weet je hoeveel punten die pakt manquote:Op zondag 16 maart 2008 16:26 schreef djnospinzone het volgende:
Echt kutVergoossen, kutzak, ROT OP, lafbek
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hou nou eens op met dat gezeik op Vergoossen, we weten het nu welquote:Op zondag 16 maart 2008 16:26 schreef djnospinzone het volgende:
Mee eens is. Wat ben ik die man zat, pfffffquote:Op zondag 16 maart 2008 16:26 schreef djnospinzone het volgende:
Tsjah uiteindelijk krijgen ze meer dan ze verdienenquote:Op zondag 16 maart 2008 16:27 schreef mcyodogg het volgende:
Lucky PSV weer.
Hee, we staan nog 4 punten voor, na woensdag dus sowieso nog 1 punt, en dan is ons programma in principe makkelijker, en Roda uit kan je in principe punten verspelen.quote:Op zondag 16 maart 2008 16:27 schreef LudoSanders het volgende:
Kampioensschap verspeelt, hulde Sef.
Dat noemen ze op 2 gedachten hinken, dateert van de tijd dat Alex er nog bij was. Toen kon dat nog.quote:Op zondag 16 maart 2008 16:29 schreef vw_caddy het volgende:
Volkomen terechte 1-1 helaas. Waarom wandelen we toch zo ongelooflijk K*T veel na achteren na die 0-1. Gaat iedere wedstrijd zo.
Ja want ons Sef laat PSV zo goed voetballen.quote:Op zondag 16 maart 2008 16:29 schreef Leso_Varen het volgende:
[..]
Hee, we staan nog 4 punten voor, na woensdag dus sowieso nog 1 punt, en dan is ons programma in principe makkelijker, en Roda uit kan je in principe punten verspelen.
Het wordt wel weer erg krap dit jaar
Je moet wel een kans krijgen om te scoren.. dus welke kans heb jij van die gasten gezien?quote:Op zondag 16 maart 2008 16:30 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Ongelofelijk. Farfan, Bakkal, Afellay hadden PSV allang op 3, 4-0 moeten zetten.
Ja, want AZ is heel moeilijk te pakken dit seizoen.quote:Op zondag 16 maart 2008 16:27 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
weet je hoeveel punten die pakt man
iemand die bij az / feyenoord/ajax uit wint
op willen laten rotten
Herinner je nog hoe die rooie ons liet voetballen? Het ontbreekt PSV gewoon aan creatieve voetballers.quote:Op zondag 16 maart 2008 16:31 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Ja want ons Sef laat PSV zo goed voetballen.
Dat zeg ik niet, maar in principe hebben we 'makkelijkere' wedstrijden dan de concurrenten, die ook belabberd spelen. Het wordt zeker lastig, en dit is niet echt goed voor het vertrouwen enzo. Maar we staan nog steeds voor, en nee, ik ben ook niet blij met de manier van spelen.quote:Op zondag 16 maart 2008 16:31 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Mja wat een lafbek zeg ongelooflijk.. Kampioenschap is bij deze echt verspeeld.. Bij elke wedstrijd hou ik mn hart vast..quote:Op zondag 16 maart 2008 16:31 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Sorry? Afellay, Aissati, Bakkal, Doedel?quote:Op zondag 16 maart 2008 16:33 schreef knep het volgende:
[..]
Herinner je nog hoe die rooie ons liet voetballen? Het ontbreekt PSV gewoon aan creatieve voetballers.
En PSV heeft altijd grote moeite met Roda.quote:Op zondag 16 maart 2008 16:33 schreef mcyodogg het volgende:
Aan de andere kant is dit ook weer redelijk ingecalculeerd. Bij de subtoppers wint PSV gewoon niet. Bij de grote wedstrijden staan ze er tot nu toe wel, dus als ze dat woensdag weer doen, is er in principe niet veel aan de hand.
Uit dat rijtje zou ik alleen Afellay willen noemen, de rest is of te wisselvallig of niet goed.quote:Op zondag 16 maart 2008 16:34 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Sorry? Afellay, Aissati, Bakkal, Doedel?
Dat krijg je ervan als je Aissati niet laat spelen. En kiest voor een laffe speelstijl, als psv aanvallend speelt zouden ze wedstrijden wat meer op zekerheid winnen.quote:Op zondag 16 maart 2008 16:33 schreef knep het volgende:
[..]
Herinner je nog hoe die rooie ons liet voetballen? Het ontbreekt PSV gewoon aan creatieve voetballers.
waarom aisasti er nog zit is een raadselquote:Op zondag 16 maart 2008 16:35 schreef Wooldoor het volgende:
[..]
Dat krijg je ervan als je Aissati niet laat spelen. En kiest voor een laffe speelstijl, als psv aanvallend speelt zouden ze wedstrijden wat meer op zekerheid winnen.
Iedereen aan de zijlijn ziet Aissati graag spelen maar ik neem aan dat een trainer goede redenen heeft om hem niet te laten spelen. Moet zeggen dat ik niet overtuigd was de keren dat Aissati speelde.quote:Op zondag 16 maart 2008 16:35 schreef Wooldoor het volgende:
[..]
Dat krijg je ervan als je Aissati niet laat spelen. En kiest voor een laffe speelstijl, als psv aanvallend speelt zouden ze wedstrijden wat meer op zekerheid winnen.
Ach, waarom ook niet. Niemand in Europa lijkt geinteresseerd, hij heeft net bijgetekend en is nooit geblesseerd.quote:Op zondag 16 maart 2008 16:39 schreef Messenga het volgende:
Ik heb alleen de uitslag gezien hoor. Leunt PSV niet veel te veel op Gomes?
quote:Op zondag 16 maart 2008 16:53 schreef LudoSanders het volgende:
Ondanks de eerste plaats, het behalen van de kwart finale UEFA Cup is dit toch een erg telleurstellend seizoen..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |