quote:We hebben geen titels gevonden die aan uw zoekopdracht voldoen. Titel: GTST (met de woorden)
quote:die zijn prachtig. Heel mooi geworden. Wat een drama bij ons he? En als je dan weet dat we die scene juist 4x opnieuw gedaan hebben, vanwege de slappe lach... je zou het niet zeggen... maar de tranen bij Charlot waren dus van het lachen.Zo blij is mevrouw dat ik weg ben.
![]()
Staan ook op een andere computer zie ik net...Je kunt het ook ff aan static of Tom vragen. Die kunnen ze zo kopieren...quote:Op zaterdag 22 mei 2004 14:17 schreef BVO het volgende:
Zet ze toch maar neer, ik copy/paste er liever 20 dan 60..
Omdat ik die twee screens zo mooi vondquote:Op zaterdag 22 mei 2004 15:36 schreef dunn0w het volgende:
Mooi wel.. maar waarom niet:
- Dumb & Dumber vs. Nick ?
- M&M vs. de Belg ?
en niet zeggen: 'dan had jij hem maar moeten openen!'
Daar heb je gelijk in.quote:Op zaterdag 22 mei 2004 15:38 schreef BVO het volgende:
[..]
Omdat ik die twee screens zo mooi vond.
En anders had je 'em zelf maar moeten openen.
Oeh sentimenteel haha.quote:Op zaterdag 22 mei 2004 16:04 schreef ThomasBerge het volgende:
Weer een leuke opening! Jef is geweldigen terecht dat hij bij die Barbarra weggaat. Al was het altijd wel een romantische rots in de branding van GTST, het koppel Jef en Barbarra
![]()
Zei ik ook al... maar er waren mooie caps van Barbara en Jef .. dusquote:Op zaterdag 22 mei 2004 17:07 schreef _bigmac_ het volgende:
fuck die titel godverdomme!!!
Goder de godver!!!
Damn Godverdomme
het moest gaan over die twee sukkels tegen Nick!!
Damn
quote:Op zaterdag 22 mei 2004 17:07 schreef _bigmac_ het volgende:
fuck die titel godverdomme!!!
Goder de godver!!!
Damn Godverdomme
het moest gaan over die twee sukkels tegen Nick!!
Damn
Ja... ze had toch ook een contract voor één jaar. dus dan gaat ze pleite.quote:Op zaterdag 22 mei 2004 17:23 schreef digispeed het volgende:
Sorry niet helemaal on topic maar
de geruchten stroom blijft doorgaan en het is nu min of meer bevestigd op de oude luitjes van GTST club: martine keert niet terug in het volgende seizoen........![]()
![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |