Kun je vergeten met die Isabella freaks hierquote:Op donderdag 21 oktober 2004 17:49 schreef Frey het volgende:
en waar is trouwens het Harmsen topic![]()
Zegt het ludo sekte lidquote:Op donderdag 21 oktober 2004 17:52 schreef _bigmac_ het volgende:
Kun je vergeten met die Isabella freaks hier![]()
Jammer. We missen je hier wel hoor.quote:Op donderdag 21 oktober 2004 17:42 schreef Dada het volgende:
Heb gtst nu al een maand of langer niet gezien. wat doe ik hier eigenlijknou ja de titel maakte me nieuwsgierig.
die heeft nog niet online gestaanquote:Op donderdag 21 oktober 2004 18:00 schreef BVO het volgende:
Staat die Benjamin clip nog online Frey?
quote:Op donderdag 21 oktober 2004 18:02 schreef BVO het volgende:
Jammer. We missen je hier wel hoor..
Oh, ok.quote:Op donderdag 21 oktober 2004 18:05 schreef Frey het volgende:
[..]
die heeft nog niet online gestaan
Vond het zo slecht. En toen het er op leek (bijna zeker was) dat ludo en barbara een stelletje (werk of liefde) gingen worden had ik zoiets van, ik stop met kijken. Maar dat heb ik door de jaren wel vaker gehad hoor, dus ik ga vast wel weer een keertje kijken (maar nu een tijd(je) niet).quote:Op donderdag 21 oktober 2004 18:09 schreef BVO het volgende:
Waarom ben je gestopt met kijken dan Dada?
Je bedoeld dat ze nu "Het Kraaiennest coupe" heeft?quote:Op donderdag 21 oktober 2004 19:03 schreef Patriesje het volgende:
die reclame is zoo geweldig![]()
En Isabella dr haar zit nu zo lelijk. Gooi dr n ander kleurtje in, knip t wat korter en laat dat vreselijk stekelige haar bovenop lang groeien. Doe t eens in n staartje ofzo
![]()
Dit is niet van de eerste aflv. hoor.. caps daarvan heb ik niet.quote:Op donderdag 21 oktober 2004 18:55 schreef mark_03 het volgende:
Heeft iemand nog shots van Isabella uit een van haar eerste scenes? Ze zag er toen totaal anders uit. Ze ging toen met Charlie naar de kapper en toen werd het rood en kort enzo.... Ben wel benieuwd hoe ze er toen ook weer uitzag.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |