Er valt niks te TVP'enquote:Op vrijdag 10 december 2004 13:35 schreef Dada het volgende:
TVP
Zegt de meneer met deze fantastische uitspraak:quote:Op vrijdag 10 december 2004 13:29 schreef Dada het volgende:
[..]
Is dit het leuke meisje waar ik voor opkwam?wat een sloerie met zulke uitspraken.
quote:He neeeee, lief, dat is slecht voor mijn imago. Ik ben slecht schatje. Met mij moet je niet fokken, dat loopt verkeerd af Ik versier je, neuk je, ga vreemd en dump je. Zo ben ik, slecht. Ook wel beestachtig genoemd, kansloos is een ander woord dat me te binnen schiet.
EDIT: Die zielige kutsmilie doet het niet![]()
Ok, ik geef het gewoon toe.. ik had altijd al een oogje op Babette21 en ik zie dit als een oppertunityquote:
quote:Op vrijdag 10 december 2004 13:37 schreef ZOWIEE het volgende:
En Dizer: ik bedoelde dat ik weet dat Duiveltja zn pik niet in niksan heeft gestoken
quote:Op vrijdag 10 december 2004 13:36 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
Zegt de meneer met deze fantastische uitspraak:
[..]Wat een eikel met zulke uitspraken
dus zij moet dit als een hint zienquote:Op vrijdag 10 december 2004 13:37 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ok, ik geef het gewoon toe.. ik had altijd al een oogje op Babette21 en ik zie dit als een oppertunity
Nou ben ik "weer bezig". Tssssssssss ik hou wel opquote:
Ach jah, het was anders toch nooit wat geworden.. ik weet nog steeds niet hoe je heet...alleen maar 3 letters die in je naam voorkomenquote:Op vrijdag 10 december 2004 13:43 schreef niksan het volgende:
[..]
dus zij moet dit als een hint zien
be a man en stap op haar af
zie je nou wel...we passen niet bij elkaar
Was bedoeld als in van je leuke aktiesquote:Op vrijdag 10 december 2004 13:44 schreef Dada het volgende:
[..]
Nou ben ik "weer bezig". Tssssssssss ik hou wel op
Tip: Lees eens PI's En denk je nou echt dat als Dizer zegt: Ooh niksan we hebben zulke lekkere sex gehad (o.i.d) dat dat dan ook zo is??quote:Op vrijdag 10 december 2004 13:41 schreef Dada het volgende:
[..]Dat was een geintje ik zeg nog waar is die lachende huilsmilie. Jij zet er een hartjessmilie achter alsof je net een romantisch iets hebt neergekrabbelt.
Europalaan?quote:Neeee mevrouw van de Europalaan ik heb het helemaal gehad met jou.
quote:En al helemaal met jou fotoboek praktijken
Niksan en ik hebben echt wel sex gehad. Lots of lots of sexquote:Op vrijdag 10 december 2004 13:45 schreef ZOWIEE het volgende:
En denk je nou echt dat als Dizer zegt: Ooh niksan we hebben zulke lekkere sex gehad (o.i.d) dat dat dan ook zo is??![]()
* Zhenar hapt wat popcorn weg.quote:Op vrijdag 10 december 2004 13:42 schreef Dizer het volgende:
Dada is weer bezig...
* Dizer pakt doritos met dip
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |