quote:
Op woensdag 13 oktober 2004 21:57 schreef dunn0w het volgende:
[..]
ik wel eigenlijk...
Owkee... maar goed. Ik heb ook echt totaal geen inzicht op die dingen!
Een tijd geleden....
Een vriendin van mij en ik waren aan het shoppen in Amsterdam en we waren een winkel in en de verkoper die ken ik, omdat ik vaak in die winkel kom en hij me wel eens helpt. Dus ik weer wat afrekenen bij hem en die vriendin van me die was helemaal weg van hem en zo... en ik zeg tegen haar dat ik hem wel kan vragen of ie een keertje met je uit wil en zij natuurlijk beloven mij te vermoorden als ik dat doe. Dus ik natuurlijk de volgende dag naar hem toe en vraag hem wat hij van die vriendin van me vond. Waarop hij antwoordt: "Welke meid? Ik herriner me haar niet..." Dus ik lopen uitleggen wie het was en hoe ze eruit zag en zo.. waarop ik zeg.. dat ze hem best leuk vindt en zo en dat ze wel een keer met hem uit wil en zo... waarop hij antwoordt: "Nou bedankt...maar ik ben zeer gelukkig in een relatie en ik woon ook samen met mijn vriend".... Dus ik had zo iets van... WAT?! Een vriend... owwwkeeee.....waarop hij antwoordt: "Oh ik dacht dat je dat wel wist...ik dacht dat het wel duidelijk was..."
![]()
Of te wel... Ontopic:
Ik had het dus echt niet in de gaten dat Justus homo zou kunnen zijn!