Ik denk tot iedereen gestemd heeft, de stemmen geteld zijn en de avatars klaar zijnquote:Op donderdag 16 december 2004 11:12 schreef BVO het volgende:
Tot wanneer duren de awards?
Ja, dat wil ik ook wel eens wetenquote:Op donderdag 16 december 2004 11:12 schreef BVO het volgende:
Tot wanneer duren de awards?
Nee hoor, want iedereen, including me, stemt op Bupaquote:Op donderdag 16 december 2004 11:12 schreef haagse_elfje het volgende:
ben je anders jaloers dat jij hem niet mag hebben?
quote:Op donderdag 16 december 2004 11:17 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ja, dat wil ik ook wel eens weten
[..]
Nee hoor, want iedereen, including me, stemt op Bupa
Hey! Ik heb ook al een stem gehad!quote:Op donderdag 16 december 2004 11:17 schreef Svensational het volgende:
Nee hoor, want iedereen, including me, stemt op Bupa
quote:Op woensdag 8 december 2004 00:10 schreef ZOWIEE het volgende:De Jim Bakkum Award
Meest overgewaardeerde user DizerDe J-Lo Award
Grootste drama-queen Dizer
Wat BVO zegtquote:
Ik ben geen drama queenquote:Op donderdag 16 december 2004 12:14 schreef BVO het volgende:
Een drama-queen ben je ook absoluut hoor, Dizer..
En overgewaardeerd wil niet zeggen dat je iemand niet mag toch?!
quote:Op donderdag 16 december 2004 12:19 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
Wat BVO zegt
En trouwens: jij mag mij zoveel dat ik niet eens 1 nominatie van je gekregen hebt
Je reactie op bijv. het paardentopic was een redelijke drama-queen-reactie hoor.quote:Op donderdag 16 december 2004 12:20 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ik ben geen drama queenEen drama queen die loopt de hele tijd te zeike..... D'oh.. ik zie het, ik ben een dramaqueen
En ik ben niet eens overgewardeerd... want sinds wanneer word ik wel gewardeerd
quote:Op donderdag 16 december 2004 12:22 schreef BVO het volgende:
Je reactie op bijv. het paardentopic was een redelijke drama-queen-reactie hoor..
Twijfelde zelf ook tussen Svurno en jou bij die categorie.
Uuhm.. was ook wel erg overdreven he?
En dat, snap ik dus nog steeds niet. Dat had jij echt moeten winnenquote:Pft.. Je bent de winnaar van het SC-Tournament.
.
Ehquote:Op donderdag 16 december 2004 12:25 schreef babette21 het volgende:
* Babette kijkt ineens met heel andere ogen naar Dizer's nominatie voor de J.Lo-Award.....
Inderdaadquote:Op donderdag 16 december 2004 12:20 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ik ben geen drama queenEen drama queen die loopt de hele tijd te zeike..... D'oh.. ik zie het, ik ben een dramaqueen
![]()
Ik nomineer je gelijk voor 'meest vergeetachtige user' want ik geloof dat jij de winnaar was van het ShowChat Tournamentquote:En ik ben niet eens overgewardeerd... want sinds wanneer word ik wel gewardeerd
quote:
wie had jij ook al weer genomineerd?!?!quote:Op donderdag 16 december 2004 12:20 schreef Dizer het volgende:
Een drama queen die loopt de hele tijd te zeike.....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |