Vooral ook omdat Ajax eerst achterkomt>hoop>voorkomt>hoop wegquote:Op zondag 16 maart 2008 15:12 schreef ganzenherder het volgende:
Heb weer zo'n gevoel dat het weer helemaal niks wordt vandaag, hopelijk heb ik ongelijk
En dan die "handsbal" van Krompkampquote:Op zondag 16 maart 2008 15:26 schreef WooZ het volgende:
Tering zeg, Luinge mogen ze echt ophangen.
Constant overtredingen van Roda die onbestraft blijven en Salcido krijg ineens geelSalcido die zuiver de bal speelt en vervolgens geeft Luinge een vrije trap net buiten de 16. Wederom weet ik het veel overtredingen op Afellay.
Verder staat Lazovic te voetballen als een drol. Afellay creert openingen en tot 2x toe verneukte Lazovic het volledig met een pass die nergens over ging.
Verder ging Afellay alleen op de keeper af, maar werd afgefloten voor buitenspel. De beelden lieten duidelijk zien dat het géén buitenspel was
Is het ook. En als je daarbij een onsportief Roda hebt, een Luinge en een commentator die nog net niet letterlijk zegt dat Ajax kampioen moet worden... dan is het verre van een lekker voetbal zondagje....quote:Op zondag 16 maart 2008 15:29 schreef Wurdsje het volgende:
Gezien het wedstrijdverslag van de eerste helft moet het weer eens een ongelooflijke zaadpot zijn..
Jij kijkt met geluid?quote:Op zondag 16 maart 2008 15:31 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Is het ook. En als je daarbij een onsportief Roda hebt, een Luinge en een commentator die nog net niet letterlijk zegt dat Ajax kampioen moet worden... dan is het verre van een lekker voetbal zondagje....
What happened?quote:Op zondag 16 maart 2008 15:54 schreef djnospinzone het volgende:
Vergoossen, gatverdaaaaammeeeeeee!
Ik denk dat het was omdat Vergoossen Lazovic eruit haalde voor Bakkal, dus wat verdedigender spelen.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |