Ja klopt.quote:Op vrijdag 10 december 2004 11:24 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
Ja, ik snapte dat allemaal sowieso niet, maar was wel heel tof om te zien!
Is dat trouwens ook die vent die zo heel lang in Londen in dat Millenium ding/(reuzenrad?) had gezeten?
quote:Op vrijdag 10 december 2004 11:20 schreef Svensational het volgende:
[..]
Nee, wel eentje die er op leek. Maar hij was niet gevaarlijk zeiden ze hier ;')
Dat is toch wel ongeveer het laatste wat ik zou doenquote:Op vrijdag 10 december 2004 11:35 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Ja klopt.
Hij heeft ook es een hele tijd in een ijsblok gezeten.
quote:
quote:
quote:Op vrijdag 10 december 2004 12:08 schreef Dizer het volgende:
[quote]Op vrijdag 10 december 2004 12:05 schreef niksan het volgende:
[..]
Ik heb gehoord dat je me hebt verlaten...voor een ander
trouwens....gehoord dat ik je verlaten hebt...zoiets moet je toch merken??quote:Op vrijdag 10 december 2004 12:08 schreef Dizer het volgende:
[quote]Op vrijdag 10 december 2004 12:05 schreef niksan het volgende:
[..]
Ik heb gehoord dat je me hebt verlaten...voor een ander
Ik heb gehoor dat je vreemd gaat met Duiveltje. En tjah.. ik heb je al weken niet gesprokenquote:Op vrijdag 10 december 2004 12:10 schreef niksan het volgende:
[..]
trouwens....gehoord dat ik je verlaten hebt...zoiets moet je toch merken??
quote:Op vrijdag 10 december 2004 12:11 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ik heb gehoor dat je vreemd gaat met Duiveltje. En tjah.. ik heb je al weken niet gesproken
quote:
quote:
quote:
Misschien wel jah. Misschien is het goed als we elkaar even niet meer zienquote:Op vrijdag 10 december 2004 12:18 schreef niksan het volgende:
[..]
[..]
[..]dit zegt toch genoeg
mssn...een tijdje rustig aan doen
Ik schrok alquote:Op vrijdag 10 december 2004 12:13 schreef niksan het volgende:
please
Duiveltja....die gaat met ZOWIEE om, daar meng ik me niet in![]()
Je moet de lul van je man binnen zijn broek houden en niet in mijn vrouw steken.... Hij stookt tussen mijn en niksan's relatiequote:
quote:Op vrijdag 10 december 2004 12:26 schreef Dizer het volgende:
[..]
Je moet de lul van je man binnen zijn broek houden en niet in mijn vrouw steken.... Hij stookt tussen mijn en niksan's relatie![]()
FREE AT LAST??!!! Wil je zeggen dat je het niet naar je zin had met mij?quote:Op vrijdag 10 december 2004 12:29 schreef niksan het volgende:
[..]
je moet niet zoveel met Dada omgaan![]()
weet je wat....
het is over!
om mij zó te beschuldigen!
* niksan free at last
Je bent te bezitterig!quote:Op vrijdag 10 december 2004 12:31 schreef Dizer het volgende:
[..]
FREE AT LAST??!!! Wil je zeggen dat je het niet naar je zin had met mij?
Al die keren dat we sex hebben gehad? Alle ontbijten op bed, alles wat ik voor je heb gedaan???
Moooi.. dan niet
quote:Kan ik eindelijk met Babette21 omgaan![]()
Maar ik was gewoon bang...dat je vreemd zou gaan..quote:Op vrijdag 10 december 2004 12:36 schreef niksan het volgende:
[..]
Je bent te bezitterig!
ik kan geen enkel gesprek met een andere jongen hebben en volgens jou steekt ie zijn lul al in me
Jij zal altijd mijn eerste grote liefde zijn!quote:Op vrijdag 10 december 2004 12:36 schreef niksan het volgende:
dus ik beteken niets voor jou?!?!![]()
have fun with her
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |