen er allemaal al uit,. dus blijven we qua punten die lui toch automatisch voor nu?
quote:
Nederland dreigt Europese tickets te verliezen
Geschreven op vrijdag, 14 maart om 12:29
De kans is aanzienlijk dat Nederland het vanaf het seizoen 2009/2010 zal moeten doen met twee UEFA Cup-deelnemers in plaats van vier. Op de coëfficiëntenlijst van de Europese voetbalbond bezet Nederland momenteel de negende plaats, waardoor het moet het vrezen voor het verlies van startbewijzen.

Deze positie is namelijk goed voor één rechtstreeks ticket voor de Champions League, één voorronde-ticket voor het miljoenenbal, en twee plaatsen in de UEFA Cup. Voor deze jaargang stond Nederland nog achtste, waardoor er het aankomende seizoen (2008/2009) nog gewoon vier UEFA Cup-plaatsen beschikbaar zijn.

Omdat Rusland Nederland inmiddels is gepasseerd, zal dit hoogstwaarschijnlijk het seizoen daarna veranderen. Nummer acht Portugal staat echter dichtbij, en met Sporting Lissabon hebben de Zuid-Europeanen net als Nederland met PSV nog één actieve club in Europa.

Mocht PSV verder geraken dan Sporting, dan is de kans aanzienlijk dat Nederland Portugal alsnog voorbij gaat. In dat geval mogen er in 2009 tóch vier ploegen worden afgevaardigd aan het toernooi om de UEFA Cup.

De UEFA coëficiëntenlijst

1. Spanje 74,266
2. Engeland 72,749
3. Italië 59,660
4. Frankrijk 52,668
5. Duitsland 47,864
6. Rusland 41,500
7. Roemenië 40,599
8. Portugal 39,784
9. Nederland 38,046
10. Schotland 31,625
Ik typ straat.
  zaterdag 15 maart 2008 @ 15:42:03 #48
192856 -SG-
PSV Eindhoven!
pi_57395893
Morgen Roda....
Denk toch dat we gaan verliezen.
A little knowledge is a dangerous thing.
pi_57396192
ik denk gelijkspel
pi_57396193
Hugo Borst heeft niet helemaal gelijk.

Gomes zat 6 van de 7 penalties in de goede hoek !

Die keeper van de Spurs zat slechts 1 van de 7 keer in de goeie hoek !

Een goeie keeper kan beter beoordelen waar de speler hem gaat schieten en waar de bal dus komt.
pi_57396308
Gomes z'n gestopte pingels waren wel allemaal aan de linkerkant van hem (nu en tegen Lyon) als ik me niet vergis
pi_57396652
Gomes ligt altijd wel in de goede hoek.

Die bijvoorbeeld tegen Utrecht
pi_57396975
Gomes dwong met het keren van dat schot van Steed Malbranque de hele strafschoppenreeks af! Op basis van de wedstrijd had je eerder verwacht dat selectie van Ibrahim Afellay ter discussie gesteld zou worden. Borst is steeds minder scherp, wat zou hem bezighouden?
pi_57397149
Alleen bij die van Berbatov wachtte hij te lang. Als ik zn nummer had, had ik hem gesmst dat hij hem links zou schieten
  zaterdag 15 maart 2008 @ 17:10:43 #55
171936 DuTank
Spaashaas.
pi_57397367
quote:
Op zaterdag 15 maart 2008 16:01 schreef RijstNatie het volgende:
Hugo Borst heeft niet helemaal gelijk.

Gomes zat 6 van de 7 penalties in de goede hoek !

Die keeper van de Spurs zat slechts 1 van de 7 keer in de goeie hoek !

Een goeie keeper kan beter beoordelen waar de speler hem gaat schieten en waar de bal dus komt.
Nou, meestal is dat ook een beetje gokken. Wel kun je alle penalties gaan analyseren die een speler heeft geschoten en dan op aanwijzingen letten waar hij hem gaat schieten, maar dat is vrijwel onmogelijk naar mijn mening.. Op het moment zelf moet je het beslissen, maar natuurlijk kan je wel zien welke hoek hij gaat komen, toch blijft het gokken vind ik
pi_57397503
Gomes heeft niet gegokt, maar gewacht tot het moment dat de speler schoot. Dit ivm de precisie van de penaltynemer na 120min voetbal. Tenminste dat zei hij ergens in een interview.
Ik typ straat.
pi_57397543
quote:
Op zaterdag 15 maart 2008 17:18 schreef LudoSanders het volgende:
Gomes heeft niet gegokt, maar gewacht tot het moment dat de speler schoot. Dit ivm de precisie van de penaltynemer na 120min voetbal. Tenminste dat zei hij ergens in een interview.
Was het advies dat Hiele hem had gegeven voor de strafschoppenreeks
  zaterdag 15 maart 2008 @ 17:23:55 #58
171936 DuTank
Spaashaas.
pi_57397603
quote:
Op zaterdag 15 maart 2008 17:18 schreef LudoSanders het volgende:
Ik had het ook niet over Gomes Over het algemeen is dat van kracht, een penalty in de wedstrijd is gewoon gokken. Maar klopt helemaal wat je zegt hoor, dan gaat het allemaal net een fractie trager na 2 uur ballen. En zo'n keeper, van het kaliber als Gomes, blijft gewoon scherp. Ik vind dat die Borst echt overdrijft... Wat is zijn clubbie? Ajax zeker? Hijs gewoon hater, jatoch
  zaterdag 15 maart 2008 @ 17:32:41 #59
192856 -SG-
PSV Eindhoven!
pi_57397768
quote:
Op zaterdag 15 maart 2008 17:23 schreef DuTank het volgende:

[..]

Ik had het ook niet over Gomes Over het algemeen is dat van kracht, een penalty in de wedstrijd is gewoon gokken. Maar klopt helemaal wat je zegt hoor, dan gaat het allemaal net een fractie trager na 2 uur ballen. En zo'n keeper, van het kaliber als Gomes, blijft gewoon scherp. Ik vind dat die Borst echt overdrijft... Wat is zijn clubbie? Ajax zeker? Hijs gewoon hater, jatoch
Sparta is zijn clubbie.
pi_57400145
PSV

Morgen vrees ik voor een debacle tegen Roda maar goed
Als het niet wil branden moet je beter stoken.
pi_57400334
quote:
Op zaterdag 15 maart 2008 19:52 schreef du_ke het volgende:
PSV

Mocht het uitlopen op een debacle, waar ik ook voor vrees, zou het nog wel eens erg lastig kunnen worden.
Ik typ straat.
pi_57400391
quote:
Op zaterdag 15 maart 2008 20:03 schreef LudoSanders het volgende:

[..]

Mocht het uitlopen op een debacle, waar ik ook voor vrees, zou het nog wel eens erg lastig kunnen worden.
Dat zeker al is de concurrentie minstens even labiel.
pi_57400489
quote:
Op zaterdag 15 maart 2008 19:52 schreef du_ke het volgende:
PSV

Ik ook maar zelfs dan hebben we nog alles in eigen hand. Mocht Ajax morgen op 3 punten komen dan zullen op woensdag de mannen van de mietjes gescheden worden.
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_57403973
Zo, de stats voor deze reeks zijn ook weer klaar.
Alle cijfers zijn over de eerste 300 topics.
Bedankt rubbereend voor het aanleveren van de topics.
Sport is de belangrijkste bijzaak in het leven.
pi_57403982
Wie hebben er het meest gepost in de PSV-topic reeks?

001. 6803 rubbereend
002. 5094 cultheld
003. 3306 the_legend_killer
004. 2486 pascalheister
005. 2481 appelsientje
006. 2366 PyTh
007. 2303 Grrrrrrrr
008. 2169 Dylan Dog
009. 2127 methodmich
010. 1857 Zapper
011. 1797 Bos81
012. 1766 mcyodogg
013. 1724 ASSpirine
014. 1713 Spideyman
015. 1457 Neoktheone
016. 1301 WooZ
017. 1234 ganzenherder
018. 1193 Tony_Montana67
019. 1153 Djekko
020. 1132 dndiek
021. 1126 twi
022. 1055 LudoSanders
023. 0975 Suijk
024. 0899 ErikT
025. 0885 Leso_Varen
026. 0782 ruud.nl
027. 0728 DiegoArmandoMaradona
028. 0712 leolinedance
029. 0709 Dj_Day-V
030. 0700 JustJunior
031. 0694 HL_Dog43
032. 0692 du_ke
033. 0647 Lemming22
034. 0639 jorienvdherik
035. 0633 -Vaduz-
036. 0577 johannes1986
037. 0570 knep
038. 0541 DutchGooner
039. 0539 Paaskonijn
040. 0522 okee6
041. 0520 VoreG
042. 0506 zjroentje
043. 0474 Radegast
044. 0471 Sloggi
045. 0468 lookinforyou
046. 0455 BliksemSchigt
047. 0409 Speed1971
048. 0399 Elgigante
049. 0379 DIJK
050. 0377 LuNaTiC
051. 0368 Chadi
052. 0362 AminBen
053. 0358 Verbal_Kint
054. 0339 CherrymoonTraxx
055. 0336 Johnny_Footballhero
056. 0335 Garlic_Sauce
057. 0316 Zwansen
058. 0306 F1Bas
059. 0303 Dr_Frickin_Evil
060. 0303 NoelGallagher
061. 0295 StarGazer
062. 0294 Dr.Daggla
063. 0278 FrankyMcG
064. 0272 TerroRobbie
065. 0255 ub40_bboy
066. 0253 jpg97
067. 0246 The_M
068. 0241 andre347
069. 0234 -SG-
070. 0228 Bobu
071. 0224 venomsnake
072. 0223 SCH
073. 0220 PirE
074. 0219 Da_Sandman
075. 0216 vitessezuid113
076. 0213 Kleffe_Dop
077. 0212 aldostuta
078. 0212 sjimz
079. 0205 chelloboy
080. 0202 Messenga
081. 0202 koningdavid
082. 0201 Erwtensoep
083. 0201 gras
084. 0200 Dubnobasswithmyheadman
085. 0193 PizzaSalami
086. 0189 KELDER
087. 0189 Lizz-n
088. 0187 The_Hives
089. 0186 RijstNatie
090. 0179 Morrigun99
091. 0163 hello_moto1992
092. 0159 fernando_redondo
093. 0155 Bombardier
094. 0152 Jasza
095. 0147 Cart_man
096. 0145 JaWi
097. 0145 Wurdsje
098. 0140 djnospinzone
099. 0137 Zero2Nine
100. 0136 Cyberia18
101. 0133 ChAoZ
102. 0130 Doc
103. 0129 Pizzakoppo
104. 0128 RayMania
105. 0128 DS4
106. 0127 Goldboy
107. 0124 DeTolk
108. 0122 Pipo_de_Clown
109. 0122 DarkShine
110. 0121 jmac
111. 0119 PJORourke
112. 0117 BonJovi
113. 0108 Panick
114. 0106 Daemician
115. 0105 Imperatore
116. 0104 Erasmusch
117. 0102 ThomasBerge
118. 0101 Ciscus
119. 0101 Pritt
120. 0100 MaxPower
121. 0098 -Mo-
122. 0097 Jajong
123. 0096 Frey
124. 0096 Manu82
125. 0095 Rest
126. 0094 Onderbroek
127. 0093 BZ
128. 0090 Urquhart
129. 0088 R4V3
130. 0086 Tallie1982
131. 0085 golfer
132. 0083 gr8w8
133. 0083 JeroenV
134. 0083 Helly
135. 0083 patrickt37
136. 0083 denthemen
137. 0080 pfaf
138. 0080 MrDoegewoon
139. 0079 -_Guitarist_-
140. 0078 Dirk-Kuijt
141. 0077 BillyBeflap
142. 0076 fransie102
143. 0075 toma
144. 0074 MaatjeTho
145. 0072 PinhoSouza
146. 0069 Whiteguy
147. 0069 GerardVanAs
148. 0067 Doopy-X-
149. 0067 PartyAnimal87
150. 0066 endr0me
151. 0065 kollie
152. 0064 XAVI
153. 0063 -Hans-
154. 0062 popolon
155. 0061 Ruudt
156. 0061 Spezza19
157. 0060 neilpad
158. 0060 vw_caddy
159. 0060 DrDentz
160. 0060 daaaaan
161. 0060 Malibu-06
162. 0059 superjoden
163. 0058 stefmans
164. 0058 RubenSosa
165. 0058 TargaFlorio
166. 0057 DivineJester
167. 0057 noxious
168. 0056 Blueman
169. 0055 Poepoog
170. 0055 Paran0id
171. 0054 tong80
172. 0054 boeiend007
173. 0054 LuukBes
174. 0050 DaYwALKuR
175. 0050 Nashje
176. 0050 Chivu
177. 0048 Joenes
178. 0047 Enchanter
179. 0047 mitt
180. 0047 paultjuhhh
181. 0047 FritsVanEgters
182. 0046 FrikandelSpecialist
183. 0046 Fetai
184. 0046 FootballPlayer
185. 0045 RedGuy
186. 0045 jpzegthallo
187. 0045 xFriendx
188. 0045 Edenoniphobic
189. 0045 DennieXL
190. 0045 BB-boy
191. 0044 _Administr8or_
192. 0043 devv05
193. 0043 hellmondunited
194. 0043 MrSASO
195. 0043 Kadoc
196. 0042 Frutsel
197. 0042 keeper
198. 0042 Notorious_Roy
199. 0041 DuTank
200. 0041 Blawh
201. 0040 TimoBasso
202. 0040 TC03
203. 0039 Lionheaad
204. 0039 Kaap
205. 0039 Buitendam
206. 0038 OneStupidDog
207. 0037 Inquistor87
208. 0037 DuranK
209. 0037 Crudus
210. 0037 thewishmaster
211. 0036 showmelove
212. 0036 GodsSon
213. 0036 Gallorini
214. 0036 Bartjaah
215. 0035 Jnk18
216. 0035 Dorus_
217. 0034 Wooldoor
218. 0033 Shreyas
219. 0032 PLAE@
220. 0032 Grote-Smoeldriaan
221. 0032 MisterJ.Lo
222. 0032 Bruce117
223. 0032 komrad
224. 0032 slaapkamermug
225. 0032 HeinekenAFCA
226. 0031 VerrekteZakHooi
227. 0031 Mr.Mills
228. 0030 WaStEd
229. 0030 Merkie
230. 0030 maril
231. 0029 Ludacriss
232. 0029 clauwheee
233. 0028 just me
234. 0028 CAZZO
235. 0028 Toewan
236. 0028 Damzkieee
237. 0027 kamagurka
238. 0027 Juweel
239. 0027 sqlsmurft
240. 0027 NickFeyR
241. 0026 EminemRulezz
242. 0026 Furby
243. 0026 Kevin1Bravo
244. 0026 feyenoord-dude
245. 0025 tha_dark
246. 0025 Camplo
247. 0025 RuudGullit
248. 0025 Robje23
249. 0025 jerryx
250. 0025 Steve_I.
pi_57403995
Wie heeft er in de meeste verschillende topics gepost in de PSV-topic reeks?

001. 289 rubbereend
002. 284 pascalheister
003. 279 Dylan Dog
004. 267 appelsientje
005. 255 PyTh
006. 251 Bos81
007. 250 du_ke
008. 250 cultheld
009. 246 ASSpirine
010. 246 Grrrrrrrr
011. 239 the_legend_killer
012. 209 Suijk
013. 206 Zapper
014. 204 -Vaduz-
015. 204 Neoktheone
016. 197 dndiek
017. 195 methodmich
018. 178 WooZ
019. 171 ErikT
020. 169 twi
021. 164 mcyodogg
022. 162 knep
023. 156 Radegast
024. 150 zjroentje
025. 148 DutchGooner
026. 141 LudoSanders
027. 139 Leso_Varen
028. 136 LuNaTiC
029. 132 ganzenherder
030. 131 Spideyman
031. 128 Lemming22
032. 121 ruud.nl
033. 120 VoreG
034. 117 StarGazer
035. 116 F1Bas
036. 114 BliksemSchigt
037. 110 okee6
038. 109 RijstNatie
039. 107 JustJunior
040. 104 lookinforyou
041. 103 Chadi
042. 099 Verbal_Kint
043. 099 Garlic_Sauce
044. 098 Zwansen
045. 094 Kleffe_Dop
046. 091 Dr_Frickin_Evil
047. 091 DIJK
048. 088 Djekko
049. 085 venomsnake
050. 083 HL_Dog43
051. 082 Dj_Day-V
052. 082 jorienvdherik
053. 082 AminBen
054. 079 TerroRobbie
055. 077 leolinedance
056. 075 Sloggi
057. 071 Da_Sandman
058. 071 koningdavid
059. 070 FrankyMcG
060. 070 Paaskonijn
061. 067 KELDER
062. 067 Bobu
063. 065 hello_moto1992
064. 064 aldostuta
065. 063 DiegoArmandoMaradona
066. 062 Onderbroek
067. 061 jpg97
068. 061 The_M
069. 061 Goldboy
070. 058 PirE
071. 057 Pipo_de_Clown
072. 057 vitessezuid113
073. 055 Elgigante
074. 055 Dubnobasswithmyheadman
075. 053 chelloboy
076. 053 RayMania
077. 053 Pritt
078. 052 Dr.Daggla
079. 052 Johnny_Footballhero
080. 052 Messenga
081. 051 CherrymoonTraxx
082. 051 Helly
083. 050 Morrigun99
084. 049 The_Hives
085. 047 -Mo-
086. 046 R4V3
087. 045 golfer
088. 045 djnospinzone
089. 045 NoelGallagher
090. 044 ub40_bboy
091. 042 neilpad
092. 042 Tony_Montana67
093. 042 sjimz
094. 042 BillyBeflap
095. 042 andre347
096. 041 JeroenV
097. 041 Urquhart
098. 039 Tallie1982
099. 038 DeTolk
100. 038 denthemen
pi_57404006
Wat waren de drukste dagen in de PSV-topic reeks?

01. 562 Woensdag 31 augustus 2005
02. 516 Vrijdag 15 juli 2005
03. 477 Zondag 22 april 2007
04. 420 Zaterdag 23 april 2005
05. 391 Zondag 29 april 2007
06. 341 Donderdag 31 augustus 2006
07. 331 Zaterdag 18 december 2004
08. 322 Donderdag 30 augustus 2007
09. 317 Dinsdag 30 augustus 2005
10. 312 Donderdag 01 september 2005
11. 298 Zaterdag 07 april 2007
12. 288 Donderdag 08 maart 2007
13. 285 Zondag 08 mei 2005
14. 261 Zondag 19 augustus 2007
15. 240 Dinsdag 19 april 2005
16. 235 Maandag 23 april 2007
17. 234 Zondag 09 april 2006
18. 231 Vrijdag 06 februari 2004
19. 229 Woensdag 11 juli 2007
20. 223 Donderdag 05 mei 2005
21. 221 Woensdag 29 juni 2005
22. 214 Donderdag 14 april 2005
23. 212 Donderdag 30 juni 2005
24. 208 Zondag 18 maart 2007
25. 204 Woensdag 28 februari 2007
26. 203 Vrijdag 02 september 2005
27. 200 Maandag 08 mei 2006
28. 199 Donderdag 10 maart 2005
29. 196 Vrijdag 09 maart 2007
30. 196 Woensdag 07 maart 2007
31. 196 Woensdag 30 januari 2008
32. 196 Donderdag 31 januari 2008
33. 194 Woensdag 20 april 2005
34. 190 Dinsdag 05 juni 2007
35. 190 Zaterdag 31 maart 2007
36. 187 Dinsdag 28 juni 2005
37. 187 Zondag 11 februari 2007
38. 184 Donderdag 06 maart 2008
39. 183 Dinsdag 12 juli 2005
40. 183 Donderdag 09 november 2006
41. 179 Zondag 11 maart 2007
42. 177 Woensdag 20 juli 2005
43. 177 Dinsdag 26 april 2005
44. 176 Maandag 28 augustus 2006
45. 176 Dinsdag 26 juli 2005
46. 175 Zondag 21 november 2004
47. 174 Vrijdag 04 mei 2007
48. 174 Zondag 24 februari 2008
49. 173 Vrijdag 29 april 2005
50. 173 Zondag 17 februari 2008
pi_57404018
Hoelang ging een topic in de PSV-topic reeks mee?

01. 00d 05u 42m 41s 2007-04-22 16:49 - 2007-04-22 22:32 Het Officiële PSV topic #231; Schande!
02. 00d 07u 20m 47s 2005-04-23 16:28 - 2005-04-23 23:49 Het officiële PSV-Topic #81 - Op naar de landstitel
03. 00d 07u 43m 26s 2005-08-31 15:36 - 2005-08-31 23:19 Het Officiële PSV- topic # 122: transferperikelen
04. 00d 13u 40m 00s 2005-07-14 23:56 - 2005-07-15 13:36 Het Officiële PSV-Topic #106: Adieu Andre
05. 00d 18u 32m 47s 2005-08-31 23:21 - 2005-09-01 17:54 Het Officiële PSV- topic # 123: Met Reiziger en Ball !
06. 00d 18u 56m 29s 2005-08-30 20:39 - 2005-08-31 15:36 Het officiële PSV-topic #121: NOOOOOH ajb geen Reiziger...
07. 00d 19u 10m 15s 2007-04-29 16:36 - 2007-04-30 11:46 Het Officiele PSV topic #235: KAMPIOENEN
08. 00d 20u 17m 21s 2006-08-31 00:50 - 2006-08-31 21:07 Het Officiële PSV topic # 182: Vandaag onze nieuwe aankopen!
09. 00d 21u 48m 56s 2007-08-30 00:16 - 2007-08-30 22:05 Het Grote PSV Topic #264 - Eenzaam in pot 2
10. 01d 03u 00m 48s 2005-06-28 16:45 - 2005-06-29 19:46 Het Officiële PSV-Topic #100 De jubileumeditie vier het mee
11. 01d 03u 09m 00s 2005-07-15 13:35 - 2005-07-16 16:44 Het Officiële PSV-Topic #107 - Vol Manlijke Kracht
12. 01d 03u 25m 53s 2007-02-28 12:31 - 2007-03-01 15:56 Het Officiële PSV-topic #213: Met Psv.tv!
13. 01d 06u 32m 10s 2004-12-17 15:42 - 2004-12-18 22:14 Het Officiële PSV Topic # 58 - De coole niet-winterkampioen
14. 01d 06u 33m 31s 2005-08-29 13:58 - 2005-08-30 20:31 Het officiële PSV-topic #120: Fredje, wat doe je... ;(
15. 01d 07u 25m 35s 2005-04-18 14:54 - 2005-04-19 22:19 Het Officiële PSVtopic #78 - Bij de beste 4 clubs van Europa
16. 01d 09u 54m 22s 2007-03-08 02:38 - 2007-03-09 12:32 Het Officiële PSV-topic: Met Alex de rots in de branding
17. 01d 12u 07m 42s 2005-07-11 11:17 - 2005-07-12 23:24 Het Officiële PSV-Topic #104: Op naar Korea
18. 01d 12u 50m 40s 2005-04-19 22:19 - 2005-04-21 11:10 Het Officiële PSVtopic #79 - Op naar de landstitel !
19. 01d 13u 47m 36s 2007-04-22 22:32 - 2007-04-24 12:20 Het Officiële PSV topic #232: De titel verkwanseld!
20. 01d 14u 15m 49s 2007-03-06 12:15 - 2007-03-08 02:31 Het Officiële PSV-topic #215: Foutje, bedankt!
21. 01d 16u 58m 29s 2005-05-04 23:15 - 2005-05-06 16:13 Het officiële PSV topic #86: Een bittere pil
22. 01d 17u 33m 32s 2005-08-15 19:56 - 2005-08-17 13:30 Het Officiële PSV-topic #116: Resultaten uit het verleden...
23. 01d 18u 11m 41s 2005-06-29 19:48 - 2005-07-01 14:00 Het Officiële PSV-Topic #101 Met Simons !
24. 01d 18u 22m 56s 2005-09-01 17:55 - 2005-09-03 12:18 Het Officiële PSV- topic # 124: Speel de bal naar ball
25. 01d 19u 16m 37s 2007-05-03 00:17 - 2007-05-04 19:33 Het Officiële PSV-topic #237: Phillip Bedankt!
26. 01d 20u 31m 46s 2005-04-13 12:27 - 2005-04-15 08:59 Het Officiële PSVtopic #76 On the road to Milan
27. 01d 21u 24m 38s 2005-04-23 23:48 - 2005-04-25 21:12 Het officiële PSV-Topic #82 - Landskampioen 2005!!
28. 01d 22u 08m 52s 2008-01-29 01:50 - 2008-01-30 23:59 Het PSV-topic #289: toch nog transfers?
29. 01d 22u 28m 36s 2005-04-28 01:58 - 2005-04-30 00:26 Het officiële PSV topic #84: 8 mei viert Eindhoven feest
30. 01d 22u 35m 52s 2005-07-24 14:58 - 2005-07-26 13:34 Het Officiële PSV-topic #110: Met Fredje op het middenveld!
31. 01d 23u 18m 14s 2007-08-19 17:14 - 2007-08-21 16:32 Het Grote PSV Topic #260 - Met de eerste 3 punten binnen
32. 02d 00u 13m 21s 2007-04-03 11:20 - 2007-04-05 11:34 Het Officiële PSV-topic #224: Het kan nog............
33. 02d 00u 22m 43s 2005-07-12 23:31 - 2005-07-14 23:54 Het Officiële PSV-Topic #105 - PSV de logische kampioen!
34. 02d 00u 53m 55s 2005-05-08 19:55 - 2005-05-10 20:49 Het Officiële PSV-Topic # 88: Boeruhhhh!!
35. 02d 00u 58m 10s 2007-08-27 22:51 - 2007-08-29 23:49 Het Grote PSV Topic #263 - Waar Koné nu echt vertrekt?
36. 02d 01u 11m 55s 2007-07-11 15:01 - 2007-07-13 16:13 Het grote PSV-topic #253: Alles sal reg kom!
37. 02d 01u 47m 51s 2007-08-25 20:19 - 2007-08-27 22:07 Het Grote PSV Topic #262 - Koné; gaat ie wel of gaat ie niet
38. 02d 02u 01m 35s 2005-07-26 13:32 - 2005-07-28 15:34 Het Officiële PSV-topic #111: met Steef voorop :P
39. 02d 03u 12m 12s 2006-08-26 13:05 - 2006-08-28 16:18 [Het PSV topic # 180]Nederlands hoop in bange dagen...
40. 02d 03u 14m 06s 2005-05-06 16:44 - 2005-05-08 19:58 Het officiële PSV-Topic # 87: Trots op onze helden
41. 02d 04u 12m 55s 2004-02-06 15:32 - 2004-02-08 19:45 [Centraal] PSV topic deel XIII: Kampioenen Topic
42. 02d 04u 41m 49s 2005-04-25 21:12 - 2005-04-28 01:53 Het Officiële PSV topic #83: Kezza terug?
43. 02d 05u 18m 09s 2005-04-21 11:09 - 2005-04-23 16:28 Het Officiële PSVtopic #80 - 8 mei is het zo ver!!
44. 02d 05u 37m 40s 2006-08-28 19:00 - 2006-08-31 00:38 Het Officiële PSV topic # 181: Op zoek naar een nieuwe spits
45. 02d 05u 51m 06s 2007-12-30 13:53 - 2008-01-01 19:44 Het Grote PSV Topic #283: in het nieuwe jaar weer kampioen!
46. 02d 06u 19m 11s 2007-03-09 12:41 - 2007-03-11 19:00 Het Officiële PSV-topic # 217: Op naar Liverpool
47. 02d 08u 56m 24s 2005-12-28 12:33 - 2005-12-30 21:29 Het officiële PSV topic #143: Weer tegen die tukkers
48. 02d 09u 05m 58s 2004-12-11 17:14 - 2004-12-14 02:20 Het Officiële PSV Topic # 56, Op naar Rotterdam!!
49. 02d 09u 16m 58s 2007-04-24 12:25 - 2007-04-26 21:42 Het Officiële PSV topic #233; Verslagenheid in Eindhoven
50. 02d 10u 18m 43s 2007-04-07 22:22 - 2007-04-10 08:41 Het Officiële PSV topic #226: KO
51. 02d 10u 21m 22s 2007-01-29 13:01 - 2007-01-31 23:23 Het Officiële PSV-topic #206: Versterking gewenst !!
52. 02d 10u 43m 04s 2007-04-05 11:36 - 2007-04-07 22:19 Het Officiële PSV-topic #225: Welkom in de PSV ziekenboeg!
53. 02d 11u 39m 49s 2008-03-10 12:49 - 2008-03-13 00:29 Het Grote PSV topic #300: Boerûh! Boerûh!
54. 02d 12u 20m 47s 2007-04-30 11:49 - 2007-05-03 00:10 Het Officiële PSV topic #236: En we feesten lekker door!!!
55. 02d 13u 11m 03s 2006-08-23 23:28 - 2006-08-26 12:39 Het officiële PSV topic # 179: De Nederlandse eer verdedigen
56. 02d 13u 28m 47s 2007-03-31 21:44 - 2007-04-03 11:13 Het Officiële PSV-topic #223: Witte zakdoekjes.
57. 02d 13u 40m 22s 2007-04-20 03:04 - 2007-04-22 16:45 Het Officiële PSV topic #230 Opweg naar de finale in Utrecht
58. 02d 13u 59m 10s 2007-03-18 18:59 - 2007-03-21 08:58 Het Officiële PSV-topic # 220: De laatste loodjes
59. 02d 15u 33m 29s 2007-04-10 08:44 - 2007-04-13 00:18 Het Officiële PSV topic #227: Nog een laatste strohalm
60. 02d 16u 33m 23s 2005-08-01 23:12 - 2005-08-04 15:45 Het Officiële PSV-topic #113: Met of zonder Kalou Kampioen!!
61. 02d 17u 17m 03s 2005-08-23 00:14 - 2005-08-25 17:31 Het Officiële PSV-topic #118 - Op weg naar de titel :)
62. 02d 17u 52m 56s 2007-03-11 19:03 - 2007-03-14 12:56 Het Officiële PSV-topic # 218: En de Tank ook al kwijt
63. 02d 17u 59m 57s 2007-04-26 22:20 - 2007-04-29 16:20 Het Officiele PSV topic #234: Hoe lang blijft Koeman nog?
64. 02d 18u 55m 05s 2006-03-22 02:14 - 2006-03-24 21:10 Het Officiële PSV-Topic #156 Hier horen we dat Hiddink gaat!
65. 02d 19u 58m 11s 2007-08-30 22:18 - 2007-09-02 18:16 Het Grote PSV Topic #265 - PSV treft enkel kampioenen
66. 02d 21u 19m 28s 2007-06-05 22:35 - 2007-06-08 19:54 Het Officiële PSV Topic #245: Farfan blijft! (Voorlopig...)
67. 02d 21u 55m 38s 2007-01-31 23:36 - 2007-02-03 21:32 Het Officiele PSV-topic #207: Michael bij PSV uitgeballd
68. 02d 22u 45m 02s 2004-07-12 20:12 - 2004-07-15 18:57 [centraal]PSV topic deel 30
69. 02d 23u 03m 10s 2008-01-31 00:14 - 2008-02-02 23:17 Het PSV-topic #290; Steviger aan kop!
70. 02d 23u 45m 31s 2006-04-09 15:13 - 2006-04-12 14:59 Het Officiële PSV-topic # 160: Der Nederlandschen kampioen?
71. 02d 23u 46m 11s 2004-10-26 22:42 - 2004-10-29 22:28 Het Officiële PSV Topic #47 - Robinho is welkom
72. 02d 23u 52m 54s 2004-08-09 11:20 - 2004-08-12 11:13 Het Grote PSV Topic #35 - Rode Ster Belgrado in de aantocht
73. 02d 23u 58m 42s 2006-07-09 16:14 - 2006-07-12 16:12 Het Officiële PSV topic #171:Farfan en Alex moeten blijven!
74. 03d 00u 10m 58s 2008-02-09 12:02 - 2008-02-12 12:13 Het Grote PSV-topic #292: Kan Heerenveen ons stoppen?
75. 03d 01u 17m 41s 2007-05-04 19:36 - 2007-05-07 20:54 Het Officiele PSV-topic #238 - Een standbeeld voor Phillip!
76. 03d 01u 33m 43s 2005-06-13 22:18 - 2005-06-16 23:52 Het Officiële PSV-Topic #96- Met Timmy in 2006 weer kampioen
77. 03d 02u 35m 48s 2005-05-15 20:29 - 2005-05-18 23:05 Het Officiële PSV-Topic # 90 Met Väyrynen op naar de 19de
78. 03d 02u 38m 08s 2007-04-13 00:27 - 2007-04-16 03:05 Het Officiële PSV topic #228: Op naar Twente!
79. 03d 03u 03m 54s 2007-06-08 22:33 - 2007-06-12 01:37 Het Officiele PSV Topic #246: Een standbeeld voor Alex.
80. 03d 03u 30m 52s 2008-02-29 12:08 - 2008-03-03 15:39 Het Grote PSV topic #297: Waar een drukke periode aankomt
81. 03d 03u 41m 50s 2005-03-20 15:45 - 2005-03-23 19:27 Het Officiële PSVtopic #71 Op naar de triple
82. 03d 03u 57m 03s 2004-12-18 22:17 - 2004-12-22 02:14 Het officiële PSV topic # 59 - Op naar de 18e titel
83. 03d 05u 48m 37s 2006-08-20 17:31 - 2006-08-23 23:20 Het officiële PSV topic # 178: De eerste 3 punten zijn er.
84. 03d 05u 55m 24s 2005-04-15 08:59 - 2005-04-18 14:54 Het Officiële PSVtopic #77 De held Gomes!
85. 03d 06u 38m 22s 2004-11-21 16:34 - 2004-11-24 23:12 Het Officiële PSV Topic #52 - Al 10 competitieduels de nul!
86. 03d 07u 10m 07s 2008-03-03 15:50 - 2008-03-06 23:00 Het Grote PSV topic #298; En nu 3 keer tegen de Joden
87. 03d 09u 24m 03s 2008-01-25 16:24 - 2008-01-29 01:48 Het PSV-topic #288: Zonder cultheld...
88. 03d 09u 47m 22s 2005-04-10 02:39 - 2005-04-13 12:27 Het Officiële PSVtopic #75 Op weg naar de halve finale
89. 03d 10u 08m 24s 2004-08-27 13:47 - 2004-08-30 23:55 Het Officiële PSV Topic #39: Zaterdag weer 5 goals?
90. 03d 11u 05m 37s 2005-06-25 05:41 - 2005-06-28 16:46 Het Officiële PSV-Topic #99 - Gezeur met Belgen
91. 03d 11u 13m 56s 2007-07-03 12:07 - 2007-07-06 23:21 Het grote PSV-topic #251: Maandag beginnen we weer!
92. 03d 11u 51m 30s 2008-02-16 23:42 - 2008-02-20 11:34 Het grote PSV topic #294: De Beste Club van Nederland
93. 03d 13u 18m 31s 2004-12-14 02:20 - 2004-12-17 15:39 Het Officiële PSV Topic # 57 Ongeslagen in de HCE!
94. 03d 13u 34m 02s 2005-06-05 02:50 - 2005-06-08 16:24 Het Officiële PSV-Topic # 94: Park onze held, blijf bij ons!
95. 03d 13u 41m 05s 2008-03-06 23:09 - 2008-03-10 12:50 Het Grote PSV topic #299 Jefferson Farfan!!
96. 03d 14u 14m 51s 2004-08-23 23:32 - 2004-08-27 13:46 Het Officiële PSV Topic #38: Een Rode Ster beuken
97. 03d 15u 06m 45s 2006-11-09 22:43 - 2006-11-13 13:49 Het grote PSV-topic #193: we rule big time!
98. 03d 15u 51m 52s 2007-05-07 20:55 - 2007-05-11 12:47 Het Officiele PSV-topic #239: Met nog een jaar Koeman.
99. 03d 16u 26m 20s 2004-07-15 18:58 - 2004-07-19 11:24 (Centraal) PSV topic deel 31: Klaar voor de competitie
100. 03d 16u 31m 07s 2007-06-12 01:46 - 2007-06-15 18:17 Het Officiële PSV Topic #247: Aankopen genoeg!
101. 03d 19u 28m 01s 2005-03-23 19:29 - 2005-03-27 15:57 Het Officiële PSVtopic #72 Eens per jaar...
102. 03d 19u 54m 52s 2007-04-16 07:08 - 2007-04-20 03:03 Het Officiële PSV topic #229: Op naar Utrecht!!
103. 03d 20u 06m 17s 2005-07-16 16:43 - 2005-07-20 12:49 Het Officiële PSV-Topic #108 - Ook Philips steunt PSV!
104. 03d 20u 06m 35s 2007-06-02 02:21 - 2007-06-05 22:27 Het Officiele PSV topic #244: lalalala GOMES GOMES
105. 03d 20u 18m 45s 2005-08-25 17:36 - 2005-08-29 13:54 Het officiële PSV-topic #119 - LEEvensloos in de CL?
106. 03d 22u 58m 22s 2005-06-16 23:53 - 2005-06-20 22:52 Het Officiële PSV-Topic #97- Wie komen er allemaal?
107. 03d 23u 12m 44s 2007-02-24 12:22 - 2007-02-28 11:35 Het Officiele PSV-topic #212: Weer een beetje in vorm??
108. 03d 23u 47m 46s 2006-12-02 14:48 - 2006-12-06 14:36 Het grote PSV Topic #197: Verder uitlopen op de concurrentie
109. 03d 23u 59m 54s 2005-08-11 19:06 - 2005-08-15 19:06 Het Officiële PSV-topic #115 Op naar Almelo !
110. 04d 00u 27m 16s 2005-09-29 18:55 - 2005-10-03 19:23 Het officiële PSV-topic #130: Ruilen van Alexen
111. 04d 01u 29m 44s 2006-03-17 19:56 - 2006-03-21 21:26 Het Officiële PSV-Topic # 155: Wie blijft er, wie gaat er?
112. 04d 01u 49m 07s 2005-07-20 12:51 - 2005-07-24 14:40 Het Officiële PSV-topic #109: Op weg naar weer een Peace Cup
113. 04d 02u 16m 03s 2008-02-20 11:50 - 2008-02-24 14:06 Het Grote PSV topic #295: Vier op 'n rij
114. 04d 03u 08m 47s 2007-08-21 16:32 - 2007-08-25 19:41 Het Grote PSV Topic #261 - Waar we Afellay willen houden ^O^
115. 04d 03u 17m 30s 2005-09-25 14:32 - 2005-09-29 17:50 Het officiële PSV topic #129: Op naar de hel van Istanbul
116. 04d 04u 04m 06s 2007-08-15 13:09 - 2007-08-19 17:13 Het PSV-topic #259: Waar de spelers niet willen vertrekken
117. 04d 04u 25m 15s 2006-05-04 17:51 - 2006-05-08 22:17 Het Officiële PSVtopic #164 Dubbel of niet
118. 04d 04u 45m 04s 2006-12-13 18:52 - 2006-12-17 23:38 Het nog grotere PSV Topic #199: Met Held Gomes naar de 200
119. 04d 05u 06m 46s 2007-02-09 11:04 - 2007-02-13 16:10 Het Officiele PSV-topic #209: Zondag naar het Kasteel
120. 04d 05u 44m 35s 2005-06-20 23:54 - 2005-06-25 05:39 Het Officiële PSV-Topic #98 - Steun hier Afellay!
121. 04d 05u 47m 14s 2007-03-14 12:59 - 2007-03-18 18:46 Het Officiële PSV-topic # 219: Betuig je steun aan Alex
122. 04d 07u 08m 46s 2005-09-10 12:01 - 2005-09-14 19:10 Het Officiële PSV- topic #126: hun Debuut
123. 04d 07u 26m 28s 2005-07-28 15:34 - 2005-08-01 23:00 Het Officiële PSV-topic #112: Maandag opendag!!
124. 04d 07u 35m 29s 2007-03-27 14:02 - 2007-03-31 21:38 Het Officiële PSV-topic #222: Op naar een avondje NAC
125. 04d 08u 50m 54s 2006-08-10 09:22 - 2006-08-14 18:13 Het officiële PSV topic # 176: Zondag Gehaktdag!!
126. 04d 10u 43m 55s 2008-02-12 12:45 - 2008-02-16 23:29 Het Grote PSV-topic #293: Helsingborgs IF gaat eraan!!
127. 04d 13u 05m 00s 2007-12-03 09:23 - 2007-12-07 22:28 Het Grote PSV Topic #279: Gewoon weer bovenaan
128. 04d 13u 34m 18s 2007-01-24 23:26 - 2007-01-29 13:00 Het Officiële PSV-topic #205: the Sun is shining
129. 04d 13u 56m 34s 2004-11-24 23:18 - 2004-11-29 13:15 Het Officiële PSV Topic # 53 - De 2e ronde
130. 04d 15u 09m 19s 2007-07-06 23:28 - 2007-07-11 14:37 Het grote PSV-topic #252: Waar hoog bieden verboden is
131. 04d 15u 58m 24s 2007-09-19 07:46 - 2007-09-23 23:44 Het Grote PSV Topic #268 - De Champions League begint weer!
132. 04d 17u 13m 18s 2007-08-10 19:51 - 2007-08-15 13:04 Het grote PSV-topic #258: Bye Mika, succes bij Derby
133. 04d 17u 20m 32s 2007-10-27 18:11 - 2007-11-01 10:32 Het Grote PSV-topic #273: Op weg naar de koppositie
134. 04d 17u 28m 08s 2007-12-07 22:35 - 2007-12-12 16:03 Het Grote PSV Topic #280: Wisselvalligheid troef!
135. 04d 17u 29m 33s 2004-10-29 22:28 - 2004-11-03 14:57 Het Officiële PSV Topic #48 - Want eendracht maakt macht!
136. 04d 17u 37m 44s 2005-12-16 05:11 - 2005-12-20 22:48 Het officiële PSV topic #141: In afwachting van de CL-loting
137. 04d 17u 37m 59s 2006-07-04 20:32 - 2006-07-09 14:10 Het Officiële PSV topic #170: Met 1 of 2 nieuwe topaankopen
138. 04d 18u 48m 21s 2007-02-19 17:29 - 2007-02-24 12:17 Het Officiele PSV-topic #211: Laat de Gunners maar komen!
139. 04d 19u 35m 43s 2005-05-18 23:04 - 2005-05-23 18:40 Het Officiële PSV-Topic # 91 Phoxy is cewl
140. 04d 20u 05m 56s 2007-03-01 15:59 - 2007-03-06 12:05 Het Officiële PSV-topic #214: Met spannende laatste weken !
141. 04d 20u 16m 25s 2005-04-30 02:21 - 2005-05-04 22:38 Het officiële PSV topic #85: AC Milan gaat eraan.
142. 04d 20u 27m 01s 2007-06-28 15:35 - 2007-07-03 12:02 Het grote PSV-topic #250: Degradatiekandidaat nummer 1!
143. 04d 20u 31m 15s 2005-07-06 14:40 - 2005-07-11 11:12 Het Officiële PSV-Topic #103 Morgen de 1e training, in april
144. 04d 20u 54m 42s 2007-09-23 23:44 - 2007-09-28 20:38 Het Grote PSV Topic #269 - That's why we're champions!
145. 04d 21u 11m 20s 2008-01-01 19:46 - 2008-01-06 16:57 Het Grote PSV Topic #284
146. 04d 21u 22m 14s 2006-04-04 17:44 - 2006-04-09 15:07 Het Officiële PSV-topic # 159: Is het vanavond al zover?
147. 04d 21u 22m 43s 2006-09-08 00:20 - 2006-09-12 21:43 Het Officiële PSV topic # 184 - Hulde aan Mart
148. 04d 21u 29m 03s 2005-11-02 15:02 - 2005-11-07 12:31 Het officiële PSV topic #135: Milans' angstgegner.
149. 04d 21u 42m 29s 2007-11-06 21:48 - 2007-11-11 19:31 Het Grote PSV-topic #275: Met Wouters als trainer
150. 04d 21u 43m 13s 2006-03-30 19:49 - 2006-04-04 17:32 Het Officiële PSV-topic # 158: Dinsdag al kampioen?
151. 04d 21u 57m 57s 2008-02-24 14:08 - 2008-02-29 12:06 Het Grote PSV topic #296: Oh Eindhoven is wonderful
152. 04d 22u 11m 54s 2005-03-10 01:04 - 2005-03-14 23:16 Het Officiële PSVtopic #69 We horen bij de beste 8 in Europa
153. 04d 22u 14m 10s 2007-08-05 20:31 - 2007-08-10 18:45 Het grote PSV-topic #257: De eerste prijs is binnen!
154. 04d 23u 07m 51s 2006-02-17 14:16 - 2006-02-22 13:24 PSV topic #151: Ooijer, Cocu, Alex en Hiddink: Ook in 2007?
155. 04d 23u 25m 54s 2005-05-10 20:49 - 2005-05-15 20:15 Het Officiële PSV-Topic # 89 De vriendschap vergeet je niet
156. 04d 23u 28m 13s 2007-05-17 17:09 - 2007-05-22 16:37 Het Officiele PSV-topic #241: Play offs? Niet voor kampioen!
157. 05d 00u 05m 17s 2006-02-06 16:32 - 2006-02-11 16:37 Het officiële PSV topic #149 - Ik spring voor Luc!
158. 05d 00u 27m 08s 2004-07-07 19:41 - 2004-07-12 20:09 [centraal] PSV-topic deel 29: De Voorbereiding II
159. 05d 00u 32m 45s 2005-09-14 20:50 - 2005-09-19 21:23 Het Officiële PSV- topic #127: Auf wiedersehen
160. 05d 00u 42m 12s 2005-07-01 13:59 - 2005-07-06 14:41 Het Officiële PSV-Topic #102 Trainen voor het nieuwe seizoen
161. 05d 00u 56m 59s 2005-01-28 17:06 - 2005-02-02 18:03 Het Officiële PSV-topic #63 - Romário, Ronaldo, Robert?
162. 05d 00u 58m 39s 2004-08-12 11:18 - 2004-08-17 12:17 Het Officiële PSV Topic #36 - Van Belgrado naar Roosendaal
163. 05d 02u 38m 34s 2006-11-04 20:02 - 2006-11-09 22:41 Het officiele PSV topic #192: Op weg naar de UFO
164. 05d 04u 28m 57s 2007-05-22 17:10 - 2007-05-27 21:39 Het Officiele PSVtopic #242 Nu met de echte schaal in handen
165. 05d 04u 34m 35s 2007-05-27 21:48 - 2007-06-02 02:23 Het Officiele PSV topic #243: Nu echt zonder Phillip
166. 05d 04u 41m 06s 2004-03-26 11:20 - 2004-03-31 17:01 [Centraal] PSV topic deel XIX: Op Naar Götenborg
167. 05d 05u 56m 34s 2005-06-08 16:23 - 2005-06-13 22:19 Het Officiële PSV-Topic # 95: Vakantie!!
168. 05d 06u 48m 05s 2005-02-26 13:02 - 2005-03-03 19:50 Het Officiële PSV-topic #67 - Op naar Monaco
169. 05d 07u 41m 30s 2007-07-13 16:27 - 2007-07-19 00:09 Het grote PSV-topic #254: zaterdag de eerste oefenpot!
170. 05d 07u 50m 39s 2006-10-30 12:10 - 2006-11-04 20:01 Het officiele PSV topic #191: Met een scorende Kone #2
171. 05d 10u 05m 49s 2005-08-17 14:06 - 2005-08-23 00:11 Het Officiële PSV-topic #117 - Passen en Meten
172. 05d 10u 33m 23s 2005-12-04 00:58 - 2005-12-09 11:31 Het officiële PSV topic #139: Dinsdag D-Day
173. 05d 10u 43m 17s 2007-11-01 11:03 - 2007-11-06 21:47 Het Grote PSV Topic #274: Bye bye Koeman
174. 05d 11u 03m 42s 2006-10-17 02:16 - 2006-10-22 13:20 Het officiële PSV topic #189: Op naar een Turkse hel ?
175. 05d 11u 33m 22s 2004-11-09 23:03 - 2004-11-15 10:36 Het Officiële PSV Topic #50 - Jubileum Editie
176. 05d 12u 02m 37s 2004-08-03 23:12 - 2004-08-09 11:14 Het Grote PSV Topic #34 - Aftellen tot de seizoensstart
177. 05d 12u 52m 18s 2007-11-27 20:30 - 2007-12-03 09:22 Het Grote PSV Topic #278: Waar PSV overwintert
178. 05d 12u 53m 36s 2007-02-03 21:57 - 2007-02-09 10:50 Het Officiele PSV-topic #208: Het Koeman effect
179. 05d 13u 30m 20s 2007-11-11 19:41 - 2007-11-17 09:11 Het grote PSV-topic #276: Wie wordt de trainer?
180. 05d 13u 37m 01s 2008-01-20 02:11 - 2008-01-25 15:48 Het PSV-topic #287: Waar PSV geen punten verspeelt tegen VVV
181. 05d 14u 01m 17s 2005-02-20 22:59 - 2005-02-26 13:00 Het Officiële PSV-topic #66 - Uitlopen op AZ is ok
182. 05d 16u 26m 24s 2005-03-14 23:18 - 2005-03-20 15:44 Het Officiële PSVtopic #70 Op naar de kwartfinale
183. 05d 17u 05m 10s 2005-09-19 21:23 - 2005-09-25 14:28 Het Officiële PSV- topic #128: 't komt allemaal goed
184. 05d 17u 50m 39s 2005-05-30 08:59 - 2005-06-05 02:50 Het Officiële PSV-Topic # 93- de dubbel!!
185. 05d 18u 00m 20s 2006-02-11 18:42 - 2006-02-17 12:42 Het officiële PSV topic #150: Wie houdt ons nog bij?
186. 05d 18u 04m 25s 2005-01-22 22:44 - 2005-01-28 16:49 Het Officiële PSV-topic #62 - Vennegoor is terug 8-)
187. 05d 19u 03m 42s 2004-03-13 15:28 - 2004-03-19 10:32 [Centraal] PSV topic deel XVII: Dan maar de UEFA-cup
188. 05d 20u 27m 22s 2006-05-08 22:19 - 2006-05-14 18:46 Het grote PSV-topic #165: met Koeman weer kampioen!
189. 05d 21u 15m 29s 2006-03-24 21:12 - 2006-03-30 19:28 Officieel PSV-topic deeltje 157. Liever geen goudlokjes.
190. 05d 21u 18m 46s 2006-09-12 22:59 - 2006-09-18 20:18 Het Officiele PSV topic # 185 - Met de eerste CL punten
191. 05d 22u 20m 52s 2006-12-23 23:21 - 2006-12-29 21:41 Het Officiele PSV-Topic #201: Stats *O*
192. 05d 22u 27m 36s 2006-12-18 00:51 - 2006-12-23 23:18 Het nog grotere PSV Topic #200: Eendracht maakt macht!
193. 05d 23u 00m 12s 2004-12-05 18:14 - 2004-12-11 17:14 Het Officiële PSV Topic # 55 - op naar het volgende record!
194. 05d 23u 14m 54s 2006-08-14 18:14 - 2006-08-20 17:29 Het officiële PSV topic # 177: Heeft dik verloren van Ajax
195. 05d 23u 21m 14s 2004-01-31 16:09 - 2004-02-06 15:30 [Centraal] PSV topic deel XII: Kampioenen Topic
196. 05d 23u 42m 26s 2006-04-20 13:42 - 2006-04-26 13:25 Het Officiële PSV topic #162 - Pee-See-Vee ies mein cloeb
197. 06d 00u 10m 16s 2007-02-13 17:05 - 2007-02-19 17:15 Het Officiele PSV-topic #210: Dipje!
198. 06d 02u 21m 23s 2004-09-15 16:40 - 2004-09-21 19:01 Het Officiële PSV Topic #42: We trekken ten strijde
199. 06d 03u 15m 02s 2007-05-11 13:01 - 2007-05-17 16:17 Het Officiele PSV-topic #240: De transferperiode is begonnen
200. 06d 03u 59m 51s 2006-11-19 21:59 - 2006-11-26 01:59 Het grote PSV topic #195: Steviger aan de kop!
201. 06d 04u 01m 03s 2007-03-21 09:01 - 2007-03-27 14:02 Het Officiële PSV-topic # 221: Het einde is in zicht.
202. 06d 04u 16m 42s 2006-01-31 12:16 - 2006-02-06 16:33 Het officiële PSV topic #148: Via Euroborg naar de laatste 4
203. 06d 04u 53m 48s 2004-11-29 13:20 - 2004-12-05 18:14 Het Officiële PSV Topic # 54 - Op naar de Vijverberg
204. 06d 05u 08m 54s 2005-03-03 19:56 - 2005-03-10 01:05 Het Officiële PSV-topic #68 - Respect voor de Generaal
205. 06d 05u 41m 17s 2004-11-15 10:49 - 2004-11-21 16:30 Het Officiële PSV Topic #51- 9 wedstrijden zonder tegengoal
206. 06d 05u 43m 47s 2007-06-15 18:19 - 2007-06-22 00:03 Het Officiële PSV Topic #248: Kenniet of Kenwel?
207. 06d 06u 45m 48s 2006-07-27 14:39 - 2006-08-02 21:25 Het officiële PSV topic #174: Oefenen in Engeland
208. 06d 07u 17m 11s 2004-11-03 15:26 - 2004-11-09 22:43 Het Officiële PSV Topic #49 - Voor Rood-Wit gezongen
209. 06d 08u 01m 03s 2006-11-13 13:58 - 2006-11-19 21:59 Het grote PSV topic #194: Wat een reeks
210. 06d 09u 28m 40s 2008-01-13 16:41 - 2008-01-20 02:09 Het Grote PSV Topic #286; PSV is los
211. 06d 10u 24m 13s 2005-04-03 16:14 - 2005-04-10 02:38 Het Officiële PSVtopic #74 Op weg naar de horde in Lyon
212. 06d 11u 03m 08s 2004-08-17 12:21 - 2004-08-23 23:24 Het Officiële PSV Topic #37 - De wedstrijd van 9 miljoen
213. 06d 11u 18m 03s 2006-11-26 02:01 - 2006-12-02 13:19 Het grote PSV topic #196: Een ouderwetse 5 klapper
214. 06d 12u 41m 26s 2008-02-02 23:19 - 2008-02-09 00:05 Het PSV-topic #291; Superweekje!!
215. 06d 12u 57m 00s 2005-05-23 20:03 - 2005-05-30 09:00 Het Officiële PSV-Topic # 92- Op naar de Amstelcup finale!
216. 06d 13u 07m 10s 2007-09-12 18:27 - 2007-09-19 07:35 Het Grote PSV Topic #267 - Even zonder de internationals
217. 06d 13u 59m 19s 2007-09-28 20:38 - 2007-10-05 10:37 PSV #270 Meer verstand van voetbal dan van andere zaken...
218. 06d 15u 29m 46s 2007-06-22 00:04 - 2007-06-28 15:34 Het Officiële PSV Topic #249: Nog eentje...
219. 06d 15u 43m 47s 2006-07-20 22:52 - 2006-07-27 14:36 Het officiële PSV topic # 173 : Komt er een nieuwe spits?
220. 06d 15u 54m 15s 2006-01-09 07:18 - 2006-01-15 23:12 Het officiële PSV topic #145: Op naar Sparta
221. 06d 17u 15m 23s 2005-12-09 11:38 - 2005-12-16 04:53 Het officiele PSV topic #140 Zondag gehakt-dag
222. 06d 17u 51m 47s 2006-01-15 23:44 - 2006-01-22 17:36 Het officiële PSV topic #146: Nu het goede voetbal nog
223. 06d 19u 01m 33s 2004-07-01 00:29 - 2004-07-07 19:31 [centraal] PSV-topic deel 28: De voorbereiding
224. 06d 21u 58m 29s 2006-03-10 21:56 - 2006-03-17 19:54 Het Officiële PSV-Topic # 154: De ontknoping nadert....
225. 06d 22u 50m 40s 2005-09-03 12:18 - 2005-09-10 11:09 Het Officiële PSV- topic # 125: Róbert in de spits
226. 06d 23u 35m 37s 2005-10-26 16:29 - 2005-11-02 15:04 Het officiële PSV topic #134: Op de plek waar we horen !
227. 06d 23u 43m 58s 2008-01-06 16:57 - 2008-01-13 16:41 Het Grote PSV Topic #285; Met Sef naar de titel
228. 06d 23u 57m 32s 2004-03-19 10:59 - 2004-03-26 10:56 [Centraal] PSV topic deel XVIII: Kampioen 2004/2005
229. 07d 00u 10m 39s 2005-03-27 16:00 - 2005-04-03 16:11 Het Officiële PSVtopic #73 We love you Phillip... Cocu
230. 07d 01u 02m 56s 2006-08-31 23:11 - 2006-09-08 00:14 Het Officiële PSV topic # 183: Met de nieuwe aankopen
231. 07d 01u 23m 17s 2005-10-19 15:02 - 2005-10-26 16:25 Het officiële PSV topic #133 - Zondag prijsschieten
232. 07d 01u 46m 16s 2005-08-04 17:21 - 2005-08-11 19:07 Het Officiële PSV-topic #114 Dan maar voor die andere schaal
233. 07d 02u 00m 22s 2006-12-06 14:40 - 2006-12-13 16:41 Het grote PSV Topic #198: Met 10 punten in de eerste ronde
234. 07d 04u 17m 42s 2006-08-02 22:12 - 2006-08-10 02:30 Het officiële PSV topic # 175: Met PHILIPS als hoofdsponsor
235. 07d 05u 11m 14s 2006-09-27 17:00 - 2006-10-04 22:11 Het officiële PSV topic #187 - Waar Koné zich moet bewijzen
236. 07d 06u 22m 53s 2004-03-31 17:04 - 2004-04-07 23:27 [Centraal] PSV topic deel XX. Wel Robin, geen Mandy
237. 07d 07u 08m 25s 2004-07-27 15:36 - 2004-08-03 22:44 Het Grote PSV Topic #33 - The road to the Champions League
238. 07d 08u 36m 52s 2004-04-15 12:10 - 2004-04-22 20:47 [Centraal] PSV topic deel XXII: Kampioen Van Volgend Seizoen
239. 07d 10u 56m 45s 2007-01-08 08:30 - 2007-01-15 19:27 Het Officiele PSV-Topic #203: Nieuwjaar, nieuw kampioenschap
240. 07d 11u 44m 41s 2006-03-03 10:10 - 2006-03-10 21:55 Het Officiële PSV Topic #153: We zijn en blijven kampioen!
241. 07d 12u 38m 53s 2004-04-07 23:30 - 2004-04-15 12:09 [Centraal] PSV topic deel XXI: UEFA Koorts
242. 07d 13u 33m 02s 2005-12-20 22:52 - 2005-12-28 12:25 Het officiële PSV topic #142: Met VoH naar de Kwartfinale
243. 07d 15u 07m 04s 2004-02-08 19:53 - 2004-02-16 11:00 [Centraal] PSV topic deel XIIII: Kampioenen Topic
244. 07d 18u 52m 53s 2004-09-07 21:42 - 2004-09-15 16:35 Het Officiële PSV Topic #41: - Nog 1 jaar Held van Bommel
245. 07d 18u 55m 59s 2005-10-11 20:07 - 2005-10-19 15:03 Het officiële PSV topic #132: Op naar AZ, Milan en Ajax!
246. 07d 21u 17m 41s 2004-08-31 00:01 - 2004-09-07 21:18 Het Veertigste Officiele PSV Topic! - Maar wij hebben VoH
247. 07d 21u 59m 01s 2005-10-03 19:24 - 2005-10-11 17:23 Het officiële PSV-topic #131: Met een kleine pauze en dan AZ
248. 07d 22u 03m 33s 2006-04-12 15:41 - 2006-04-20 13:44 Het Officiële PSVtopic #161: PSV - Feijenoord 1-1
249. 07d 23u 37m 11s 2006-10-22 13:30 - 2006-10-30 12:07 Het officiele PSV topic #190: Met een scorende Kone
250. 08d 00u 39m 24s 2005-11-16 11:45 - 2005-11-24 12:24 Het officiële PSV topic #137: Met Mika, Michael en John.
251. 08d 01u 14m 00s 2004-10-10 18:36 - 2004-10-18 19:50 Het Officiële PSV Topic #45 - Nog steeds #1 en 3 ptn los
252. 08d 01u 23m 20s 2004-04-22 21:20 - 2004-04-30 22:43 [Centraal] PSV topic deel XXIII: Vooruit nu Rood-Witten
253. 08d 01u 45m 26s 2006-05-14 18:53 - 2006-05-22 20:38 Het grote PSV-topic #166: Met VoH naar het WK
254. 08d 02u 46m 49s 2004-10-18 19:51 - 2004-10-26 22:38 Het Officiële PSV Topic #46 - Nog steeds #1
255. 08d 03u 56m 29s 2006-04-26 13:34 - 2006-05-04 17:31 Het Officiële PSVtopic #163 Wil de nieuwe trainer nu opstaan
256. 08d 04u 02m 25s 2004-07-19 11:31 - 2004-07-27 15:33 (Centraal) PSV Topic deel 32: Klaar voor het echte werk
257. 08d 06u 01m 46s 2006-07-12 16:40 - 2006-07-20 22:42 Het officiële PSV topic # 172 :Het wel en wee van PSV
258. 08d 10u 58m 30s 2007-07-19 00:09 - 2007-07-27 11:07 Het grote PSV-topic #255: Jagshemash!
259. 08d 16u 34m 51s 2006-09-18 21:17 - 2006-09-27 13:52 Het officiële PSV topic #186 - Grote broer over de knie
260. 08d 16u 45m 31s 2007-10-19 01:21 - 2007-10-27 18:06 Het grote PSV-topic #272: komt de herfinanciering rond?
261. 08d 17u 16m 36s 2005-02-02 20:36 - 2005-02-11 13:52 Het Officiële PSV-topic #64 - Op naar de Dubbel!!!!
262. 08d 17u 45m 04s 2006-01-22 18:21 - 2006-01-31 12:06 Het officiële PSV topic #147: Weer drie punten los
263. 08d 20u 32m 58s 2006-02-22 13:37 - 2006-03-03 10:10 PSV topic #152: Kop omhoog en verder !
264. 08d 21u 13m 43s 2007-12-12 16:14 - 2007-12-21 13:28 Het Grote PSV Topic #281: Internet? NEE! Intermilaan!
265. 08d 23u 06m 12s 2005-11-07 12:38 - 2005-11-16 11:44 Het officiële PSV topic #136: Eenzaam aan de top!!
266. 09d 00u 15m 54s 2007-12-21 13:30 - 2007-12-30 13:46 Het Grote PSV Topic #282: Na winter, komt Helsingborgs
267. 09d 01u 36m 56s 2004-10-01 16:47 - 2004-10-10 18:24 Het Officiële PSV Topic #44 Nummer 1 van de HC Eredivisie
268. 09d 01u 51m 32s 2005-12-30 22:15 - 2006-01-09 00:07 Het officiële PSV topic #144: Wie wordt de volgende Ozzie?
269. 09d 02u 16m 01s 2007-01-15 21:00 - 2007-01-24 23:16 Het officiele PSV-topic #204: Komt er nog een aanvaller bij?
270. 09d 04u 01m 48s 2005-11-24 20:53 - 2005-12-04 00:55 Het officiële PSV topic #138: Met beide benen op de grond.
271. 09d 08u 03m 15s 2005-02-11 14:30 - 2005-02-20 22:34 Het Officiële PSV-topic #65 - Veni Vidi Vici
272. 09d 09u 09m 03s 2007-07-27 11:07 - 2007-08-05 20:16 Het grote PSV-topic #256: Ramos Ramos, Jalalaaaa Ramos Ramos
273. 09d 10u 38m 05s 2006-12-29 21:44 - 2007-01-08 08:22 Het Officiele PSV-Topic #202: Oh EIndhoven is wonderful
274. 09d 20u 27m 21s 2006-05-22 21:34 - 2006-06-01 18:01 Het grote PSV-topic #167: de mooiste club van het land!
275. 09d 21u 38m 02s 2004-09-21 19:08 - 2004-10-01 16:46 Het Officiële PSV Topic #43 Nummer 1van de HC Eredivisie
276. 09d 23u 35m 08s 2007-09-02 18:48 - 2007-09-12 18:23 Het Grote PSV Topic #266 - Zonder tegendoelpunten
277. 10d 01u 35m 58s 2003-07-16 21:56 - 2003-07-26 23:32 [centraal] PSV Logische Kampioenen Deel III
278. 10d 11u 11m 44s 2007-11-17 09:13 - 2007-11-27 20:24 Het Grote PSV Topic #277: Nog steeds geen nieuwe trainer...
279. 10d 20u 18m 27s 2003-08-18 16:26 - 2003-08-29 12:45 Centraal PSV Eindhoven topic - Deel V -
280. 10d 23u 08m 03s 2006-06-01 18:08 - 2006-06-12 17:16 Het Officiële PSVtopic #168 Voor Rood-Wit
281. 11d 15u 28m 56s 2004-03-01 23:57 - 2004-03-13 15:26 [Centraal] PSV topic deel XVI: Kampioenen Topic
282. 12d 02u 56m 49s 2006-10-04 23:16 - 2006-10-17 02:13 Het officiële PSV topic #188 - Afellay alwéér geblesseerd...
283. 13d 05u 10m 25s 2004-06-17 17:58 - 2004-06-30 23:09 [centraal] PSV-topic deel 27: PSV'ers actief op het EK!
284. 13d 12u 46m 01s 2007-10-05 10:39 - 2007-10-18 23:25 Het Grote PSV Topic #271 Uitkijken naar Fenerbahce
285. 14d 12u 27m 11s 2004-02-16 11:10 - 2004-03-01 23:37 [Centraal] PSV topic deel XV: Kampioenen Topic
286. 14d 13u 52m 20s 2004-04-30 22:55 - 2004-05-15 12:47 [Centraal] PSV topic deel 24: Harry bedankt!!
287. 14d 17u 45m 08s 2004-12-22 02:15 - 2005-01-05 20:00 Het officiële PSV topic # 60 - Ook Winterkampioen
288. 15d 18u 10m 41s 2004-06-01 22:56 - 2004-06-17 17:07 [centraal] PSV-topic deel 26: Cocu de nieuwe aanvoerder?
289. 17d 00u 47m 40s 2005-01-05 21:48 - 2005-01-22 22:36 Het Officiële PSV-topic #61 - Aan 't blauwdoek meer sterren!
290. 17d 09u 58m 32s 2004-05-15 12:47 - 2004-06-01 22:45 [Centraal] PSV Topic 25: weer in het rood!
291. 18d 16u 34m 22s 2004-01-12 23:33 - 2004-01-31 16:08 [Centraal] PSV topic deel XI: Kampioenen Topic
292. 19d 18u 30m 38s 2003-12-01 17:19 - 2003-12-21 11:50 [Centraal] PSV topic deel IX, Nog Steeds Kampioen
293. 21d 02u 14m 57s 2003-10-06 15:44 - 2003-10-27 16:59 [Centraal] PSV Eindhoven deel VII
294. 22d 01u 49m 35s 2006-06-12 18:32 - 2006-07-04 20:22 Het Officiële PSV topic #169: Theo bedankt!
295. 22d 11u 31m 36s 2003-12-21 12:02 - 2004-01-12 23:34 [Centraal] PSV topic deel X
296. 22d 16u 39m 12s 2003-07-26 23:33 - 2003-08-18 16:12 Centraal PSV Eindhoven topic - Deel IV -
297. 35d 00u 19m 03s 2003-10-27 16:59 - 2003-12-01 17:18 [Centraal] PSV Eindhoven deel VIII
298. 38d 02u 57m 41s 2003-08-29 12:45 - 2003-10-06 15:43 Centraal PSV Eindhoven topic - Deel VI -
299. 53d 07u 45m 35s 2003-03-15 12:51 - 2003-05-07 21:37 [centraal]PSV topic
300. 69d 19u 57m 07s 2003-05-07 21:43 - 2003-07-16 17:40 [Centraal] PSV Topic deel 2
pi_57404143
31 augustus 2005

* Michael Ball (25) voor twee jaar naar PSV
* Fotoverslag van presentatie Michael Reiziger
* Reiziger kijkt uit naar debuut (PSV.TV)
* Aanwinst Reiziger: "Dit is een fris begin"
* Michael Reiziger (32) gepresenteerd
* Overgang Lee naar Spurs is officieel
* Bakkal geselecteerd voor Olympisch Elftal
* Journalist Wim Amels (53) overleden

Toch vreemd dat dit de drukste dag is geweest uit de geschiedenis van dit topic?
  zaterdag 15 maart 2008 @ 23:39:41 #70
139407 jorienvdherik
pi_57404924
gelukkig sta ik daar niet hoog in
pi_57405389
Maar in 82 deeltjes gepost maar wel op nr 29
  zondag 16 maart 2008 @ 00:27:30 #72
4984 KELDER
De enige echte :)
pi_57405878
mooie stats.
Ben benieuwd naar hoe we er morgen voor staan, verwacht stiekem wel winst
You can be anything you want to be
Just turn yourself into anything you think that you could ever be
Be free with your tempo, be free, be free
Surrender your ego - be free, be free to yourself
pi_57405921
Leuke stats Bruce117
quote:
Op zondag 16 maart 2008 00:27 schreef KELDER het volgende:
mooie stats.
Ben benieuwd naar hoe we er morgen voor staan, verwacht stiekem wel winst
Ik hoop op winst, naar zeker ben ik er absoluut niet van....
  zondag 16 maart 2008 @ 00:36:03 #74
188665 Wurdsje
High Times
pi_57406036
tvp
pi_57406132
zelfs allemaal ajaxieden hebben vaker gepost in PSV topics dan ik
moet maar eens wat vaker gaan posten hier
hmmmm....WAT???
pi_57406140
nummer 25
Vind ik wel oke!
pi_57406186
haha, bij #400 sta ik in de top 100!
hmmmm....WAT???
pi_57407200
3de

Als ik op fok ben dan is het alleen nog maar in een PSV topic
pi_57407296
60ste Amai

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 16-03-2008 02:20:58 ]
pi_57407536
quote:
Op zondag 16 maart 2008 02:11 schreef the_legend_killer het volgende:
3de

Als ik op fok ben dan is het alleen nog maar in een PSV topic
Me 2. Eén van de weinige topics die me echt kan boeien.

Ik vrees ook voor Roda btw. Maar komop, nu en woensdag kunnen en moeten we het verschil maken. Even weer een sterke periode net als na de winterstop.
pi_57408101
bruce117
pi_57408819
Ik bespeur wel pessimisme voor de wedstrijd van vanmiddag. Roda is een goeie club, maar je zou toch zeggen dat de selectie iets van Utrecht en Spurs thuis geleerd heeft.

Leuk stukje over Stevens:
quote:
‘Ben ik nou werkelijk zo hard?’
Door PETER VAN DUYL

EINDHOVEN - ‘Thuiskomen in Eindhoven’ - daar moet Huub Stevens hard om lachen. De nieuwe trainer van PSV voelt zich namelijk ook héél erg thuis in Duitsland.

Huub Stevens: ,,Ik heb altijd gezegd dat ik bij PSV zou terugkeren.'' FOTO PRO SHOTS
Er loopt een man door de catacomben van dat prachtige stadion met die foeilelijke naam: de HSH Nordbank Arena, thuishaven van Hamburger SV. Hij draagt een trainingsjack met halflange broek eronder, loopt op badslippers en voert – het mobieltje wisselend aan het linker- en rechteroor – op hartelijke toon een telefoongesprek. Je hoeft geen psycholoog te zijn om te zien dat Huub Stevens, de toekomstige trainer van PSV, prima in zijn vel zit.

In één van de luxe business-units van de Noord-Duitse Arena schenkt Stevens zichzelf een glaasje fris met bubbels in. Hij dolt wat met de fotograaf en neemt dan plaats aan een tafeltje, de rug tegen de muur en het gezicht naar de deur. Trainers houden onder alle omstandigheden graag het overzicht.

Door de ruit lonkt de aanblik van de massale tribunes, zelfs leeg ogen ze imposant. Elke thuiswedstrijd wordt het stadion bevolkt door een kleine 60.000 mensen.

,,De beleving van de fans in Duitsland is gigantisch,’’ weet Stevens. ,,Dat hebben ze overgehouden aan het WK. Het enthousiasme waarmee de Duitse ploeg toen werd gesteund, hebben de fans meegenomen naar hun club. Als ik iets ga missen dan is het dat wel, want in principe neem ik straks voorgoed afscheid van Duitsland.’’

Stevens beseft het, hij laat nogal wat achter in Hamburg. Toch was de keuze voor PSV niet moeilijk. Werken in Eindhoven maakt het eenvoudiger om wat meer tijd bij zijn vrouw door te brengen, die al een tijdje ziek is. Bovendien stond het in de sterren geschreven dat hij ooit zou terugkeren bij de club waar hij het Nederlands elftal haalde en hoofd jeugdopleidingen was.

Kom bij Stevens echter niet aan met termen als ‘droomwens’ of ‘thuiskomen’, hij veegt ze lachend van tafel. ,,Geloof me, bij HSV voel ik me óók thuis,’’ zegt hij. ,,Thuis, dat is de familie. Maar ik heb altijd gezegd dat ik ooit zou terugkeren bij PSV, in welke hoedanigheid dan ook. Ik heb er achttien jaar gefunctioneerd, het is een deel van mijn leven geworden. En ik ben er ook heel blij mee. Als je een carrière achter de rug hebt als ik – als speler en als trainer – dan heb je het fantastisch voor mekaar, denk ik.’’

Hij speelde voor Fortuna SC, PSV en Oranje, was trainer van Roda JC, Schalke 04, Hertha BSC, 1. FC Köln en HSV. Tijd om trots te zijn op zijn voetballeven is er echter niet.

,,Wat gisteren was, is in het voetbal niet belangrijk,’’ meent Stevens. ,,Wat vandaag is en morgen zal zijn, dáár gaat het om. Met Schalke heb ik de UEFA Cup gewonnen. Dan feest ik ook, heb ik ook plezier. Uiteraard. Maar ik kijk meteen al weer verder, eigenlijk dezelfde dag al. Omdat je weet: die prijs kun je wegzetten. Het gaat om de volgende.’’

De drive die hem steeds voortstuwt, vindt haar oorsprong in zijn jeugd en opvoeding. ,,Ik was een straatschoffie, veel lachen en plezier hebben met mijn vrienden. En dat kon ook nog al eens ontaarden in ruzie of wat dan ook. En nee, dan stond ik niet achteraan. In dat milieu gold het recht van de sterkste, je moest knokken.

,,Wij hadden het thuis niet zo breed al waren we wel heel gelukkig. Mijn vader was mijnwerker. Hij is op jonge leeftijd verongelukt maar toen hij nog leefde heeft hij altijd benadrukt dat hij niet wilde dat zijn kinderen hetzelfde werk gingen doen. Mijn ouders, maar ook mijn broers onderling, hebben altijd de steun gegeven om iets van het leven te maken. Om maar niet die mijnen in te hoeven. De wil om te slagen heb ik van thuis meegekregen.’’

Bij PSV treft hij straks veel oude bekenden. Jan Reker (nu directeur) was ooit zijn trainer. Met de scouts Willy van der Kuylen en Adrie van Kraaij speelde hij nog samen, Klaas van Baalen (eveneens scout) was jeugdtrainer, toen Stevens hoofd opleidingen van PSV was en verzorger Mart van den Heuvel loopt al 26 jaar rond bij de club.

Zoveel persoonlijke verhoudingen, het zou volgend seizoen tot problemen of verstoorde relaties kunnen leiden. ,,Toch geloof ik dat niet,’’ weerlegt de trainer. ,,Ik kom niet opeens als de baas binnen, zo voel ik het in elk geval niet. Ik wil vooral samenwerken, dat heb ik overal gedaan. Natuurlijk kan het gebeuren dat je een bekende iets vervelends moet meedelen. Nou, dan zeg je dat toch gewoon? Zo eerlijk en rechttoe moet je zijn. Maar ik probeer er altijd voor te zorgen dat die beslissingen breed worden gedragen. Dat doe je nooit alleen.’’

Als voorstopper was hij graniethard, als trainer draagt hij al jaren hetzelfde stempel. De nieuwe PSV-trainer is de man van de discipline. Voetballers sidderen voor hem, zo denkt de buitenwacht. ,,Ach, ik heb helemaal geen probleem met dat imago, maar vraag me wel af: Ben ik nou werkelijk zo hard? Het enige wat ik probeer, is spelers bewust te maken van waarmee ze bezig zijn. Want uiteindelijk gaat het erom dat het team wint.’’

Dat daar vaste afspraken bij horen, vindt Stevens volstrekt logisch. ,,Er zijn regels, maar ieder mens heeft te maken met regels,’’ licht hij toe. ,,Als jij naar huis rijdt, moet je je toch ook aan de regels in het verkeer houden? En als je een wedstrijd wil winnen, moet je afspraken met elkander hebben, anders wordt het nooit wat. Als dat in het veld zo werkt, waarom zou dat dan buiten het veld anders zijn? Op tijd komen, is ook zo iets. Dat is voor mij iets normaals. Een wedstrijd begint ook op een afgesproken tijd. En ik heb het nog nooit meegemaakt dat er dan iemand te laat was.’’

Star, zegt Stevens, is hij nooit geweest en wil hij ook straks in Eindhoven zeker niet zijn. ,,Ik heb veel van de wereld gezien. En besef best dat je Zuid-Amerikanen en Afrikanen niet op een Duitse manier moet benaderen. In die landen wordt anders geleefd, worden mensen anders opgevoed. Bij ons is alles gejaagd. Je moet hun de tijd geven om aan dat ritme te wennen. Als je alleen maar hard of direct zou zijn, dan kun je het als trainer wel vergeten.’’

Dit jaar wordt Huub Stevens 55 jaar, zijn leven is gewijd aan het gras en de bal. Toch is hij zich er steeds nadrukkelijker van bewust dat er meer is dan het trainingsveld en de wedstrijddag.

,,Dat er belangrijker dingen zijn dan voetbal, dat weet ik allang. Maar als je jong bent, leef je meer met oogkleppen op. Als je rijper wordt, meer in het leven staat, dan verbreed je je. Dat is toch logisch?

,,Ik ben gek van voetbal, maar ik vergeet heus niet te leven. Ik wil ook genieten van andere dingen. Van het gelukkig zijn van je kinderen, van je gezin. En daarbinnen kom je altijd wel problemen tegen, maar wie heeft dat niet? Wij gaan daar op een positieve manier mee om.

,,Als ik thuis ben, kan ik genieten van de tuin. Of lees ik een boek. Baldacci, Ludlum of Grisham, dat zijn de schrijvers met wie ik iets heb. Verder biografieën van sportmensen. Muhammed Ali of Lance Armstrong. En pas heb ik ook het boek over Ruud Geels gelezen. Belangstelling voor het leven van anderen. Dát vind ik pas interessant.’’
http://www.sportwereld.nl(...)jk_zo_hardrsquo.html

Ik zie het helemaal goedkomen met Huubke.
  † In Memoriam † zondag 16 maart 2008 @ 09:13:31 #83
135486 Manu82
How you doin'?
pi_57408862
quote:
Op zondag 16 maart 2008 09:06 schreef Morrigun99 het volgende:
Ik bespeur wel pessimisme voor de wedstrijd van vanmiddag. Roda is een goeie club, maar je zou toch zeggen dat de selectie iets van Utrecht en Spurs thuis geleerd heeft.
Pessimisme is voor deze wedstrijd een goede zaak. Geeft aan dat ze deze wedstrijd niet onderschatten. De enige reden waarom PSV wedstrijden verliest is vanwege onderschatting.
Room 23
pi_57408960
quote:
Op zondag 16 maart 2008 09:13 schreef Manu82 het volgende:

[..]

Pessimisme is voor deze wedstrijd een goede zaak. Geeft aan dat ze deze wedstrijd niet onderschatten. De enige reden waarom PSV wedstrijden verliest is vanwege onderschatting.
Hopen dat de selectie er ook zo over denkt.
  zondag 16 maart 2008 @ 09:45:31 #85
194154 BigKahuna
De Eindbaars.
pi_57408975
Zouden jullie alsjeblieft willen verliezen ?
><(({°>
  zondag 16 maart 2008 @ 10:40:18 #86
148870 BOYS1985
Parijzenaar
pi_57409323

Here we go
PARIS SAINT GERMAIN...
En PSG. Word Kampioen. En PSG. Word Kampioen!
  zondag 16 maart 2008 @ 10:41:21 #87
46672 DarkShine
Mijnstreek Oost
pi_57409336
Wat een Calimero stuk op PSVZuipsite.
Vreuger, wie de beerkratte nog va hoots woare en se moëts blieve durchdrinke um d\'r kachel a te hotte
Planning:
-
  zondag 16 maart 2008 @ 11:29:09 #88
192856 -SG-
PSV Eindhoven!
pi_57409880
69ste. Vind ik toch knap van mezelf . Omdat ik hier nog niet zó lang ben geregistreerd.
pi_57409940
quote:
Op zondag 16 maart 2008 09:13 schreef Manu82 het volgende:

[..]

Dat PSV thuis van Spurs verloor had wat precies te maken met onderschatting
AFC Ajax - Manchester United FC - Tottenham Hotspur FC - Roberto Baggio
  † In Memoriam † zondag 16 maart 2008 @ 11:37:49 #90
135486 Manu82
How you doin'?
pi_57410031
quote:
Op zondag 16 maart 2008 10:41 schreef DarkShine het volgende:
Welk stuk bedoel je?
Room 23
  † In Memoriam † zondag 16 maart 2008 @ 11:39:53 #91
135486 Manu82
How you doin'?
pi_57410069
quote:
Op zondag 16 maart 2008 11:32 schreef DemonCleaner het volgende:

[..]

Dat PSV thuis van Spurs verloor had wat precies te maken met onderschatting
Heeft te maken met op 2 gedachten zitten. Van de ene kant heb je de 0-1 in je zak, van de andere kant weet je dat je nog moet scoren. Als PSV gewoon geconcentreerd/vrij het veld in gaat zullen ze tenminste in de NL competitie van niemand verliezen.
Room 23
pi_57410091
quote:
Op zondag 16 maart 2008 10:41 schreef DarkShine het volgende:
welke passage bedoel je precies? ik zie nergens iets vreemds staan
pi_57410179
ben duidelijk gezakt op de ranglijst wegens mijn inactiviteit
denk dat ik voorheen op 11 stond, en nu op 13
niet slecht
pi_57410229
quote:
Op zondag 16 maart 2008 11:39 schreef Manu82 het volgende:

[..]

Heeft te maken met op 2 gedachten zitten. Van de ene kant heb je de 0-1 in je zak, van de andere kant weet je dat je nog moet scoren. Als PSV gewoon geconcentreerd/vrij het veld in gaat zullen ze tenminste in de NL competitie van niemand verliezen.
Puur op kwaliteit hoeven ze in Nederland geen wedstrijd te verliezen. Maar teams als Roda en Utrecht doe je zo wel een beetje tekort, buiten dat PSV niet goed speelde tegen die ploegen deden zij het zelf ook gewoon erg goed. Onderschatting lijkt mij meer van toepassing op het verspelen van punten tegen clubs als Excelsior en VVV. Zonder onderschatting kun je ook gewoon weleens verliezen van een wat minder sterk team dat gewoon zn dag heeft.
AFC Ajax - Manchester United FC - Tottenham Hotspur FC - Roberto Baggio
pi_57410455
Ik heb net een code aangevraagd via planetvoetbal.nl om de wedstrijd tegen Roda te zien. Normaal kijk ik vaak via p2p maar wilde dit ook wel eens proberen.

Ik kreeg alleen 2 code's gesmst, maarja ik heb er maar 1tje nodig

Iemand hier die een gratis code wil hebben voor planet zodat je Roda kunt zien?

dan geef ik em wel pas als ik net 1 min. zit te kijken, anders ben ik bang dat m'n andere code niet meer werkt
  zondag 16 maart 2008 @ 12:15:50 #96
192856 -SG-
PSV Eindhoven!
pi_57410640
quote:
Op zondag 16 maart 2008 12:04 schreef WooZ het volgende:
Ik heb net een code aangevraagd via planetvoetbal.nl om de wedstrijd tegen Roda te zien. Normaal kijk ik vaak via p2p maar wilde dit ook wel eens proberen.

Ik kreeg alleen 2 code's gesmst, maarja ik heb er maar 1tje nodig

Iemand hier die een gratis code wil hebben voor planet zodat je Roda kunt zien?

dan geef ik em wel pas als ik net 1 min. zit te kijken, anders ben ik bang dat m'n andere code niet meer werkt
Hoe werkt dat dan?
pi_57410800
quote:
Op zondag 16 maart 2008 12:15 schreef -SG- het volgende:

[..]

Hoe werkt dat dan?
planetvoetbal.nl
  zondag 16 maart 2008 @ 12:30:00 #98
139407 jorienvdherik
pi_57410858
quote:
Voor Rood-Wit gezongen
vol man'lijke kracht
Een lied voor ons allen
want eendracht maakt macht
Wij trekken ten strijde
een strijd vol van vree
Vooruit nu Rood-Witten
vooruit PSV.
hup forza psv
pi_57410928
We gaan uitlopen vandaag.
  † In Memoriam † zondag 16 maart 2008 @ 12:41:47 #100
135486 Manu82
How you doin'?
pi_57411059
Koevermans gaat niet mee vandaag
quote:
Koevermans niet met PSV tegen Roda
door onze Telesportredactie
Kerkrade - Danny Koevermans is zondagmiddag in het uitduel van zijn club PSV met Roda JC wegens privé-omstandigheden afwezig. De aanvaller, die onder trainer Sef Vergoossen in de competitie nog niet op een basisplaats kon rekenen, maar tegen Tottenham Hotspur twee keer aan de aftrap verscheen, leek tegen Roda voorbestemd om te starten. Nu zal Danko Lazovic in de basis beginnen.

Jason Culina wordt hoogstwaarschijnlijk beloond voor zijn optreden tegen de Engelsen en krijgt de voorkeur boven Otman Bakkal.
Room 23
  zondag 16 maart 2008 @ 12:42:27 #101
192856 -SG-
PSV Eindhoven!
pi_57411068
quote:
Op zondag 16 maart 2008 12:41 schreef Manu82 het volgende:
En hij zou misschien in de basis starten...

Of had ik dat verkeerd gelezen.
pi_57411084
quote:
Op zondag 16 maart 2008 12:30 schreef jorienvdherik het volgende:

[..]

hup forza psv
Gast, ben je nou voor Feyenoord of voor PSV?
  zondag 16 maart 2008 @ 12:43:49 #103
139407 jorienvdherik
pi_57411091
quote:
Op zondag 16 maart 2008 12:43 schreef Leso_Varen het volgende:

[..]

Gast, ben je nou voor Feyenoord of voor PSV?
ik zie het al gebeuren, jullie verliezen van roda en ajax.

dan worden hunnie nog kampioen
pi_57411127
001. 6803 rubbereend
002. 5094 cultheld
003. 3306 the_legend_killer
004. 2486 pascalheister
005. 2481 appelsientje
006. 2366 PyTh
007. 2303 Grrrrrrrr
008. 2169 Dylan Dog
009. 2127 methodmich
010. 1857 Zapper

Zevende? Ik ben erger dan ik dacht
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_57411134
geen bakkal
  zondag 16 maart 2008 @ 12:49:39 #106
192856 -SG-
PSV Eindhoven!
pi_57411171
quote:
Op zondag 16 maart 2008 12:46 schreef WooZ het volgende:
geen bakkal
Geef is gehele opstelling.
pi_57411176
Zelfde opstelling zeker als tegen Tottenham, alleen nu dan met Lazovic in de basis........
Keep the faith!!
  zondag 16 maart 2008 @ 12:50:15 #108
192856 -SG-
PSV Eindhoven!
pi_57411180
trouwens koevermans is niet mee vanwege privéomstandigheden.
  zondag 16 maart 2008 @ 12:51:17 #109
188665 Wurdsje
High Times
pi_57411200
quote:
Op zondag 16 maart 2008 12:34 schreef ruud.nl het volgende:
We gaan uitlopen vandaag.
laten we het hopen..
pi_57411249
quote:
Op zondag 16 maart 2008 12:50 schreef lookinforyou het volgende:
Zelfde opstelling zeker als tegen Tottenham, alleen nu dan met Lazovic in de basis........

geen doedelzak, geen bakkal dus
  zondag 16 maart 2008 @ 12:55:25 #111
192856 -SG-
PSV Eindhoven!
pi_57411256
quote:
Op zondag 16 maart 2008 12:51 schreef Wurdsje het volgende:

[..]

laten we het hopen..
onder stevens gaan we ook uitlopen.
pi_57411520
Ik sta hoger in die ranglijst dingen dan ik had gedacht, zovaak ben ik hier nou ook weer niet
pi_57411534
quote:
Op zondag 16 maart 2008 12:54 schreef WooZ het volgende:

[..]

geen doedelzak, geen bakkal dus
pi_57411594
Trouwens waarom zijn we zo bang voor Bayern München die verliezen gewoon met 2-0 van Energie Cottbus
  zondag 16 maart 2008 @ 13:50:09 #115
69083 noxious
Viva la Revolución!
pi_57411953
Ben ik een zondag lekker thuis, dacht ik een wedstrijdje via internet te kunnen volgen, werkt die stink-software alleen op PC (ik heb alleen Macs thuis staan).
Zelfs Planet Voetbal weigert te werken als je geen IE6 gebruikt
To do is to be. (Nietzsche) ... To be is to do. (Descartes) ... Do be do be do. (Sinatra)
pi_57411958
Doedelzak staat er gewoon wel in hoor En das maar goed ook. Wel weer die verrekte Culina....

Volledige opstelling PSV:

Gomes, Kromkamp, Marcellis, Salcido, Alcides, Simons, Culina, Afellay, Dzsudzsák, Lazovic en Farfán.

Wissels: Roorda, Zonneveld, Mendéz, Rajkovic, Aissati, Jonathan en Bakkal.

Btw: als iemand nog een planet tegoed heeft, gelieve die dan in mijn pm box te droppen.
pi_57412037
Waarom verrekte Culina, zo slecht vind ik hem niet. Eerder die Alcides die me ele wedstrijd een hartverzakking geeft
pi_57412076
Je hoorde het Philip stadion al kreunen en steunen als Alcides aan de bal kwam, dat klopt. Maar Culina voegt echt te weinig toe aan dit PSV hoor, dan heb ik toch veel liever Mendez die itt tot Culina wel iets toevoegde tegen Tottenham. Heeft ook wat meer drang naar voren. Ach ja we zullen wel zien: de winnende coach heeft gelijk zullen we maar zeggen?
pi_57412166
4 punten uit de komende twee wedstrijden, en het mag niet meer misgaan.
pi_57412260
quote:
Op zondag 16 maart 2008 14:09 schreef mcyodogg het volgende:
4 6 punten uit de komende twee wedstrijden, en het gaat mag niet meer misgaan.
pi_57412324
Ben ik ook weer met je eens. Je moet het natuurlijk altijd even doen, maar die laatste 5 wedstrijden zijn sowieso winnable.
  zondag 16 maart 2008 @ 14:21:56 #122
11102 knep
Mountainfreak
pi_57412331
quote:
Op zondag 16 maart 2008 12:41 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Kan niet zeggen dat ik daar nu zo mee zit, vind Koef het de laatste tijd bepaald niet goed doen .
  zondag 16 maart 2008 @ 14:22:48 #123
11102 knep
Mountainfreak
pi_57412340
Oh ja, leuk die stats .
pi_57412378
quote:
Op zondag 16 maart 2008 13:50 schreef noxious het volgende:
Ben ik een zondag lekker thuis, dacht ik een wedstrijdje via internet te kunnen volgen, werkt die stink-software alleen op PC (ik heb alleen Macs thuis staan).
Zelfs Planet Voetbal weigert te werken als je geen IE6 gebruikt
Ik ken het ja, echt waardeloze service. Gelukkig hebben we nog altijd een PC thuis staan.
Ik typ straat.
pi_57412957
Tis weer een Luinge show-tje... En zoals altijd een onsportief Roda JC en natuurlijk de irritante commentator van Tele 2 die toch wel heel duidelijk wil dat de joden kampioen worden.....

Dit account is niet meer in gebruik.
  zondag 16 maart 2008 @ 15:12:04 #126
130479 ganzenherder
Ganse herder
pi_57413133
Heb weer zo'n gevoel dat het weer helemaal niks wordt vandaag, hopelijk heb ik ongelijk
Patat Friet
  zondag 16 maart 2008 @ 15:17:00 #127
44470 ErikT
Lekker PSV!
pi_57413244
Met 1 punt ben ik tevreden.
pi_57413277
Man man man. Wat is het arbitrale trio weer slecht vandaag.
Bal buiten bij Kromkamp was overduidelijk BUITEN het veld.... Luinge zegt hands
Afellay stond netjes op 1 lijn... wordt buitenspel gevlagd.

Ja, dat is de dan volgens de KNVB de beste scheids van dit moment .... zucht
pi_57413291
quote:
Op zondag 16 maart 2008 15:12 schreef ganzenherder het volgende:
Heb weer zo'n gevoel dat het weer helemaal niks wordt vandaag, hopelijk heb ik ongelijk
Vooral ook omdat Ajax eerst achterkomt>hoop>voorkomt>hoop weg
pi_57413302
Achja, toen Ajax daar straks 0-1 achter stond, wist ik al wel dat we onszelf nog niet rijk moesten rekenen..

*kots*

Maar goed, we moeten het zelf doen en niet naar de concurrenten kijken.
pi_57413424
Pff die Culina, wat een waardeloze voetballer is dat. Die voegt nu echt werkelijk helemaal niets toe. Salcido weer slordig, Afellay met leuke acties, toch weer solliciterend naar een gele kaart en alleen op de keeper af maar afgefloten voor buitenspel terwijl dat het niet was. Gomes met een knappe redding. Lazovic benut weer een grote kans niet.
Ik typ straat.
pi_57413450
Tering zeg, Luinge mogen ze echt ophangen.

Constant overtredingen van Roda die onbestraft blijven en Salcido krijg ineens geel Salcido die zuiver de bal speelt en vervolgens geeft Luinge een vrije trap net buiten de 16. Wederom weet ik het veel overtredingen op Afellay.

Verder staat Lazovic te voetballen als een drol. Afellay creert openingen en tot 2x toe verneukte Lazovic het volledig met een pass die nergens over ging.

Verder ging Afellay alleen op de keeper af, maar werd afgefloten voor buitenspel. De beelden lieten duidelijk zien dat het géén buitenspel was
pi_57413470
Ze hebben redelijk wat moeite gewoon een paar goede passes achter elkaar te geven.
pi_57413492
Alles moet via Afellay komen, dat baart me wel zorgen. Verder totaal geen creativiteit in het elftal.
Ik typ straat.
pi_57413512
quote:
Op zondag 16 maart 2008 15:26 schreef WooZ het volgende:
Tering zeg, Luinge mogen ze echt ophangen.

Constant overtredingen van Roda die onbestraft blijven en Salcido krijg ineens geel Salcido die zuiver de bal speelt en vervolgens geeft Luinge een vrije trap net buiten de 16. Wederom weet ik het veel overtredingen op Afellay.

Verder staat Lazovic te voetballen als een drol. Afellay creert openingen en tot 2x toe verneukte Lazovic het volledig met een pass die nergens over ging.

Verder ging Afellay alleen op de keeper af, maar werd afgefloten voor buitenspel. De beelden lieten duidelijk zien dat het géén buitenspel was
En dan die "handsbal" van Krompkamp

Luinge en z'n assistenten zijn weer DRAMA!!!
Tijd voor een kogelbrief naar de KNVB, laat die kerel alsjeblieft met pensioen gaan....
  zondag 16 maart 2008 @ 15:29:53 #136
188665 Wurdsje
High Times
pi_57413525
Gezien het wedstrijdverslag van de eerste helft moet het weer eens een ongelooflijke zaadpot zijn..
pi_57413551
quote:
Op zondag 16 maart 2008 15:29 schreef Wurdsje het volgende:
Gezien het wedstrijdverslag van de eerste helft moet het weer eens een ongelooflijke zaadpot zijn..
Is het ook. En als je daarbij een onsportief Roda hebt, een Luinge en een commentator die nog net niet letterlijk zegt dat Ajax kampioen moet worden... dan is het verre van een lekker voetbal zondagje....
pi_57413585
quote:
Op zondag 16 maart 2008 15:31 schreef Spezza19 het volgende:

[..]

Is het ook. En als je daarbij een onsportief Roda hebt, een Luinge en een commentator die nog net niet letterlijk zegt dat Ajax kampioen moet worden... dan is het verre van een lekker voetbal zondagje....
Jij kijkt met geluid?
Ik typ straat.
  zondag 16 maart 2008 @ 15:54:39 #139
172247 djnospinzone
wolfheaded conjurer
pi_57413979
Vergoossen, gatverdaaaaammeeeeeee!
colours of my home
  zondag 16 maart 2008 @ 15:56:10 #140
11102 knep
Mountainfreak
pi_57414015
.
pi_57414196
  zondag 16 maart 2008 @ 16:04:14 #142
62455 Frey
Ludo Sanders
pi_57414200
Farfán
Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.
pi_57414206
4000ste goal in de historie van het betaalde voetbal van PSV
  zondag 16 maart 2008 @ 16:04:57 #144
11102 knep
Mountainfreak
pi_57414225
Jef!
  zondag 16 maart 2008 @ 16:14:51 #145
3394 Coelho
BigGreenEgg
pi_57414430
quote:
Op zondag 16 maart 2008 15:54 schreef djnospinzone het volgende:
Vergoossen, gatverdaaaaammeeeeeee!
What happened?
pi_57414649
quote:
Op zondag 16 maart 2008 16:14 schreef Coelho het volgende:

[..]

What happened?
Ik denk dat het was omdat Vergoossen Lazovic eruit haalde voor Bakkal, dus wat verdedigender spelen.

Godver, PSV, laat het niet schieten die laatste minuten.
Gomes schijnt trouwens weer geweldig te zijn.
pi_57414714

KUT
pi_57414733
Jaaaaaaaaa !
Mijn eigen Weblog-bericht O+! - Mijn eigen Fotoboek-bericht O+!
ik loop - hij loopt - jij loopt - loop jij
ik word - hij wordt - jij wordt - word jij
pi_57414739
.
  zondag 16 maart 2008 @ 16:26:28 #150
139407 jorienvdherik
pi_57414744
verdomme waarom
pi_57414753
Wow dat verwachtte ik echt niet.
  zondag 16 maart 2008 @ 16:26:48 #152
172247 djnospinzone
wolfheaded conjurer
pi_57414761
Echt kutVergoossen, kutzak, ROT OP, lafbek
colours of my home
  zondag 16 maart 2008 @ 16:27:23 #153
139407 jorienvdherik
pi_57414780
quote:
Op zondag 16 maart 2008 16:26 schreef djnospinzone het volgende:
weet je hoeveel punten die pakt man

iemand die bij az / feyenoord/ajax uit wint

op willen laten rotten
pi_57414782
tja, klote dit.
Dan woensdag maar winnen...
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  zondag 16 maart 2008 @ 16:27:43 #155
11102 knep
Mountainfreak
pi_57414793
quote:
Hou nou eens op met dat gezeik op Vergoossen, we weten het nu wel .
pi_57414794
Lucky PSV weer.
pi_57414798
Kampioensschap verspeelt, hulde Sef.
Ik typ straat.
pi_57414800
quote:
Mee eens is. Wat ben ik die man zat, pfffff
Keep the faith!!
  Forum Admin zondag 16 maart 2008 @ 16:28:27 #159
35723 crew  GGMM
pi_57414817
HAHAHA!
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
  zondag 16 maart 2008 @ 16:29:15 #160
139407 jorienvdherik
pi_57414838
gewoon woensdag winenn
niet zeuren
pi_57414839
quote:
Op zondag 16 maart 2008 16:27 schreef mcyodogg het volgende:
Lucky PSV weer.
Tsjah uiteindelijk krijgen ze meer dan ze verdienen
  Forum Admin zondag 16 maart 2008 @ 16:29:26 #162
35723 crew  GGMM
pi_57414844
Ik hield het bij op teletekst, omdat ik ajax live gezien heb, ik dacht dat het afgelopen was, opeens toch nog 1-1, schitterend!
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
  zondag 16 maart 2008 @ 16:29:42 #163
11102 knep
Mountainfreak
pi_57414848
1-1 uit bij Roda is een goed resultaat, woensdag kan het een en ander worden rechtgezet.
Daarnaast krijgt Ajax ook nog moeilijke uitwedstrijden .
pi_57414849
quote:
Op zondag 16 maart 2008 16:27 schreef LudoSanders het volgende:
Kampioensschap verspeelt, hulde Sef.
Hee, we staan nog 4 punten voor, na woensdag dus sowieso nog 1 punt, en dan is ons programma in principe makkelijker, en Roda uit kan je in principe punten verspelen.
Het wordt wel weer erg krap dit jaar
  zondag 16 maart 2008 @ 16:29:49 #165
108558 Messenga
goeiendag wat een geheel!
pi_57414853
Koekje van eigen deeg.
pi_57414854
Volkomen terechte 1-1 helaas. Waarom wandelen we toch zo ongelooflijk K*T veel na achteren na die 0-1. Gaat iedere wedstrijd zo.
Clarkson: Speed has never killed anyone, suddenly becoming stationary... That's what gets you.
  zondag 16 maart 2008 @ 16:30:29 #167
123545 DatMeenJeNiet
Mike Mampuya till i die O+
pi_57414874
Ongelofelijk. Farfan, Bakkal, Afellay hadden PSV allang op 3, 4-0 moeten zetten.
  zondag 16 maart 2008 @ 16:31:04 #168
11102 knep
Mountainfreak
pi_57414895
quote:
Op zondag 16 maart 2008 16:29 schreef vw_caddy het volgende:
Volkomen terechte 1-1 helaas. Waarom wandelen we toch zo ongelooflijk K*T veel na achteren na die 0-1. Gaat iedere wedstrijd zo.
Dat noemen ze op 2 gedachten hinken, dateert van de tijd dat Alex er nog bij was. Toen kon dat nog.
pi_57414900
Kut kut kut, dit mag je toch niet gebeuren.

Dan woensdag maar winnen
pi_57414902
quote:
Op zondag 16 maart 2008 16:29 schreef Leso_Varen het volgende:

[..]

Hee, we staan nog 4 punten voor, na woensdag dus sowieso nog 1 punt, en dan is ons programma in principe makkelijker, en Roda uit kan je in principe punten verspelen.
Het wordt wel weer erg krap dit jaar
Ja want ons Sef laat PSV zo goed voetballen.
Ik typ straat.
pi_57414907
quote:
Op zondag 16 maart 2008 16:30 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Ongelofelijk. Farfan, Bakkal, Afellay hadden PSV allang op 3, 4-0 moeten zetten.
Je moet wel een kans krijgen om te scoren.. dus welke kans heb jij van die gasten gezien?
  zondag 16 maart 2008 @ 16:32:44 #172
22078 Dr.Daggla
Zoals Jezus.
pi_57414940
quote:
Op zondag 16 maart 2008 16:27 schreef jorienvdherik het volgende:

[..]

weet je hoeveel punten die pakt man

iemand die bij az / feyenoord/ajax uit wint

op willen laten rotten
Ja, want AZ is heel moeilijk te pakken dit seizoen. .
-
  zondag 16 maart 2008 @ 16:33:04 #173
11102 knep
Mountainfreak
pi_57414950
quote:
Op zondag 16 maart 2008 16:31 schreef LudoSanders het volgende:

[..]

Herinner je nog hoe die rooie ons liet voetballen? Het ontbreekt PSV gewoon aan creatieve voetballers.
pi_57414959
Vooraf teken je misschien voor een punt, maar het weggeven in de laatste minuut is gewoon schandalig. Je hebt geen enkel moment het idee dat PSV het onder controle heeft.
Ik typ straat.
pi_57414966
Aan de andere kant is dit ook weer redelijk ingecalculeerd. Bij de subtoppers wint PSV gewoon niet. Bij de grote wedstrijden staan ze er tot nu toe wel, dus als ze dat woensdag weer doen, is er in principe niet veel aan de hand.
pi_57414969
quote:

[..]

Dat zeg ik niet, maar in principe hebben we 'makkelijkere' wedstrijden dan de concurrenten, die ook belabberd spelen. Het wordt zeker lastig, en dit is niet echt goed voor het vertrouwen enzo. Maar we staan nog steeds voor, en nee, ik ben ook niet blij met de manier van spelen.
  zondag 16 maart 2008 @ 16:34:11 #177
188665 Wurdsje
High Times
pi_57414982
quote:

[..]

Mja wat een lafbek zeg ongelooflijk.. Kampioenschap is bij deze echt verspeeld.. Bij elke wedstrijd hou ik mn hart vast..
pi_57414985
quote:
Op zondag 16 maart 2008 16:33 schreef knep het volgende:

[..]

Herinner je nog hoe die rooie ons liet voetballen? Het ontbreekt PSV gewoon aan creatieve voetballers.
Sorry? Afellay, Aissati, Bakkal, Doedel?
Ik typ straat.
  zondag 16 maart 2008 @ 16:34:23 #179
62455 Frey
Ludo Sanders
pi_57414991
Een gelijkspel zou ik nog niet eens zo heel erg hebben gevonden, alleen dat de 1-1 zo laat nog wordt gemaakt is zuur

Maar PSV wordt gewoon kampioen.
  zondag 16 maart 2008 @ 16:34:26 #180
11102 knep
Mountainfreak
pi_57414993
quote:
Op zondag 16 maart 2008 16:33 schreef mcyodogg het volgende:
Aan de andere kant is dit ook weer redelijk ingecalculeerd. Bij de subtoppers wint PSV gewoon niet. Bij de grote wedstrijden staan ze er tot nu toe wel, dus als ze dat woensdag weer doen, is er in principe niet veel aan de hand.
En PSV heeft altijd grote moeite met Roda.
  zondag 16 maart 2008 @ 16:35:44 #181
11102 knep
Mountainfreak
pi_57415031
quote:
Op zondag 16 maart 2008 16:34 schreef LudoSanders het volgende:

[..]

Sorry? Afellay, Aissati, Bakkal, Doedel?
Uit dat rijtje zou ik alleen Afellay willen noemen, de rest is of te wisselvallig of niet goed.
pi_57415040
quote:
Op zondag 16 maart 2008 16:33 schreef knep het volgende:

[..]

Dat krijg je ervan als je Aissati niet laat spelen. En kiest voor een laffe speelstijl, als psv aanvallend speelt zouden ze wedstrijden wat meer op zekerheid winnen.
pi_57415055
Vergoossen is gewoon een lafbek
Keep the faith!!
pi_57415082
Maar aan de andere kant, deze wedstrijd had ik vooraf ookal als lastiger beschouwd als die van woensdag.
Ik typ straat.
  zondag 16 maart 2008 @ 16:38:00 #185
139407 jorienvdherik
pi_57415093
quote:
Op zondag 16 maart 2008 16:35 schreef Wooldoor het volgende:

[..]

Dat krijg je ervan als je Aissati niet laat spelen. En kiest voor een laffe speelstijl, als psv aanvallend speelt zouden ze wedstrijden wat meer op zekerheid winnen.
waarom aisasti er nog zit is een raadsel
  zondag 16 maart 2008 @ 16:38:36 #186
11102 knep
Mountainfreak
pi_57415110
quote:
Op zondag 16 maart 2008 16:35 schreef Wooldoor het volgende:

[..]

Iedereen aan de zijlijn ziet Aissati graag spelen maar ik neem aan dat een trainer goede redenen heeft om hem niet te laten spelen. Moet zeggen dat ik niet overtuigd was de keren dat Aissati speelde.
  zondag 16 maart 2008 @ 16:39:08 #187
108558 Messenga
goeiendag wat een geheel!
pi_57415127
Ik heb alleen de uitslag gezien hoor. Leunt PSV niet veel te veel op Gomes?
pi_57415141
Als ik Ajax vandaag met een slechte Perez en de Jong ziet spelen en dan zo'n geweldige voetballer als Aissati op de bank ziet zitten kan ik me er gewoon boos om maken
pi_57415161
Wat een gezeik zeg Ajax laat het zoals gebruikelijk wel weer ergens bij de kleintjes ligen.
pi_57415166
Ajax speelde ook belabberd hoor.. ik zie wel wat er gebeurd woensdag, met de wisselvalligheid van beide clubs valt er niks te voorspellen...
  zondag 16 maart 2008 @ 16:40:49 #191
11102 knep
Mountainfreak
pi_57415170
Ajax heeft iets wat PSV niet heeft namelijk geweldige aanvallers die veel scoren.
  zondag 16 maart 2008 @ 16:41:19 #192
22078 Dr.Daggla
Zoals Jezus.
pi_57415186
quote:
Op zondag 16 maart 2008 16:39 schreef Messenga het volgende:
Ik heb alleen de uitslag gezien hoor. Leunt PSV niet veel te veel op Gomes?
Ach, waarom ook niet. Niemand in Europa lijkt geinteresseerd, hij heeft net bijgetekend en is nooit geblesseerd.
-
pi_57415201
Ok, hier ben ik dus echt godverse tyfus ziek van zeg. 93e minuut. Beetje het Utrecht-uit scenario van vorig jaar. Als we het nu weer zo enorm spannend gaan maken, laat staan helemaal verspelen, word ik wel zo witheet. Waarom moet nou net op het eind weer de vorm ontbreken? Als we woensdag net zo'n pot spelen als in Londen, dan pakken we Ajax. Maar ik vrees het ergste.
pi_57415246
Passingsniveau was wel drama vandaag. Vooral Salcido, die schoot gewoon elke bal over de zijlijn.
pi_57415293
Leuk van Sef, hij wil het graag spannend maken voor iedereen
Wat een weldoener
  zondag 16 maart 2008 @ 16:47:04 #196
192856 -SG-
PSV Eindhoven!
pi_57415307
Ziek ben ik ervan .
pi_57415318
Alcides die zo makkelijk die corner op het laatst weggaf waaruit de goal valt. En die Culina hoeft ook niet meer op te komen draven. Voegt helemaal niets toe, speel dan met Mendez als je zo nodig een verdedigendere speler wil opstellen.
Ik typ straat.
  zondag 16 maart 2008 @ 16:49:01 #198
11102 knep
Mountainfreak
pi_57415348
Waarom geen Raijkovic ipv Alcides vraag ik me dan af .
pi_57415425
Ondanks de eerste plaats, het behalen van de kwart finale UEFA Cup is dit toch een erg telleurstellend seizoen..
Ik typ straat.
  zondag 16 maart 2008 @ 16:54:46 #200
11102 knep
Mountainfreak
pi_57415452
quote:
Op zondag 16 maart 2008 16:53 schreef LudoSanders het volgende:
Ondanks de eerste plaats, het behalen van de kwart finale UEFA Cup is dit toch een erg telleurstellend seizoen..
pi_57415487
quote:
Op zondag 16 maart 2008 16:34 schreef Wurdsje het volgende:

[..]

Mja wat een lafbek zeg ongelooflijk.. Kampioenschap is bij deze echt verspeeld.. Bij elke wedstrijd hou ik mn hart vast..
Je hebt 4 verliespunten minder dan de directe concurrent.
Je hebt alles dus in eigen hand.
pi_57415520
quote:
Op zondag 16 maart 2008 16:56 schreef sjimz het volgende:

[..]

Lijkt mij ook... Het puntverlies van vandaag is zuur, maar om nu te zeggen dat je de titel verspeelt hier is overdreven
pi_57415531
Zelfs al verliezen jullie woensdag dan nog steeds heb je alles in eigen hand.
pi_57415546
quote:
Op zondag 16 maart 2008 16:54 schreef knep het volgende:

[..]

Wat is er zo grappig aan? Er valt gewoon niets te genieten, vooral ergernis.
Ik typ straat.
pi_57415556
Wel vertrouwen in woensdag trouwens.
Ik typ straat.
  zondag 16 maart 2008 @ 17:00:37 #206
192856 -SG-
PSV Eindhoven!
pi_57415558
Ik kan niet wachten op Huub.
  zondag 16 maart 2008 @ 17:03:04 #207
188665 Wurdsje
High Times
pi_57415603
quote:
Op zondag 16 maart 2008 16:56 schreef sjimz het volgende:

[..]

mja en een coach die durft vooruit te voetballen, een ploeg in vorm... en een ongelooflijk druk programma..

Het gaat me echt verbazen als ze nog kampioen worden..
pi_57415608
quote:
Op zondag 16 maart 2008 17:00 schreef -SG- het volgende:
Ik kan niet wachten op Huub.
En op een nieuwe spits en linksback.
Ik typ straat.
  zondag 16 maart 2008 @ 17:05:59 #209
11102 knep
Mountainfreak
pi_57415658
quote:
Op zondag 16 maart 2008 17:00 schreef LudoSanders het volgende:

[..]

Wat is er zo grappig aan? Er valt gewoon niets te genieten, vooral ergernis.
Kom op man, als dit al een teleurstellend seizoen is dan wil ik niet weten hoe jij reageert als het echt een keer tegenzit.

Waarschijnlijk komt dat moment wanneer Gomes weggaat
pi_57415732
PSV had die 0-2 moeten maken.

Kansen zat !

Sef moet eens met 2 spitsen gaan spelen want op de lange termijn werkt dit niet
pi_57415742
quote:
Op zondag 16 maart 2008 17:05 schreef knep het volgende:

[..]

Kom op man, als dit al een teleurstellend seizoen is dan wil ik niet weten hoe jij reageert als het echt een keer tegenzit.

Waarschijnlijk komt dat moment wanneer Gomes weggaat
Het is inderdaad elke week weer genieten van het spel van PSV. Ik kijk ook voor mijn plezier en met spelers als Afellay, Aissati, Bakkal, Balasz en Farfan moet er meer voetbal in te krijgen zijn als de wanvertoningen die we dit seizoen mogen aanschouwen.
Ik typ straat.
pi_57415777
quote:
Op zondag 16 maart 2008 17:10 schreef the_legend_killer het volgende:
PSV had die 0-2 moeten maken.

Kansen zat !

Sef moet eens met 2 spitsen gaan spelen want op de lange termijn werkt dit niet
Okee6 krijgt nog gelijk, ook dit duel had Afellay de wedstrijd op slot moeten gooien.
Ik typ straat.
pi_57415855
Zit niet zo te kankeren op Sef, en doe in hemelsnaam allemaal niet zo negatief.
Kampioenschap is helemaal in eigen handen, 4 punten voor, als er woensdag gelijk wordt gespeeld is er nog niks aan de hand !
pi_57415892
quote:
Op zondag 16 maart 2008 17:12 schreef LudoSanders het volgende:

[..]

Okee6 krijgt nog gelijk, ook dit duel had Afellay de wedstrijd op slot moeten gooien.
En dan maakt Bakkel nog zo'n domme overtreding

Er was veel ruimte voor PSV en dan maakt Sef de ruimte kleiner door Mendez erin te gooien.
Ik hoop Bakkal in de basis tegen Ajax

Jef was weer belangrijk vandaag, maar helaas zat het effe niet mee op het laatste.
Met krijgen met 1 punt best nog veel..
Was een kut wedstrijd
pi_57415971
Maar woensdag pakken we die Amsterdammertjes gewoon ff.
Ik typ straat.
  zondag 16 maart 2008 @ 17:22:23 #216
62455 Frey
Ludo Sanders
pi_57415980
Alleen maar leedvermaak voor de anderen, die negatieve reacties steeds.
  zondag 16 maart 2008 @ 17:24:06 #217
11102 knep
Mountainfreak
pi_57416022
quote:
Op zondag 16 maart 2008 17:10 schreef LudoSanders het volgende:

[..]

Het is inderdaad elke week weer genieten van het spel van PSV. Ik kijk ook voor mijn plezier en met spelers als Afellay, Aissati, Bakkal, Balasz en Farfan moet er meer voetbal in te krijgen zijn als de wanvertoningen die we dit seizoen mogen aanschouwen.
Wat wil je zonder fatsoenlijke vervangers voor Alex en Cocu en een rooie trainer die er tussenuit knijpt halverwege het seizoen. Ik ben allang blij dat PSV nog altijd meedoet in Europa, 1e staat in de competitie en af en toe nog een goede wedstrijd op de mat legt. Dat had ik voor dit seizoen niet verwacht.
  zondag 16 maart 2008 @ 17:24:55 #218
51398 MisterJ.Lo
LL.M (Master of Laws).
pi_57416037
quote:
Op zondag 16 maart 2008 16:47 schreef -SG- het volgende:
Ziek ben ik ervan .
Boeruh Boeruh Boeruh Boeruh goed gespeeld.
Any man who can drive safely while kissing a pretty girl
is simply not giving the kiss the attention it deserves.
pi_57416043
quote:
Op zondag 16 maart 2008 16:58 schreef dndiek het volgende:

[..]

Lijkt mij ook... Het puntverlies van vandaag is zuur, maar om nu te zeggen dat je de titel verspeelt hier is overdreven
Als je had verloren was het wel behoorlijk verneukt geweest. Nu moet je nog altijd nog een keer zelf punten laten liggen.
  zondag 16 maart 2008 @ 17:25:18 #220
51398 MisterJ.Lo
LL.M (Master of Laws).
pi_57416044
Net nog een PSVer met fifa08 op de ps3 met 1-5 verslagen online
Any man who can drive safely while kissing a pretty girl
is simply not giving the kiss the attention it deserves.
pi_57416123
quote:
Op zondag 16 maart 2008 16:40 schreef knep het volgende:
Ajax heeft iets wat PSV niet heeft namelijk geweldige aanvallers die veel scoren.
En PSV heeft iets op doel wat bijna alles stopt zoals vandaag ook weer.
pi_57416183
T zal me niks verbazen als het woensdag een zaadpot wordt, waarbij PSV alles op de verdediging zal gooien, of niet?
pi_57416187
Tegen Ajax zie ik het wel weer gewoon een winstpartij worden want die zijn ook niet in vorm en moeten komen en met die ruimte weten we meestal wel raad. Dan is het gat gewoon weer 7 punten en heeft niemand het meer over de traditioneel lastige wedstrijd tegen Roda.

Wie voert het wisselbeleid eigenlijk bij PSV, ook weer drama natuurlijk.
Ik typ straat.
pi_57416208
Woensdag staan ze er gewoon weer.

Ik vraag me alleen af of Lazovic na vandaag nog de voorkeur krijgt.
pi_57416209
quote:
Op zondag 16 maart 2008 17:25 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Net nog een PSVer met fifa08 op de ps3 met 1-5 verslagen online
Wie weet kun je op de ps3 wel kampioen worden.
Ik typ straat.
  zondag 16 maart 2008 @ 17:36:24 #226
10197 Zapper
Zapperdeflap
pi_57416249
Als die Afellay nu eens leert om een bal op doel te schieten hè, dan was je al lang kampioen geweest...
Damn dude that sucks goat balls. I wonder if you'll ever be able to look at your mom in the face again, lol
  zondag 16 maart 2008 @ 17:55:00 #227
46672 DarkShine
Mijnstreek Oost
pi_57416543
Zonder Gomes was PSV met lege handen naar huis gegaan. Die gast haalt 'gewoon weer' minimaal twee goals eruit.

Succes woensdag!
Planning:
-
pi_57416559
quote:
Op zondag 16 maart 2008 17:34 schreef LudoSanders het volgende:

[..]

Wie weet kun je op de ps3 wel kampioen worden.
pi_57416605
quote:
Op zondag 16 maart 2008 16:49 schreef knep het volgende:
Waarom geen Raijkovic ipv Alcides vraag ik me dan af .
Tsja...

Wo 19 /3 /2008 20:45 competitie: PSV - Ajax
Zo 23 /3 /2008 14:30 competitie: FC Twente - Ajax
Za 29 /3 /2008 19:30 competitie: SC Heerenveen - Ajax
Zo 13 /4 /2008 14:30 competitie: FC Groningen - Ajax

Kampioenen
pi_57416668
Het is natuurlijk wel zo dat de jongens zich op de één of andere manier beter op kunnen laden voor wedstrijden van betekenis. Als je woensdag wint, ben je zo goed als binnen. Zeker gezien Ajax nog naar Twente, Heerenveen en Groningen moet. Wij haalden daar maar liefst 1 punt uit, je gaat me toch niet zeggen dat de joden daar 9 punten vandaan halen?
  zondag 16 maart 2008 @ 18:06:59 #231
148059 Pritt
Atheïst
pi_57416752
Wordt leuk woensdag!
A.F.C. Ajax - Piet de Visser
  zondag 16 maart 2008 @ 18:17:08 #232
188665 Wurdsje
High Times
pi_57416910
quote:
Op zondag 16 maart 2008 17:03 schreef LudoSanders het volgende:

[..]

En op een nieuwe spits en linksback.
Op een spits van europees niveau bedoel je? Een goede linksback zoeken we al sinds Lee weg is..

Wat me trouwens ook mateloos irriteert is dat kalme van Vergoossen.. Hij moet ze gewoon eens een keer op hun flikker geven in plaats van zo kalm blijven.. Een schop onder hun reet hebben ze nodig..
  zondag 16 maart 2008 @ 18:18:41 #233
130479 ganzenherder
Ganse herder
pi_57416931
Ondanks weer een traditionele kutpot vandaag heb ik wel vertrouwen in woensdag
Patat Friet
  † In Memoriam † zondag 16 maart 2008 @ 18:19:47 #234
135486 Manu82
How you doin'?
pi_57416952
Wat een negativiteit weer. Na de 0-1 hadden we het gewoon af moeten maken en dat knollenveld hielp ook niet echt mee.
Room 23
pi_57416972
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
  zondag 16 maart 2008 @ 18:26:09 #236
192856 -SG-
PSV Eindhoven!
pi_57417046
quote:
Whaha .

Echt een dommerd is het ook.
pi_57417082
Ik kan geen psv.tv zien op m'n pc Tell me, what is so funny
pi_57417105
quote:

Met zijn breakdancen en pasjes etc.
Ik typ straat.
pi_57417421
Zonder Gomes, dan had PSV dit en dat, waar hebben we dat meer gehoord?

Zonder van Bommel...
Zonder Alex en Cocu

pi_57417480
quote:
Op zondag 16 maart 2008 18:46 schreef RijstNatie het volgende:
Zonder Gomes, dan had PSV dit en dat, waar hebben we dat meer gehoord?

Zonder van Bommel...
Zonder Alex en Cocu

Van Bommel, Alex en Cocu pakken geen onmogelijke ballen 1op1 en uit de kruising.
pi_57417543
quote:
Op zondag 16 maart 2008 18:49 schreef VoreG het volgende:

[..]

Van Bommel, Alex en Cocu pakken geen onmogelijke ballen 1op1 en uit de kruising.
Met Alex en Cocu kwamen die ballen niet eens in die richting.
Ik typ straat.
pi_57417583
Met Alex had Gomes bijna geen onmogelijke ballen
  zondag 16 maart 2008 @ 18:56:15 #243
139407 jorienvdherik
pi_57417623
quote:
hij zit elke avond op stratums eind
  zondag 16 maart 2008 @ 19:26:40 #244
11102 knep
Mountainfreak
pi_57418176
quote:
Goede vriendjes met Koe schijnbaar .
pi_57418207
quote:
Op zondag 16 maart 2008 18:18 schreef ganzenherder het volgende:
Ondanks weer een traditionele kutpot vandaag heb ik wel vertrouwen in woensdag
Woensdag staan ze wel op scherp, Afellay was ontzettend kwaad, die gaat woensdag gewoon schoppen.
Clarkson: Speed has never killed anyone, suddenly becoming stationary... That's what gets you.
pi_57418359
Punt in Kerkrade was boven verwachting, en ongeacht de uitslag na woensdag nog steeds koploper
pi_57418384
quote:
Op zondag 16 maart 2008 18:01 schreef Imperatore het volgende:
Het is natuurlijk wel zo dat de jongens zich op de één of andere manier beter op kunnen laden voor wedstrijden van betekenis. Als je woensdag wint, ben je zo goed als binnen. Zeker gezien Ajax nog naar Twente, Heerenveen en Groningen moet. Wij haalden daar maar liefst 1 punt uit, je gaat me toch niet zeggen dat de joden daar 9 punten vandaan halen?
Groningen is na de winterstop natuurlijk nog maar een schim van zichzelf dus 9 punten is zeker mogelijk, al gok ik dat ze idd nog wel wat laten liggen.
pi_57418580
quote:
Op zondag 16 maart 2008 19:36 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Punt in Kerkrade was boven verwachting, en ongeacht de uitslag na woensdag nog steeds koploper
Daarom. En het veld had vandaag natuurlijk ook invloed op het verloop van de wedstrijd (niet de uitslag, maar omdat er ook gekankerd wordt hoe ze speelden).
pi_57418633
Vinden jullie dat Afellay nu zichtbare vooruitgang heeft geboekt dit seizoen ? (nee, niet naar aanleiding van Van Halst )
  zondag 16 maart 2008 @ 19:53:32 #250
10197 Zapper
Zapperdeflap
pi_57418681
quote:
Op zondag 16 maart 2008 18:28 schreef NoelGallagher het volgende:
Ik kan geen psv.tv zien op m'n pc Tell me, what is so funny
Wat is er zo grappig is? Eén van de meest belabberde spelers van PSV rijdt in een gigantisch dure bak.

Grappig hè?
Damn dude that sucks goat balls. I wonder if you'll ever be able to look at your mom in the face again, lol
pi_57418990
quote:
Op zondag 16 maart 2008 19:53 schreef Zapper het volgende:

[..]

Wat is er zo grappig is? Eén van de meest belabberde spelers van PSV rijdt in een gigantisch dure bak.

Grappig hè?
Ghetto homeboy AL to the Cides?
pi_57419089
Waar ik me wel aan erger is dat Sef zegt dat ze spelen om niet te verliezen
Je moet zeggen dat je gewoon voor de winst gaat.

Als ze voor de winst gaan tegen Ajax dan komt het wel goed, maar als ze rustig gaan afwachten en met 1 punt vrede hebben dan zie ik het somber in
pi_57419149
quote:
Op zondag 16 maart 2008 17:34 schreef mcyodogg het volgende:
Woensdag staan ze er gewoon weer.

Ik vraag me alleen af of Lazovic na vandaag nog de voorkeur krijgt.
Danko speelde in de Arena wel erg goed.
pi_57419610
quote:
Op zondag 16 maart 2008 19:37 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Groningen is na de winterstop natuurlijk nog maar een schim van zichzelf dus 9 punten is zeker mogelijk, al gok ik dat ze idd nog wel wat laten liggen.
[calimero mode]Wij treffen deze drie ploegen wanneer ze in vorm zijn, Ajax natuurlijk weer wanneer ze minder presteren[/calimero mode]

zondag 16 maart 2008 @ 21:21:38 #255
44470 ErikT
Lekker PSV!
pi_57420339
Wat is die Alcides toch een debiel. 1 minuut voor tijd een corner weggeven

Maar boeiend, we worden toch kampioen.
pi_57421229
quote:
Op zondag 16 maart 2008 17:58 schreef Dj_Day-V het volgende:

[..]

Tsja...

Wo 19 /3 /2008 20:45 competitie: PSV - Ajax
Zo 23 /3 /2008 14:30 competitie: FC Twente - Ajax
Za 29 /3 /2008 19:30 competitie: SC Heerenveen - Ajax
Zo 13 /4 /2008 14:30 competitie: FC Groningen - Ajax

Kampioenen
Vorig seizoen 1-5, 1-4, 0-2 en 2-3 met een NOG wisselvallender Ajax.

Dus zeg dat nou maar niet te snel...
pi_57421326
Ik kan het filmpje van Alcides niet zien, alleen het begin... Maar het begint al goed
pi_57421386
quote:
Op zondag 16 maart 2008 22:06 schreef Saekerhett het volgende:

[..]

Vorig seizoen 1-5, 1-4, 0-2 en 2-3 met een NOG wisselvallender Ajax.

Dus zeg dat nou maar niet te snel...
Zoals altijd gaan ze weer naar het verleden kijken
  zondag 16 maart 2008 @ 22:35:58 #259
44470 ErikT
Lekker PSV!
pi_57421919
quote:
Op zondag 16 maart 2008 17:24 schreef knep het volgende:

[..]

Wat wil je zonder fatsoenlijke vervangers voor Alex en Cocu en een rooie trainer die er tussenuit knijpt halverwege het seizoen. Ik ben allang blij dat PSV nog altijd meedoet in Europa, 1e staat in de competitie en af en toe nog een goede wedstrijd op de mat legt. Dat had ik voor dit seizoen niet verwacht.
Zo is het inderdaad. Ik zag dit seizoen aan het begin als een opbouwseizoen. Alex en, nog belangrijker, Cocu zijn weg.
We staan nu 4 punten voor met nog 5 wedstrijden te gaan én in de kwartfinale van de UEFA Cup met een gunstige loting voor de mogelijke halve finale. We hebben nog geen prijs, maar het gaat boven verwachting.
Tel daarbij op de ontwikkeling van Marcellis, de komst van Dzudszak, het bijtekenen van Salcido, Gomes, Affelay en Aissati en je moet concluderen dat het een goed seizoen is. Tot nu toe
  zondag 16 maart 2008 @ 22:39:23 #260
44470 ErikT
Lekker PSV!
pi_57422018
quote:
Op zondag 16 maart 2008 16:40 schreef knep het volgende:
Ach, Ajax speelt in een tijdsbestek van 2 weken thuis 2 potjes tegen degradatiekandidaten en ze zijn opeens geweldig. Ja ze lopen 5 punten in, maar PSV speelt twee lastige uitwedstrijden.
Maar kom op zeg, die Suarez is toch gewoon een enorme kutspits. Tegen Willem 2 schiet ik er zelfs wel 1 in.

Het opportunisme viert hier weer hoogtij.
pi_57422394
Ik geef je groot gelijk. Zie graag Ajax kampioen worden maar we hebben het gewoonweg niet in huis . We hebben de kwaliteiten niet om onze wil aan een ander op te leggen of het initiatief te behouden. Altijd achter de feiten aan. De ploeg speelt zelden goed en automatismes .. ho maar... Niet dat PSV zo geweldig speelt want dat is ook 3 keer niks .. ze hebben wel een geweldenaar in het doel waar ze ongeveer de helft van de punten aan te danken hebben .. voor de rest is het ook een hoop armoe en niet om aan te zien.

Woensdag gaat PSV in eigen huis vol op de verdediging en waarom doen ze dat omdat ze weten dat niemand ze dan wat kan doen en het publiek het toch pikt. Waarom zouden ze ook wat risico gaan lopen??? ?
pi_57422402
Telkens die cijfers van Ajacieden wat ze bij ons deden vorig seizoen.

Ik heb er nog een: vorig seizoen verloren we 2-0 bij Roda.
pi_57422422
Harry van Raaij bij Studio Voetbal.
Ik typ straat.
  zondag 16 maart 2008 @ 22:55:13 #264
172247 djnospinzone
wolfheaded conjurer
pi_57422432
quote:
Op zondag 16 maart 2008 22:54 schreef Chadi het volgende:
blabla
heb je die bil in het groot?
colours of my home
pi_57422508
quote:
Op zondag 16 maart 2008 22:55 schreef djnospinzone het volgende:

[..]

heb je die bil in het groot?
yup
pi_57422607
quote:
Op zondag 16 maart 2008 22:13 schreef Dj_Day-V het volgende:

[..]

Zoals altijd gaan ze weer naar het verleden kijken
Jij gaat er bij voorbaat al uit dat we sowieso punten laten liggen, terwijl dat dus helemaal niet hoeft. Ik zeg niet dat we ze 100% allemaal gaan winnen, maar jij beweert dat we ze sowieso niet allemáál winnen. Daarom pakte ik die cijfers erbij.

zondag 16 maart 2008 @ 23:03:13 #267
172247 djnospinzone
wolfheaded conjurer
pi_57422651
quote:
Op zondag 16 maart 2008 22:58 schreef Chadi het volgende:

[..]

yup
doe eens pmtje
colours of my home
  zondag 16 maart 2008 @ 23:04:56 #268
44470 ErikT
Lekker PSV!
pi_57422708
quote:
Op zondag 16 maart 2008 23:01 schreef Saekerhett het volgende:

[..]

Jij gaat er bij voorbaat al uit dat we sowieso punten laten liggen, terwijl dat dus helemaal niet hoeft. Ik zeg niet dat we ze 100% allemaal gaan winnen, maar jij beweert dat we ze sowieso niet allemáál winnen. Daarom pakte ik die cijfers erbij.

Ik wil wel 200 euro erop zetten dat Ajax geen 15 punten meer haalt. Mag je 20 euro tegenover zetten.
pi_57422881
quote:
Op zondag 16 maart 2008 22:54 schreef mcyodogg het volgende:
Telkens die cijfers van Ajacieden wat ze bij ons deden vorig seizoen.

Ik heb er nog een: vorig seizoen verloren we 2-0 bij Roda.
Oh, ik heb dan ook nog een leuk feitje erbij toe te voegen!
Ajax verloor dit seizoen met 2-1 bij Roda. Dus wat dat betreft doet PSV het goed (nee, niet echt goed, maar beter dan Ajax etc...)
pi_57423188
wat een domme statistiek Ajax heeft thuis wel gewonnen van Roda en onderlingen resultaat over 2 wedstrijden waren ook bezig waar je je niet druk om kan maken tering
AFC AJAX
pi_57423224
quote:
Op zondag 16 maart 2008 23:04 schreef ErikT het volgende:

[..]

Ik wil wel 200 euro erop zetten dat Ajax geen 15 punten meer haalt. Mag je 20 euro tegenover zetten.
Ik denk ook niet dat we al die uitwedstrijden winnen, alleen het kán wel...
Bovendien geloof ik ook niet dat PSV alles wint.
  zondag 16 maart 2008 @ 23:24:16 #272
44470 ErikT
Lekker PSV!
pi_57423259
quote:
Op zondag 16 maart 2008 23:23 schreef Saekerhett het volgende:

[..]

Ik denk ook niet dat we al die uitwedstrijden winnen, alleen het kán wel...
Bovendien geloof ik ook niet dat PSV alles wint.
Ik geloof ook niet dat PSV alles wint. Maar dat hoeft dus ook niet, want het gat is 4 punten. Met 9 punten uit de komende 5 wedstrijden zijn we kampioen.

edit: hoo, we moeten er nog 6. Nou, nog 11 punten dan.

[ Bericht 5% gewijzigd door ErikT op 16-03-2008 23:33:00 ]
pi_57423818
Tja, als we woensdag winnen dan staan we gewoon weer 7 punten voor. Dus ach.
  maandag 17 maart 2008 @ 00:06:20 #274
139407 jorienvdherik
pi_57424109
quote:
Op zondag 16 maart 2008 23:49 schreef Spezza19 het volgende:
Tja, als we woensdag winnen dan staan we gewoon weer 7 punten voor. Dus ach.
en dat hoop ik ook ja
pi_57424238
quote:
Op zondag 16 maart 2008 19:37 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Groningen is extra gebrand op punten pakken thuis tegen Ajax. Die gaan het daar nog verdomde zwaar krijgen.
pi_57424590
Als Afellay vandaag eens minder met de bal liep (voor de zoveelste keer) had hij o.a. Farfan lang en breed weg kunnen sturen en was de 2-0 een feit.
  maandag 17 maart 2008 @ 00:43:03 #277
10197 Zapper
Zapperdeflap
pi_57424623
quote:
Op maandag 17 maart 2008 00:40 schreef Cyberia18 het volgende:
Als Afellay vandaag eens minder met de bal liep (voor de zoveelste keer) had hij o.a. Farfan lang en breed weg kunnen sturen en was de 2-0 een feit.
Jan van Halst ook hier?
pi_57424715
quote:
Op maandag 17 maart 2008 00:43 schreef Zapper het volgende:

[..]

Jan van Halst ook hier?
Heb ik iets gemist?

Heb De Wedstrijden niet kunnen zien namelijk
  maandag 17 maart 2008 @ 00:52:22 #279
10197 Zapper
Zapperdeflap
pi_57424758
Die kale klets zei zo ongeveer exact hetzelfde, inclusief beeld met rondjes en pijltjes
pi_57424827
quote:
Op maandag 17 maart 2008 00:52 schreef Zapper het volgende:
Die kale klets zei zo ongeveer exact hetzelfde, inclusief beeld met rondjes en pijltjes
Het is ook een speler die mijn aandacht trekt

Alleen het loopwerk moet een pitje lager.
pi_57425422
quote:

[..]

Jan van Halst ook hier?
Van Halst herhaalt precies wat ik verleden week zei. Afellay geen rendement en energie verliezen. Naprater
pi_57425461
UEFA Cup Watch

Fiorentina-Genoa 3-1
pi_57426159
quote:
Op zondag 16 maart 2008 23:21 schreef BonJovi het volgende:
wat een domme statistiek Ajax heeft thuis wel gewonnen van Roda en onderlingen resultaat over 2 wedstrijden waren ook bezig waar je je niet druk om kan maken tering

Maar misschien moet ik volgende keer wat smileys erbij zetten om duidelijk te maken dat mijn cijfertjes inderdaad niets zeggen, maar dat ik het gewoon niet helemaal serieus gepost had.
  maandag 17 maart 2008 @ 08:27:27 #284
10119 appelsientje
Het beste onder de zon
pi_57426165
bijna een topic gemist..
To deny our impulses would deny the very thing that make us human.
pi_57426209
Die 'kampioenschap verspeeld' reacties.

Balen dat in de laatste minuut die goal valt, maar ik kan het me echt niet voorstellen dat er woensdag wordt verloren.
Daarnaast heeft PSV 4 thuiswedstrijden voor de boegen Ajax 4 zware uitwedstrijden. Dit gaat echt niet meer mis.
pi_57426391
quote:
Op maandag 17 maart 2008 08:32 schreef ruud.nl het volgende:
Balen dat in de laatste minuut die goal valt, maar ik kan het me echt niet voorstellen dat er woensdag wordt verloren.
Ik wel, maar dan nog staan we op de eerste plaats en hebben we alles in eigen hand. Nog geen reden tot paniek dus.

Inderdaad zuur dat het nog gelijk wordt in de laatste seconde. We verdienden het weliswaar niet, maar ik dacht dat we de buit al binnen hadden.
  maandag 17 maart 2008 @ 09:25:24 #287
188665 Wurdsje
High Times
pi_57426753
quote:
Op maandag 17 maart 2008 02:49 schreef okee6 het volgende:

[..]

Van Halst herhaalt precies wat ik verleden week zei. Afellay geen rendement en energie verliezen. Naprater
Ik zou een klacht indienen bij RTL..
  maandag 17 maart 2008 @ 09:32:01 #288
196494 JanVanHalst
Weet het wel.
pi_57426847
quote:

[..]

Jan van Halst ook hier?
Wat kan ik voor je doen?
Analist. Want kennis is macht, maar kennis delen is kracht.
pi_57428077
Woensdag winnen en het kampioenschap is binnen
  maandag 17 maart 2008 @ 11:14:43 #290
188665 Wurdsje
High Times
pi_57428358
quote:
Op maandag 17 maart 2008 10:58 schreef Dj_Day-V het volgende:
Woensdag winnen en het kampioenschap is binnen
Haha ja moet er alleen wel gewonnen worden..
pi_57429282
quote:
Op maandag 17 maart 2008 03:03 schreef mcyodogg het volgende:
UEFA Cup Watch

Fiorentina-Genoa 3-1
best mooie goals
  maandag 17 maart 2008 @ 13:20:25 #292
172247 djnospinzone
wolfheaded conjurer
pi_57430757
colours of my home
pi_57430839
quote:
Het zou mooi zijn, maar ik hecht helaas niet veel waarde aan mensen die zulke dingen roepen
pi_57431072
quote:
Op maandag 17 maart 2008 13:24 schreef WooZ het volgende:

[..]

Het zou mooi zijn, maar ik hecht helaas niet veel waarde aan mensen die zulke dingen roepen
Inderdaad... Op dat forum worden vaak onwaarheden rondgeschreeuwd door mensen die zeggen inside informatie te hebben. Maar het zou zeer zeker mooi zijn
  maandag 17 maart 2008 @ 13:42:52 #295
17103 PyTh
The Few, The Proud
pi_57431165
Woensdag niet verliezen = kampioen zeg ik.
For those involved, No explanation is necessary
For those who are not, No explanation is possible
  maandag 17 maart 2008 @ 13:44:50 #296
188665 Wurdsje
High Times
pi_57431203
quote:
Op maandag 17 maart 2008 13:24 schreef WooZ het volgende:

[..]

Inderdaad.. eerst zien dan geloven..
pi_57431435
quote:
Hope it's true
pi_57431466

Sef Vergoossen vraagt de assistent of hij een bril nodig heeft.

Moderator maandag 17 maart 2008 @ 14:13:29 #299
138438 crew  Pizzakoppo
pi_57431730
Toch zonde dat er niet met Affelay, Dsuzdsak, Bakkal en Lazovic wordt gespeeld, kan toch niet anders dan dat dat een goal festijn wordt?
pi_57431811
Jezus, nu lees ik weer dat Meuuwis heeft gezegd dat ze met 8-0 van PSV hadden kunnen winnen De zoveelste dit seizoen. Maar misschien hadden dat soort spelers niet bij clubs als Roda en Utrecht gezeten als ze daadwerkelijk elke kleine mogelijkheid tot goal hadden verzilverd.
  maandag 17 maart 2008 @ 14:18:59 #301
139407 jorienvdherik
pi_57431827
psv wint woensdag
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')