Jan van Halst ook hier?quote:Op maandag 17 maart 2008 00:40 schreef Cyberia18 het volgende:
Als Afellay vandaag eens minder met de bal liep (voor de zoveelste keer) had hij o.a. Farfan lang en breed weg kunnen sturen en was de 2-0 een feit.
Het is ook een speler die mijn aandacht trektquote:Op maandag 17 maart 2008 00:52 schreef Zapper het volgende:
Die kale klets zei zo ongeveer exact hetzelfde, inclusief beeld met rondjes en pijltjes![]()
Van Halst herhaalt precies wat ik verleden week zei. Afellay geen rendement en energie verliezen. Napraterquote:
quote:Op zondag 16 maart 2008 23:21 schreef BonJovi het volgende:
wat een domme statistiek Ajax heeft thuis wel gewonnen van Roda en onderlingen resultaat over 2 wedstrijden waren ook bezigwaar je je niet druk om kan maken tering
Ik wel, maar dan nog staan we op de eerste plaats en hebben we alles in eigen hand. Nog geen reden tot paniek dus.quote:Op maandag 17 maart 2008 08:32 schreef ruud.nl het volgende:
Balen dat in de laatste minuut die goal valt, maar ik kan het me echt niet voorstellen dat er woensdag wordt verloren.
Ik zou een klacht indienen bij RTL..quote:Op maandag 17 maart 2008 02:49 schreef okee6 het volgende:
[..]
Van Halst herhaalt precies wat ik verleden week zei. Afellay geen rendement en energie verliezen. Naprater
Haha ja moet er alleen wel gewonnen worden..quote:Op maandag 17 maart 2008 10:58 schreef Dj_Day-V het volgende:
Woensdag winnen en het kampioenschap is binnen
Het zou mooi zijn, maar ik hecht helaas niet veel waarde aan mensen die zulke dingen roepenquote:Op maandag 17 maart 2008 13:20 schreef djnospinzone het volgende:
http://psv.netwerk.to/forums/HTML/forum9/345-22.php#post254554
Inderdaad... Op dat forum worden vaak onwaarheden rondgeschreeuwd door mensen die zeggen inside informatie te hebben. Maar het zou zeer zeker mooi zijnquote:Op maandag 17 maart 2008 13:24 schreef WooZ het volgende:
[..]
Het zou mooi zijn, maar ik hecht helaas niet veel waarde aan mensen die zulke dingen roepen
Inderdaad.. eerst zien dan geloven..quote:Op maandag 17 maart 2008 13:24 schreef WooZ het volgende:
[..]
Het zou mooi zijn, maar ik hecht helaas niet veel waarde aan mensen die zulke dingen roepen
Hope it's truequote:Op maandag 17 maart 2008 13:20 schreef djnospinzone het volgende:
http://psv.netwerk.to/forums/HTML/forum9/345-22.php#post254554
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |