Echt waar hoor. Iedereen hier denkt dat ik oversexd ben en zo en dat ik een vette player ben en dat ik altijd mijn woordje klaar heb, maar echt, ik ben irl heel rustig, ik ben heel lief, open deuren voor vrouwen, laat vrouwen eerst de bus instappen, ik kook graag, ik ben eerlijk en geef graag advies aan anderen.quote:
Verdorie! Terwijl ik zo mijn best heb gedaan om over te komen als iemand die bejaarden voor trams duwt!quote:
de eerste twee zijn idd het beste, #2 had ik mee naar Oz en blijft daarom altijd 'n extra betekenis hebbenquote:Op maandag 21 maart 2005 16:07 schreef mark_03 het volgende:
Vooral de eerste 2 albums,... wat daarna kwam vind ik wat minder. Maar heb natuurlijk wel alles in de kast staan
Jamai-fan?quote:Op maandag 21 maart 2005 16:13 schreef BVO het volgende:
Ik ben IRL ook heel anders hoor.
De ideale schoonzoon dusquote:Op maandag 21 maart 2005 16:13 schreef Dizer het volgende:
[..]
Echt waar hoor. Iedereen hier denkt dat ik oversexd ben en zo en dat ik een vette player ben en dat ik altijd mijn woordje klaar heb, maar echt, ik ben irl heel rustig, ik ben heel lief, open deuren voor vrouwen, laat vrouwen eerst de bus instappen, ik kook graag, ik ben eerlijk en geef graag advies aan anderen.
Wat liefquote:Op maandag 21 maart 2005 16:13 schreef Dizer het volgende:
[..]
Echt waar hoor. Iedereen hier denkt dat ik oversexd ben en zo en dat ik een vette player ben en dat ik altijd mijn woordje klaar heb, maar echt, ik ben irl heel rustig, ik ben heel lief, open deuren voor vrouwen, laat vrouwen eerst de bus instappen, ik kook graag, ik ben eerlijk en geef graag advies aan anderen.
Vette internet playerquote:Op maandag 21 maart 2005 16:13 schreef Dizer het volgende:
[..]
Hoe ben jij IRL dan??quote:Op maandag 21 maart 2005 16:13 schreef BVO het volgende:
Ik ben IRL ook heel anders hoor.
Dat hoor ik wel vakerquote:
quote:
Ik denk dat iedereen verwactte dat jij 'm al klaar had staanquote:Op maandag 21 maart 2005 16:14 schreef Dizer het volgende:
Ik gunde iemand anders ook een TT maar goed.. stond ik daar voor 2 minuten zonder SC, ik begin afkikverschijnselen te tonen
Er is een grens tussen grappig en irritant, en je bent nu bijna aan het oversteken maikel.quote:Op maandag 21 maart 2005 16:15 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Vette internet player
[afbeelding]
Staat maar op drie ofzo denk ik hoorquote:Op maandag 21 maart 2005 16:15 schreef Zhenar het volgende:
Dizer, ga je het record 'ShowChat-topics achtereenvolgens openen' verbreken?
Wat is dat record eigenlijk?
Dubbel he?quote:Op maandag 21 maart 2005 16:15 schreef Dizer het volgende:
[..]
Dat hoor ik wel vaker
Maar ik wil ook eens een keer niet de ideale schoonzoon zijn.
Ik wil ook wel eens ruig doen en stoer zijn en vrouwen verslijten en zo
Ik weet het niet, op hoeveel zit ik?quote:Op maandag 21 maart 2005 16:15 schreef Zhenar het volgende:
Dizer, ga je het record 'ShowChat-topics achtereenvolgens openen' verbreken?
Wat is dat record eigenlijk?
Ik wacht nog steeds op de dvd... was er nl. bij, bij het afscheidsconcert.quote:Op maandag 21 maart 2005 16:14 schreef babette21 het volgende:
zat weer in vol topic te posten.........
[..]
de eerste twee zijn idd het beste, #2 had ik mee naar Oz en blijft daarom altijd 'n extra betekenis hebben
"Zwerf on" is bijv. echt zo'n reisnummer, en "Naar huis" ergens ook wel....
latere cd's vielen idd 'n beetje tegen, maar De Poema's was weer geweldig
Ik vind het wel grappig eigenlijk.quote:Op maandag 21 maart 2005 16:16 schreef Dizer het volgende:
[..]
Er is een grens tussen grappig en irritant, en je bent nu bijna aan het oversteken maikel.
Dit is verreweg gewoon te ranzig
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |