Ja, nu kan ik die niet uit ouwe topic halen.quote:Op zondag 4 april 2004 13:57 schreef BVO het volgende:
Deel 46om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Je bent de linkjes vergetenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies..Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Nick is trouwensom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies..Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Nee, ik zie het. Kan sinds een tijdje niet meerquote:Op zondag 4 april 2004 13:58 schreef Kylee het volgende:
[..]
Ja, nu kan ik die niet uit ouwe topic halen.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies..Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Bij mij doen ze het gewoon hoor..quote:Op zondag 4 april 2004 13:59 schreef Tom_Tom- het volgende:
...
Ik weet niet waarom ik al deze voorgande topics erbij heb gezet, gezien het feit dat ze het niet meer doen..om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Maar goed staat wel mooiJa toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:Op zondag 4 april 2004 14:02 schreef Dizer het volgende:
Aaaah gadver, mogen aseblief de ~~ weg bij de topicnaamom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Whehehe ja, dat was ik vergeten weg te halen uit het copy-pasten van de vorige OP. Maar Kylee, nu kun je die linkjes in jouw openingspost zetten?quote:Op zondag 4 april 2004 14:00 schreef BVO het volgende:
Bij mij doen ze het gewoon hoor..
Ja,quote:Op zondag 4 april 2004 14:06 schreef Svensational het volgende:
Geen topicnr meer?
[afbeelding] GTST # 46 ~Ludo & Janine: Oude liefde roest niet~ [afbeelding]
Ik vind Nick&Charlie zo kjoete samen.quote:Op zondag 4 april 2004 14:00 schreef Dizer het volgende:
Sorry Kylee, maar je topic naam isom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Kan nick en Charlie eruit? En Janine en Ludo blijven?
Nee,quote:Op zondag 4 april 2004 14:02 schreef Dizer het volgende:
Aaaah gadver, mogen aseblief de ~~ weg bij de topicnaamom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop