Ja he. Ik vind het de leukste soort honden maar ja ik ben er mee opgegroeid dus ik ben bevooroordeeld.quote:Tania18:
En Boxers zijn [zo’n duimen in de lucht smilie]
ey snel editen hequote:Op woensdag 25 augustus 2004 21:59 schreef BVO het volgende:
Staan er gewoon tussen hoor..
quote:Wat zijn we toch allemaal zeker van onszelf.. alleen Svurno ziet zichzelf in de finale staan..![]()
Jeetje BVO, nou lig je er straks uit vanwege Svensationals hormonen. Dat is toch geen fijne/eerlijke manier om te verliezen he. Misschien een mooie schaar meenemen op de eerste SC ontmoeting en zijn ballen eraf knippen. Zoete wraak.quote:Op woensdag 25 augustus 2004 22:39 schreef Svensational het volgende:
Mijn stem gaat naar....Tania18
En het is niet omdat zij wel op mij gestemd heeft en BVO niet. Emma is gewoon ehhh...
quote:Op woensdag 25 augustus 2004 22:51 schreef Dada het volgende:
[..]
Jeetje BVO, nou lig je er straks uit vanwege Svensationals hormonen. Dat is toch geen fijne/eerlijke manier om te verliezen he. Misschien een mooie schaar meenemen op de eerste SC ontmoeting en zijn ballen eraf knippen. Zoete wraak.
Nou moeten jullie ophouden hoor met die nonsens!!!quote:Ik had verwacht dat je op Svurno zou kiezen. Hij is veel populairder dan ik
neeeee, dat is sneu!quote:Op woensdag 25 augustus 2004 22:55 schreef timbob het volgende:
Snel! volposten voordat chris terugkomt
Zoals het er nu naar uitziet wordt dat idd de finale!quote:Op woensdag 25 augustus 2004 22:58 schreef Dada het volgende:
Ik had 4 stemmen tegen Tania, een hele prestatie vind ikzelf. Maar tja als je BVO heet dan gelden er andere regels. En niets tegen jou ofzo he Svensational maar ik denk dat de finale tussen BVO en Dizer zal gaan. Hou niet de stand bij ofzo hoor, gewoon op gevoel, die twee zijn het populairst volgens mij
Ik ben het alquote:Op woensdag 25 augustus 2004 22:59 schreef Dada het volgende:
Trouwens mooie avatar heb jij. Joss Stone is echt zo’n meisje waar ik verliefd op kan worden.
Ik vind sowieso dat we dit Tournament niet al te serieus moeten nemen. Ik word echt niet boos ofzo omdat Dizer van mij wint of omdat BVO niet op mij stemt...quote:Op woensdag 25 augustus 2004 22:58 schreef Dada het volgende:
En niets tegen jou ofzo he Svensational
quote:Joss Stone date met zoon legendarische Motown producer
zondag 25 juli 2004 16:19
Joss Stone heeft een nieuwe lover. De gelukkig is songwriter Beau Dozier, zoon van de legendarische Motown producer Lamont Dozier. De twee verschenen afgelopen woensdag hand in hand bij de uitreiking van de 'Music For Youth' Awards. Joss wist daar alle aandacht op zich te vestigen. Niet omdat Beau haar date was, maar omdat ze blootsvoets op de Awarduitreiking verscheen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |