Dan had je wat beter moeten zoeken, Orginial.quote:
Zeiken over de OP's is juist een van de mooie dingen van FOK!quote:Op zaterdag 4 december 2004 18:11 schreef Orginial het volgende:
ShowChat #91 Dat gezeik altijd over die OP's
Het komt me echt de keel uit zeg.Bah.![]()
Integreren, Orginial.quote:Op zaterdag 4 december 2004 18:11 schreef Orginial het volgende:
ShowChat #91 Dat gezeik altijd over die OP's
Het komt me echt de keel uit zeg.Bah.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
quote:Op zaterdag 4 december 2004 18:31 schreef Beach het volgende:
Ik denk niet dat Sjors gaat schietendat denk in niet, ik denk dat ze hem in zn ballen schietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De wereld is wat iemand eigenlijk wil zien
Dit is al de tweede keer dat hij zo iets doetquote:
dat was toch al vanaf het begin duidelijk.quote:Op zaterdag 4 december 2004 22:14 schreef lady-wrb het volgende:
ik vind ludo ook niet lief voor bar. eerst wel, maar nu gebruikt hij haar toch.... de lul
Ludo is te aardig geworden,word tijd dat die weer een beter verhaal lijn krijgt, zoals vorig jaar rond deze tijd met psycho Isabellaquote:Op zaterdag 4 december 2004 21:51 schreef Dizer het volgende:
Offtopic: Wat een kut OP. Tijd dat BVO en ik weer de OP's gaan maken
Ontopic: SjorsWat een geweldige aflevering van Vrijdag!!! Alleen Ludo speelt geen leuke spelletje met Barbar. Maar ik had niks anders verwacht
En Valerie mag van mij wel de nieuwe slachtoffer worden van Ludo en dus verdwijnen
Ach Barbara is een onredelijke huiselijke zeikdoos, die Jef altijd onder de plak hield, zij verdient het om een keer goed op d'r nummer gezet te worden door een vent die haar aankan!quote:Op zaterdag 4 december 2004 22:14 schreef lady-wrb het volgende:
ik vind ludo ook niet lief voor bar. eerst wel, maar nu gebruikt hij haar toch.... de lul
Dunn0wquote:Op zaterdag 4 december 2004 22:28 schreef Airelle het volgende:
[..]
dat was toch al vanaf het begin duidelijk.
ludo manipuleert iedereen.
niet onvoorspelbaar maar wel leuk.
Aangezien het meer dan een uur heeft geduurd voordat iemand een topic opende,heb ik het maar gedaan.quote:Op zaterdag 4 december 2004 19:38 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Dit is al de tweede keer dat hij zo iets doet![]()
In onz bestaat zo iets als een topic ban dan mag je zelf geen topics openen .
Ook iets voor show?
quote:Op zaterdag 4 december 2004 23:46 schreef Frey het volgende:
Ludo en Isabella moeten samenwerken tegen Martine![]()
Gaat ook wel gebeuren denk ik en als ze er achter komt dat Amy nog leeft zal ze zich wel helemaal schuldig voelen tov Ludo en Nina.quote:Op zaterdag 4 december 2004 23:46 schreef Frey het volgende:
Haha, dat kan lekker niet meerquote:Op zaterdag 4 december 2004 18:20 schreef Orginial het volgende:
[..]
Even mijn favo user van FOK veranderen bij de SHO awards.Jezus.
hmpf als Ludo er daarna maar achterkomt wie zijn kind ontvoerd heeft.quote:Op zaterdag 4 december 2004 23:46 schreef Frey het volgende:
Sjors staat nu met een spijkerpistool voor Nick en Charlie.Isabella probeert samen te werken met Ludo.Hij lijkt erop in te gaan...quote:Op zondag 5 december 2004 09:22 schreef Airelle het volgende:
Kut... allemaal spannende ontwikkelingen rond Ludo en Isabella (jaja mijn favo-personages) en ik moet het allemaal weer missen!
Helen Helminkquote:Op zondag 5 december 2004 16:43 schreef Orginial het volgende:
Ik hoop dat Helen en Rik snel komen,want ik mis spanning.Najah Helen moet dan weer terug & Lisette de Boer!![]()
Nee.quote:Op zondag 5 december 2004 19:19 schreef Chara het volgende:
Kan je op internet trouwens ergens heel de geschiedenis lezen van GTST?
(of van de laatste jaren)
Vast bedankt
Je mist spanning? Hallo: pSycho bitch is naar Lissabon afgereisd om de excuusbelg van GTST met haar gejatte spijkerpistool aan de muur te nagelen!quote:Op zondag 5 december 2004 16:43 schreef Orginial het volgende:
Ik hoop dat Helen en Rik snel komen,want ik mis spanning.Najah Helen moet dan weer terug & Lisette de Boer!![]()
quote:Op maandag 6 december 2004 00:17 schreef bloodymary het volgende:
Sjors moet dan wel nog effe een stopcontact zien te vinden voor dat spijkerpistool. Zo'n ding werkt alleen op stroom of op luchtdruk!
Mag die belg wel oppassen dat hij niet over het snoer struikelt (hij zou zijn nek nog kunnen breken)quote:Op maandag 6 december 2004 00:22 schreef Zhenar het volgende:
[..]
![]()
Heb je nog niet die reclame gezien van dat schuurapparaat dat op super ultra ionen ofzo werkt en daarom geen snoer nodig heeft? Als dat kan, dan kan een spijkerpistool ook wel zonder stopcontact.
quote:Op maandag 6 december 2004 12:01 schreef buzzer het volgende:
[..]
Mag die belg wel oppassen dat hij niet over het snoer struikelt (hij zou zijn nek nog kunnen breken)
quote:Op maandag 6 december 2004 12:01 schreef buzzer het volgende:
[..]
Mag die belg wel oppassen dat hij niet over het snoer struikelt (hij zou zijn nek nog kunnen breken)
Of ze zet die unit gewoon tegen Nick z'n zak aan. Kan ze gelijk afmaken waar Martin ooit aan begonnen was.quote:Op maandag 6 december 2004 14:22 schreef Dennism het volgende:
dan hoop ik ook dat sjors het spijkerpistool gemod heeft, zodat deze ook werkt als de loop niet tegen het doel aangedrukt wordt. een normaal spijkerpistool is hier namelijk tegen beveiligd, zodat je er niet zomaar spijkers mee kan gaan rond schieten
Het Triootje B/J/M natuurlijk!!!quote:Op maandag 6 december 2004 15:40 schreef Airelle het volgende:
Kan tegenwoordig caps maken via pc (Media Center enz) dus als jullie verzoekjes hebben....
Ik wil allesquote:Op maandag 6 december 2004 15:44 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Het Triootje B/J/M natuurlijk!!!
Als je wilt...![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |