Zei Tom_Tom- ooit in topic 7quote:Babes komen en babes gaan, maar Laura Alberts in GTST zal altijd blijven bestaan.
Ludo wilde de aandelen toch niet vervalsen??quote:Op vrijdag 14 mei 2004 20:43 schreef DaMart het volgende:
Wat een sukkel die Stefano. Zijn vader's aandelen met een vervalste handtekening doorverkopen. En dat terwijl Ludo ze wilde laten vervalsen....
Maar ja, door de valse handtekening blijven ze toch eigendom van Ludo. Of heeft Stefano ze toch niet opgestuurd....
Ja .. dat was leuk geweest.... 40 jaar geleden...quote:Op vrijdag 14 mei 2004 20:54 schreef Dada het volgende:
En ben ik de enige of zag wendela er in die "jurk" uit als een gedroogde vis? Het zag er toch echt niet uit die lap stof?
LOL Hoe ray tegen die Roelof zei dattie ontslagen was. Denkt zeker dattie Ludo is ofzoquote:Op vrijdag 14 mei 2004 20:54 schreef Dada het volgende:
Het was een leuke uitzending. Vooral toen het een beetje in het honderd liep voor martine en jut en jul. Stom van stefano, echt ludo moet hem onterven, hij is geen waardige broer. Ik vind ray en ludo echt een heel leuk stel. Met die andere mannetjes er nog bij is het echt een grote vrolijke louche familie.
En ben ik de enige of zag wendela er in die "jurk" uit als een gedroogde vis? Het zag er toch echt niet uit die lap stof?
Kom nou zeg. Houden we wel de realiteit in oog mensen? Je kunt er niet omheen dat martine een ronduit slechte mama is. Ze behandelt wendela als zomaar een of ander trutje. Heeft wendelas erfenis ingenomen. De laatste maanden heeft martine NIETS met wendela gedaan, zelfs amper gepraat. Als je afgaat op wat ze in gtst laten zien dan heeft wendela gewoon gelijk. (En ik vind wendela ook een enorm zeikwijf, maar daar gaat het niet om. Objectief blijven mensen.)quote:Op vrijdag 14 mei 2004 21:17 schreef digispeed het volgende:
Wat is sjors toch een kutje, als ze even geen aandacht krijgt van Martine loopt ze kwaad weg.
Mensen werken toch overdag en kunnen niet zomaar weg.
En dan mag wendela niet zeiken van jou? Kom op he? He? Effe, kom op? OK? Goed zo.quote:Op vrijdag 14 mei 2004 21:38 schreef digispeed het volgende:
Ach wat maakt dat nou uit, dat weet sjors toch niet. Ik weet zeker dat als het uitkomt dat Martine de smoes gebruikt dat ze het voor sjors opzij heeft gezet op de bank als verassing.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |