Ja..quote:
Quequote:Op vrijdag 10 december 2004 11:03 schreef Svensational het volgende:
Kennen jullie David Blaine?
quote:Op vrijdag 10 december 2004 10:58 schreef Svensational het volgende:
Het is hier ook een beetje koud, ik denk dat ik de airco maar even uit zet.
quote:Op vrijdag 10 december 2004 10:59 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Ik kan dus niet zo naar buiten
[afbeelding]
Die man is echt geniaal met kaartrucs. Zijn programma is op de tv nu hier...quote:
Titanicquote:Op vrijdag 10 december 2004 11:06 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ja..Vreemd is dat, elke keer als iemand het over Titanic (
) heeft, dan moet ik kotsen en zo.
Dus begin er maar niet over want dan ga ik nog over jou heen kotsen
[afbeelding]
quote:Op vrijdag 10 december 2004 11:09 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
Titanic, Titanic
, Titanic
, Titanic
, Titanic
, Titanic
, Titanic
, Titanic
, Titanic
, Titanic
, Titanic
, Titanic
Titanic
, Titanic
, Titanic
, Titanic
, Titanic
, Titanic
, Titanic
, Titanic
, Titanic
, Titanic
, Titanic
, Titanic
Titanic
, Titanic
, Titanic
, Titanic
, Titanic
, Titanic
, Titanic
, Titanic
, Titanic
, Titanic
, Titanic
, Titanic
Titanic
, Titanic
, Titanic
, Titanic
, Titanic
, Titanic
, Titanic
, Titanic
, Titanic
, Titanic
, Titanic
, Titanic
Titanic
, Titanic
, Titanic
, Titanic
, Titanic
, Titanic
, Titanic
, Titanic
, Titanic
, Titanic
, Titanic
, Titanic
![]()
Have fun
Ik wel jaquote:Op vrijdag 10 december 2004 11:03 schreef Svensational het volgende:
Kennen jullie David Blaine?
Ik heb dat programma al een paar jaar geleden gezien.quote:Op vrijdag 10 december 2004 11:08 schreef Svensational het volgende:
[..]
Die man is echt geniaal met kaartrucs. Zijn programma is op de tv nu hier...
Kon je nou niet effe een zakje nemen?quote:Op vrijdag 10 december 2004 11:12 schreef Dizer het volgende:
[..]
[afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding]
Sorry, ik heb je helemaal ondergekotst![]()
Mijn excuses ZOWIEE, ik heb hem weer aangezet hoorquote:
Jaaaa, dat was leuk!quote:Op vrijdag 10 december 2004 11:12 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Ik wel ja
[..]
Ik heb dat programma al een paar jaar geleden gezien.
Dan gaat hij toch op straat bij mensen truukjes doen?
Zullen we samen dan douchenquote:Op vrijdag 10 december 2004 11:14 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
Kon je nou niet effe een zakje nemen?
Ieeeeeeeuwquote:Op vrijdag 10 december 2004 11:16 schreef Duiveltja het volgende:
Ben je deze al tegengekomen?
[afbeelding]
Ja kloptquote:Op vrijdag 10 december 2004 11:15 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
Jaaaa, dat was leuk!
ik geloof dat ie ook ging zweven toen en het zag er heel echt uit, dus ik geloofde het![]()
Gelukkig Svennie, kijk je uit dat je geen koutje vat??quote:Op vrijdag 10 december 2004 11:14 schreef Svensational het volgende:
[..]
Mijn excuses ZOWIEE, ik heb hem weer aangezet hoor![]()
quote:Op vrijdag 10 december 2004 11:18 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Die hebben ze in Australie.....misschien nu wel in de kamer van sven
Nee, wel eentje die er op leek. Maar hij was niet gevaarlijk zeiden ze hier ;')quote:Op vrijdag 10 december 2004 11:16 schreef Duiveltja het volgende:
Ben je deze al tegengekomen?
[afbeelding]
quote:Op vrijdag 10 december 2004 11:19 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
Geil je op vrouwen die onder de kots zitten?![]()
Dat heb ik gezien.. nu weet ik wie je bedoeld.. het is camera truccage.. ze hebben laten zoen hoe hij dat doetquote:
quote:Op vrijdag 10 december 2004 11:20 schreef Dizer het volgende:
[..]Als er binnenkort een krantenbericht komt over een jonge gozer die de criminalteit tegenhoudt in de straten van Melbourne met zijn buitengewone spiderkrachten en zich Spidersational noemt, dan weten we wie het is
Ja, ik snapte dat allemaal sowieso niet, maar was wel heel tof om te zien!quote:Op vrijdag 10 december 2004 11:17 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Ja klopt![]()
Erg leuk om te zien. En ook hoe die dat deed met die kaarten tegen het raam gooien. Zat er daarna gewoon een kaart aan de binnenkant van het cafe
quote:Op vrijdag 10 december 2004 11:22 schreef Dizer het volgende:
[..]
Dat heb ik gezien.. nu weet ik wie je bedoeld.. het is camera truccage.. ze hebben laten zoen hoe hij dat doet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |