Sorry, was niet de bedoeling...quote:Op woensdag 22 september 2004 23:22 schreef karoltje het volgende:
Ja weet niet voor hoelang, toen ik net posts als deze:
[..]
zag staan begon ik alweer te twijfelen.
.
quote:Op woensdag 22 september 2004 23:29 schreef BVO het volgende:
Kan Tommerd niet wat doen aan dat gebagger, van in dit geval ik geloof digispeed?
Erg irritant..
Voor de rest mooie OP natuurlijk.
Dubbelpostquote:Op woensdag 22 september 2004 23:27 schreef Dizer het volgende:
[..]
Sorry, was niet de bedoeling...
Ik zie het helemaal voor me. Ludo wordt opgepakt en komt in de bak terecht. Dan laat ie zijn haar groeien en gaat ie ontsnappen. Hij wil gaan onderduiken bij Janine maar Janine laat hem niet in. Enige plek waar ie nog terecht kan is bij Nick...kan een leuke verhaallijn worden. Iets spannends met Ludo en toch nieuw wat niet eerder is gedaanquote:Op woensdag 22 september 2004 23:32 schreef karoltje het volgende:
Staat Luud goed dat lange haar.
quote:Op woensdag 22 september 2004 23:33 schreef Svensational het volgende:
[..]
Dubbelpost
quote:Op woensdag 22 september 2004 23:33 schreef BVO het volgende:
Het is niet alleen digispeed hoor, kan zo nog een paar mensen opnoemen die regelmatig topics volbaggeren. Maar goed, ik noem geen namen.
'quote:Op woensdag 22 september 2004 23:33 schreef BVO het volgende:
Het is niet alleen digispeed hoor, kan zo nog een paar mensen opnoemen die regelmatig topics volbaggeren. Maar goed, ik noem geen namen.
Die hebben echt geen kont met elkaar gemeenquote:Op woensdag 22 september 2004 23:38 schreef 9christensen het volgende:
Ludo en Barbara, is dat geen mooi stel?
Ik vind ze totaal niet bij elkaar passenquote:Op woensdag 22 september 2004 23:38 schreef 9christensen het volgende:
Ludo en Barbara, is dat geen mooi stel?
Ze hebben allebij hun dochter verloren...das het enigequote:Op woensdag 22 september 2004 23:40 schreef karoltje het volgende:
[..]
Die hebben echt geen kont met elkaar gemeen.
Br33zAh I$ $t0mquote:Op donderdag 23 september 2004 11:21 schreef karoltje het volgende:
Bar dr korte haar is st0m..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |