Dat dus.quote:Op zondag 25 februari 2007 19:54 schreef alwaysthebest het volgende:
Ik wil een groene username hebben..
Maar geen sport-crew..
quote:Op zondag 25 februari 2007 19:54 schreef alwaysthebest het volgende:
Ik wil een groene username hebben..
Maar geen sport-crew..
Met een tof-tagje?quote:Op zondag 25 februari 2007 19:56 schreef Lynx666 het volgende:
Ik wil geen groen. Caramel lijkt me wel wat.
Tof idee van mij hèquote:Op zondag 25 februari 2007 19:54 schreef Fir3fly het volgende:
Ik wil groen blijven.
Ben je toch nog ergens goed voor.quote:
Laten we niet van stapel lopenquote:Op zondag 25 februari 2007 19:57 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Ben je toch nog ergens goed voor.
Kloon van Dizer?quote:Laatste Voyeur D.zire
En deze?quote:
quote:Op zaterdag 10 februari 2007 23:00 schreef Snarf het volgende:
DizzyDizer komt niet meer terug.
Ok, ik wíst dat hij veel kloons had, maar dit slaat alles!quote:
Dat zei ik in het vorige topic alquote:Op zondag 25 februari 2007 22:17 schreef babette21 het volgende:
Oh god, "My best friends wedding" voor de 130ste keer op tv....
en toch weer kijken he.... dat heb ik nou ook altijd bij Notting Hill![]()
Nee das geen kloon van mijquote:
quote:Op woensdag 14 februari 2007 21:52 schreef Lucille het volgende:
MBstichting is weg, dienstaanbieders zijn hier niet gewenst.
3 oscars voor The Departedquote:De uitslag van de Oscars 2007:
Best Motion Picture of the Year
Winner: The Departed (2006) - Graham King
Best Performance by an Actor in a Leading Role
Winner: Forest Whitaker for The Last King of Scotland (2006)
Best Performance by an Actress in a Leading Role
Winner: Helen Mirren for The Queen (2006)
Best Performance by an Actor in a Supporting Role
Winner: Alan Arkin for Little Miss Sunshine (2006)
Best Performance by an Actress in a Supporting Role
Winner: Jennifer Hudson for Dreamgirls (2006)
Best Achievement in Directing
Winner: Martin Scorsese for The Departed (2006)
Best Writing, Screenplay Written Directly for the Screen
Winner: Little Miss Sunshine (2006) - Michael Arndt
Best Writing, Screenplay Based on Material Previously Produced or Published
Winner: The Departed (2006) - William Monahan
Best Achievement in Cinematography
Winner: Laberinto del Fauno, El (2006) - Guillermo Navarro
Best Achievement in Editing
Winner: The Departed (2006) - Thelma Schoonmaker
Best Achievement in Art Direction
Winner: Laberinto del Fauno, El (2006) - Eugenio Caballero, Pilar Revuelta
Best Achievement in Costume Design
Winner: Marie Antoinette (2006) - Milena Canonero
Best Achievement in Music Written for Motion Pictures, Original Score
Winner: Babel (2006) - Gustavo Santaolalla
Best Achievement in Music Written for Motion Pictures, Original Song
Winner: An Inconvenient Truth (2006) - Melissa Etheridge("I Need To Wake Up")
Best Achievement in Makeup
Winner: Laberinto del Fauno, El (2006) - David Martí, Montse Ribé
Best Achievement in Sound
Winner: Dreamgirls (2006) - Michael Minkler, Bob Beemer, Willie D. Burton
Best Achievement in Sound Editing
Winner: Letters from Iwo Jima (2006) - Alan Robert Murray, Bub Asman
Best Achievement in Visual Effects
Winner: Pirates of the Caribbean: Dead Man's Chest (2006) - John Knoll, Hal T. Hickel, Charles Gibson, Allen Hall
Best Animated Feature Film of the Year
Winner: Happy Feet (2006) - George Miller
Best Foreign Language Film of the Year
Winner: Leben der Anderen, Das (2006)(Germany)
Best Documentary, Features
Winner: An Inconvenient Truth (2006) - Davis Guggenheim
Best Documentary, Short Subjects
Winner: The Blood of Yingzhou District (2006) - Ruby Yang, Thomas
Lennon
Best Short Film, Animated
Winner: The Danish Poet (2006) - Torill Kove
Best Short Film, Live Action
Winner: West Bank Story (2005) - Ari Sandel
Niet leuke dingen.quote:
quote:Op maandag 26 februari 2007 10:51 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Niet leuke dingen.
Niet FOK!-geschikt.
Tamelijk ja..quote:
quote:Op maandag 26 februari 2007 10:51 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Niet leuke dingen.
Niet FOK!-geschikt.
Jaaaquote:Op maandag 26 februari 2007 10:59 schreef babette21 het volgende:
[..]
de enige film die ik hiervan gezien heb is Happy Feet![]()
met jou nota bene!!![]()
quote:A teacher asks her class, "If there are five birds sitting on a fence and you shoot one of them, how many will be left?" She calls on little Johnny.
"None, they all fly away with the first gunshot."
The teacher replies, "The correct answer is four, but I like your thinking." Then little Johnny says, "I have a question for you. There are three women sitting on a bench having ice cream. One is delicately licking the sides of the triple scoop of ice cream. The second is gobbling down the top and sucking the cone. The third is biting off the top of the ice cream. Which one is married?"
The teacher, blushing a great deal, replies, "Well I suppose the one that's gobbled down the top and sucked the cone."
"The correct answer is the one with the wedding ring on... but I like your thinking
Whehehequote:
Ze gaat hier proberen te 'integreren'.quote:Op maandag 26 februari 2007 13:53 schreef babette21 het volgende:
[..]
w'rom? wat heeft ze met voor je gedaan??
Houd er hier dan gewoon je bek over, aandachtshoerquote:Op maandag 26 februari 2007 10:51 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Niet leuke dingen.
Niet FOK!-geschikt.
quote:Op maandag 26 februari 2007 13:57 schreef Svensational het volgende:
[..]
Houd er hier dan gewoon je bek over, aandachtshoer![]()
![]()
.
maar waarom dat dan? 't is hier helemaal niet leuk...quote:Op maandag 26 februari 2007 13:56 schreef Fir3fly het volgende:
Ze gaat hier proberen te 'integreren'.
Bereid je maar weer voor op een invasie van XFA'ers, net als vorig jaar met IDO'ersquote:Op maandag 26 februari 2007 13:59 schreef babette21 het volgende:
[..]
maar waarom dat dan? 't is hier helemaal niet leuk...
Vorig jaar hield toch maar een handjevol mensen het vol?quote:Op maandag 26 februari 2007 14:02 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Bereid je maar weer voor op een invasie van XFA'ers, net als vorig jaar met IDO'ers.
Zoals ondergetekende.
oh god nee!! the horror...quote:Op maandag 26 februari 2007 14:02 schreef Fir3fly het volgende:
Bereid je maar weer voor op een invasie van XFA'ers, net als vorig jaar met IDO'ers.
Zoals ondergetekende.
Jij, en...... ehm....quote:Op maandag 26 februari 2007 14:03 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Vorig jaar hield toch maar een handjevol mensen het vol?
mja we zouden 't idd ook als 'n soort SC-audities kunnen zien...quote:Op maandag 26 februari 2007 14:03 schreef Tha_Erik het volgende:
Vorig jaar hield toch maar een handjevol mensen het vol?
Geil!quote:Op maandag 26 februari 2007 14:05 schreef babette21 het volgende:
[..]
mja we zouden 't idd ook als 'n soort SC-audities kunnen zien...
beetje gouden kooi-achtig: wie blijft het langst overeind?? wie wordt.... de nieuwe Erik?!?
Alsof jullie daar tegenwoordig wél iets over te zeggen hebbenquote:[niet dat we de oude wegdoen hoor![]()
]
ja!quote:Op maandag 26 februari 2007 14:06 schreef Tha_Erik het volgende:
Alsof jullie daar tegenwoordig wél iets over te zeggen hebben.
quote:Op maandag 26 februari 2007 14:11 schreef Svensational het volgende:
Met als enig verschil dat het bij Bupa wél leuk was...
Nee sorry, not in my worldquote:Op maandag 26 februari 2007 14:13 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
. Babette is heus echt wel ontel baar keer leuker dan Bupatih
.
Dan heb je gelijk.quote:Op maandag 26 februari 2007 14:16 schreef Svensational het volgende:
[..]
Nee sorry, not in my world.
ik dank u zeerquote:Op maandag 26 februari 2007 14:13 schreef Tha_Erik het volgende:. Babette is heus echt wel ontel baar keer leuker dan Bupatih
.
Dat deden jullie bij wijlen Bupa ook nietquote:Op maandag 26 februari 2007 14:17 schreef babette21 het volgende:
laat mij toch lekker in de waan dat ik nog érgens op deze aardkloot íets te zeggen heb
Bij deze.quote:Op maandag 26 februari 2007 13:56 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Ze gaat hier proberen te 'integreren'.
klopt, want die draafde door....quote:Op maandag 26 februari 2007 14:18 schreef Svensational het volgende:
Dat deden jullie bij wijlen Bupa ook niet.
nnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnquote:
Alleen bij Zhenar.quote:Op maandag 26 februari 2007 14:20 schreef shiNinG_staR het volgende:
[..]
Dankjewel![]()
![]()
of moet ik juist niet slijmen
Ja meester Svensationalquote:Op maandag 26 februari 2007 14:21 schreef Svensational het volgende:
[..]
nnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnn
Bij dezennnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnn
kijk daar ga je meteen al de fout inquote:Op maandag 26 februari 2007 14:23 schreef shiNinG_staR het volgende:
Da's makkelijk, want die bestaat niet meer!!
quote:Op maandag 26 februari 2007 13:57 schreef Svensational het volgende:
[..]
Houd er hier dan gewoon je bek over, aandachtshoer![]()
![]()
.
Oei, dat is niet best voor een eerste post.quote:
Hoiquote:
Hoezoquote:Op maandag 26 februari 2007 14:27 schreef babette21 het volgende:
[..]
kijk daar ga je meteen al de fout in
Is echt niet mn eerste hierquote:Op maandag 26 februari 2007 14:31 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Oei, dat is niet best voor een eerste post.
Zet dát dan in de TT.quote:Op maandag 26 februari 2007 14:51 schreef Gezondaar het volgende:
[..]
Ik ben zó over jou heenJij bent gewoon oud nieuws
![]()
tof gevonden!!quote:Op maandag 26 februari 2007 14:42 schreef Tha_Erik het volgende:
Babette, toffe hint voor Inge die de mol zou zijn!
http://forums.avro.nl/widm2007/tm.aspx?m=142464
Nou ja, wel de eerste sinds lange tijd. Enzoquote:Op maandag 26 februari 2007 14:39 schreef shiNinG_staR het volgende:
[..]
Is echt niet mn eerste hier.
Mijn komst was langverwacht dusquote:Op maandag 26 februari 2007 15:26 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
ShowChat #666: Het getal van het beest
Je had daar nog een soort naamtopic.
Als je er niet over wilt praten hier, doe dat dan ook niet. Dus ook geen semi-huiliepostsquote:
Maar oh wat een deceptie toen de dag van jouw arriveren aanbrak.quote:Op maandag 26 februari 2007 15:28 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
Mijn komst was langverwacht dus![]()
.
Ik heb het er gvd toch ook niet over eikelquote:Op maandag 26 februari 2007 15:42 schreef Svensational het volgende:
[..]
Als je er niet over wilt praten hier, doe dat dan ook niet. Dus ook geen semi-huilieposts.
Zo is ie wel vaker hoor.quote:Op maandag 26 februari 2007 15:44 schreef Tha_Erik het volgende:
Slecht geslapen, Sven?
Net zo goed als dat ik mag zeggen dat ik je een huilie vind.quote:Op maandag 26 februari 2007 15:44 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Ik heb het er gvd toch ook niet over eikel. Maar ik mag toch wel zeggen dat ik me KLOTE voel!
Dat kun je beter aan XM vragen, die voelt zich zo klote.quote:Op maandag 26 februari 2007 15:44 schreef Tha_Erik het volgende:
Slecht geslapen, Sven?
Periquote:
Maar ik vraag het aan jou. Anders had ik het wel aan XM gericht.quote:Op maandag 26 februari 2007 15:50 schreef Svensational het volgende:
[..]
Dat kun je beter aan XM vragen, die voelt zich zo klote.
De logicaquote:Op maandag 26 februari 2007 15:56 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Maar ik vraag het aan jou. Anders had ik het wel aan XM gericht.
Ik heb heerlijk geslapen, Erik.quote:Op maandag 26 februari 2007 15:56 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Maar ik vraag het aan jou. Anders had ik het wel aan XM gericht.
Gelukkig maar!quote:Op maandag 26 februari 2007 17:57 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ik heb heerlijk geslapen, Erik.
Dat werd ook tijdquote:Op maandag 26 februari 2007 16:56 schreef Giechel_Ho het volgende:
Sven!!!!![]()
Ik pleur jou nu in mijn favo Fok!kers lijstje
iets over bier?quote:Op maandag 26 februari 2007 18:13 schreef Gezondaar het volgende:
Kut, ik moet vanavond een column schrijven en ik heb nog niets![]()
Ideeën?Het moet een onderwerp zijn dat oud-studenten aanspreekt, maar hoeft niet studentgerelateerd te zijn
verrassendquote:
Ik ben al bezig.quote:Op maandag 26 februari 2007 18:30 schreef babette21 het volgende:
[..]
verrassend
iets over lasergame? of bowlen? of xfacor? of catan? of hary potter? of happy feet? of dizer? of de aziatische weidevogel? of westenwind? of mij? of britney? of het koningshuis? of uien? of rsi? of...
ach man, bedenk zelf wat!
da's de beste manier!!quote:Op maandag 26 februari 2007 18:36 schreef Gezondaar het volgende:
Ehm... ja, indirect en ondersteboven gelezen wel!![]()
We blijven hopen dat charmed_angel zich aan ons gezelschap zal toevoegen.quote:
Vergeet je Woelli niet?quote:Op maandag 26 februari 2007 18:56 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
We blijven hopen dat charmed_angel zich aan ons gezelschap zal toevoegen.
En Hockeylotje natuurlijk..
Tis een scheetje hoorquote:Op maandag 26 februari 2007 19:21 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Die is toch niet leuk man..
Waar blijft hij dan?!quote:Op maandag 26 februari 2007 19:00 schreef alwaysthebest het volgende:
Sven komt ShowChat weer even opbitchen..
Ja, dat was tijdens de hoogtijdagen van FOK!, toen hadden ze een eigen soap: SOPquote:Op maandag 26 februari 2007 19:31 schreef Gezondaar het volgende:
Woelli is al oud-ShowChatter volgens mij![]()
Met Original ofzo toch?quote:Op maandag 26 februari 2007 20:05 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ja, dat was tijdens de hoogtijdagen van FOK!, toen hadden ze een eigen soap: SOP!
Wat tof dat je dat weetquote:
De penislengtes van alle SC-mannen, cupmaten van alle SC-vrouwen?quote:
Stijf of slap?quote:Op maandag 26 februari 2007 20:16 schreef Svensational het volgende:
[..]
De penislengtes van alle SC-mannen, cupmaten van alle SC-vrouwen?
Slappe tietenquote:
Geen tietenquote:
Oh gelukkig maar. Ik las verkeerd.quote:
Je weet dat één van de basisregels van ShowChat is dat je met harde bewijzen moet komen.quote:
Hihi, "harde".quote:Op maandag 26 februari 2007 20:37 schreef Svensational het volgende:
[..]
Je weet dat één van de basisregels van ShowChat is dat je met harde bewijzen moet komen.
Harde bewijzen nog wel. Wacht maar een keertje tot ik dronken ben, dan mag je misbruik van de situatie makenquote:Op maandag 26 februari 2007 20:37 schreef Svensational het volgende:
[..]
Je weet dat één van de basisregels van ShowChat is dat je met harde bewijzen moet komen.
Dan kom ik met harde bewijzenquote:Op maandag 26 februari 2007 20:38 schreef shiNinG_staR het volgende:
[..]
Harde bewijzen nog wel. Wacht maar een keertje tot ik dronken ben, dan mag je misbruik van de situatie maken!
Geef je dat dan wel even aanquote:Op maandag 26 februari 2007 20:38 schreef shiNinG_staR het volgende:
[..]
Harde bewijzen nog wel. Wacht maar een keertje tot ik dronken ben, dan mag je misbruik van de situatie maken!
Nee, ik hou het binnen de perken.quote:Op maandag 26 februari 2007 20:51 schreef Svensational het volgende:
[..]
Geef je dat dan wel even aan? Of ga je net zo overdreven doen als BVO?
Daar ben jij heul het type niet voorquote:Op maandag 26 februari 2007 20:53 schreef shiNinG_staR het volgende:
[..]
Nee, ik hou het binnen de perken.
Jij ook niet.quote:Op maandag 26 februari 2007 20:55 schreef BVO het volgende:
[..]
Daar ben jij heul het type niet voor!
Daar zijn de meningen over verdeeld.quote:
Meet Giechel_Ho, het uitschot van ShowChat. Laat je niet door hem verjagen.quote:Op maandag 26 februari 2007 20:58 schreef shiNinG_staR het volgende:
[..]
Heb je bijdehandjes gegeten?
quote:Op maandag 26 februari 2007 21:03 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Lelijke loeder die je bent.
Een ander mag wel zeggen dat boulevard vanavond niks aan was.. n.a.v. De Oscar's
En ik mag niks zeggen.
Jij smerige geilerd op Daphne![]()
![]()
![]()
Nee, ik heb tieten leeggezogen.quote:Op maandag 26 februari 2007 20:58 schreef shiNinG_staR het volgende:
[..]
Heb je bijdehandjes gegeten?
Dat was dus de reden van de meet.quote:Op maandag 26 februari 2007 20:16 schreef Svensational het volgende:
[..]
De penislengtes van alle SC-mannen, cupmaten van alle SC-vrouwen?
Zag je al die lineaaltjes niet dan?quote:Op maandag 26 februari 2007 21:54 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Dat was dus de reden van de meet.. Gegevensverzameling.
Welcome to my world twee jaar geledenquote:Op maandag 26 februari 2007 15:44 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Ik heb het er gvd toch ook niet over eikel. Maar ik mag toch wel zeggen dat ik me KLOTE voel!
Klaar!quote:Op maandag 26 februari 2007 18:13 schreef Gezondaar het volgende:
Kut, ik moet vanavond een column schrijven en ik heb nog niets![]()
Ideeën?Het moet een onderwerp zijn dat oud-studenten aanspreekt, maar hoeft niet studentgerelateerd te zijn
Spreek voor jezelf, niet voor heel ShowChat, knakker!quote:Op maandag 26 februari 2007 21:00 schreef Svensational het volgende:
[..]
Meet Giechel_Ho, het uitschot van ShowChat. Laat je niet door hem verjagen.
Ik spreek voor heel ShowChat. Blijkbaar voel jij je niet een echte ShowChatter.quote:Op maandag 26 februari 2007 22:38 schreef Gezondaar het volgende:
[..]
Spreek voor jezelf, niet voor heel ShowChat, knakker!![]()
Hey Sven, alleen jij, BVO en ik zijn de enige echte nog over. De rest is nep omdat die allemaal van naam zijn veranderdquote:Op maandag 26 februari 2007 22:40 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ik spreek voor heel ShowChat. Blijkbaar voel jij je niet een echte ShowChatter.
Zegt ZappBraniganquote:Op maandag 26 februari 2007 22:42 schreef Dizer het volgende:
[..]
Hey Sven, alleen jij, BVO en ik zijn de enige echte nog over. De rest is nep omdat die allemaal van naam zijn veranderd.
Oh en hoi.
Das een kloon. Dat is heel iets anders. MissNepquote:
Ik was van buiten misschien Pils of Zhenar, maar van binnen was ik al die tijd al Gezondaarquote:Op maandag 26 februari 2007 22:42 schreef Dizer het volgende:
[..]
Hey Sven, alleen jij, BVO en ik zijn de enige echte nog over. De rest is nep omdat die allemaal van naam zijn veranderd.
Oh en hoi.
Ga toch weg, zeiksnolquote:Op maandag 26 februari 2007 22:46 schreef Gezondaar het volgende:
[..]
Ik was van buiten misschien Pils of Zhenar, maar van binnen was ik al die tijd al Gezondaar![]()
![]()
MB is ook een kloonquote:Op maandag 26 februari 2007 22:44 schreef Dizer het volgende:
[..]
Das een kloon. Dat is heel iets anders. MissNep.
Durf ik te hopen dat ik ook tot die "wij" behoor?!quote:Op maandag 26 februari 2007 22:49 schreef MissBliss het volgende:
[..]
MB is ook een kloon
Dat jouw naamsverandering zo onsuccesvol was betekent niet dat wij die wél een succesvolle naamsverandering hebben ondergaan geen echte ShowChatters zijn
Ik ga niet ontkennen dat je sinds MB bent, ik je leuker gaan vinden. Want laten we eerlijk zijn, ZOWIEE was in alle opzichtenquote:Op maandag 26 februari 2007 22:49 schreef MissBliss het volgende:
[..]
MB is ook een kloon
Dat jouw naamsverandering zo onsuccesvol was betekent niet dat wij die wél een succesvolle naamsverandering hebben ondergaan geen echte ShowChatters zijn
Ik durf te wedden van nietquote:Op maandag 26 februari 2007 22:51 schreef Gezondaar het volgende:
[..]
Durf ik te hopen dat ik ook tot die "wij" behoor?!![]()
Naja... je houdt het wel lang vol iigquote:Op maandag 26 februari 2007 22:51 schreef Gezondaar het volgende:
[..]
Durf ik te hopen dat ik ook tot die "wij" behoor?!![]()
Ik moest een beetje overgeven in mijn mond toen ik terugdacht aanquote:Op maandag 26 februari 2007 22:51 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ik ga niet ontkennen dat je sinds MB bent, ik je leuker gaan vinden. Want laten we eerlijk zijn, ZOWIEE was in alle opzichten. Zowel naam als persoon
.
quote:
Acceptatie!quote:Op maandag 26 februari 2007 22:52 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Naja... je houdt het wel lang vol iig
Z. schreeuwde er gewoon om MB te wordenquote:Op maandag 26 februari 2007 22:51 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ik ga niet ontkennen dat je sinds MB bent, ik je leuker gaan vinden. Want laten we eerlijk zijn, ZOWIEE was in alle opzichten. Zowel naam als persoon
.
Meer gewenning.quote:
Het was meer een evolutie van user-mankindquote:Op maandag 26 februari 2007 22:53 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Z. schreeuwde er gewoon om MB te worden
Zo'n enge die opeens op je mouw zitquote:Op maandag 26 februari 2007 22:54 schreef Dizer het volgende:
[..]
Het was meer een evolutie van user-mankind. Ze ontpopte tot een vlinder
. Want daarvoor was ze gewoon een rups
.
Hoezo voorheenquote:Op maandag 26 februari 2007 22:53 schreef Gezondaar het volgende:Users die voorheen een username met een Z hadden
![]()
Een lelijke rupsquote:Op maandag 26 februari 2007 22:54 schreef Dizer het volgende:
[..]
Het was meer een evolutie van user-mankind. Ze ontpopte tot een vlinder
. Want daarvoor was ze gewoon een rups
.
Ik moest er ook altijd van poepen in mijn broekquote:Op maandag 26 februari 2007 22:59 schreef Svensational het volgende:
Ik kreeg door ZOWIEE altijd een kleine bobbel in m'n broek.
Zó irritant als dat gebeurt...quote:Op maandag 26 februari 2007 23:02 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ik moest er ook altijd van poepen in mijn broek.
SC-topic #13 geloof ikquote:Op maandag 26 februari 2007 23:08 schreef Giechel_Ho het volgende:
Kan iemand mijn ZOWIEE tekst even naar boven halen
Ja, ik ga het niet doen, want ik zit op een laptop zonder muis en dat is irritantquote:Op maandag 26 februari 2007 23:14 schreef Giechel_Ho het volgende:
[..]
Ik heb de tekst geschreven, moet ik hem nou ook nog eens zelf gaan zoeken![]()
Ondankbare trut
quote:Op zaterdag 17 juli 2004 15:56 schreef Dada het volgende:
ZOWIEE is inderdaad een droomvrouw en daarom teken ik bezwaar aan tegen de topictitel. Ik vind "de natte droom van Fok!" niet kunnen. Het toont geen respect vind ik. Had dan "droomvrouw van Fok!" gedaan (misschien dat het nog verandert kan worden?). Ze is geen gore natte droom van vieze mannetjes die hun keyboard besmeuren met zaad. Sommige vrouwen lokken zo’n natte droom commentaar wel een beetje uit (alhoewel je dan nog het respect opbrengt het niet te zeggen) d.m.v. hoe de foto geschoten is/ kleding enz. Maar ZOWIEE is zo’n vrouw/meisje waarmee je gaat trouwen, waar je verliefd op wordt, ZO’N vrouw dus. Dus toon een beetje respect wil je?
Zo en nu ga ik mijn fotoboek updaten met wat WK ’98 foto’s.
Nee, het zou eens een grote bobbel zijnquote:Op maandag 26 februari 2007 22:59 schreef Svensational het volgende:
Ik kreeg door ZOWIEE altijd een kleine bobbel in m'n broek.
quote:Op zondag 18 juli 2004 01:03 schreef Dizer het volgende:
Helaas is de bruiloft van niksan en Dizer niet doorgegaan! Ze besloten om niet te trouwen omdat ze nog jong zijn! Wel is het nog steeds zo dat ze elkaar nog steeds lief vinden en nog veel van elkaar houden! Tijdens de bruiloft is er een ernstig geval met een van de gasten gebeurd. Deze persoon bekend als T.Tom is 3 keer neergestoken. Hij is nu buiten levensgevaar. De dader is onbekend. Volgens getuigen zijn er drie hoofdverdachten. S van der tatic, D van den unn0w en D de ada. Deze drie mensen waren op de bruiloft uitgenodigd maar hebben niets van zich laten horen. de hoofverdachte S van der tatic wordt momenteel vastgehouden. Zijn motief moet zijn dat T. Tom zijn fucntie als hoofdmoderator over gaat nemen. Volgens insiders is dit niet waar maar we hebben weer gehoord dat S van der tatic juist jaloers was op T. Tom. We houden jullie op de hoogte.
Ik had nu willen zeggen dat de grote bobbels voorbestemd zijn voor de posts van Gezondaar, Pils en Zhenar. (wat dus ook echt waar is). Maar dat laat ik dus mooi achterwege nu, jij grote gemenerikquote:Op maandag 26 februari 2007 23:42 schreef Gezondaar het volgende:
[..]
Nee, het zou eens een grote bobbel zijn![]()
![]()
Deze is geniaal juist: Showchat #95: Orginial,de avatarman!quote:Op maandag 26 februari 2007 23:58 schreef Dizer het volgende:
[..]
Dit is ook wel een leuke TTShowchat #762: Zuurkool en géén andijvie.
1 van mn alltime favorites.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 00:02 schreef Svensational het volgende:
Deze is ook tof: ShowChat #366: MissBliss drinkt geen kattenpis.
Laatste bezoek: 404 dagen, 3 uur geleden.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 00:00 schreef Svensational het volgende:
[..]
Deze is geniaal juist: Showchat #95: Orginial,de avatarman!
Opened by...
quote:Op dinsdag 27 februari 2007 00:06 schreef Dizer het volgende:
[..]
Laatste bezoek: 404 dagen, 3 uur geleden.
Ik mis zijn stommiteiten.
Ik mis LeBeauquote:Op vrijdag 17 juni 2005 23:53 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Sven wilde je een topic met jouw naam geven,
maar bij de creatie twijfelde hij even.
En om je te laten weten hoe hij over je denkt,
heeft hij je een topic titel met kattenpis...um, geschenkt.
Ik kan niet rijmen.![]()
quote:Op vrijdag 17 juni 2005 23:58 schreef Svensational het volgende:
[..]
Dat is heul niet waar, LeBeau,
ik vind jou stelling maar zozo.
Ik vind MissBliss gewoon tof,
morgen maak ik haar het hof.
Ik ben nog slechter
quote:Op zaterdag 18 juni 2005 00:05 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ik vind jou ook tof Svennie
Maar zo'n TT dat kennie
Mensen denken nu bij de naam MissBliss
Meteen aan kattenpis
en ik ben het slechtst![]()
quote:Op zaterdag 18 juni 2005 00:21 schreef Svensational het volgende:
[..]
Dat zou best eens waar kunnen zijn,
en dat doet me best wel pijn.
Een verkeerd beeld krijgen ze nu gewis ()
over die mooie, lieve en leuke MissBliss.![]()
Slech, slechter, slechtst.
quote:Op zaterdag 18 juni 2005 00:30 schreef MissBliss het volgende:
Een wijze les hebben we nu geleerd,
denk na, voor je een topic opent reageert
Wouwquote:
Dan gok ik dat hij wel een kloontje heeft.quote:
Met het forum alleen., hij komt nog wel op de FP en het fotoboek.quote:
Qua vaste posters?? Airelle misschien nog.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 00:33 schreef Svensational het volgende:
babette21
BVO
Dizer
Fir3fly
Gezondaar
Giechel_Ho
Lynx666
MissBliss
PeRi
Re
rena
Svensational
Tha_Erik
Wie mis ik nu?
quote:Op dinsdag 27 februari 2007 00:28 schreef Dizer het volgende:
ShowChat #488: Wij doen elkaar na!
Heb weer de slappe lach.
Deze was zó goedquote:Op maandag 26 september 2005 21:27 schreef Dizer het volgende:
[..]
U hebt gezocht op monoseksueel:
Het door u gezochte woord is niet gevonden in het eendelige Van Dale Hedendaags Nederlands. Dit kan komen doordat het er niet in staat, bijvoorbeeld omdat het te nieuw is, of omdat het niet voldoet aan de opnamecriteria. Maar ook is mogelijk dat de spelling niet correct is. Kijk ook eens bij de zoekinstructies.
[/Svensational]
Nee, posters die hier onregelmatig komen.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 00:34 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Qua vaste posters?? Airelle misschien nog.
Wie dan?quote:Op dinsdag 27 februari 2007 00:37 schreef Svensational het volgende:
[..]
Nee, posters die hier onregelmatig komen.
De vaste posterlijst staat op 1 tot nu toe.
atb is de enige die hier vast post, hij staat op een vaste lijst.quote:
quote:Op maandag 26 september 2005 19:42 schreef Zhenar het volgende:
Ik voel me gek.
Vraag me wat er is.
Nu.
[/Dizer]
Zou het dan tochquote:
Ah ok.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 00:43 schreef Svensational het volgende:
[..]
atb is de enige die hier vast post, hij staat op een vaste lijst.
quote:Op maandag 26 september 2005 21:55 schreef Svensational het volgende:
[..]
Alle Bupatih's het land uit.
[/pberends]
quote:Op dinsdag 27 februari 2007 00:00 schreef Svensational het volgende:
[..]
Deze is geniaal juist: Showchat #95: Orginial,de avatarman!
Opened by...
Die grap alleen doet mij overwegen om toch niet op jou te stemmen in het ShowChat tournamentquote:Op dinsdag 27 februari 2007 08:55 schreef PeRi het volgende:
Krijgen de vroegies nu ook al geld?
/flauw
klassieker! echt het beste SC topic everquote:Op dinsdag 27 februari 2007 00:28 schreef Dizer het volgende:
ShowChat #488: Wij doen elkaar na!
Heb weer de slappe lach.
yepquote:Op dinsdag 27 februari 2007 10:30 schreef Dizer het volgende:
Wij hebben 9 maart een afspraak, toch?.
Neeequote:Op dinsdag 27 februari 2007 10:33 schreef babette21 het volgende:
[..]
yep
redt je het nog, zo lang wachten?!
Wanneer ie komt naar de bios. Dat duurt nog 3 wekenquote:
quote:Op dinsdag 27 februari 2007 10:42 schreef babette21 het volgende:
[..]
ik ook niet
maar we zullen wel moeten
niet onaardigquote:Op dinsdag 27 februari 2007 11:10 schreef Dizer het volgende:
[afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding]
[afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding]
quote:Op dinsdag 27 februari 2007 11:05 schreef Dizer het volgende:
[..]
Wanneer ie komt naar de bios. Dat duurt nog 3 weken.
Casino Royale?quote:Op dinsdag 27 februari 2007 11:13 schreef Gezondaar het volgende:
[..]Kunnen we gewoon eerder gaan?
En doen alsof het 300 is?![]()
nee da's niksquote:Op dinsdag 27 februari 2007 11:13 schreef Dizer het volgende:
Of we heten voortaan simpelgewoon S!. Met een uitroepteken en sven als het puntje van ShowChat.
Sven is meer het puntje op de i, vind ikquote:Op dinsdag 27 februari 2007 11:13 schreef Dizer het volgende:
Of we heten voortaan simpelgewoon S!. Met een uitroepteken en sven als het puntje van ShowChat.
Die is wel het meestzeggende punt van alles he?quote:Op dinsdag 27 februari 2007 11:16 schreef Gezondaar het volgende:
[..]
Sven is meer het puntje op de i, vind ik![]()
Niet het puntje naast het uitroepteken![]()
Ik maakte grapquote:
Punten na smileys zijn zo overbodigquote:Op dinsdag 27 februari 2007 11:17 schreef Dizer het volgende:
[..]
Die is wel het meestzeggende punt van alles he?
Zoals:.
.
.
Of nog sterker:.
Naakt?quote:Op dinsdag 27 februari 2007 11:17 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ik maakte grap! Ik heb hem al op DVD
. En kijk hem 1x in de week
.
zullen we 'm samen kijken?quote:Op dinsdag 27 februari 2007 11:17 schreef Dizer het volgende:
Ik maakte grap! Ik heb hem al op DVD
. En kijk hem 1x in de week
.
néé?!!?quote:Op dinsdag 27 februari 2007 11:49 schreef MissBliss het volgende:
Stage.
wees er maar trots opquote:Op dinsdag 27 februari 2007 11:58 schreef Gezondaar het volgende:
Ik heb toch al saampjes met Dizzle James Bond gekeken in een donkere ruimte![]()
![]()
Nou nóg niet hoorquote:Op dinsdag 27 februari 2007 11:59 schreef babette21 het volgende:
[..]
néé?!!?
ben je iets aan het dóen?!??!??
damn
Jajaquote:
quote:Op dinsdag 27 februari 2007 11:49 schreef MissBliss het volgende:
Stage.
Vanwaar chansadresquote:Op dinsdag 27 februari 2007 11:13 schreef Dizer het volgende:
[afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding]
[afbeelding][afbeelding][afbeelding]
En Lynx staat er niet eens in...quote:Op dinsdag 27 februari 2007 12:14 schreef babette21 het volgende:
[..]
zo slecht kijk ik dus naar die plaatjes, had dit niet eens gezien...wat 'n onzin idd
beláchelijk...quote:Op dinsdag 27 februari 2007 12:16 schreef Svensational het volgende:
En Lynx staat er niet eens in...
WTF?!quote:Op dinsdag 27 februari 2007 12:16 schreef Svensational het volgende:
[..]
En Lynx staat er niet eens in...
Nee, Lynx is kut, maar toch...dit is wel heel hard.quote:
Tot nu toe is alles wel oke hoorquote:Op dinsdag 27 februari 2007 12:10 schreef Gezondaar het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik bedoel: succes!![]()
![]()
Heb je de deceptie al ervaren?
Ik sta erbijquote:Op dinsdag 27 februari 2007 11:10 schreef Dizer het volgende:
Ik was al om 11 wakker, maar ik ga dan niet meteen achter de pc zitten hoorquote:Op dinsdag 27 februari 2007 13:21 schreef Gezondaar het volgende:
Het valt op dat Fir3fly en Lynx dikwijls rond dezelfde tijd wakker worden![]()
Waarom zat je dan nog zo te gapen?!quote:Op dinsdag 27 februari 2007 13:23 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Ik was al om 11 wakker, maar ik ga dan niet meteen achter de pc zitten hoor.
Ik was het woordje semi- vergeten.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 13:24 schreef Gezondaar het volgende:
[..]
Waarom zat je dan nog zo te gapen?!![]()
Ga je papegaai vervelen met die kutsmoesquote:Op dinsdag 27 februari 2007 13:25 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Ik was het woordje semi- vergeten.
Als je het hier een tijdje uithoudt, kom je er zo inquote:
Onterecht vereerd blijft vereerdquote:
Vorig jaar is het me 4 weken gelukt dacht ik, dus dit jaar ga ik voor 6 weken voordat ik julliequote:Op dinsdag 27 februari 2007 13:47 schreef Dizer het volgende:
[..]
Als je het hier een tijdje uithoudt, kom je er zo in.
quote:Op dinsdag 27 februari 2007 13:48 schreef chansadres het volgende:
[..]
Vorig jaar is het me 4 weken gelukt dacht ik, dus dit jaar ga ik voor 6 weken voordat ik jullie
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |