abonnement Unibet Coolblue
  donderdag 22 juli 2004 @ 14:48:29 #1
22273 Dizer
Save the beard!
pi_20788548
Zijn rol:
Benjamin. Benjamin is binnengekomen in Goede Tijden Slechte Tijden in seizoen 10. Dat is in 1999. Benjamin was geen lieverdje. Benjamin begon zijn entree als de nieuwe kapper in het kapperssalon van Roos Alberts die plaats neemt in de Rozenboom. Benjamin werd ten eerste zicht verliefd op Anita maar achteraf bleek dit alleen maar een dekmantel te zijn voor zijn illigale praktijken. Door middel van een mooi hoog kapsel in Anita's haar, kon hij daarin drugs verbergen en zo naar het buitenland smokkelen. Na een mislukte illigale praktijk, vond Benjamin alweer een nieuwe slachtoffer. Charlie was al helemaal verliefd op Benjamin en Benjamin zag daar toekomst in. Benjamin moet van een schuld afkomen van een Oost-Europese maffia en besluit Charlie te verkopen met doel als hoer te zijn. Benjamin krijgt enigszins spijt maar doet hier niks aan. Charlie wordt op het laatste moment gered (Eerste scene voor Isabella) en Benjamin wordt ontslagen en niemand wil enigszins wat met hem te maken. Laura en Cleo beginnen een smerige praktijk om geld binnen te halen via internet. Ze vragen daarbei de hulp van Benjamin om zodoende computer jongeren die enigszins websites kunnen kraken naar Laura en Cleo te brengen. Benjamin heeft na zijn Mavo de kappersschool gedaan maar toont in dat seizoen zijn kwaliteiten als omputerinbreker. Alles loopt uit de hand en alles wordt op het laatste moment afgeblazen. Na een hevige verhaallijn voor Laura die een moord pleegt en veroordeel wordt tot 9 maanden huiscel straf, worden Laura en Benjamin geod bevriend. Benjamin vraagt Laura om hulp, om een groep asielzoekers te verbergen in haar huis. Laura wil er niets van weten, maar Benjamin weet haar te overtuigen en zij gaat accoord. Een van de asielzoekers, BeBe is opvallend voor Benjamin en Benjamin wordt verliefd. Vanaf dat moment begint Benjamin zijn leven te verbeteren en de enige personen die hem geloven zijn Oom Govert en Laura. Helaas moeten Bebe en haar familie terug naar Zimbabwe en Benjamin reist haar achterna. Winston verlaat de serie voor een half jaar, om zijn modellenwerk weer op te pakken. Er wachtte hem een gouden kans in Parijs en deze heeft hij gegrepen. Er gingen geruchten rond dat hij ontslagen werd omdat hij altijd te laat was op de set en brutaal was. Dit is nooit bevestigd. Winston krijgt een tweede kans en we zien hem weer terug als Benjamin. Na een korte taak als Stefano's bodyguard tegen Ludo's smerige praktijken ontstaat voor Benjamin en verassing! Benjamin heeft de snackbar (smuldorado) van zijn vader geerefd (eerste scene van Daantje) en als dat niet genoeg is, krijgt hij een nieuw broertj erbij. Robin, zijn zwakgeestelijke broertje is heel blij met Benjamin maar Benjamin wil hier niets van weten. Achteraf is Benjamin bijgekomen en accepteert hij Robin. Nadat Benjamin de vriendin van Stefano afpakt en de Suldorado verkoopt, komt hij terecht in de Koning. Na een hevige ruzie tussen Benjamin en Stefano om Daantje, worden ze weer beste vrienden onder het feit dat Daantje Benjamin heeft bedrogen. Het blijft allemaal rustig rondom Benjamin op enkele aanvaringen met zijn broertje, ontdekt Stefano een goudmijn bij Benjamin. Benjamin is een hele goede schilder en maakt zeer mooie tekeningen. Koppige Benjamin wil hier niets van weten maar Stefano doet wat hij als beste kan, en verkoopt de schilderijen achter de rug van de eigenaar (Benjamin). Benjamin is hier woedend op en vraagt zijn schilderijen terug. De vriendschap van Benjamin en Stefano komt hierdoor op het spel maar Stefano en Benjamin komen tot een oplossing. Na een tijdperk zonder relatie voor Benjamin, leert hij Pascale kennen. Zij is de verpleegster van Robin, want door zielige omstandigheden, is Robin in een coma terecht gekomen. Bejamin is opslag verliefd maar merkt enig weerstand van Pascale. Ze blijkt een vriend te hebben die zijn handjes niet thuis kan houden. (Eerste scene voor Ray en Pascale). Ray en Benjamin kunnen het absoluut niet met elkaar vinden en krijgen vaan aanvaringen. Pascale kiest voor Benjamin en vertrekt bij Ray bont en blauw. Ray is woedend en weet niet meer hoe hij moet reageren. Benjamin en Pascale gaan samen op vakantie en komen tot hun schrik Ray tegen. Ray wil Pascale ten huwelijk vragen maar treft alleen Benjamin aan, midden in de woestijn! Ray en Benjamin vechten met elkaar maar verliezen hun evenwicht en vallen in een grot. Pascale is overtuigd dat Benjamin en Ray dood zijn en de locale politie heeft de hoop opgegeven. Ray en Benjamin worden langzaam aan beste vrienden in de grot. Ze zijn op leven na dood en hebben geen eten en drinken meer. Ze leven van een paar druppels water en uiteindelijk ontstaat er een geluk na een ongeluk. Ray en Benjamin worden worden bedriegd door een slang maar ze weten de slang te overmeesteren en eten deze op. Na een aantal weken in een grot te moeten leven, verscheurde kleding, irritaties maar toch vriendschap en nog steeds mooie kapsels worden ze gevonden en vliegen ze weer terug naar Meerdijk. Benjamin en Ray zijn beste vrienden en Pascale wil niks met Ray te maken hebben. Ray is gekalmeerd en Benjamin probeert Pascale dat te overtuigen. Pascale gaat vreemd met Dennis en Benjamin wil niks meer te maken hebben met Dennis omdat dit al de zoveelste keer is dat Dennis, Benjamin's vrindin afpakt. Pascale wordt vermoordt door het broertje van Benjamin die inmiddels uit zijn coma is en Benjamin draait helemaal door. Benjamin wil de schuld op zich nemen maar wordt ontmaskerd door de politie. Benjamin voelt zich schuldig en neemt een besluit. Benjamin besluit om zijn leven te eindigen, want hij wil naar Pascale toe. Zijn vrienden willen er niets van weten en besluiten een feestje voor hem te geven in Scala om hem weer op te peppen. Helaas wordt dit feestje een drama en de Scala vliegt in de fik. Wie het overleeft is nog niet bekend. Er gaan geruchten dat Winston GTST verlaat en dat hij omkomt bij de brand. Maar is dit ook waar? De inmiddels beschikbare foto's van na de brand geven nog steeds een beeld dat hij leeft, of komt hij terug als Engel? Hoe dan ook, Winston is begonnen als een schurk en is geindigd als een held! Hij is begonnen als een weinig gewaardeerde acteur en alleen maar geliefd om zijn looks, maar is snel gegroeid tot een van de leuke acteurs in GTST. Winston Post heeft zijn rol als Benjamin zeer goed vertolkt en heeft zijn evaluatie van slecht naar goed zeer goed gedaan. Winston is op dit moment zeer gewardeerd door de kijkers en dat is zeker weten een goede taak. Benjamin heeft voor leuke verhaallijnen gezorgd en wist de kijker te overhalen om van hem te houden. Zijn beste prestaties zijn dan ook de nieuwe scenes die hij heeft met zijn broertje Robin. Dit heeft hij zeer goed gedaan. Mochten de geruchten waar zijn, dan gaan wij Winston zeer hard missen!



Fotomodel
Winston Post slaagt in 1990 voor de Havo en werkt daarna tot begin 1994 als logistiek medewerker bij een computerbedrijf. Dan is het tijd voor heel iets anders, namelijk modellenwerk. Winston doet het goed als fotomodel. Hij loopt internationale modeshows en verschijnt in commercials. Tevens volgt hij een workshop Camera-acteren bij de Trap. Daarnaast denkt de acteur in de dop ook nog aan zijn toekomst en doet hij de opleiding voor Marketing Coördinator.

Videoclip
Winston is al heel vroeg gek op acteren. Zo speelt hij in 1983 een rol in de musical De Grote Groene Griezel. Het duurt tot 1995 voordat heel Nederland Winston in zijn eerste echte rolletje kan zien. Het is in de videoclip van 2 Brothers on the 4th floor (Come take my hand).

Westenwind
Daarna volgt meer televisiewerk. Zo is hij te zien in het programma van Eddy Zoey (BNN), en in Monte Carlo Presenteert Soaptalent 1999 (RTL 4) met Carlo Boszhard. Hieruit volgt een grotere rol in de dramaserie Westenwind. Een seizoen lang speelt hij de mysterieuze Quinten Borgia. In het tiende seizoen (1999) maakt Winston zijn opwachting in GTST als Benjamin Borges.

Algemeen
- Winston: Je mag me 's nachts wakker maken voor erwtensoep!
- Winston is getrouwd met Denise van Rijswijk. Denise is de blondine Ex-VengaBoys zangeres.
- Geboortedatum: 30-09-1972, is geboren in Vlaardingen en zijn huidige woonplaats is Breukelen.

Enkele Foto's:






Vorige Topics:
ff lekker kletsen over gtst!
GTST deel 2 ~Ode aan Jef en Isabella~
GTST deel 3 !!
GTST deel 4 ~Vaarwel tante Hennie~
<--GTST deel 5!--> =Ode aan Stefano
GTST deel 6 - Ode aan onze sterke oom Govert
GTST deel 7 ~Isabella, Warrior Princess~
Barbara, GTST's Wonderwoman (GTST hoekje deel 8)
GTST deel 9 ~Welkom Lieve Lieke!~
GTST jubileum (deel 10!) LLLLLLAURA GTST oermoeke!
GTST deel 11 ** ~~ Ludo de Ladykiller~~ **.
GTST deel 12 ~Het is mij, Rrrrobert~
GTST Deel 13 ~Rosa and her yellow submarine~
GTST deel 14 ~Simon optiefen met je postkrediet~
GTST deel 15. Janine. Het Spectrum. Stop.
GTST deel 16 ~De doos van Yasmin~
GTST deel 17: Iets met Milan.
GTST deel 18: Karoltje vergeet toch weer te kijken
GTST deel 19: Valerie. Überbitch.
GTSTdeel20 ~Charlie, de dochter die niemand wilde~
GTST deel 21 ~Sjors, heb je even?~
GTST deel 22. Wil & Helen: de vergeten GTSTdiva's.
GTST deel 23 Martine the bitch is back
GTST # 24 ~Walk like an Egyptian~
GTST Deel 25: "Een schizofreen, is nooit alleen!"
GTST Deel 26: "Snuif, snuif, Morris"
GTST 27. Weebee lieve Lieke 2. Doei lieve Aukje.
GTST Deel 28: Gaat Laura ons Verlaten??
GTST deel 29: Pascale: tijd voor acteerlessen.
GTST # 30 Charlie: Hoofd, schouders, wiel en frame
~gtst~#31 Wendela's ontmaagdingstopic.
Gtst #32: Barbara's sexuele escapades met Wout :7.
GTST #33 , Sjors zwanger van Nick ?
~GTST deel 34~ Milan moet lief doen tegen Robert.
Topic: ~GTST deel 35 Nick: Almost without A Dick
GTST 36: De mooiste rozen worden het eerst geplukt
GTST Deel 37:Vaarwel Pascalle, ons acteerwonder ;)
GTST DEEL 38 Wie is de moordenaar?
GTST # 39: De cock en de moord op de snol
GTST # 40: Meneer Harmsen, back from the past!
GTST # 41: Isabella back from the past
GTST #42 ~ROSA~ zo lief en zorgzaam
GTST #43 Wie heeft de moord op de Visagist gepleegd?
GTST #44: Rosa: Is dit nu kubisme?
GTST #45: Babysitter Valerie of Mama Valerie?
GTST Nick&Charlie. O+. Ludo&Janine O+.deel 46. ~~~~~~
GTST - deel 47: ~Dian, diva uit vervlogen tijden.~
GTST #48: Nick, To Rape Or Not To Rape?
GTST - deel 49: ~Laura, oude tang of lieve moeder?~
ff lekker kletsen over GTST. DEEL 50! Ode aan Karoltje.
GTST #51: Rustige Tijden Saaie Tijden
GTST #52: ~Ludo & Il Figlio vs The Six BigBoobs~
GTST # 53 - Milan: handtas op pootjes
GTST # 54: Benjamin, voor al uw bekentenissen!
GTST #55: Charlie, Tabee Rolstoel
GTST #56: ~Dennis, de kin zonder hersens.~
GTST #57: ~Rosa & Yasmin, de 2 mooiste vrouwen uit Meerdijk~
GTST #58: Ludo, verstoppertje spelen met de kinderen.
GTST #59: Yasmin: Sleeping with the enemy
GTST #60: The Father, The Son And The Holy Bodyguard
GTST #61: ~Jef & Barbara: The story ends.~
GTST # 62: M&M's, Partners in Crime
GTST -deel 63- Ludo vs. Martine - A child for a child
GTST #64: Barbara! Onze lieve taartenbakster!
GTST #65: ~Yasmin, kiezen tussen liefde en haat.~
GTST #66: ~Aftellen tot spannendste zomercliff aller tijden~
GTST #67. Met Isabella naar de Cinema.
GTST #68: Nina Sanders, ontvoerd en vastgebonden!
GTST # 69 ~Sjors, elke dag om 4 uur: Cup-A-Tea!
GTST #70: ~Ludo & Janine, leven tussen hoop en vrees.~
GTST#71 - Nick en Charlie gefeliciteerd!! VIVA LAS VEGAS
GTST #72: Isabella en Yasmin, strijdend in vlammend Scala.
GTST #73 - Isabella: Is ze net als Laura van Lotje getikt ?
GTST #74: Zomer Tijden, Oude Tijden!
GTST #75: Ode aan Frey en zijn filmpjes!
GTST #76: Isabella, Onruststoker van Meerdijk!

Andere GTST Topics:
[Kwartfinale] GTST Tournament: Miss GTST 2004
#1 Grappige uitspraken uit ~Goede tijden slechte tijden~
GTST Zomerstop #1
Gtst Cliffhanger
GTST-Tournament

and it's a wrap
Friends don't let friends remain beardless...
pi_20788565
Geen Janine
Maar toch een mooie OP
  donderdag 22 juli 2004 @ 14:49:29 #3
77692 BVO
Uitgesproken.
pi_20788569
Wat heb je het toch druk op die stage van je. .
Maar de OP is wel natuurlijk. .
La buena vida es cara. Hay otra más barata, pero no es vida.
  donderdag 22 juli 2004 @ 14:50:33 #4
22273 Dizer
Save the beard!
pi_20788594
quote:
oh ja floris sorry
Volgens mij mocht Floris iets van Dian doen wat niet mog van Sylvia en Sylvia was daar heel boos over geworden. Volgens mij mocht hij autorijden of zo....
Friends don't let friends remain beardless...
pi_20788602
net zo mooi als de vorig o.p
  donderdag 22 juli 2004 @ 14:51:28 #6
22273 Dizer
Save the beard!
pi_20788624
quote:
Op donderdag 22 juli 2004 14:49 schreef Tania18 het volgende:
Geen Janine
Maar toch een mooie OP
quote:
Op donderdag 22 juli 2004 14:49 schreef BVO het volgende:
Wat heb je het toch druk op die stage van je. .
Maar de OP is wel natuurlijk. .
Dank u dank u maaaruh..

Lezen jullie nou ook het verhaal dat ik intyp??
Friends don't let friends remain beardless...
pi_20788679
quote:
Op donderdag 22 juli 2004 14:50 schreef Dizer het volgende:

[..]

Volgens mij mocht Floris iets van Dian doen wat niet mog van Sylvia en Sylvia was daar heel boos over geworden. Volgens mij mocht hij autorijden of zo....
en de aflevering dat Floris op een dak zat en er niet meer afdurfde en Dian kwam hem niet helpen
en toen later kwam Sylvia eraan en de brandweer
  donderdag 22 juli 2004 @ 14:54:32 #8
22273 Dizer
Save the beard!
pi_20788700
quote:
Op donderdag 22 juli 2004 14:53 schreef DarcMarc het volgende:

[..]

en de aflevering dat Floris op een dak zat en er niet meer afdurfde en Dian kwam hem niet helpen
en toen later kwam Sylvia eraan en de brandweer
Friends don't let friends remain beardless...
pi_20788702
Benjamin is oke
  donderdag 22 juli 2004 @ 14:54:51 #10
22273 Dizer
Save the beard!
pi_20788712
quote:
Op donderdag 22 juli 2004 14:50 schreef DarcMarc het volgende:
net zo mooi als de vorig o.p
Dank u dank u
Friends don't let friends remain beardless...
  donderdag 22 juli 2004 @ 15:01:38 #11
62455 Frey
Ludo Sanders
pi_20788879
Benjamin verdient een topic
Deze had ik echt niet verwacht
Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.
pi_20788903
ergste aflevering:, vond ik toen Marieke werd verkracht door die kale
engste aflevering, meneer harmsen als voodoopoppetje toen heb ik een paar weken niet meer gekeken
  donderdag 22 juli 2004 @ 15:04:29 #13
22273 Dizer
Save the beard!
pi_20788945
quote:
Op donderdag 22 juli 2004 15:01 schreef Frey het volgende:
Benjamin verdient een topic
Deze had ik echt niet verwacht
Ik wou eerst voor Dennis gaan, maar ik kan daar niks goeds over vertellen
Friends don't let friends remain beardless...
pi_20788993
Hele mooie OP, complimenten! .

Maar ik waardeer Benjamin helemaal niet zo. Sterker nog: ik hoop dat hij dood gaat.
pi_20789062
quote:
Op donderdag 22 juli 2004 15:04 schreef Dizer het volgende:

[..]

Ik wou eerst voor Dennis gaan, maar ik kan daar niks goeds over vertellen
inderdaad
pi_20789217
quote:
Op donderdag 22 juli 2004 14:51 schreef Dizer het volgende:

[..]


[..]

Dank u dank u maaaruh..

Lezen jullie nou ook het verhaal dat ik intyp??
Mooi hoor! En ik heb het helemaal gelezen , het is ook bijna allemaal nieuw voor me.
So be mine
And your innocence I will consume
clic
clic
  donderdag 22 juli 2004 @ 15:24:33 #17
62455 Frey
Ludo Sanders
pi_20789376
Eigenlijk zijn veel "rotjochies" en "bitches" altijd aardiger geworden in huize Harmsen.

-Rik, die erin kwam als een snotjoch die in Harmens brievenbus zeikte, maar bevriend met hem raakte.
-Hedwig, kon eerst helemaal niets, maar nu wel.
-Benjamin, bekend van verhaal hierboven.
-Job, ook geen echt aardig persoon, totdat hij bij Harmsen ging wonen.
-Yasmin, erg bitchie tegen Goofy, maar nu geeft ze veel om hem.

Maar vergeet niet, Harmsen begon ook als een echte zeur
Van boze buurman naar lieve oom, een hele verandering in de loop der jaren.

Even verhaaltje dat ik kwijt moest
Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.
pi_20789489
Oom Govert is gewoon een sleutelfiguur in de serie. .

Hij mag nooit meer weg.
  donderdag 22 juli 2004 @ 15:43:13 #19
22273 Dizer
Save the beard!
pi_20789787
quote:
Op donderdag 22 juli 2004 15:29 schreef Tom_Tom- het volgende:
Oom Govert is gewoon een sleutelfiguur in de serie. .

Hij mag nooit meer weg.
Ik vrees het ergste
Friends don't let friends remain beardless...
  donderdag 22 juli 2004 @ 15:45:17 #20
72347 Bupatih
Meet me in Montauk.
pi_20789835
WOW...mooie openingspost, Dizer
Clementine: Are you nuts?
Joel: It's been suggested...
  donderdag 22 juli 2004 @ 15:45:58 #21
72347 Bupatih
Meet me in Montauk.
pi_20789850
quote:
Op donderdag 22 juli 2004 15:02 schreef DarcMarc het volgende:
engste aflevering, meneer harmsen als voodoopoppetje toen heb ik een paar weken niet meer gekeken
Die vond ik ook eng ja..

"Ik ben vandaag zo vrolijk, zo vrolijk"
Clementine: Are you nuts?
Joel: It's been suggested...
pi_20789949
Oh ja, ik heb de tekst half gelezen, is dat ook goed
  donderdag 22 juli 2004 @ 15:50:40 #23
62455 Frey
Ludo Sanders
pi_20789965
quote:
Op donderdag 22 juli 2004 15:45 schreef Bupatih het volgende:

[..]

Die vond ik ook eng ja..

"Ik ben vandaag zo vrolijk, zo vrolijk"
Ga weg, anders vermoord ik je.

Lizette de Boer ofzo
Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.
  donderdag 22 juli 2004 @ 15:52:42 #24
22273 Dizer
Save the beard!
pi_20790014
quote:
Op donderdag 22 juli 2004 15:50 schreef Tania18 het volgende:
Oh ja, ik heb de tekst half gelezen, is dat ook goed
Nee!! je gaat het maar uitprinten of zo en dan buiten lezen voor mijn part! Maar je gaat het helemaal lezen
Friends don't let friends remain beardless...
  donderdag 22 juli 2004 @ 15:53:15 #25
22273 Dizer
Save the beard!
pi_20790033
quote:
Op donderdag 22 juli 2004 15:45 schreef Bupatih het volgende:

[..]

Die vond ik ook eng ja..

"Ik ben vandaag zo vrolijk, zo vrolijk"
Lisette.. *ril*
Zij was echt zoooooooooo goed gewoon!!!
Friends don't let friends remain beardless...
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')