Ja..quote:
Quequote:Op vrijdag 10 december 2004 11:03 schreef Svensational het volgende:
Kennen jullie David Blaine?
quote:Op vrijdag 10 december 2004 10:58 schreef Svensational het volgende:
Het is hier ook een beetje koud, ik denk dat ik de airco maar even uit zet.
quote:Op vrijdag 10 december 2004 10:59 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Ik kan dus niet zo naar buiten
[afbeelding]
Die man is echt geniaal met kaartrucs. Zijn programma is op de tv nu hier...quote:
Titanicquote:Op vrijdag 10 december 2004 11:06 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ja..Vreemd is dat, elke keer als iemand het over Titanic (
) heeft, dan moet ik kotsen en zo.
Dus begin er maar niet over want dan ga ik nog over jou heen kotsen
[afbeelding]
quote:Op vrijdag 10 december 2004 11:09 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
Titanic, Titanic
, Titanic
, Titanic
, Titanic
, Titanic
, Titanic
, Titanic
, Titanic
, Titanic
, Titanic
, Titanic
Titanic
, Titanic
, Titanic
, Titanic
, Titanic
, Titanic
, Titanic
, Titanic
, Titanic
, Titanic
, Titanic
, Titanic
Titanic
, Titanic
, Titanic
, Titanic
, Titanic
, Titanic
, Titanic
, Titanic
, Titanic
, Titanic
, Titanic
, Titanic
Titanic
, Titanic
, Titanic
, Titanic
, Titanic
, Titanic
, Titanic
, Titanic
, Titanic
, Titanic
, Titanic
, Titanic
Titanic
, Titanic
, Titanic
, Titanic
, Titanic
, Titanic
, Titanic
, Titanic
, Titanic
, Titanic
, Titanic
, Titanic
![]()
Have fun
Ik wel jaquote:Op vrijdag 10 december 2004 11:03 schreef Svensational het volgende:
Kennen jullie David Blaine?
Ik heb dat programma al een paar jaar geleden gezien.quote:Op vrijdag 10 december 2004 11:08 schreef Svensational het volgende:
[..]
Die man is echt geniaal met kaartrucs. Zijn programma is op de tv nu hier...
Kon je nou niet effe een zakje nemen?quote:Op vrijdag 10 december 2004 11:12 schreef Dizer het volgende:
[..]
[afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding]
Sorry, ik heb je helemaal ondergekotst![]()
Mijn excuses ZOWIEE, ik heb hem weer aangezet hoorquote:
Jaaaa, dat was leuk!quote:Op vrijdag 10 december 2004 11:12 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Ik wel ja
[..]
Ik heb dat programma al een paar jaar geleden gezien.
Dan gaat hij toch op straat bij mensen truukjes doen?
Zullen we samen dan douchenquote:Op vrijdag 10 december 2004 11:14 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
Kon je nou niet effe een zakje nemen?
Ieeeeeeeuwquote:Op vrijdag 10 december 2004 11:16 schreef Duiveltja het volgende:
Ben je deze al tegengekomen?
[afbeelding]
Ja kloptquote:Op vrijdag 10 december 2004 11:15 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
Jaaaa, dat was leuk!
ik geloof dat ie ook ging zweven toen en het zag er heel echt uit, dus ik geloofde het![]()
Gelukkig Svennie, kijk je uit dat je geen koutje vat??quote:Op vrijdag 10 december 2004 11:14 schreef Svensational het volgende:
[..]
Mijn excuses ZOWIEE, ik heb hem weer aangezet hoor![]()
quote:Op vrijdag 10 december 2004 11:18 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Die hebben ze in Australie.....misschien nu wel in de kamer van sven
Nee, wel eentje die er op leek. Maar hij was niet gevaarlijk zeiden ze hier ;')quote:Op vrijdag 10 december 2004 11:16 schreef Duiveltja het volgende:
Ben je deze al tegengekomen?
[afbeelding]
quote:Op vrijdag 10 december 2004 11:19 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
Geil je op vrouwen die onder de kots zitten?![]()
Dat heb ik gezien.. nu weet ik wie je bedoeld.. het is camera truccage.. ze hebben laten zoen hoe hij dat doetquote:
quote:Op vrijdag 10 december 2004 11:20 schreef Dizer het volgende:
[..]Als er binnenkort een krantenbericht komt over een jonge gozer die de criminalteit tegenhoudt in de straten van Melbourne met zijn buitengewone spiderkrachten en zich Spidersational noemt, dan weten we wie het is
Ja, ik snapte dat allemaal sowieso niet, maar was wel heel tof om te zien!quote:Op vrijdag 10 december 2004 11:17 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Ja klopt![]()
Erg leuk om te zien. En ook hoe die dat deed met die kaarten tegen het raam gooien. Zat er daarna gewoon een kaart aan de binnenkant van het cafe
quote:Op vrijdag 10 december 2004 11:22 schreef Dizer het volgende:
[..]
Dat heb ik gezien.. nu weet ik wie je bedoeld.. het is camera truccage.. ze hebben laten zoen hoe hij dat doet
Ja klopt.quote:Op vrijdag 10 december 2004 11:24 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
Ja, ik snapte dat allemaal sowieso niet, maar was wel heel tof om te zien!
Is dat trouwens ook die vent die zo heel lang in Londen in dat Millenium ding/(reuzenrad?) had gezeten?
quote:Op vrijdag 10 december 2004 11:20 schreef Svensational het volgende:
[..]
Nee, wel eentje die er op leek. Maar hij was niet gevaarlijk zeiden ze hier ;')
Dat is toch wel ongeveer het laatste wat ik zou doenquote:Op vrijdag 10 december 2004 11:35 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Ja klopt.
Hij heeft ook es een hele tijd in een ijsblok gezeten.
quote:
quote:
quote:Op vrijdag 10 december 2004 12:08 schreef Dizer het volgende:
[quote]Op vrijdag 10 december 2004 12:05 schreef niksan het volgende:
[..]
Ik heb gehoord dat je me hebt verlaten...voor een ander
trouwens....gehoord dat ik je verlaten hebt...zoiets moet je toch merken??quote:Op vrijdag 10 december 2004 12:08 schreef Dizer het volgende:
[quote]Op vrijdag 10 december 2004 12:05 schreef niksan het volgende:
[..]
Ik heb gehoord dat je me hebt verlaten...voor een ander
Ik heb gehoor dat je vreemd gaat met Duiveltje. En tjah.. ik heb je al weken niet gesprokenquote:Op vrijdag 10 december 2004 12:10 schreef niksan het volgende:
[..]
trouwens....gehoord dat ik je verlaten hebt...zoiets moet je toch merken??
quote:Op vrijdag 10 december 2004 12:11 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ik heb gehoor dat je vreemd gaat met Duiveltje. En tjah.. ik heb je al weken niet gesproken
quote:
quote:
quote:
Misschien wel jah. Misschien is het goed als we elkaar even niet meer zienquote:Op vrijdag 10 december 2004 12:18 schreef niksan het volgende:
[..]
[..]
[..]dit zegt toch genoeg
mssn...een tijdje rustig aan doen
Ik schrok alquote:Op vrijdag 10 december 2004 12:13 schreef niksan het volgende:
please
Duiveltja....die gaat met ZOWIEE om, daar meng ik me niet in![]()
Je moet de lul van je man binnen zijn broek houden en niet in mijn vrouw steken.... Hij stookt tussen mijn en niksan's relatiequote:
quote:Op vrijdag 10 december 2004 12:26 schreef Dizer het volgende:
[..]
Je moet de lul van je man binnen zijn broek houden en niet in mijn vrouw steken.... Hij stookt tussen mijn en niksan's relatie![]()
FREE AT LAST??!!! Wil je zeggen dat je het niet naar je zin had met mij?quote:Op vrijdag 10 december 2004 12:29 schreef niksan het volgende:
[..]
je moet niet zoveel met Dada omgaan![]()
weet je wat....
het is over!
om mij zó te beschuldigen!
* niksan free at last
Je bent te bezitterig!quote:Op vrijdag 10 december 2004 12:31 schreef Dizer het volgende:
[..]
FREE AT LAST??!!! Wil je zeggen dat je het niet naar je zin had met mij?
Al die keren dat we sex hebben gehad? Alle ontbijten op bed, alles wat ik voor je heb gedaan???
Moooi.. dan niet
quote:Kan ik eindelijk met Babette21 omgaan![]()
Maar ik was gewoon bang...dat je vreemd zou gaan..quote:Op vrijdag 10 december 2004 12:36 schreef niksan het volgende:
[..]
Je bent te bezitterig!
ik kan geen enkel gesprek met een andere jongen hebben en volgens jou steekt ie zijn lul al in me
Jij zal altijd mijn eerste grote liefde zijn!quote:Op vrijdag 10 december 2004 12:36 schreef niksan het volgende:
dus ik beteken niets voor jou?!?!![]()
have fun with her
Wat nouquote:Op vrijdag 10 december 2004 12:26 schreef Dizer het volgende:
[..]
Je moet de lul van je man binnen zijn broek houden en niet in mijn vrouw steken.... Hij stookt tussen mijn en niksan's relatie![]()
quote:Op vrijdag 10 december 2004 13:10 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
Wat nou
niksan zegt tot dat er niks tussen hun is?? Je beeld het je in
Duiveltja steekt zn pik alleen in mijquote:Op vrijdag 10 december 2004 13:19 schreef Dizer het volgende:
[..]Echt????? Ik wil het uit de mond van jou man horen
Inderdaad. Jij hebt wel een interessante verhaallijn nu! Ben benieuwd hoe dit zich verder ontwikkelt!quote:Op vrijdag 10 december 2004 12:59 schreef Dizer het volgende:
Natuurlijk, wat denk jij dan!! Dit is SHOWCHAT, en niet zo maar een chat, het is een soap![]()
Hmz... ik ben beniewd wat hij te zeggen heeft... hij is wel stil...quote:Op vrijdag 10 december 2004 13:19 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
Duiveltja steekt zn pik alleen in mij
Awwww... wat romantisch!quote:Op vrijdag 10 december 2004 13:19 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
Duiveltja steekt zn pik alleen in mij
Ik heb een oogje op Babette21quote:Op vrijdag 10 december 2004 13:21 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Inderdaad. Jij hebt wel een interessante verhaallijn nu! Ben benieuwd hoe dit zich verder ontwikkelt!
* Zhenar pakt een bakje popcorn en gaat lekker onderuit zitten.
Hij is er niet geloof ikquote:Op vrijdag 10 december 2004 13:21 schreef Dizer het volgende:
Hmz... ik ben beniewd wat hij te zeggen heeft... hij is wel stil...
*stookt verder* Hij is gevlucht....hij bang om jou de waarheid te vertellen...quote:
Het gaat ook over jouw vrouw hoorquote:Op vrijdag 10 december 2004 13:24 schreef Dizer het volgende:
[..]
*stookt verder* Hij is gevlucht....hij bang om jou de waarheid te vertellen...
Er is al een bitchfight gekomen tussen niksan en babette21 om mijquote:Op vrijdag 10 december 2004 13:25 schreef Zhenar het volgende:
Ik hoop dat er nog een bitchfight komt![]()
Volgens mij heb je iets gemist... het is uitquote:Op vrijdag 10 december 2004 13:26 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
Het gaat ook over jouw vrouw hoor
hij is werken dacht ik![]()
En toen heeft niksan gewonnen dus? Misschien is het tijd voor een rematch...quote:Op vrijdag 10 december 2004 13:26 schreef Dizer het volgende:
[..]
Er is al een bitchfight gekomen tussen niksan en babette21 om mij
Tsssss, dat jouw relatie een SHO voorstelling was moet je niet mij de schuld van gevenquote:Op vrijdag 10 december 2004 12:29 schreef niksan het volgende:
je moet niet zoveel met Dada omgaan
om mij zó te beschuldigen!
Zeg het haar!!quote:Op vrijdag 10 december 2004 13:28 schreef Dada het volgende:
[..]
Tsssss, dat jouw relatie een SHO voorstelling was moet je niet mij de schuld van geven
Zit tussen het kopieren even hiero
Heb jij wat tegen mij niksan? Ben heel lief hoor
Is dit het leuke meisje waar ik voor opkwam?quote:
Wat boeit jou het dan nog??quote:Op vrijdag 10 december 2004 13:27 schreef Dizer het volgende:
[..]
Volgens mij heb je iets gemist... het is uit
Ahhh... The sweet pleausures of the copying machinequote:
Ik vind het wel romantisch klinkenquote:Op vrijdag 10 december 2004 13:29 schreef Dada het volgende:
[..]
Is dit het leuke meisje waar ik voor opkwam?wat een sloerie met zulke uitspraken.
Wat niet zo is? Dat het uit is tussen niksan en ikquote:Op vrijdag 10 december 2004 13:30 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
Wat boeit jou het dan nog??
En ik wéét dat het toch niet zo is
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |