Vind je?quote:Op woensdag 13 oktober 2004 21:34 schreef Dizer het volgende:
Ooh ennuh.. Justus... die komt trouwnes enorm hetero overom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ik vind um eerder homo overkomenquote:Op woensdag 13 oktober 2004 21:41 schreef BVO het volgende:
[..]
Vind je?om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies..Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Wie is dat? Haar vader die uit het graf rijst?quote:Op woensdag 13 oktober 2004 21:47 schreef digispeed het volgende:
ik verheug me nu al op de verhaallijn van martine hafkamp en karel kortenaer.
isabella gaat echt de boze stiefdochter uithangen denk ik.
en dan komt ook dian nog terug in GTST, dat wordt smullen.
Isabella boos?quote:Op woensdag 13 oktober 2004 21:47 schreef digispeed het volgende:
ik verheug me nu al op de verhaallijn van martine hafkamp en karel kortenaer.
isabella gaat echt de boze stiefdochter uithangen denk ik.
en dan komt ook dian nog terug in GTST, dat wordt smullen.
Hartaanval en dood toch?quote:Op woensdag 13 oktober 2004 21:49 schreef dunn0w het volgende:
Die was niet doodom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.!Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Nee das de moeder van Isabella..quote:Op woensdag 13 oktober 2004 21:50 schreef pberends het volgende:
[..]
Hartaanval en dood toch?
Nee dat was der moeder.... en was geen hartaanval.. iets met der hoofd.. kwaaltje...quote:Op woensdag 13 oktober 2004 21:50 schreef pberends het volgende:
[..]
Hartaanval en dood toch?
Geef nou eerlijk toe...voordat ie een oogje had op Morris.. had je gedacht dat ie homo is?quote:Op woensdag 13 oktober 2004 21:41 schreef BVO het volgende:
[..]
Vind je?om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies..Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
ik wel eigenlijk...quote:Op woensdag 13 oktober 2004 21:54 schreef Dizer het volgende:
[..]
Geef nou eerlijk toe...voordat ie een oogje had op Morris.. had je gedacht dat ie homo is?
ja maar het schijnt dat isa een geheim/probleem heeft wat betreft haar dochtertje amy (kind van ludo) waar ze haar vader bij nodigd heeft om dat op te lossen.quote:Op woensdag 13 oktober 2004 21:50 schreef dunn0w het volgende:
[..]
Isabella boos?om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ze had toch geen goede band met der vader
ze zal er dus geen fuck om geven lijkt me
en martine.. tjah
Aha, en haar vader ging naar het Buitenland ofzo... en hij was met z'n dochter naar bed geweestquote:Op woensdag 13 oktober 2004 21:52 schreef Dizer het volgende:
[..]
Nee dat was der moeder.... en was geen hartaanval.. iets met der hoofd.. kwaaltje...
Owkee... maar goed. Ik heb ook echt totaal geen inzicht op die dingen!quote:Op woensdag 13 oktober 2004 21:57 schreef dunn0w het volgende:
[..]
ik wel eigenlijk...
Okequote:Op woensdag 13 oktober 2004 21:58 schreef digispeed het volgende:
[..]
ja maar het schijnt dat isa een geheim/probleem heeft wat betreft haar dochtertje amy (kind van ludo) waar ze haar vader bij nodigd heeft om dat op te lossen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop