quote:Op dinsdag 28 september 2004 19:32 schreef ZOWIEE het volgende:
TVP
idd..maar we krijgen wel wat te horen van Morris vandaag...maar idd de cliff is pleitequote:Op dinsdag 28 september 2004 20:06 schreef pberends het volgende:
Cliff van gister eindigde dus met Morris die in de lift stapte en dat hij zei dat hij voor zichzelf ging beginnen.
Begin van GTST van vandaag was: Robin die gestoord aan't doen was.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Wat zijn dit voor nep-cliffsom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Nou liever niet eigenlijk, maar als ik soap zeg, dan zegt m'n moeder cliffhangers. Wat is er gebeurd met de cliffhangers? ONM heeft ze ook niet meer.quote:Op dinsdag 28 september 2004 20:08 schreef bar_rel het volgende:
[..]
idd..maar we krijgen wel wat te horen van Morris vandaag...maar idd de cliff is pleiteom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Tiener? Die gast in het echt 24 ofzoquote:Op dinsdag 28 september 2004 20:10 schreef bar_rel het volgende:
DAar hebben we de releberende tiener
Tja..je heb wel gelijk..de spanning is er meteen vanaf( naja spanningquote:Op dinsdag 28 september 2004 20:09 schreef pberends het volgende:
[..]
Nou liever niet eigenlijk, maar als ik soap zeg, dan zegt m'n moeder cliffhangers. Wat is er gebeurd met de cliffhangers? ONM heeft ze ook niet meer.
24....quote:Op dinsdag 28 september 2004 20:11 schreef pberends het volgende:
[..]
Tiener? Die gast in het echt 24 ofzoom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:Op dinsdag 28 september 2004 20:12 schreef Quickie_Bat het volgende:
Is iedereen hier zo rond de 12 ofzo?om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:Op dinsdag 28 september 2004 20:12 schreef Quickie_Bat het volgende:
Is iedereen hier zo rond de 12 ofzo?om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
De koude welteverstaan... en dan later zeggen dat hij de warme aanzettequote:Op dinsdag 28 september 2004 20:07 schreef Svensational het volgende:
Robin die de kraan aanzetom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop