Ik ga slapen en morgen moet je wel wat aardiger zijn vind ikquote:Op dinsdag 20 juli 2004 00:49 schreef BVO het volgende:
Kut, m'nom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.doet het niet meerJa toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies..Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Vrouwen..quote:Op dinsdag 20 juli 2004 00:54 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Ik ga slapen en morgen moet je wel wat aardiger zijn vind ikom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Truste!quote:Op dinsdag 20 juli 2004 00:55 schreef ZOWIEE het volgende:
He he, nou precies op tijd om te zeggen dat ik ga slapen.
om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Slaap lekker Malcolmquote:Op dinsdag 20 juli 2004 00:55 schreef BVO het volgende:
[..]
Vrouwen..om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies..Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies..Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Jij ook Tessa.quote:Op dinsdag 20 juli 2004 00:56 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Slaap lekker Malcolmom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Van jouw kant is dat schijnbaar een compliment, dus bedanktquote:Op dinsdag 20 juli 2004 00:58 schreef BVO het volgende:
[..]
Jij ook Tessa.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies..Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:Op dinsdag 20 juli 2004 00:59 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Van jouw kant is dat schijnbaar een compliment, dus bedanktom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:Op dinsdag 20 juli 2004 01:00 schreef BVO het volgende:
[..]om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies..Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:Op dinsdag 20 juli 2004 01:01 schreef Tania18 het volgende:
[..]
ik accepteer de cookies.
Die smiley verpest het meteen weerom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Volgens mij heb ik een rothumeur vanavond dus nu ga ik ECHT slapenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Inderdaadquote:Op dinsdag 20 juli 2004 10:21 schreef Svensational het volgende:
Trouwens, in Australie hebben ze ook internet hoorom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
waarom Melbourne??quote:Op dinsdag 20 juli 2004 10:34 schreef Dizer het volgende:
OOh ennuh... Sven gaat dit jaar maar ik ga volgend jaarom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ik welquote:Op dinsdag 20 juli 2004 10:34 schreef Dizer het volgende:
[..]
Inderdaadom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Maar wie zegt dat we online komen? Ik ga geen 1000 euro ticket betalen om vanuit australie op fok te gaan chatten. Uiteraard maak ik wel een weblog aan en dan kan iedereen lezen hoe en watom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
En ik dan hequote:Op dinsdag 20 juli 2004 00:21 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Iedereen die ik ken hier heeft al eens in de titel gestaanom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Volgende is voor jouquote:Op dinsdag 20 juli 2004 11:19 schreef Bupatih het volgende:
[..]
En ik dan heom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Familie en vrienden wonen daar. Maar ik ga dan samen met een paar mensen doorreizen door Aussiequote:Op dinsdag 20 juli 2004 10:46 schreef niksan het volgende:
[..]
waarom Melbourne??om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop