Maakt nie uit.. het is er nu..quote:Op vrijdag 23 april 2004 00:38 schreef Dada het volgende:
Ja, je zou kunnen zeggen dat ik wat langzaam was.
Maar ik zie het welquote:Op vrijdag 23 april 2004 00:40 schreef Dada het volgende:
Geocities/yahoo linken niet dunn0w. Ik zie dus ook geen plaatje, de rest ook niet.
Deze hoef ik toch niet uit te leggen? En schiet op met die linkjes, wil ook zo naar bed hoor.quote:Op vrijdag 23 april 2004 00:40 schreef Svensational het volgende:
Die linkjes zal ik zo wel ff posten. Maar waar is het inleidende verhaaltje gebleven? Waarin je oa de topictitel uitlegt?
Voor de 3e keerquote:Op vrijdag 23 april 2004 00:43 schreef Svensational het volgende:
Ik heb het vandaag niet gezien dus snap 'm niet. Maar een verhaaltje is altijd wel leuk! En nu ga ik echt weg
Nou Dada... ik ga ook naar bed nu..quote:Op vrijdag 23 april 2004 00:45 schreef Dada het volgende:
Wegens database problemen lukt het mij niet om de OP aan te passen. Blijf het proberen.
Dat had ik gisteren dus ook, heb ze 1 voor 1 met edit moeten veranderen. Ik snap dan niet dat jij het in een andere post wel kan en het in de OP niet gaat.quote:Op vrijdag 23 april 2004 00:46 schreef Svensational het volgende:
Stop maar met proberen, dat lukt je nooit. Dat probleem is bij mij ook wel eens voorgekomen en hij blijft datzelfde zeggen. Linkjes staan hier nu dus het is wel goed zo
Milan met z'n eeuwige handtasquote:Op vrijdag 23 april 2004 09:48 schreef Dizer het volgende:
p.s. ik begrijp de topictitel niet![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |