Er valt niks te TVP'enquote:Op vrijdag 10 december 2004 13:35 schreef Dada het volgende:
TVP
Zegt de meneer met deze fantastische uitspraak:quote:Op vrijdag 10 december 2004 13:29 schreef Dada het volgende:
[..]
Is dit het leuke meisje waar ik voor opkwam?om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.wat een sloerie met zulke uitspraken.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:He neeeee, lief, dat is slecht voor mijn imago. Ik ben slecht schatje. Met mij moet je niet fokken, dat loopt verkeerd af Ik versier je, neuk je, ga vreemd en dump je. Zo ben ik, slecht. Ook wel beestachtig genoemd, kansloos is een ander woord dat me te binnen schiet.
EDIT: Die zielige kutsmilie doet het nietom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ok, ik geef het gewoon toe.. ik had altijd al een oogje op Babette21 en ik zie dit als een oppertunityquote:Op vrijdag 10 december 2004 13:36 schreef niksan het volgende:om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
je bent wel erg wanhopig Dizer....
quote:Op vrijdag 10 december 2004 13:37 schreef ZOWIEE het volgende:
En Dizer: ik bedoelde dat ik weet dat Duiveltja zn pik niet in niksan heeft gestokenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:Op vrijdag 10 december 2004 13:36 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
Zegt de meneer met deze fantastische uitspraak:
[..]om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Wat een eikel met zulke uitsprakenJa toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Leuk gedaan!!quote:Op vrijdag 10 december 2004 13:41 schreef Dizer het volgende:om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Wat vinden jullie van de opom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
dus zij moet dit als een hint zienquote:Op vrijdag 10 december 2004 13:37 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ok, ik geef het gewoon toe.. ik had altijd al een oogje op Babette21 en ik zie dit als een oppertunityom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Dank jequote:Op vrijdag 10 december 2004 13:43 schreef bar_rel het volgende:
[..]
Leuk gedaan!!
om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Nou ben ik "weer bezig". Tssssssssss ik hou wel opquote:Op vrijdag 10 december 2004 13:42 schreef Dizer het volgende:
Dada is weer bezig...om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ach jah, het was anders toch nooit wat geworden.. ik weet nog steeds niet hoe je heet...alleen maar 3 letters die in je naam voorkomenquote:Op vrijdag 10 december 2004 13:43 schreef niksan het volgende:
[..]
dus zij moet dit als een hint zienom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
be a man en stap op haar afom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
zie je nou wel...we passen niet bij elkaarom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Was bedoeld als in van je leuke aktiesquote:Op vrijdag 10 december 2004 13:44 schreef Dada het volgende:
[..]
Nou ben ik "weer bezig". Tssssssssss ik hou wel opom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Tip: Lees eens PI's En denk je nou echt dat als Dizer zegt: Ooh niksan we hebben zulke lekkere sex gehad (o.i.d) dat dat dan ook zo is??quote:Op vrijdag 10 december 2004 13:41 schreef Dada het volgende:
[..]om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Dat was een geintje ik zeg nog waar is die lachende huilsmilie. Jij zet er een hartjessmilie achter alsof je net een romantisch iets hebt neergekrabbelt.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Europalaan?quote:Neeee mevrouw van de Europalaan ik heb het helemaal gehad met jou.
quote:En al helemaal met jou fotoboek praktijken
Niksan en ik hebben echt wel sex gehad. Lots of lots of sexquote:Op vrijdag 10 december 2004 13:45 schreef ZOWIEE het volgende:
En denk je nou echt dat als Dizer zegt: Ooh niksan we hebben zulke lekkere sex gehad (o.i.d) dat dat dan ook zo is??om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:Op vrijdag 10 december 2004 13:46 schreef BVO het volgende:om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies..Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
* Zhenar hapt wat popcorn weg.quote:Op vrijdag 10 december 2004 13:42 schreef Dizer het volgende:
Dada is weer bezig...om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
* Dizer pakt doritos met dipom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop