Wat is er zo grappig aan? Er valt gewoon niets te genieten, vooral ergernis.quote:
mja en een coach die durft vooruit te voetballen, een ploeg in vorm... en een ongelooflijk druk programma..quote:Op zondag 16 maart 2008 16:56 schreef sjimz het volgende:
[..]
Je hebt 4 verliespunten minder dan de directe concurrent.
Je hebt alles dus in eigen hand.
En op een nieuwe spits en linksback.quote:Op zondag 16 maart 2008 17:00 schreef -SG- het volgende:
Ik kan niet wachten op Huub.
Kom op man, als dit al een teleurstellend seizoen is dan wil ik niet weten hoe jij reageert als het echt een keer tegenzit.quote:Op zondag 16 maart 2008 17:00 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Wat is er zo grappig aan? Er valt gewoon niets te genieten, vooral ergernis.
Het is inderdaad elke week weer genieten van het spel van PSV. Ik kijk ook voor mijn plezier en met spelers als Afellay, Aissati, Bakkal, Balasz en Farfan moet er meer voetbal in te krijgen zijn als de wanvertoningen die we dit seizoen mogen aanschouwen.quote:Op zondag 16 maart 2008 17:05 schreef knep het volgende:
[..]
Kom op man, als dit al een teleurstellend seizoen is dan wil ik niet weten hoe jij reageert als het echt een keer tegenzit.
Waarschijnlijk komt dat moment wanneer Gomes weggaat
Okee6 krijgt nog gelijk, ook dit duel had Afellay de wedstrijd op slot moeten gooien.quote:Op zondag 16 maart 2008 17:10 schreef the_legend_killer het volgende:
PSV had die 0-2 moeten maken.
Kansen zat !
Sef moet eens met 2 spitsen gaan spelen want op de lange termijn werkt dit niet
En dan maakt Bakkel nog zo'n domme overtredingquote:Op zondag 16 maart 2008 17:12 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Okee6 krijgt nog gelijk, ook dit duel had Afellay de wedstrijd op slot moeten gooien.
Wat wil je zonder fatsoenlijke vervangers voor Alex en Cocu en een rooie trainer die er tussenuit knijpt halverwege het seizoen. Ik ben allang blij dat PSV nog altijd meedoet in Europa, 1e staat in de competitie en af en toe nog een goede wedstrijd op de mat legt. Dat had ik voor dit seizoen niet verwacht.quote:Op zondag 16 maart 2008 17:10 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Het is inderdaad elke week weer genieten van het spel van PSV. Ik kijk ook voor mijn plezier en met spelers als Afellay, Aissati, Bakkal, Balasz en Farfan moet er meer voetbal in te krijgen zijn als de wanvertoningen die we dit seizoen mogen aanschouwen.
Boeruh Boeruh Boeruh Boeruhquote:
Als je had verloren was het wel behoorlijk verneukt geweest. Nu moet je nog altijd nog een keer zelf punten laten liggen.quote:Op zondag 16 maart 2008 16:58 schreef dndiek het volgende:
[..]
Lijkt mij ook... Het puntverlies van vandaag is zuur, maar om nu te zeggen dat je de titel verspeelt hier is overdreven
En PSV heeft iets op doel wat bijna alles stopt zoals vandaag ook weer.quote:Op zondag 16 maart 2008 16:40 schreef knep het volgende:
Ajax heeft iets wat PSV niet heeft namelijk geweldige aanvallers die veel scoren.
Wie weet kun je op de ps3 wel kampioen worden.quote:Op zondag 16 maart 2008 17:25 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Net nog een PSVer met fifa08 op de ps3 met 1-5 verslagen online![]()
quote:Op zondag 16 maart 2008 17:34 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Wie weet kun je op de ps3 wel kampioen worden.
Tsja...quote:Op zondag 16 maart 2008 16:49 schreef knep het volgende:
Waarom geen Raijkovic ipv Alcides vraag ik me dan af.
Op een spits van europees niveau bedoel je? Een goede linksback zoeken we al sinds Lee weg is..quote:Op zondag 16 maart 2008 17:03 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
En op een nieuwe spits en linksback.
Whahaquote:Op zondag 16 maart 2008 18:21 schreef cultheld het volgende:
http://www.psv.tv/index.php?item=if&content=player&ProductID=5699![]()
quote:Op zondag 16 maart 2008 18:21 schreef cultheld het volgende:
Van Bommel, Alex en Cocu pakken geen onmogelijke ballen 1op1 en uit de kruising.quote:Op zondag 16 maart 2008 18:46 schreef RijstNatie het volgende:
Zonder Gomes, dan had PSV dit en dat, waar hebben we dat meer gehoord?
Zonder van Bommel...
Zonder Alex en Cocu
Met Alex en Cocu kwamen die ballen niet eens in die richting.quote:Op zondag 16 maart 2008 18:49 schreef VoreG het volgende:
[..]
Van Bommel, Alex en Cocu pakken geen onmogelijke ballen 1op1 en uit de kruising.
hij zit elke avond op stratums eindquote:Op zondag 16 maart 2008 18:21 schreef cultheld het volgende:
Goede vriendjes met Koe schijnbaarquote:Op zondag 16 maart 2008 18:21 schreef cultheld het volgende:
Woensdag staan ze wel op scherp, Afellay was ontzettend kwaad, die gaat woensdag gewoon schoppen.quote:Op zondag 16 maart 2008 18:18 schreef ganzenherder het volgende:
Ondanks weer een traditionele kutpot vandaag heb ik wel vertrouwen in woensdag
Groningen is na de winterstop natuurlijk nog maar een schim van zichzelf dus 9 punten is zeker mogelijk, al gok ik dat ze idd nog wel wat laten liggen.quote:Op zondag 16 maart 2008 18:01 schreef Imperatore het volgende:
Het is natuurlijk wel zo dat de jongens zich op de één of andere manier beter op kunnen laden voor wedstrijden van betekenis. Als je woensdag wint, ben je zo goed als binnen. Zeker gezien Ajax nog naar Twente, Heerenveen en Groningen moet. Wij haalden daar maar liefst 1 punt uit, je gaat me toch niet zeggen dat de joden daar 9 punten vandaan halen?
Daarom. En het veld had vandaag natuurlijk ook invloed op het verloop van de wedstrijd (niet de uitslag, maar omdat er ook gekankerd wordt hoe ze speelden).quote:Op zondag 16 maart 2008 19:36 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Punt in Kerkrade was boven verwachting, en ongeacht de uitslag na woensdag nog steeds koploper
Wat is er zo grappig is? Eén van de meest belabberde spelers van PSV rijdt in een gigantisch dure bak.quote:Op zondag 16 maart 2008 18:28 schreef NoelGallagher het volgende:
Ik kan geen psv.tv zien op m'n pcTell me, what is so funny
Ghetto homeboy AL to the Cides?quote:Op zondag 16 maart 2008 19:53 schreef Zapper het volgende:
[..]
Wat is er zo grappig is? Eén van de meest belabberde spelers van PSV rijdt in een gigantisch dure bak.
Grappig hè?
Danko speelde in de Arena wel erg goed.quote:Op zondag 16 maart 2008 17:34 schreef mcyodogg het volgende:
Woensdag staan ze er gewoon weer.
Ik vraag me alleen af of Lazovic na vandaag nog de voorkeur krijgt.
[calimero mode]Wij treffen deze drie ploegen wanneer ze in vorm zijn, Ajax natuurlijk weer wanneer ze minder presteren[/calimero mode]quote:Op zondag 16 maart 2008 19:37 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Groningen is na de winterstop natuurlijk nog maar een schim van zichzelf dus 9 punten is zeker mogelijk, al gok ik dat ze idd nog wel wat laten liggen.
Vorig seizoen 1-5, 1-4, 0-2 en 2-3quote:Op zondag 16 maart 2008 17:58 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Tsja...
Wo 19 /3 /2008 20:45 competitie: PSV - Ajax
Zo 23 /3 /2008 14:30 competitie: FC Twente - Ajax
Za 29 /3 /2008 19:30 competitie: SC Heerenveen - Ajax
Zo 13 /4 /2008 14:30 competitie: FC Groningen - Ajax
Kampioenen![]()
Zoals altijd gaan ze weer naar het verleden kijkenquote:Op zondag 16 maart 2008 22:06 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Vorig seizoen 1-5, 1-4, 0-2 en 2-3met een NOG wisselvallender Ajax.
Dus zeg dat nou maar niet te snel...
Zo is het inderdaad. Ik zag dit seizoen aan het begin als een opbouwseizoen. Alex en, nog belangrijker, Cocu zijn weg.quote:Op zondag 16 maart 2008 17:24 schreef knep het volgende:
[..]
Wat wil je zonder fatsoenlijke vervangers voor Alex en Cocu en een rooie trainer die er tussenuit knijpt halverwege het seizoen. Ik ben allang blij dat PSV nog altijd meedoet in Europa, 1e staat in de competitie en af en toe nog een goede wedstrijd op de mat legt. Dat had ik voor dit seizoen niet verwacht.
Ach, Ajax speelt in een tijdsbestek van 2 weken thuis 2 potjes tegen degradatiekandidaten en ze zijn opeens geweldig. Ja ze lopen 5 punten in, maar PSV speelt twee lastige uitwedstrijden.quote:Op zondag 16 maart 2008 16:40 schreef knep het volgende:
Ajax heeft iets wat PSV niet heeft namelijk geweldige aanvallers die veel scoren.
heb je die bil in het groot?quote:Op zondag 16 maart 2008 22:54 schreef Chadi het volgende:
blabla
Jij gaat er bij voorbaat al uit dat we sowieso punten laten liggen, terwijl dat dus helemaal niet hoeft. Ik zeg niet dat we ze 100% allemaal gaan winnen, maar jij beweert dat we ze sowieso niet allemáál winnen. Daarom pakte ik die cijfers erbij.quote:Op zondag 16 maart 2008 22:13 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Zoals altijd gaan ze weer naar het verleden kijken
Ik wil wel 200 euro erop zetten dat Ajax geen 15 punten meer haalt. Mag je 20 euro tegenover zetten.quote:Op zondag 16 maart 2008 23:01 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Jij gaat er bij voorbaat al uit dat we sowieso punten laten liggen, terwijl dat dus helemaal niet hoeft. Ik zeg niet dat we ze 100% allemaal gaan winnen, maar jij beweert dat we ze sowieso niet allemáál winnen. Daarom pakte ik die cijfers erbij.
Oh, ik heb dan ook nog een leuk feitje erbij toe te voegen!quote:Op zondag 16 maart 2008 22:54 schreef mcyodogg het volgende:
Telkens die cijfers van Ajacieden wat ze bij ons deden vorig seizoen.
Ik heb er nog een: vorig seizoen verloren we 2-0 bij Roda.
Ik denk ook niet dat we al die uitwedstrijden winnen, alleen het kán wel...quote:Op zondag 16 maart 2008 23:04 schreef ErikT het volgende:
[..]
Ik wil wel 200 euro erop zetten dat Ajax geen 15 punten meer haalt. Mag je 20 euro tegenover zetten.
Ik geloof ook niet dat PSV alles wint. Maar dat hoeft dus ook niet, want het gat is 4 punten. Met 9 punten uit de komende 5 wedstrijden zijn we kampioen.quote:Op zondag 16 maart 2008 23:23 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Ik denk ook niet dat we al die uitwedstrijden winnen, alleen het kán wel...
Bovendien geloof ik ook niet dat PSV alles wint.
en dat hoop ik ook jaquote:Op zondag 16 maart 2008 23:49 schreef Spezza19 het volgende:
Tja, als we woensdag winnen dan staan we gewoon weer 7 punten voor. Dus ach.
Groningen is extra gebrand op punten pakken thuis tegen Ajax. Die gaan het daar nog verdomde zwaar krijgen.quote:Op zondag 16 maart 2008 19:37 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Groningen is na de winterstop natuurlijk nog maar een schim van zichzelf dus 9 punten is zeker mogelijk, al gok ik dat ze idd nog wel wat laten liggen.
Jan van Halst ook hier?quote:Op maandag 17 maart 2008 00:40 schreef Cyberia18 het volgende:
Als Afellay vandaag eens minder met de bal liep (voor de zoveelste keer) had hij o.a. Farfan lang en breed weg kunnen sturen en was de 2-0 een feit.
Het is ook een speler die mijn aandacht trektquote:Op maandag 17 maart 2008 00:52 schreef Zapper het volgende:
Die kale klets zei zo ongeveer exact hetzelfde, inclusief beeld met rondjes en pijltjes![]()
Van Halst herhaalt precies wat ik verleden week zei. Afellay geen rendement en energie verliezen. Napraterquote:
quote:Op zondag 16 maart 2008 23:21 schreef BonJovi het volgende:
wat een domme statistiek Ajax heeft thuis wel gewonnen van Roda en onderlingen resultaat over 2 wedstrijden waren ook bezigwaar je je niet druk om kan maken tering
Ik wel, maar dan nog staan we op de eerste plaats en hebben we alles in eigen hand. Nog geen reden tot paniek dus.quote:Op maandag 17 maart 2008 08:32 schreef ruud.nl het volgende:
Balen dat in de laatste minuut die goal valt, maar ik kan het me echt niet voorstellen dat er woensdag wordt verloren.
Ik zou een klacht indienen bij RTL..quote:Op maandag 17 maart 2008 02:49 schreef okee6 het volgende:
[..]
Van Halst herhaalt precies wat ik verleden week zei. Afellay geen rendement en energie verliezen. Naprater
Haha ja moet er alleen wel gewonnen worden..quote:Op maandag 17 maart 2008 10:58 schreef Dj_Day-V het volgende:
Woensdag winnen en het kampioenschap is binnen
Het zou mooi zijn, maar ik hecht helaas niet veel waarde aan mensen die zulke dingen roepenquote:Op maandag 17 maart 2008 13:20 schreef djnospinzone het volgende:
http://psv.netwerk.to/forums/HTML/forum9/345-22.php#post254554
Inderdaad... Op dat forum worden vaak onwaarheden rondgeschreeuwd door mensen die zeggen inside informatie te hebben. Maar het zou zeer zeker mooi zijnquote:Op maandag 17 maart 2008 13:24 schreef WooZ het volgende:
[..]
Het zou mooi zijn, maar ik hecht helaas niet veel waarde aan mensen die zulke dingen roepen
Inderdaad.. eerst zien dan geloven..quote:Op maandag 17 maart 2008 13:24 schreef WooZ het volgende:
[..]
Het zou mooi zijn, maar ik hecht helaas niet veel waarde aan mensen die zulke dingen roepen
Hope it's truequote:Op maandag 17 maart 2008 13:20 schreef djnospinzone het volgende:
http://psv.netwerk.to/forums/HTML/forum9/345-22.php#post254554
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |