Het is ook een guitige fotoquote:Op dinsdag 24 augustus 2004 14:55 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
Tom vindt me guitig
Ik heb het ook net opgezochtquote:Op dinsdag 24 augustus 2004 14:58 schreef ZOWIEE het volgende:
gui·tig (bn.)
1 ondeugend, schalks
Hullabalooquote:Op dinsdag 24 augustus 2004 15:52 schreef Tom_Tom- het volgende:
Christine, dat heb je puik gedaan!. Ik vergeef je je Hind-haat meteen.
.
Ik kijk/luister nu naar de DVD van Muse; Hullabaloo. Hij is echt heel goed.
Micro Cuts is zoooooo gaaf.quote:Op dinsdag 24 augustus 2004 15:56 schreef ZOWIEE het volgende:
Hullabaloo![]()
Ik luister toevallig net naar Origin of Symetry (Micro Cuts)
Toen ik het nummer voor het eerst hoorde vond ik het lelijkquote:Op dinsdag 24 augustus 2004 16:04 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Micro Cuts is zoooooo gaaf.. Op Hullabaloo is het helemaal geil, dat nummer. Zo jammer dat ze dat in Ahoy en op Pinkpop niet speelden.
.
Je hebt m'n Cu2 ontdekt?quote:Op dinsdag 24 augustus 2004 16:10 schreef Svensational het volgende:
Tom: Paula Udondek.. Waarom
?
Ik vond het op het begin ook niet zo geweldig. Maar het groeide.quote:Op dinsdag 24 augustus 2004 16:12 schreef ZOWIEE het volgende:
Toen ik het nummer voor het eerst hoorde vond ik het lelijk![]()
Maar inmiddels weet ik wel beter, t'is idd geil![]()
quote:Op dinsdag 24 augustus 2004 16:16 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Ik vond het op het begin ook niet zo geweldig. Maar het groeide.. Net als bijv. Screenager, Ruled By Secrecy en Muscle Museum.
quote:Op dinsdag 24 augustus 2004 16:15 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Je hebt m'n Cu2 ontdekt?.
Endlessly is het stomste Muse-nummer.quote:Op dinsdag 24 augustus 2004 16:19 schreef ZOWIEE het volgende:Muscle museum vond ik meteen geweldig! Nog een nummer dat groeide: Endlessly, dat vind ik zo'n lief nummer nu
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |