Ik val meer op het Zuid-Europese soortquote:Op vrijdag 9 juli 2004 13:05 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Mij wel.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies..Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ik val op van die chique types of op van die nonchalante net-niet-alto's.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies..Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Bovendien zijn donker haar en blauwe (of groene) ogen het mooiste. En dat heeft Sophie. En Tania ook.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.!Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:Op vrijdag 9 juli 2004 13:10 schreef BVO het volgende:
Ben ik de enige die Tania18 opom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.TessaJa toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.uit De Bus vind lijken?Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies..Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Is een compliment.quote:Op vrijdag 9 juli 2004 13:10 schreef Tania18 het volgende:
[..]
om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Moet dat nou?
Jaaa! Tessa!quote:Op vrijdag 9 juli 2004 13:10 schreef BVO het volgende:
Ben ik de enige die Tania18 opom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.TessaJa toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.uit De Bus vind lijken?Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies..Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Tommerd begon over lippen en Sophie-Ellis Bextorquote:Op vrijdag 9 juli 2004 13:03 schreef niksan het volgende:
moet dat nou zo??om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies..Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Zoe was knapquote:Op vrijdag 9 juli 2004 13:11 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Jaaa! Tessa!om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies..Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ik was een beetje verliefd op Tessa altijd.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.. En het jaar daarna op Zoe.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Maar ik vind Tania niet op Tessa lijken.
Oh.quote:Op vrijdag 9 juli 2004 13:11 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Jaaa! Tessa!om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies..Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ik was een beetje verliefd op Tessa altijd.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.. En het jaar daarna op Zoe.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Maar ik vind Tania niet op Tessa lijken.
Neequote:Op vrijdag 9 juli 2004 13:13 schreef Svensational het volgende:
Tom, had je geen pic van Tania in de OP kunnen zetten? Als ik naar een fotoboek toega duurt dat meestal een tijdje voor ie geladen isom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies..Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Mariskaquote:Op vrijdag 9 juli 2004 13:13 schreef BVO het volgende:
[..]
Oh.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies..Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Die Zoe vond ik een muts. Die Mariska (toch?om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies..) was in die versie leukerJa toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Tessa is denk ik m'n favoriet van alle BB's en DB's bij elkaarom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies..Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Dan doe ik het zelf welquote:Op vrijdag 9 juli 2004 13:13 schreef Chagerijntje het volgende:
[..]
Neeom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:Op vrijdag 9 juli 2004 13:15 schreef Svensational het volgende:
[..]
Dan doe ik het zelf welom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies..Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Jaaa, ik wilde haar al vergelijken met Diane maar ik kon niet op haar naam komenquote:Op vrijdag 9 juli 2004 13:16 schreef Tom_Tom- het volgende:
[afbeelding]
En Mariska was inderdaad die hysterische. Een soort van Diane, maar dan anders. Geweldig mens. Met Koen toen.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies..Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Oh god, dat was al helemaal gruwelijk.quote:Op vrijdag 9 juli 2004 13:17 schreef BVO het volgende:
Jaom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies..Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Met dat liedje voor haar vaderom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies..Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ik moet toch eens betere foto's laten makenquote:Op vrijdag 9 juli 2004 13:19 schreef Svensational het volgende:
Hier is ze. Onze lieftallige Tania18 (maar ze is al 21!!!)
[afbeelding]om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop