Ik vind van nietquote:Niet zeuren, Nick is gewoon cool.:) Itt tot knaagdieren![]()
Tuurlijk, daarin heb je gelijk.quote:Op maandag 29 november 2004 21:46 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Ik vind van niet![]()
Nogmaals, dat je Sjors stom vind kan ik inkomen.
Maar zeg dat niet dat ze zeurt of zich abnormaal gedraagt want dat zou je ook niet doen als je zus verkracht was
Ja natuurlijk, maar jullie posts tov Sjors kunnen vrij hard aankomen bij iemand die echt slachtoffer is geweest denk ikquote:Op maandag 29 november 2004 21:58 schreef Beach het volgende:
[..]
Tuurlijk, daarin heb je gelijk.
Maar hé, het is maar een soap!
quote:Op dinsdag 30 november 2004 00:08 schreef Dizer het volgende:
Frey, je avatar is eng
Ik wil Morris en die twee anderen wel in een orgie zien
Hmm ik prefereer 2 vrouwen en 1 man boven 2 mannen en 1 vrouw, het liefst natuurlijk 3 vrouwen maar wat dat betreft hebben ze bij GTST pas tot 2 leren tellenquote:Op dinsdag 30 november 2004 00:08 schreef Dizer het volgende:
Frey, je avatar is eng
Ik wil Morris en die twee anderen wel in een orgie zien
Vrijdag was het niet zo heel bijzonder..gister was echt leuk.quote:Op dinsdag 30 november 2004 10:56 schreef toscane het volgende:
heeft iemand please please please een update voor me.. vrijdag en maandag noodgedwongen moeten missen en kan nergens vinden wat er nu precies is gebeurd... hoe was de wedding?
Onwijs bedankt voor de update! Ga het vanavond zeker kijken, ben wel benieuwd zeg!quote:Op dinsdag 30 november 2004 12:41 schreef bar_rel het volgende:
[..]
Vrijdag was het niet zo heel bijzonder..gister was echt leuk.
Vrijdag kwam Sjorsje op het laatse moment van het huwelijk naar binnen stormen en begon te schreeuwen dat Nick haar had verkracht.Nick ontkende het eerst, maar hij gaf Sjors gister toch maar haar zin om te zeggen dat hij haar wel verkracht had. Sjors ging huilend weg nadat niemand haar geloofde in de kerk( of wat het ook was). Daarna hoorde Sjors bij Janine thuis dat Stefano tegen Janine zei dat hij ook twijfelde aan Sjors verhaal en dat NIck's verhaal ook waar kan zijn. Maar goed Charlie ging huilend weg bij de ceremonie, na het conflict wou ze niet meer trouwen. Maar Nick kon haar toch nog overhalen. Zo doende gingen ze toch trouwen, en werd het nog een leuk feest. Morris kreeg leuke uitnodigingen van Justine om het bed te delen met haar, maar hij vond het niet leuk voor Berend, maar Justine kon dat niet boeien. Verder is er nog niks gebeurd tussen de drie. Ondertussen gaan Nick en Charlie op huwelijksreis naar Lissabon.
Het einde was trouwens dat Sjors hoorde dat Stefano twijfelde.
Dat was erg belachelijk idd.quote:Op dinsdag 30 november 2004 12:20 schreef JohnDDD het volgende:
Wat was het laatste trio in GTST? Was dat niet Robert/Pascale/Yasmin ofzo? Die was echt over the top
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |