Wat nouquote:Op vrijdag 10 december 2004 12:26 schreef Dizer het volgende:
[..]
Je moet de lul van je man binnen zijn broek houden en niet in mijn vrouw steken.... Hij stookt tussen mijn en niksan's relatie![]()
quote:Op vrijdag 10 december 2004 13:10 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
Wat nou
niksan zegt tot dat er niks tussen hun is?? Je beeld het je in
Duiveltja steekt zn pik alleen in mijquote:Op vrijdag 10 december 2004 13:19 schreef Dizer het volgende:
[..]Echt????? Ik wil het uit de mond van jou man horen
Inderdaad. Jij hebt wel een interessante verhaallijn nu! Ben benieuwd hoe dit zich verder ontwikkelt!quote:Op vrijdag 10 december 2004 12:59 schreef Dizer het volgende:
Natuurlijk, wat denk jij dan!! Dit is SHOWCHAT, en niet zo maar een chat, het is een soap![]()
Hmz... ik ben beniewd wat hij te zeggen heeft... hij is wel stil...quote:Op vrijdag 10 december 2004 13:19 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
Duiveltja steekt zn pik alleen in mij
Awwww... wat romantisch!quote:Op vrijdag 10 december 2004 13:19 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
Duiveltja steekt zn pik alleen in mij
Ik heb een oogje op Babette21quote:Op vrijdag 10 december 2004 13:21 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Inderdaad. Jij hebt wel een interessante verhaallijn nu! Ben benieuwd hoe dit zich verder ontwikkelt!
* Zhenar pakt een bakje popcorn en gaat lekker onderuit zitten.
Hij is er niet geloof ikquote:Op vrijdag 10 december 2004 13:21 schreef Dizer het volgende:
Hmz... ik ben beniewd wat hij te zeggen heeft... hij is wel stil...
*stookt verder* Hij is gevlucht....hij bang om jou de waarheid te vertellen...quote:
Het gaat ook over jouw vrouw hoorquote:Op vrijdag 10 december 2004 13:24 schreef Dizer het volgende:
[..]
*stookt verder* Hij is gevlucht....hij bang om jou de waarheid te vertellen...
Er is al een bitchfight gekomen tussen niksan en babette21 om mijquote:Op vrijdag 10 december 2004 13:25 schreef Zhenar het volgende:
Ik hoop dat er nog een bitchfight komt![]()
Volgens mij heb je iets gemist... het is uitquote:Op vrijdag 10 december 2004 13:26 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
Het gaat ook over jouw vrouw hoor
hij is werken dacht ik![]()
En toen heeft niksan gewonnen dus? Misschien is het tijd voor een rematch...quote:Op vrijdag 10 december 2004 13:26 schreef Dizer het volgende:
[..]
Er is al een bitchfight gekomen tussen niksan en babette21 om mij
Tsssss, dat jouw relatie een SHO voorstelling was moet je niet mij de schuld van gevenquote:Op vrijdag 10 december 2004 12:29 schreef niksan het volgende:
je moet niet zoveel met Dada omgaan
om mij zó te beschuldigen!
Zeg het haar!!quote:Op vrijdag 10 december 2004 13:28 schreef Dada het volgende:
[..]
Tsssss, dat jouw relatie een SHO voorstelling was moet je niet mij de schuld van geven
Zit tussen het kopieren even hiero
Heb jij wat tegen mij niksan? Ben heel lief hoor
Is dit het leuke meisje waar ik voor opkwam?quote:
Wat boeit jou het dan nog??quote:Op vrijdag 10 december 2004 13:27 schreef Dizer het volgende:
[..]
Volgens mij heb je iets gemist... het is uit
Ahhh... The sweet pleausures of the copying machinequote:
Ik vind het wel romantisch klinkenquote:Op vrijdag 10 december 2004 13:29 schreef Dada het volgende:
[..]
Is dit het leuke meisje waar ik voor opkwam?wat een sloerie met zulke uitspraken.
Wat niet zo is? Dat het uit is tussen niksan en ikquote:Op vrijdag 10 december 2004 13:30 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
Wat boeit jou het dan nog??
En ik wéét dat het toch niet zo is
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |