Vanaf 28 augustus op Videoland! Dus morgen = 0:00 vannacht de eerste 4 afl!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De nieuwe acteur van Bing rent ten minste wel alsof hij een prothese heeft. Dat heb ik Everon nooit zien doen't Echte en 't ware!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het is uitstel van executie. Er is weer precies niks gebeurd en daar hebben ze een paar afleveringen over gedaan. Nu met dat veilinghuis ook. Over een paar weken is Ludo daar gewoon weer in charge. Valentijn kan een interessante positie zijn, maar er wordt niets mee gedaan.quote:Op donderdag 28 augustus 2025 14:12 schreef RaymanNL het volgende:
Alle vier de afleveringen gezien, zonder spoilers; wel chappeau voor de verhaalopbouw, montage en vormgeving. De leegte en teleurstelling van de afloop is mooi vast gelegd en filmisch gemonteerd. Voor de rest gaan we denk ik weer lekker aanrommelen dit seizoen
Zo begon vorig seizoen ook. Ff snel wat verhaallijnen van de cliff afronden en door!quote:Op donderdag 28 augustus 2025 16:52 schreef Japepk het volgende:
[..]
Het is uitstel van executie. Er is weer precies niks gebeurd en daar hebben ze een paar afleveringen over gedaan. Nu met dat veilinghuis ook. Over een paar weken is Ludo daar gewoon weer in charge. Valentijn kan een interessante positie zijn, maar er wordt niets mee gedaan.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.14.gif RaymanNL vindt dit leuk
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Allemaal cabaretteketet!
Ds acteurs zijn broers in het echtquote:Op vrijdag 15 augustus 2025 14:06 schreef Dr.Mikey het volgende:
Ik vroeg mij af waarom manu er twee keer opstaat maar een van die twee is Tom.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. Gaan we dus weer, pff. Maar was te voorspelen. Die idiote verhaallijnen, half afgemaakt zal nog wel even aanhouden de komende 2 maanden....Allemaal cabaretteketet!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |