abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 27 november 2025 @ 11:47:40 #101
433862 Mr.Pomtip
Voor u ist menéér Pomtip!
pi_219354594
quote:
0s.gif Op donderdag 27 november 2025 11:04 schreef PeterKelder het volgende:
Cheyenne Löhnen en Ingmar van den Broek verlaten GTST voor modellencarrière in Mexico

Tering, de toevoeging van Bizou als dochter van Julian is dus net zo'n flop geworden als Jonathan (wie?) een paar jaar geleden :') _O-
Echt?! Wat is dat nou weer voor een bespottelijke draai? We zetten iemand in de schijnwerpers als dochter van twee klassieke personages, om haar vervolgens binnen een jaar alweer af te voeren? Erin geschreven zonder idee wat ze moest komen doen dus. Geval van eerst casten en dan pas kijken wat Cheyenne als Bizou gaat meemaken. De verkeerde manier van schrijven alweer. Ze hebben niets geleerd van eerdere mislukte personages zoals Mats, Abby Rose, Puck, Q. Bouwhuis, Jonathan en meer. Je zag ze ook wel aanklooien om Bizou iets te doen te geven in de serie. Eigenlijk begon ik het personage intussen wel leuker te vinden, maar als dit al alles is?

Dit getuigt van erg weinig creativiteit. Alweer! Eigenlijk had er veel meer in die rol gezeten. Konden ze echt nog verschillende kanten mee op, maar als het nu al bijna klaar is voor Bizou, dan is dit uitermate slecht schrijfwerk! Katja Schuurman komt terug en... De rest zoeken we later wel uit? Het creatieve plafond van deze schrijvers is bereikt. Keer op keer zulke achterlijke schrijfsels waarin je als kijker maar moet meegaan en als ze het niet meer weten, pleuren ze alles overboord.

Over Steef zal je mij niet horen. Van mij mag die er uit. Ik vond het onder Ingmar 'zonder achternaam' van den Broek geen leuk personage, dat alleen nog bestond om het vertrek van Tommy van Lent op te vangen. Dit lijkt al precies zijn vorige 'exit', toen hij Naomi meenam naar het buitenland. Fijn, herhaling? Hij komt deze keer niet weer na een maand terug, hoop ik?

Van Bizou vind ik het erger. In plaats van het personage verder te ontwikkelen wordt ze zo snel al van de hand gedaan. Er had nog veel groei in kunnen zitten, ook met oog op Jessica en Julian. Nu voelt het alsof zij er alleen was om Katja kort terug te halen naar GTST, wat erg ondankbaar aanvoelt voor de actrice én de kijker. Neem aan dat Jessica dan ook niet meer terugkomt. Anders is het nog belachelijker.

Ik had gelezen hoe GTST Courant Cheyenne en Ingmar van arrogant gedrag beschuldigd, maar dit zit er dus achter. Raar gedrag, waarbij de acteurs behoorlijk naast hun schoenen lijken te lopen. Misschien wel of niet, maar gooi het ook maar op die inspiratieloze schrijvers. Die hebben al bewezen dat ze niets kunnen. Hoe kun je dit zo verpesten en de kijker weer zo'n soort exit verkopen? Prutswerk! Neem je publiek onderhand eens serieus! Wisseling van de wacht in het schrijversteam graag! De maat is eigenlijk wel vol intussen.

[ Bericht 5% gewijzigd door Mr.Pomtip op 27-11-2025 12:43:56 ]
  donderdag 27 november 2025 @ 16:02:51 #102
448592 DumpTruck
I'm so excited...
pi_219356120
Bizou vond ik op zich nog wel leuk maar Steef ga ik echt niet missen.

Het komt voor mij wel meer over dat de acteurs zelf ervoor bedanken of lees ik ergens overheen?
Schapen zijn relax.
  donderdag 27 november 2025 @ 16:43:28 #103
328189 ArnieAlberts
Zit me niet te jennen, man
pi_219356355
quote:
0s.gif Op donderdag 27 november 2025 11:04 schreef PeterKelder het volgende:
Cheyenne Löhnen en Ingmar van den Broek verlaten GTST voor modellencarrière in Mexico

Tering, de toevoeging van Bizou als dochter van Julian is dus net zo'n flop geworden als Jonathan (wie?) een paar jaar geleden :') _O-
Cheyenne -ik heb echt wel al aardig wat gedaan- Löhnen?

Die gaat van een koude kermis thuiskomen.
Nee, het leven spaart je niet. Geloof me.
pi_219356472
Bizou was van begin af aan niets meer dan een ersatz-Merel. Als Sophie Bouquet de serie niet had verlaten was er van die hele Bizou nooit sprake geweest, daar ben ik van overtuigd. Net zoals Danny ooit in het leven geroepen werd om het vertrek van Anita op te vangen, hij werd opgevolgd door Mike en die werd op zijn beurt weer opgevolgd door Vincent. Ik verdenk de makers er ook van dat ze bij het 'bedenken' van Bizou pas het idee kregen om het te koppelen aan Jessica, want dat hele comebacklijntje was ook niks meer dan het droppen van een nieuwe dochter (en veelvuldig rotzooien met Julian). Bizou zelf kwam ook niet lekker uit de verf, vond ik. Het hele 'geheim' dat ze de dochter van Julian is werd zo inspiratieloos en slaapverwekkend verteld dat ik Demi haast begrijp dat ze aan de peppillen is gegaan. Ook moest om de haverklap verwezen worden naar het feit dat Bizou een geboren en getogen Parisienne is wat, na die baret en een Frans liedje wel vervelend werd. En al het drama in haar leven (haar vader is haar vader niet, haar moeder heeft 25 jaar gelogen, haar plek vinden in haar nieuwe familie) passeerde met weinig gevoel voor drama de revue. Het verhaal wat nu loopt met haar en die Van der Molen gebeurt ook zo plompverloren. Het is het gewoon allemaal (net) niet.

Haar exit zal wel ingegeven zijn doordat 'duizendpoot' Cheyenne niet te lang wilde blijven plakken, denk ik. Wat dus ook een faal van de makers is: een actrice kiezen die het er maar een beetje bij doet en onmiddellijk is vertrokken als een nieuwe kans zich voordoet. Zoiets kan bij een inwisselbaar personage, maar als je dochter van Julian en Jessica introduceert doe je dat als makers voor de lange termijn, en daar hoort een actrice bij die zich ook voor meerdere jaren wil engageren. Lijkt mij toch dat je dat vooraf met elkaar bespreekt en afstemt, maar blijkbaar niet.

Het vertrek van Ingmar als Steef is geen aderlating te noemen. Ligt niet eens zozeer aan Ingmar, maar aan de waardeloze manier waarop de schrijvers met het personage zijn omgesprongen sinds zijn recast. Was Steef onder Tommy van Lent een guitig, ietwat brutaal joch, sinds de recast werd Steef meer een opportunistisch, besluiteloos studentje wat uit was op geld en roem. Hij was al jarenlang van plan om game development te gaan studeren, maar na 5 minuten optrekken met Jonathan wilde hij ineens jurist worden. Hij zat eveneens 5 minuten bij het corps en werd plotsklaps een populaire influencer met bizarre ideeën (een minderjarige ten huwelijk vragen voor een sponsordeal, check). Ingmar heeft op een paar momenten laten zien dat hij meer in zijn mars heeft als acteur, maar Blaadje Blanco en haar team van incompetente schrijvertjes-van-niks kozen liever voor flutverhaaltjes. Eigenlijk kunnen we blij zijn dat Tommy de serie tijdig verliet en nu lekker aan de weg aan het timmeren is bij Gooische Vrouwen. Die komt er wel. Ingmar-zonder-achternaam daarentegen...

En hiermee raakt Julian wéér twee familieleden kwijt in de serie. Ergens voelt het ook wel of ze met hem op een dood spoor zitten, want hij is nu vooral de joviale barman in De Koning maar verder heeft hij al in geen tijden niks om handen. Het helpt ook niet dat al zijn kinderen in het Paleis wonen, dan mis je al de nodige interactie en keukentafelmomentjes - nota bene de reden dat hij met zijn gezin in 2019 is teruggehaald. Ja oké, trezebees Demi is er nog maar daar moeten we het ook niet van hebben. Als Julian tussen twee shifts in De Koning door ineens uit beeld verdwijnt zou hij niet eens gemist worden, zo voelt het toch. Tenzij ze met kinderen van Kim op de proppen komen die komen inwonen van Ome Julian, loopt het tijdperk van de Verduyns wel op z'n eind.

Zal mij niks verbazen als de ouders van Emma binnenkort ten tonele verschijnen om dat 'familiegevoel' weer in de serie te pompen. En gezien de niet-aflatende creativiteit van Blaadje Blanco en haar incompetente schrijvertjes-van-niks zal Emma op amper 15-jarige leeftijd zwanger raken van Manu waarop ze het kind eerst afstaat ter adoptie, maar ter elfde ure haar tóch van gedachten verandert en het kind alsnog zelf wil opvoeden. Zo'n verhaallijn hebben we immers al té lang niet meer gehad, nietwaar?
Op woensdag 13 november 2013 20:32 schreef luftersel het volgende:
Kelder! Wat doe jij nou hier? :D
  donderdag 27 november 2025 @ 17:12:26 #105
328189 ArnieAlberts
Zit me niet te jennen, man
pi_219356550
quote:
0s.gif Op donderdag 27 november 2025 17:01 schreef PeterKelder het volgende:
Haar exit zal wel ingegeven zijn doordat 'duizendpoot' Cheyenne niet te lang wilde blijven plakken, denk ik. Wat dus ook een faal van de makers is: een actrice kiezen die het er maar een beetje bij doet en onmiddellijk is vertrokken als een nieuwe kans zich voordoet. Zoiets kan bij een inwisselbaar personage, maar als je dochter van Julian en Jessica introduceert doe je dat als makers voor de lange termijn, en daar hoort een actrice bij die zich ook voor meerdere jaren wil engageren. Lijkt mij toch dat je dat vooraf met elkaar bespreekt en afstemt, maar blijkbaar niet.
GTST Courant sloeg de spijker op z'n kop, en ik heb het idee dat zij onder embargo al het een en ander te horen kregen en daarom haar helemaal onderuit haalden. Terecht, ook.
Nee, het leven spaart je niet. Geloof me.
pi_219357288
3 exit want Valentijn vertrekt dus ook. Tijd voor nieuw spul dus. Bizou had nog wel even mogen blijven en had in de voetsporen van soap-spetters als Katja Schuurman en Yolanthe Cabau kunnen treden maar 'ambities' (nog zo'n jeukwoord) zullen wel de overhand hebben gehad. Steef ben ik niet rauwig ook vanwege de kritieken die hierboven werden gegeven. Denk dat het eens klaar moet zijn met die infantiele puber verhaallijntjes. Maar nu Manu een belangrijker verhaallijntje krijgt zal het ene puber verhaallijntje, de andere weer opvolgen. Gebed zonder end om zo weer te belanden in Spangas-light....

[ Bericht 42% gewijzigd door freaky40 op 27-11-2025 19:12:30 ]
Allemaal cabaretteketet!
pi_219357515
Wel jammer, connectie met Jessica weer weg :(
14.gif RaymanNL vindt dit leuk
pi_219359139
Woensdagaflevering Videoland

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Allemaal cabaretteketet!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')