laten we eens teruggaan in de tijd, naar hoe het leven vroeger was, toen ik nog heer en meester was van alle redelijkheid!
quote:
Tja wat te zeggen over de wonderlijke wereld die Temptation Island heet? Ik heb ineens akelig veel meer respect voor Carl. Het is niet zo dat ik nu opeens niet denk dat deze gezonde jongeman niet het gezelschap van andere jongeheren niet op prijs stelt, ik ben er stellig van overtuigd dat Carl het geweldig vond dat Tim bij hem in de armen viel en moest huilen, ik denk dat ik Carl wel begrijp.
Dit is een spel, dit is flirten met onheil, kijk naar Wouter, die na vijf minuten in een kamer te hebben doorgebracht met een warm lijf, meteen al toegeeft dat het samenzijn met zijn vriendin van korte duur kan zijn, of Tim, die ergens een akelige verlatingsangst heeft en daarom na vijf minuten alleen te hebben doorgebracht, meteen de armen van een vrouw opzoekt om daar zijn Freudiaanse complexen eens laat botvieren. Carl is slim, slim genoeg om te beseffen dat als je ergens op een eiland zit met veredelde, omhooggevallen hoeren, je het spel makkelijker wint, als zelfs de hoeren hun neus voor je ophalen.
Want als geen van die wijven Carl wil verleiden, dan wint hij dit spel met het grootste gemak.
En als een gespierde jongeman zoals Tim in een bui van spuit hem in de armen valt, dan ziet Carl dat alleen maar als een plus, voor hem betekent dat namelijk weer een nacht waarbij hij kan fantaseren over de strakke spieren van Tim waar hij zo haastig met zijn hand over mocht strelen.
Nee, die Carl is een gluiperd, maar hij is niet dom.
In het vrouwenkamp is het leven toch net iets ingewikkelder. Coke-ai ziet weer spoken op de muur, en met paranoide trekjes struint zij het eiland af, want ze is toch echt helemaal overtuigd dat hetgeen Joeri flikt op dat andere eiland vele malen erger is dan wat zijn tot dusver heeft geflikt.
Ik weet niet wat Coke-ai precies snuift, maar als ze het op de markt brengt is ze binnen no-time stinkend rijk.
En dan hebben we nog Eva NL, ach arme arme arme meid, je vriendje noemt je een bitch, je vriendje zegt dat hij denkt dat jullie relatie op z'n einde loopt. Neem je het hem nu kwalijk? Vind je het erg als iemand anders eigenlijk precies dezelfde dingen zegt over jou als jij over een ander? Natuurlijk luistert Wouter niet naar je, het is allemaal zijn schuld, die lompe ongevoelige boer! Maar ik denk niet dat ik veel anders zou doen als ik Wouter was.
Eva Belgie, kijk met haar heb ik nou echt medelijden. Die is zo preuts als ik weet niet wat, houd haar handjes thuis, doet goed haar best om de verleidingen te weerstaan, maar ze weet nog niet de helft van wat er met haar vriend gebeurt.
Ze krijgt de gekuisde versie te zien van Tim's avonturen in Wonderland, en zelfs die zijn vrij pittig. Tja ik heb echt medelijden met haar.
En ik heb medelijden met Joerie, het behang van Tempation Island. Wat doet die jongen eigenlijk verkeerd? Hij loopt rond, hij zit knap te wezen, hij doet eens in de zoveel tijd met moeite zijn muil open om een zin te formuleren, die negen van de tien keer zo moeizaam naar buiten rolt dat je afvraagt of het wel een taal is die hij spreekt of dat het gewoon grommen is. Wat doet Joerie toch verkeerd?
Hij is model geweest, en ik vraag me soms af waarvoor hij precies model is geweest... Prozac? Zware anti-depresiva? "Laat-je-mannelijkheid-amputeren-door-een-dominante-schizo-teef"?
Arme Joeri, arme, arme, ontmande Joeri...
Volgende week belooft weer heel wat goeds, een competitie strijd... maar een competitie tussen wie, en wat is de inzet. De voice over belooft ons dat het Ellen en Inge zijn die strijden om de affecties van labielio-Tim, maar iedere trouwe kijker weet natuurlijk dat de echte competitie woed tussen Joerie en Tim, welk van deze twee jonge goden is in het bezit van de grootste spiermassa en de kleinste herseninhoud? Het zal een spannende race worden.
Zo deden we dat in de goede oude tijd! Toen schreven we tenminste nog iets!
There Is No Gravity.
The Earth Sucks.
--Brett Easton Ellis