Gewoon Henk die weggaat en Henk die terugkomt? Dat was voor nu op Videoland wel een domper geweest denk ik. Dan hadden we schande van haar exit gesproken en dat momentum hadden ze niet willen breken.quote:Op woensdag 24 september 2025 18:31 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Daarom vind ik ook wat er al eerder werd aangehaald iets wat er eigenlijk had moeten gebeuren: had voor Videoland een versie gemaakt nog zonder de scène met Reinout. Hadden ze die op 1 oktober om 19;00u ofzo vervangen door de final versie, mét Reinout. Dan was dat op 1 oktober, op RTL 4, een gigantische verrassing geweest voor alle reguliere kijkers.
Ehhhh, nou... daar zou je best eens gelijk in kunnen hebben. Gezien hij opeens in een random verhaallijn opduikt in huize Linda-Luuk.quote:Op woensdag 24 september 2025 17:52 schreef Dr.Mikey het volgende:
Ik hoop trouwens niet dat Troy de zoon van Simon is. Nina was nog een kleuter toen Simon doodging dat maakt Troy in een klap veel te oud voor Nola.
En wie is zijn moeder dan? Die Esther? Of is dit een oudere opname en is Simon de vader van Nina? Of kan dat niet? Ik dacht trouwens eerst dat het moest impliceren dat Simon de vader van Linda was. Omdat hij het eerst over die ouders heeft 'Zou ik echt d'r vader zijn?' hoorde ik. Maar in de spoilers lees je inderdaad neefje of nichtje.quote:Op woensdag 24 september 2025 18:58 schreef rvtm het volgende:
[..]
Ehhhh, nou... daar zou je best eens gelijk in kunnen hebben. Gezien hij opeens in een random verhaallijn opduikt in huize Linda-Luuk.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Erg benieuwd naar de hopelijk nieuwe afgemaakte verhaallijnen zonder gapende gaten, na dit momentum. Dat verdiend de soap gewoon anders moet je echt maar eens een einde aan gaan breien en hoeft het zelf niet meer op Videoland only wat mij betreft want kwaliteit is en blijft prio 1 waar het ook uitgezonden wordt....Allemaal cabaretteketet!
quote:Op woensdag 24 september 2025 21:09 schreef freaky40 het volgende:
En gezien. Zat goed in elkaar, slot scene top notch! Zo kan het dus ook. Leuk om veel bekende te zien, maar ook om bepaalde acteurs te missen want waar waren Georgina Verbaan en Victoria Koblenko in het hele verhaal? Te druk met asfaltplakken op de A10 zeker...Isabella is natuurlijk gestorven in het verhaal. Maar zij had best op de foto's gemogen ja. In het kader van het grote exit van Laura was Stan wel tof geweest, of Daniël. Aangezien zelfs Tessel er was. Valt wel op dat er geen enkele Bouwhuis is terug gekomen, of überhaupt karakters die geïntroduceerd zijn na seizoen 16...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Erg benieuwd naar de hopelijk nieuwe afgemaakte verhaallijnen zonder gapende gaten, na dit momentum. Dat verdiend de soap gewoon anders moet je echt maar eens een einde aan gaan breien en hoeft het zelf niet meer op Videoland only wat mij betreft want kwaliteit is en blijft prio 1 waar het ook uitgezonden wordt....'t Echte en 't ware!
Het was een aflevering waar de makers nog eens hun best hebben gedaan. Niet geheel zonder uitglijertjes (Simon die gefotografeerd heeft voor Variety, toch knap aangezien hij in die periode doodverklaard was) maar over het algeheel hebben ze iets afgeleverd waar ze trots op mogen zijn en waarvan de positieve reacties zeker terecht zijn. Dit is ook waar ze nog in excelleren: jubilea die een soort standalone-vibe hebben.quote:Op woensdag 24 september 2025 17:46 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Hoe is jouw volledige mening over deze dubbele aflevering, Kelder?
Met wel nog steeds dat shot aan het eind waarin ze in die stoel zit en Henk bij haar neerknielt, maar je ook haar in de achtergrond met iemand ziet weglopen. Ja er was schande van gesproken, des te groter de ontlading als dan op 1 oktober...quote:Op woensdag 24 september 2025 18:56 schreef Japepk het volgende:
[..]
Gewoon Henk die weggaat en Henk die terugkomt? Dat was voor nu op Videoland wel een domper geweest denk ik. Dan hadden we schande van haar exit gesproken en dat momentum hadden ze niet willen breken.
quote:Op woensdag 24 september 2025 19:34 schreef Japepk het volgende:
[..]
Er is een GTST vóór en een GTST ná deze aflevering, niet alleen door het definitieve afscheid van Jette maar ook omdat hiermee een einde komt aan wat iedereen toch altijd stiekem hoopte. Want dit gaan ze nooit meer kunnen overtreffen.
Mijn mening zal niet populair zijn, maar het verlies van Laura heeft op mij geen enkele impact in het besluit wel of niet verder te kijken. Dat personage deed voor mij al 10 tot 15 jaar niets meer. Het verschil met mij is misschien wel dat ik pas trouw kijk sinds 2003, en dus ook alles van de jaren 2000-2009 gewoon enorm leuk vond. Wel een hele mooie aflevering en een heel mooi eind, hoor.quote:Op woensdag 24 september 2025 02:19 schreef Japepk het volgende:
[..]
Seizoen 29-32(?, met de kettingbotsing) waren een aardige revival, maar nu zwabbert het alweer jaren rond.
De actrice die Saskia speelde heeft recent aangegeven dat ze liever was dood gegaan tijdens de kettingbotsing.inplaats van hoe ze er nu werd uitgeschreven. Weer verliefd op een dokter na het hele Roman gedoe vond ze zelfs ongepast voor haar personage.quote:Op woensdag 24 september 2025 23:05 schreef ikbengeenslappehap het volgende:
[..]
Mijn mening zal niet populair zijn, maar het verlies van Laura heeft op mij geen enkele impact in het besluit wel of niet verder te kijken. Dat personage deed voor mij al 10 tot 15 jaar niets meer. Het verschil met mij is misschien wel dat ik pas trouw kijk sinds 2003, en dus ook alles van de jaren 2000-2009 gewoon enorm leuk vond. Wel een hele mooie aflevering en een heel mooi eind, hoor.
Maar om in te haken op je voorbeeld met de kettingbotsing, dat is juist een perfect voorbeeld van wat ik verschrikkelijk vind aan de recente seizoenen. Het is continue een opbouw naar momenten, en af en toe weten ze best nog eens uit te pakken met acties en gebeurtenissen zoals vroeger. De nasleep spelen ze echter altijd op safe. Na die botsing hebben we dan wel een verlamming gehad, maar het heeft veel meer impact als een vast personage sterft. Saskia en Demi gingen er direct daarna uit, ze hadden kunnen sterven want het waren permanente exits (tot Noa vroeg of ze terug mocht komen). Maar nee, ze overleven het gewoon en verdwijnen uit beeld op de bekende manier; levend naar het buitenland. Dan kom je na zo'n zomer toch met een teleurstelling terug. Zelfs Tamara had liever gezien dat haar personage Saskia kwam te overlijden.
Vrijwel nooit brengen ze vaste personages om op een spectaculaire manier tijdens spannende gebeurtenissen. Ze durven het alleen aan met personages die er al uit zijn, en de laatste tijd ook nog vaak buiten beeld. Ook het voorbeeld met Lucas, Valentijn en Stefano van vandaag is er weer zo eentje. Er zijn tal van voorbeelden, maar ik denk dat het punt duidelijk is.
Daar had ik het vandaag met PeterKelder ook nog over ja en even onze reacties hier teruggelezen ook.quote:Op woensdag 24 september 2025 22:51 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Ik herinner me nog dat ze 10 (of volgens mij zelfs al 15? /Gottschalkmodus) jaar geleden aan de desk van RTL Boulevard(?) een item te zien kreeg waarin Reinout dus voor het eerst zei dat ie "nooit nooit zegt tegen een eventuele comeback", en ze zichtbaar verrast was. Ik weet het zeker, want ik herinner me Jette die ging van "Nou ja, hij is dan echt van gedachten veranderd! Een paar jaar geleden hoefden ze hem écht niet te benaderen hiervoor, dat vind ik wel heel mooi!".Ik ga eens zoeken!
Snap wat je bedoelt, maar ik vind dat Henk het wel echt "verdiende" om haar laatste momenten te delen. Leuke, sympathieke rol.quote:Op woensdag 24 september 2025 23:09 schreef TheVulture het volgende:
Enige wat wellicht nóg beter had gekund is dat Laura daar met Robert op het strand was... Henk is een leuke bijman geweest maar zeker nu ze weer uit elkaar waren had het met Robert in die laatste scenes nog meer indruk gemaakt dan nu
Dat zou nergens op slaan want Laura ziet Arnie omdat ze gestorven is, hij komt haar halen.quote:Op woensdag 24 september 2025 23:09 schreef TheVulture het volgende:
Enige wat wellicht nóg beter had gekund is dat Laura daar met Robert op het strand was... Henk is een leuke bijman geweest maar zeker nu ze weer uit elkaar waren had het met Robert in die laatste scenes nog meer indruk gemaakt dan nu
En die van 2 oktober, ook wauw, alles in De Koning😭quote:
En de langverwachte flashbacks. Waar waren Rik en Bing in dit gezelschap? Indrukwekkend ook in de Sandersvilla en Ludo die het zichtbaar zwaar heeftquote:Op donderdag 25 september 2025 00:44 schreef Anandy07 het volgende:
[..]
En die van 2 oktober, ook wauw, alles in De Koning😭
Ik zal nog wel ergens een dvd'tje hebben liggen. Geef me de tijd en ik zal vindenquote:Op woensdag 24 september 2025 23:34 schreef Frey het volgende:
[..]
Daar had ik het vandaag met PeterKelder ook nog over ja en even onze reacties hier teruggelezen ook.![]()
Inderdaad 10 jaar geleden. Geen idee of die beelden nog ergens staan.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |