abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_219084149
quote:
0s.gif Op donderdag 23 oktober 2025 09:57 schreef GwaiLow het volgende:
Lijkt bij mij alsof GTST + GTST Classics helemaal van Videoland is verdwenen. Bij jullie ook?
Klopt, ik dacht ga even hier kijken, kon hem ook niet meer vinden.

Dus ligt niet aan mij maar aan videoland dus
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
  donderdag 23 oktober 2025 @ 11:33:15 #27
179002 GwaiLow
Malo accepto stultus sapit
pi_219084176
quote:
0s.gif Op donderdag 23 oktober 2025 11:27 schreef Dotteke het volgende:

[..]
Klopt, ik dacht ga even hier kijken, kon hem ook niet meer vinden.

Dus ligt niet aan mij maar aan videoland dus
Ja, maar ze staan er inmiddels wel op!
pi_219084204
quote:
0s.gif Op donderdag 23 oktober 2025 11:33 schreef GwaiLow het volgende:

[..]
Ja, maar ze staan er inmiddels wel op!
O oke, dan ga ik snel even kijken :D thnx
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
  donderdag 23 oktober 2025 @ 11:44:32 #29
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_219084229
Ludo de familie man die zijn kleinzoon voor niks opsluit op een booreiland moet dan zogenaamd een goed einde zijn. Ik zie het niet op wat stoken tussen de relatie van Ludo en Janine na heeft hij ze persoonlijk helemaal niet zoveel aangedaan eigenlijk vanaf het moment dat Valentijn fysiek in beeld is gekomen is het gewoon een verdwaald jongetje opzoek naar erkenning moet je die dan zo opsluiten? Twee seizoenen geleden liepen Nina en Stefano ook bewust te kloten met Ludo en dat was na 1 dreigend gesprek in de Sanders safehouse klaar en ze waren weer een grote familie. Die zelfde Ludo en Janine zitten nu de kattenkwaad van Valentijn weg te zetten alsof het arme kind verschrikkelijke dingen heeft gedaan.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
  donderdag 23 oktober 2025 @ 12:10:34 #30
418311 Claude_Viole
Loopt te kloten...
pi_219084382
Vergeet niet wat Valentijn in het kasteel allemaal bekent heeft:

* Ludo en Janine uitelkaar drijven door Henriette en Andrea, en beiden in diskrediet brengen met drogerende wijn- en nachtclubfeestjes.
* De labiele Nina (opnieuw) gek laten verklaren met verstopte luidsprekers...
* Stefano die verlamd is de hoop geven om weer te kunnen lopen na een behandeling, wat nep was.
* En de bedreiging in het kasteel.

Het is natuurlijk een soap, maar alles bij elkaar opgeteld, is het een verdiende straf voor Valentijn.
pi_219084656
quote:
1s.gif Op donderdag 23 oktober 2025 11:04 schreef Claude_Viole het volgende:

[..]
Zijn rolstoelbeperking zit aardig in de weg om roet in het eten te gooien.

Die huurmoordenaar kan nog wel langsgaan.
Dat bedoel ik, dat hij die griet er op af stuurt om Valentijn te redden. Soort eind goed, al goed :')
Op woensdag 13 november 2013 20:32 schreef luftersel het volgende:
Kelder! Wat doe jij nou hier? :D
  donderdag 23 oktober 2025 @ 12:56:41 #32
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_219084705
quote:
1s.gif Op donderdag 23 oktober 2025 12:10 schreef Claude_Viole het volgende:
Vergeet niet wat Valentijn in het kasteel allemaal bekent heeft:

* Ludo en Janine uitelkaar drijven door Henriette en Andrea, en beiden in diskrediet brengen met drogerende wijn- en nachtclubfeestjes.
* De labiele Nina (opnieuw) gek laten verklaren met verstopte luidsprekers...
* Stefano die verlamd is de hoop geven om weer te kunnen lopen na een behandeling, wat nep was.
* En de bedreiging in het kasteel.

Het is natuurlijk een soap, maar alles bij elkaar opgeteld, is het een verdiende straf voor Valentijn.
Sinds Valentijn in beeld is gekomen had hij eigenlijk al spijt en bij hem is het ook aangewakkerd omdat hij hen verantwoordelijk hield voor zijn vaders eenzame dood iets wat nog deels klopt ook.

Stefano ging twee seizoenen geleden Ludo proberen kapot te maken omdat hij jaloers was op Daan :') dat conflict was na 24 uur in de saferoom opgesloten te zitten klaar en was alles weer koek en ei.

Ik vindt het een rare move om zo hard te blijven nu en Ludo zijn eigen kleinzoon te laten opsluiten op een plek die hij waarschijnlijk niet gaat overleven.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
  donderdag 23 oktober 2025 @ 17:30:24 #33
418311 Claude_Viole
Loopt te kloten...
pi_219086896
Ik heb gewoon een vermoeden dat het voorlopig exit Valentijn is.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_219090118
Ik dacht even dat hij op volle zee uit de heli zou (laten) duwen, maar ze laten de mogelijkheid open hem terug te laten keren voor de zoveelste keer, net zoals Ludo zelf gewoon terug kwam. Beetje jammer, het karakter Valentijn is geweest en mag mij betreft morsdood. :Y
De neef van Simon, erg leuk maar dat laatste telefoontje van Linda werd gewoon afgekapt en nu staat hij doodleuk in de kroeg. Werd ook niet op terug gekomen op dat ongemakkelijke afgebroken telefoongesprek, helemaal niets van dit alles. Zoveel foutjes, echt ontelbaar hoe verrot de storytelling is op het moment! Dit zou Netflix nooit accepteren bij normale series, dit is gewoon waste!
Allemaal cabaretteketet!
  zaterdag 25 oktober 2025 @ 02:16:23 #35
448592 DumpTruck
I'm so excited...
pi_219099689
Ik zet het voor de zekerheid maar even in spoilers, wel zo netjes.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Schapen zijn relax.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')