Altijd tijd dat gezeik over de OPquote:Op zaterdag 4 december 2004 17:35 schreef Bupatih het volgende:
Wat een kut OP + titel.
En ik was net bezig met een andere.
Omdat ze zich daar wel aan de ongeschreven regels houden.quote:Op zaterdag 4 december 2004 17:37 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Altijd tijd dat gezeik over de OP
Dit is het enige forum waar daar altijd over gezeken word. Grow up zeg
Welke regels?quote:Op zaterdag 4 december 2004 17:40 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Omdat ze zich daar wel aan de ongeschreven regels houden.
De ongeschreven regels.quote:
105 linkjes is wel wat veel vind ikquote:Op zaterdag 4 december 2004 17:44 schreef Bupatih het volgende:
[..]
De ongeschreven regels.
Een degelijk OP met linkjes naar de vorige topics.
Vorige topicsquote:Op zaterdag 4 december 2004 17:45 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
105 linkjes is wel wat veel vind ik
en ik zie dat echt niet in alle slowchat-reeksen staan hoor
Daar hoef je je in SHO niet aan te houden. Ze zijn niet voor niets ongeschrevenquote:Op zaterdag 4 december 2004 17:44 schreef Bupatih het volgende:
[..]
De ongeschreven regels.
Een degelijk OP met linkjes naar de vorige topics.
Dat snap ik.quote:Op zaterdag 4 december 2004 17:46 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Daar hoef je je in SHO niet aan te houden. Ze zijn niet voor niets ongeschreven
Als je je maar houd aan deze regels is het goed : Huisregeltjes SHO.
Ja maar het hóeft dus niet, dus als het een keer niet gebeurt is dat gezeik op de OP enzo wel irritant vind ikquote:Op zaterdag 4 december 2004 17:47 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Dat snap ik..
Daarom zijn het ook ongeschreven regels. Je hóeft je er niet aan te houden, maar het is traditie.
Net als Sinterklaas. Je hoeft het niet vieren, maar het is wel leuk
Ik zei ook alleen dat ik de titel (en in mindere mate de OP) kut vind.quote:Op zaterdag 4 december 2004 17:49 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
Ja maar het hóeft dus niet, dus als het een keer niet gebeurt is dat gezeik op de OP enzo wel irritant vind ik
Whehequote:Op zaterdag 4 december 2004 17:52 schreef Duiveltja het volgende:
BVO krijgt een natte vlek in zijn broek als hij een OP ziet (van zichzelf)
De OP en de TT is compleet de keuze van de TS. Waarom word daar over gezeken. Het is toch niet relevant voor het topique zelfquote:Op zaterdag 4 december 2004 17:51 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ik zei ook alleen dat ik de titel (en in mindere mate de OP) kut vind.
Had dan een titel gedaan over het naderende Sinterklaasfeest ofzo.
Ja maar ik sop ook altijd van mijn OP's hoorquote:Op zaterdag 4 december 2004 17:52 schreef Duiveltja het volgende:
BVO krijgt een natte vlek in zijn broek als hij een OP ziet (van zichzelf)
Dat klopt. Maar in het verleden werd ook gezeurd door jullie op topicstarters als bar-rel en Orginial.quote:Op zaterdag 4 december 2004 17:55 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
De OP en de TT is compleet de keuze van de TS. Waarom word daar over gezeken. Het is toch niet relevant voor het topique zelf
quote:Op zaterdag 4 december 2004 17:55 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
Ja maar ik sop ook altijd van mijn OP's hoor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |