Wat vers bloed en spannende verhaallijnen zou idd geen kwaad kunnen.quote:Op donderdag 18 november 2004 07:25 schreef haagse_elfje het volgende:
gtst is wel stervende
Iwan,mag ik je msn?Wil wat vragen?quote:Op donderdag 18 november 2004 10:20 schreef Iwan1976 het volgende:
[..]
Wat vers bloed en spannende verhaallijnen zou idd geen kwaad kunnen.
In de verhaallijntjes van de komende 2 wkene komt er geen Morris in voor.MIschien zijn we alweer van deze verhaal lijn af.Of moeten we mischie nog een paar weekjes langer wachten in spanning (spanningquote:Op donderdag 18 november 2004 13:46 schreef Zhenar het volgende:
It's funny because it's true...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. terugkomt! Hopelijk stopt die wat peper in GTST's reet.[b]Op maandag 12 december 2005 22:25 schreef MissBliss het volgende:[/b]
Ik sta in niemands sig ;(
Thanks!quote:Op donderdag 18 november 2004 16:08 schreef BVO het volgende:
Leuke TT + OP..
Dat valt nog te bezien... Hoe verwerken we het verlies van een gemuteerd, maar nog in de kinderschoenen staand GTST topic?quote:Op donderdag 18 november 2004 16:50 schreef _bigmac_ het volgende:
Zhenar de redder van de gtst topics.
Ja, dat wil ik ook zien! PuberNina samen met haar sidekick PuberSil op een psychotische wraak-kruistocht door Meerdijk!quote:Op donderdag 18 november 2004 17:19 schreef Dizer het volgende:
Nina moet terugkomen en wraak nemen op Isabella. Alleen Nina moet dan ongeveer 16 zijn of zowant dan is het leuk
Ze moet niks tegen haar ouders zeggen over Isabella maar dat ze zelf wraak wil nemen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |