Maarre... iemand die weet welke scene ik bedoel?quote:[b]Op [url=https://forum.fok.nl/
Er was toch ook een scene waar iemand inbrak in Bowien haar galerie/kantoor om de boel daar overhoop te gooien, en de schilderijen te vernielen? Hoe zat dat ook alweer? Ik was nog te jong dat ik GTST uitgebreid volgde. Had het te maken met Ludo hier, of was het iets met die mafklapper van een Pete Jenssens, of een andere afpersing of confrontatie?
Iemand die enig idee heeft?
quote:Op vrijdag 11 september 2026 11:56 schreef PeterKelder het volgende:
Met de Videoland-afleveringen erbij zitten we nu op 12 afleveringen dit seizoen, en er gebeurt gewoon he-le-maal niks bijzonders of interessants vooralsnog. Geeft weinig hoop op de nabije toekomst![]()
Toen ik een tijd geleden de classics ging kijken was dat volgens mij net geweest, iets met dat Ludo (en Stefano) kantoor hadden naast haar of ze hadden die galerie overgenomen ofzo, en dat was een soort machtsstrijd. Er staat me iets van bij dat Ludo achter die vernielingen zat.quote:Op vrijdag 11 september 2026 22:27 schreef Claude_Viole het volgende:
[..]
Maarre... iemand die weet welke scene ik bedoel?
Een kroeg is precies wat gtst nodig heeft na Bianco/Rossi en Mercato en het gezeur rondom De Koning en Sparks en de Rozenboom. Waar Henk ook bijna allemaal gewerkt heeft.quote:Op vrijdag 11 september 2026 22:49 schreef Bpalma het volgende:
Ik voel een nieuwe column aankomen. helemaal met je eens het kabelt maar wat voort en ook nog eens veel te traag. Ik irriteer mij ook mateloos aan het personage Ruben het voegt totaal geen waarde toe.
Dit zou ook het ideale moment zijn om Rik toch te laten overlijden. Het personages is uitgespeeld al veel te lang. en zijn dood kan misschien nog voor wat leuke lijntjes zorgen.
Niets ten nadele van Henk en Elly maar de verhalenlijn dat ze ineens een kroeg willen beginnen lijkt ook bijna uit het niets te komen. Waarom niet de zoon van Elly introduceren en haar kleindochter Emma terug. het zou nog een leuke lijn kunnen leveren
[..]
Thanks. Volgens mij was de tijd dat Bowien die galerij had ook niet heel erg lang, want volgens mij wou ze die al van begin af aan met Stefano runnen. Ik ga Videoland eens uitpluizen naar die aflevering. Op TheTVDB kon ik ook weinig vinden in de samenvattingen.quote:Op zaterdag 12 september 2026 17:32 schreef Ceviche het volgende:
[..]
Toen ik een tijd geleden de classics ging kijken was dat volgens mij net geweest, iets met dat Ludo (en Stefano) kantoor hadden naast haar of ze hadden die galerie overgenomen ofzo, en dat was een soort machtsstrijd. Er staat me iets van bij dat Ludo achter die vernielingen zat.
Maar dat was nog voor Stefano en Bowien iets kregen en mijn herinnering is erg vaag. Ik weet vooral nog dat ze elkaars bureau van een afstand konden zien en dan boos naar elkaar keken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Allemaal cabaretteketet!
quote:Op maandag 14 september 2026 21:44 schreef freaky40 het volgende:
Ondertussen bij het huidige GTST komen er steeds meer cafés, hotel restaurants en zelfs Little Italy ontstaat er door Stefano, dan andere bedrijven zeker nu Henk en Elly een eigen kroeg gaan starten. Too much.Anita incomingSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
Over Emma gesproken is Manu weer tijdelijk exit?quote:Op vrijdag 11 september 2026 22:49 schreef Bpalma het volgende:
Niets ten nadele van Henk en Elly maar de verhalenlijn dat ze ineens een kroeg willen beginnen lijkt ook bijna uit het niets te komen. Waarom niet de zoon van Elly introduceren en haar kleindochter Emma terug. het zou nog een leuke lijn kunnen leveren
[..]
Succes met Arnie’s comeback was zo groot, moet nog een keer kunnen dachten ze.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 15 september 2026 21:32 schreef PeterKelder het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Allemaal cabaretteketet!
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |