Dat was gvd vorig jaar ook al de cliffhanger! Kunnen ze nou nooit eens wat nieuws verzinnen bij GTST?quote:Op maandag 24 mei 2004 18:21 schreef RealStevi0w het volgende:
Valerie en Laura zijn helemaal over de toeren en dat loopt dramatisch af...Valerie die helemaal is doorgeslagen rijdt in een opvlieging naar Charlie en vertelt haar dat zij haar dochter is...om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
He Leuk ze gaan bij GTST nu ook al cliffhangers van ONM kopierenquote:Op maandag 24 mei 2004 18:21 schreef RealStevi0w het volgende:
Wat zal er dit jaar in Gtst gaan gebeuren?
Bij Ludo liggen explosieven in zijn werkkamer en Nick vindt ze ... Intussen is Ludo een duivels wraakplan aan het bedenken en dat loopt heel erg fataal af !!
Janine en Morris proberen nog een reddingsactie uit te voeren maar dat lijkt te laat...Ludo waarneemt zijn aangerichte wraakactie en is verbijsterd van ongeloof!om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Doe ff normaal, het is fictie.quote:Op maandag 24 mei 2004 20:38 schreef RealStevi0w het volgende:
Als Isabella Nina iets aandoet sla ik dat wijf persoonlijk op dur bek!om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
nee...quote:Op maandag 24 mei 2004 18:46 schreef DaYwALKuR het volgende:
Cliffhanger = script?
Nee man... Jeff en Robert zijn oldskool! En isabella is wel lekkerquote:Op maandag 24 mei 2004 21:47 schreef RealStevi0w het volgende:
ik hoop dat ze isabella eruit schrijve mag ze meteen jef en robert meenemen!!om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
me 2!!!quote:Op maandag 24 mei 2004 20:38 schreef RealStevi0w het volgende:
Als Isabella Nina iets aandoet sla ik dat wijf persoonlijk op dur bek!om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Nee, niet Jef en Robertquote:Op maandag 24 mei 2004 21:47 schreef RealStevi0w het volgende:
ik hoop dat ze isabella eruit schrijve mag ze meteen jef en robert meenemen!!om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Nou ik denk dat Nina Isabella gewoon terug op d'r bek ramt of Nina belt tante Rosa op voor een afterkick..quote:Op maandag 24 mei 2004 20:38 schreef RealStevi0w het volgende:
ik accepteer de cookies.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop