Ik meld me aanquote:
Ik vind cup A doorgaans niet playboywaardig.quote:Ik snap de link ff niet
Omdat je dan geen kwakje kan produceren?quote:Op zaterdag 8 januari 2005 18:26 schreef BVO het volgende:
[..]
Ik vind cup A doorgaans niet playboywaardig.
Ja, mits ik daar gratis toegang tot heb.quote:Op zaterdag 8 januari 2005 18:26 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Ik meld me aan![]()
Bupa ik vind dat we Zowiee eruit moeten kicken en naar het Leuke meiden clubje moeten sturen...wat jij?
Oppervlakkig zegquote:Op zaterdag 8 januari 2005 18:26 schreef BVO het volgende:
[..]
Playboy waardig??!!!!??? BIG BROTHER KELLY STOND ER IN?!!?quote:Op zaterdag 8 januari 2005 18:26 schreef BVO het volgende:
Inderdaad. Cup E komt al meer in de buurt.quote:Op zaterdag 8 januari 2005 18:26 schreef BVO het volgende:
[..]
Nee hoor, daar heb ik de PB überhaupt niet voor nodig.Maar als een vrouw naakt in zo'n blad gaat moet er wel wat te zien zijn. Vind ik dan.quote:Op zaterdag 8 januari 2005 18:27 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Omdat je dan geen kwakje kan produceren?
Kelly is overigens een heel leuk mens zonder A-cup.quote:Op zaterdag 8 januari 2005 18:28 schreef Dada het volgende:
[..]
Playboy waardig??!!!!??? BIG BROTHER KELLY STOND ER IN?!!?
Kan die zowiezo nietquote:Op zaterdag 8 januari 2005 18:27 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Omdat je dan geen kwakje kan produceren?
Bouwfraude? Bouwfraude? Kelly in de playboy, dat is pas bouwfraude!quote:Op zaterdag 8 januari 2005 18:28 schreef Dada het volgende:
[..]
Playboy waardig??!!!!??? BIG BROTHER KELLY STOND ER IN?!!?
Mens is inderdaad het goede woord.quote:Op zaterdag 8 januari 2005 18:29 schreef Christine het volgende:
[..]
Kelly is overigens een heel leuk mens zonder A-cup.
Ik ben niet Playboy-waardig en hoor dus niet in dat clubjequote:Op zaterdag 8 januari 2005 18:26 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Ik meld me aan![]()
Bupa ik vind dat we Zowiee eruit moeten kicken en naar het Leuke meiden clubje moeten sturen...wat jij?
Jij zegt dat er zoiets is als "Playboy waardig". Als PB waardigheid had dan stopte dat met de Kelly reportage.quote:Op zaterdag 8 januari 2005 18:31 schreef BVO het volgende:
En wat heeft Kelly hier mee te maken? Zeg ik dat zij wel PB-waardig is dan?.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |