moet je ff iemand lief aankijken die een mediapaspoort ofzo heeftquote:Op zondag 30 mei 2004 15:13 schreef BVO het volgende:
Ik wil nog een klein plaatje van de volgende stellen hebben:
Jef & Sylvia
Frits & Martine
Robert & Laura
Nick & Charlie
Ludo & Bowien
Stefano & Yasmin
Julian & Jessica
Robin & Annemiek
Arnie & Linda
Het liefst van hetzelfde formaat als die 7 uit het vorige topic.
vertel, vertel..maar niet te snelquote:Op zondag 30 mei 2004 15:17 schreef BVO het volgende:
Ik heb een manier gevonden om erin te komenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies..Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
http://www.rtl.nl/soaps/gtst/catchandmatch/fotoboek/liefdesfotos.xml?hmgmenu_group=1quote:Op zondag 30 mei 2004 15:18 schreef Bupatih het volgende:
[..]
vertel, vertel..maar niet te snel
we schrijven meeom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:Op zondag 30 mei 2004 15:20 schreef BVO het volgende:
[..]
http://www.rtl.nl/soaps/g(...).xml?hmgmenu_group=1
en dan steeds wat aan de titel veranderenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies..Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Hahahaquote:Op zondag 30 mei 2004 15:19 schreef Bupatih het volgende:
http://www.rtl.nl/soaps/g(...)okalikewedstrijd.xml
Haha Dizer.....kun je meedoen als Dennisom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Als je nog wil stemmen in de derde ronde van het tournament, moet je dat voor vanavond doen.quote:Op zondag 30 mei 2004 15:23 schreef Riann het volgende:
*terugvindpost*
Wat is er mis met : 'A Child For A Child' ?quote:Op zondag 30 mei 2004 15:28 schreef Dada het volgende:
Wat is er nou in Godsnaam mis met "Een kind voor een kind"?
Nou kijk jullie weten dat ik engels niet fijn vind. Maar "a child for a child" klinkt toch voor geen meter? Of wou jij zeggen van wel?quote:Op zondag 30 mei 2004 15:35 schreef dunn0w het volgende:
Wat is er mis met : 'A Child For A Child' ?
Ok...A Son for a Son..klinkt beter.quote:Op zondag 30 mei 2004 15:38 schreef Dada het volgende:
[..]
Nou kijk jullie weten dat ik engels niet fijn vind. Maar "a child for a child" klinkt toch voor geen meter? Of wou jij zeggen van wel?
"A child for a child" verwijst naar "A son for a son"Ja...ik denk wel na over de titelsquote:Op zondag 30 mei 2004 15:38 schreef Dada het volgende:
[..]
Nou kijk jullie weten dat ik engels niet fijn vind. Maar "a child for a child" klinkt toch voor geen meter? Of wou jij zeggen van wel?
Het is toch ook 'a son for a son'quote:Op zondag 30 mei 2004 15:38 schreef Dada het volgende:
[..]
Bij nader inzien... vind ik de TT toch wel oke....quote:Op zondag 30 mei 2004 15:41 schreef Bupatih het volgende:
En "A child for a child" kun je op 2 manieren opvatten
Martine --> Stefano
dus
Ludo --> Sjors
maar ook:
Ludo --> Amy (door die medicijnen)
dus
Isabella --> Nina
quote:Op zondag 30 mei 2004 15:42 schreef dunn0w het volgende:
[..]
Bij nader inzien... vind ik de TT toch wel oke....
offtopic- BERT!!quote:Op zondag 30 mei 2004 15:18 schreef Bupatih het volgende:
[..]
vertel, vertel..maar niet te snel
we schrijven meeom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:Op zondag 30 mei 2004 15:49 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
offtopic- BERT!!om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.ga ik vrijdag heenJa toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
tevens tvp
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop