Na eerdere tournaments te hebben gehouden over
.
Er zijn in bijna 14 jaar GTST een hoop verschillende vrouwen langsgekomen. Van de lieve zorgzame Hennie tot de koele zakenvrouw Martine Hafkamp. In dit tournament gaan we uitmaken wie, volgens Fok!, het allerleukste vrouwelijke personage is dat ooit in de serie heeft gezeten.
Leuk is uiteraard een ruim begrip. De ene houdt meer van het zorgzame type, de ander meer van een vrouw waar je om kan lachen, weer een ander ziet liever een bitch in de soap. Als we gewoon allemaal met ons gevoel beslissen wie onze favoriet van de twee in een duel is, komen we uiteindelijk vanzelf bij de grote winnares uit
05/06-2004: Favoriete Liefdespaar : Ludo & Janine winnen in de finale van Stefano & Bowien.
om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatieom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatieom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
Vorige delen
Nominaties GTST-tournament/bespreektopic (voorbereiding van het leukste personage ooit.)
GTST-tournament: The Sole Survivor! (het leukste personage ooit, winnaar Ludo Sanders)
GTST-Tournament (ideeëntopic)
GTST Tournament: [Kwartfinale] (eerste deel van het vervelendste personage ooit)
GTST Tournament: De Uitslag. (tweede deel van het vervelendste personage ooit, winnares Pascale Berings)
[Kwartfinale] GTST Tournament: Favoriete Liefdespaar. (eerste deel van het favoriete liefdespaar ooit)
[Finale] GTST Tournament: Favoriete Liefdespaar. (tweede deel van het favoriete liefdespaar ooit, winnaar Ludo & Janine)
[Ronde 3] GTST Tournament: Miss GTST 2004. (eerste deel van Miss GTST 2004)
We zijn alweer aangekomen bij de derde ronde van het Miss GTST Tournament om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie . Het gaat er nu echt om spannen, er zijn nog maar 16 vrouwen over. Tussen de duels die uit de loting zijn voortgekomen, zitten een aantal erg leuke. Bij vijf van de acht duels gaat de strijd namelijk tussen twee mensen die veel met elkaar te maken hebben, meestal goede vriendinnen om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie .
Kies dus weer acht keer voor je favoriet, behalve als je een of twee vrouwen uit een duel niet kent. Stemmen op iemand die je niet kent heeft weinig zin om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie .
Deze ronde zal vanwege de vakantie wat langer openblijven. Hij zal sluiten op maandag 12 juli 12:00. Zijn er voor die tijd al ruim voldoende stemmen, kan de ronde eerder worden gesloten. Ik geef dit minimaal 24 uur van tevoren aan.
De Kwartfinale zal vervolgens lopen tot 25 juni. Die dag erna ga ik op vakantie, als ik terug ben begint vervolgens de finale om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie .
De overgebleven vrouwen:
om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie .........................om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie .........................om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
* Loting Ronde 3
Janine Elschot - Barbara Alberts-Fischer
Yasmin Fuentes - Martine Hafkamp
Hannie van der Kroeft - Rosa Gonzalez
Linda Dekker - Hedwig Harmsen
Bowien Sanders-Galema - Dian Alberts 2 (Chris Jolles)
Nina Sanders - Roos Alberts-de Jager
Isabella Kortenaer - Charlie Fischer 2 (Lieke)
Kim Azalaia-Verduyn - Jessica Harmsen