Dus? Iemand had het over een incest verhaallijn.quote:Op woensdag 13 november 2013 20:21 schreef flanken het volgende:
[..]
Isabella en haar vader was bij hun bekend dat vader en dochter waren.
Maar ik bedoel, dat is nooit een relatie geworden toch? Dat lijkt me best interessant, iemand die met z'n neef gaat ofzo, ook al weten ze er vanaf. Lekker controversieel.quote:Op woensdag 13 november 2013 20:21 schreef flanken het volgende:
[..]
Isabella en haar vader was bij hun bekend dat vader en dochter waren.
Dat is een verhaal wat ze al heeeeeeel lang geleden in Onderweg naar morgen hebben gedaan. Pas nog herhaald op Best24. Het stel zit er nog in (Pim en .... hmm ben ff de naam kwijt van het irritante kind)quote:Op woensdag 13 november 2013 20:24 schreef luftersel het volgende:
[..]
Maar ik bedoel, dat is nooit een relatie geworden toch? Dat lijkt me best interessant, iemand die met z'n neef gaat ofzo, ook al weten ze er vanaf. Lekker controversieel.
Wanda Zevenster a.k.a. Wanbah Zweefteefquote:Op woensdag 13 november 2013 20:26 schreef Clemanyana het volgende:
[..]
Dat is een verhaal wat ze al heeeeeeel lang geleden in Onderweg naar morgen hebben gedaan. Pas nog herhaald op Best24. Het stel zit er nog in (Pim en .... hmm ben ff de naam kwijt van het irritante kind)
Ja die ja. Duurt dat nog lang? trouwens?quote:Op woensdag 13 november 2013 20:28 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Wanda Zevenster a.k.a. Wanbah Zweefteef
Kijk jij ook naar ONM?
Ja, irritant als je aansluitend iets wilt zien wat niet op RTL4 komt. - of er gewoon klaar voor zit.quote:
Maar nog niet in Gtst. :p Homohuwelijken bijv. zijn er ook al zoveel geweest in buitenlandse soaps, maar hier is het een heel ding. En die 12 jarige kijkers van Gtst kijken toch geen ONM.quote:Op woensdag 13 november 2013 20:26 schreef Clemanyana het volgende:
[..]
Dat is een verhaal wat ze al heeeeeeel lang geleden in Onderweg naar morgen hebben gedaan. Pas nog herhaald op Best24. Het stel zit er nog in (Pim en .... hmm ben ff de naam kwijt van het irritante kind)
Veel te lang. Gelukkig gaat ze er in seizoen 4 uit om nooit meer terug te kerenquote:Op woensdag 13 november 2013 20:29 schreef Clemanyana het volgende:
[..]
Ja die ja. Duurt dat nog lang? trouwens?
Nee hoor, juist niet Ik kijk er iedere dag naar en kijk het liever dan het huidige GTST (wat ik trouwens niet meer kijk)quote:Enneh... ja. Moet ik me schamen?
Kelder! Wat doe jij nou hier?quote:Op woensdag 13 november 2013 20:28 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Wanda Zevenster a.k.a. Wanbah Zweefteef
Kijk jij ook naar ONM?
Heel even terugkeren op het oude nest om Clemanyana de naam van "het irritante kind" door te gevenquote:
quote:Op woensdag 13 november 2013 20:31 schreef luftersel het volgende:
[..]
Maar nog niet in Gtst. :p Homohuwelijken bijv. zijn er ook al zoveel geweest in buitenlandse soaps, maar hier is het een heel ding. En die 12 jarige kijkers van Gtst kijken toch geen ONM.
Ok dat is waar. Ok, incest here we come (nou ja ... er zijn natuurlijk gradaties daarin, maar toch)quote:Op woensdag 13 november 2013 20:31 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Veel te lang. Gelukkig gaat ze er in seizoen 4 uit om nooit meer terug te keren
[..]
Nee hoor, juist niet Ik kijk er iedere dag naar en kijk het liever dan het huidige GTST (wat ik trouwens niet meer kijk)
Ja en zeer bedankt! Is altijd vervelend om er niet op te komen.quote:Op woensdag 13 november 2013 20:34 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Heel even terugkeren op het oude nest om Clemanyana de naam van "het irritante kind" door te geven
Haha, het lijkt wel zo jaquote:Op woensdag 13 november 2013 20:31 schreef Clemanyana het volgende:
[..]
Ja, irritant als je aansluitend iets wilt zien wat niet op RTL4 komt. - of er gewoon klaar voor zit.
Heeft Nina speelgoed van Nola als ketting omhangen?
Als het goed is begint seizoen 4 in december, dus zal ze er zo rond maart/april uit gaan. Hoop ik.quote:Op woensdag 13 november 2013 20:35 schreef Clemanyana het volgende:
[..]
Seizoen 4? zucht.
Ik kijk de marathon in het weekend, dat komt me beter uit. Ik keek voorheen GTST ook op de herhaling, maar nu met posten hier is het leuker om live mee te kijken :p
Graag gedaan (en logisch dat je niet op de naam van dat rotkind komt, dat wil je zo snel mogelijk vergeten natuurlijk )quote:Op woensdag 13 november 2013 20:35 schreef Clemanyana het volgende:
[..]
Ja en zeer bedankt! Is altijd vervelend om er niet op te komen.
Dat hoorde hij toch toen zij achter hem zaten?quote:Op woensdag 13 november 2013 20:40 schreef Digi_Djeff het volgende:
Dankje wel nog? Jeff heeft niet eens gezegd dat die van Nina kwam
Kim en Julianquote:Op woensdag 13 november 2013 20:22 schreef vencodark het volgende:
[..]
Dus? Iemand had het over een incest verhaallijn.
Het viel me geeneens op dat ze weg wasquote:Op woensdag 13 november 2013 22:05 schreef TheVulture het volgende:
Oh en Rikki is weer terug
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |