Ik meld me aanquote:
Ik vind cup A doorgaans niet playboywaardig.quote:Ik snap de link ff niet
Omdat je dan geen kwakje kan produceren?quote:Op zaterdag 8 januari 2005 18:26 schreef BVO het volgende:
[..]
Ik vind cup A doorgaans niet playboywaardig.
Ja, mits ik daar gratis toegang tot heb.quote:Op zaterdag 8 januari 2005 18:26 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Ik meld me aan![]()
Bupa ik vind dat we Zowiee eruit moeten kicken en naar het Leuke meiden clubje moeten sturen...wat jij?
Oppervlakkig zegquote:Op zaterdag 8 januari 2005 18:26 schreef BVO het volgende:
[..]
Playboy waardig??!!!!??? BIG BROTHER KELLY STOND ER IN?!!?quote:Op zaterdag 8 januari 2005 18:26 schreef BVO het volgende:
Inderdaad. Cup E komt al meer in de buurt.quote:Op zaterdag 8 januari 2005 18:26 schreef BVO het volgende:
[..]
Nee hoor, daar heb ik de PB überhaupt niet voor nodig.Maar als een vrouw naakt in zo'n blad gaat moet er wel wat te zien zijn. Vind ik dan.quote:Op zaterdag 8 januari 2005 18:27 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Omdat je dan geen kwakje kan produceren?
Kelly is overigens een heel leuk mens zonder A-cup.quote:Op zaterdag 8 januari 2005 18:28 schreef Dada het volgende:
[..]
Playboy waardig??!!!!??? BIG BROTHER KELLY STOND ER IN?!!?
Kan die zowiezo nietquote:Op zaterdag 8 januari 2005 18:27 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Omdat je dan geen kwakje kan produceren?
Bouwfraude? Bouwfraude? Kelly in de playboy, dat is pas bouwfraude!quote:Op zaterdag 8 januari 2005 18:28 schreef Dada het volgende:
[..]
Playboy waardig??!!!!??? BIG BROTHER KELLY STOND ER IN?!!?
Mens is inderdaad het goede woord.quote:Op zaterdag 8 januari 2005 18:29 schreef Christine het volgende:
[..]
Kelly is overigens een heel leuk mens zonder A-cup.
Ik ben niet Playboy-waardig en hoor dus niet in dat clubjequote:Op zaterdag 8 januari 2005 18:26 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Ik meld me aan![]()
Bupa ik vind dat we Zowiee eruit moeten kicken en naar het Leuke meiden clubje moeten sturen...wat jij?
Jij zegt dat er zoiets is als "Playboy waardig". Als PB waardigheid had dan stopte dat met de Kelly reportage.quote:Op zaterdag 8 januari 2005 18:31 schreef BVO het volgende:
En wat heeft Kelly hier mee te maken? Zeg ik dat zij wel PB-waardig is dan?.
Natuurlijk, mits je geen cup c hebt, dan gaat het overquote:Op zaterdag 8 januari 2005 18:31 schreef Christine het volgende:
Mag ik ook bij het clubje leonie?
Sinds wanneer staat 'Playboy-waardig' gelijk aan 'Leuke meisjes'?quote:Op zaterdag 8 januari 2005 18:32 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
Ik ben niet Playboy-waardig en hoor dus niet in dat clubje
Playgirl zeker...quote:Op zaterdag 8 januari 2005 18:29 schreef BVO het volgende:
[..]
Nee hoor, daar heb ik de PB überhaupt niet voor nodig.Maar als een vrouw naakt in zo'n blad gaat moet er wel wat te zien zijn. Vind ik dan.
Ik zou als ik zo'n blad zou kopen liever iemand zien met cup B/C dan iemand met cup A of een omgebouwde vent. Maar goed, dat is mijn eigen smaak.quote:Op zaterdag 8 januari 2005 18:33 schreef Dada het volgende:
[..]
Jij zegt dat er zoiets is als "Playboy waardig". Als PB waardigheid had dan stopte dat met de Kelly reportage.
Weet ik veel. Ik wil gewoon de taalpurist uithangen.quote:Op zaterdag 8 januari 2005 18:33 schreef Christine het volgende:
[..]
Wat heeft dat met het kwakje van beef te maken
Gelukkig nietquote:Op zaterdag 8 januari 2005 18:34 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
Natuurlijk, mits je geen cup c hebt, dan gaat het over![]()
Nee hoor, maar over het algemeen gaat mijn voorkeur niet uit naar cup A.quote:Op zaterdag 8 januari 2005 18:35 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Playgirl zeker...
Dus voor jou is het puur visueel, vind je een vrouw met een wat kleiner cupmaat dan niet sexy bij voorbaat?
Ik voel me gewoon meer thuis in het lelijke mensen clubjequote:Op zaterdag 8 januari 2005 18:34 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Sinds wanneer staat 'Playboy-waardig' gelijk aan 'Leuke meisjes'?
Dan voel je je superieur, wou je zeggenquote:Op zaterdag 8 januari 2005 18:36 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
Ik voel me gewoon meer thuis in het lelijke mensen clubje![]()
Dat wou ik niet zeggen neequote:Op zaterdag 8 januari 2005 18:37 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Dan voel je je superieur, wou je zeggen
Ow das echt triest zegquote:Op zaterdag 8 januari 2005 18:36 schreef BVO het volgende:
[..]
Nee hoor, maar over het algemeen gaat mijn voorkeur niet uit naar cup A.
Zoals ik over het algemeen ook niet op blondjes val.
Ach, als Suzan Visser-lookalike hoor je toch duidelijk niet in dat clubjequote:
quote:Op zaterdag 8 januari 2005 18:41 schreef BrauN het volgende:
Ik laat mij hier normaal nooit zien, maar deze TT sprak mij aan.
Dan lees je niet goed.quote:Op zaterdag 8 januari 2005 18:41 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Jij rate een meisje naar borstomvang, dat is het trieste eraan.
Susan Visser heeft wél cup cquote:Op zaterdag 8 januari 2005 18:40 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ach, als Suzan Visser-lookalike hoor je toch duidelijk niet in dat clubje
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |