wat moet jij daarmee, Tom??quote:Op woensdag 6 oktober 2004 21:22 schreef Tom_Tom- het volgende:
Kennen jullie die 'contactadvertenties' die 's nachts op Net5 komen? Van die vrouwen die gezellig met je willen klessebessen over hun leuke hobbies? En dan heb je een foto van zo'n half retarded wijf.
[afbeelding]
[afbeelding]
quote:Op woensdag 6 oktober 2004 21:22 schreef Tom_Tom- het volgende:
Kennen jullie die 'contactadvertenties' die 's nachts op Net5 komen? Van die vrouwen die gezellig met je willen klessebessen over hun leuke hobbies? En dan heb je een foto van zo'n half retarded wijf.
[afbeelding]
[afbeelding]
Wat moet jij met foto’s van die reclamesquote:Op woensdag 6 oktober 2004 21:22 schreef Tom_Tom- het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
quote:Op woensdag 6 oktober 2004 21:28 schreef Tom_Tom- het volgende:
Ik heb een keer 's nachts zo hard gelachen om die reclames. Echt, buikpijn van het lachen. Dus heb ik een keer een hele nacht reclames opgenomen..
En toen had ik een keer een meeting, en toen nam ik die video mee (want de vorige keer dat ik zo had gelachen was ook met een meeting), en toen hebben we bij de 2 toppunten qua vreselijk rare mensen de video op pauze gezet en een foto gemaakt.
Jaa, zoiets dacht ik al ja.quote:Op woensdag 6 oktober 2004 21:28 schreef Tom_Tom- het volgende:
Ik heb een keer 's nachts zo hard gelachen om die reclames. Echt, buikpijn van het lachen. Dus heb ik een keer een hele nacht reclames opgenomen..
En toen had ik een keer een meeting, en toen nam ik die video mee (want de vorige keer dat ik zo had gelachen was ook met een meeting), en toen hebben we bij de 2 toppunten qua vreselijk rare mensen de video op pauze gezet en een foto gemaakt.
De kwaliteit is slecht, maar toch..
.
Wat heb je toch soms geniale gedachtenquote:Op woensdag 6 oktober 2004 21:29 schreef Dada het volgende:
[..]
Ik dacht al.
quote:Ik heb net voor de 14e keer Pearl Harbor gekeken
Het blijft toch een van de mooiste films ooit!!!
Tweakersquote:Op woensdag 6 oktober 2004 21:40 schreef BVO het volgende:
Ik vraag me echt af wat voor mensen naar zo'n lijn bellen/smsen.
quote:Op woensdag 6 oktober 2004 21:57 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Ik vind het een buttfilm, standaard Hollywoodbagger. Op de aanvalsscene na is het
Ik vond alleen de actiescenes goed en vermakelijk. Het liefdesverhaal was erg voor de hand liggend en cliche. Qua aankleding enzo is er niks mis met de film.quote:Op woensdag 6 oktober 2004 22:20 schreef Dizer het volgende:
[..]
![]()
![]()
Het is juist zo een mooie film!!! Hij staat bij mij echt heeel hoog. Top5 hoog. Soms zelfs op #1 hoog!!
En die aanvalscene duurt gewoon een uur!! En die film zelf is 3,5 uur! Zooo gaaf gewoon!!
Maar kom op, De liefdesverhaal, oorlog, jaren 40, decor en Kate Beckingsale & Jennifer Garner... Is allemaal zooo mooi![]()
De actiescenes waren inderdaad heel erg vermakelijk en het zag er goed uit. Ze hebben ook heel hard daarvoor moeten werken. Ik heb namelijk de making-of gezien en er werd echt goed gewerkt daaraan (sorry heb de EE 4 DVD BOX met meer dan 12 uur aan extra's) en ze mochten van Amerika echte schepen uit die tijd gebruiken en zo. Mooi hoor.quote:Op woensdag 6 oktober 2004 22:29 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Ik vond alleen de actiescenes goed en vermakelijk. Het liefdesverhaal was erg voor de hand liggend en cliche. Qua aankleding enzo is er niks mis met de film.
Dan vond ik Enemy at the gates, Saving private ryan, The pianist, The longest day, Schindlers List en Band of brother (miniserie), beter.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |