Klopt, ik dacht ga even hier kijken, kon hem ook niet meer vinden.quote:Op donderdag 23 oktober 2025 09:57 schreef GwaiLow het volgende:
Lijkt bij mij alsof GTST + GTST Classics helemaal van Videoland is verdwenen. Bij jullie ook?
Ja, maar ze staan er inmiddels wel op!quote:Op donderdag 23 oktober 2025 11:27 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Klopt, ik dacht ga even hier kijken, kon hem ook niet meer vinden.
Dus ligt niet aan mij maar aan videoland dus
O oke, dan ga ik snel even kijkenquote:Op donderdag 23 oktober 2025 11:33 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Ja, maar ze staan er inmiddels wel op!
Dat bedoel ik, dat hij die griet er op af stuurt om Valentijn te redden. Soort eind goed, al goedquote:Op donderdag 23 oktober 2025 11:04 schreef Claude_Viole het volgende:
[..]
Zijn rolstoelbeperking zit aardig in de weg om roet in het eten te gooien.
Die huurmoordenaar kan nog wel langsgaan.
Sinds Valentijn in beeld is gekomen had hij eigenlijk al spijt en bij hem is het ook aangewakkerd omdat hij hen verantwoordelijk hield voor zijn vaders eenzame dood iets wat nog deels klopt ook.quote:Op donderdag 23 oktober 2025 12:10 schreef Claude_Viole het volgende:
Vergeet niet wat Valentijn in het kasteel allemaal bekent heeft:
* Ludo en Janine uitelkaar drijven door Henriette en Andrea, en beiden in diskrediet brengen met drogerende wijn- en nachtclubfeestjes.
* De labiele Nina (opnieuw) gek laten verklaren met verstopte luidsprekers...
* Stefano die verlamd is de hoop geven om weer te kunnen lopen na een behandeling, wat nep was.
* En de bedreiging in het kasteel.
Het is natuurlijk een soap, maar alles bij elkaar opgeteld, is het een verdiende straf voor Valentijn.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Schapen zijn relax.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |