Maar dat is voor mij geen optie.quote:Op woensdag 18 augustus 2004 14:16 schreef Christine het volgende:
BVO, je hebt niet een optie "Geen Hind-avatar" in de poll gezet... nu kan ik niet op mijn favoriet stemmenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Dan stem ik ook niet hoorquote:Op woensdag 18 augustus 2004 14:17 schreef BVO het volgende:
[..]
Maar dat is voor mij geen optie.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies..Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Welkomquote:Op woensdag 18 augustus 2004 14:22 schreef dunn0w het volgende:
TVP
Nee.quote:Op woensdag 18 augustus 2004 14:26 schreef BVO het volgende:
Het is ook slechts een adviserende poll,... het resultaat is niet bindend...om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies..Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Zit er echt geen een bij die je wel leuk vindt?om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies..Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Het zit je wel hoog he, van die fansite?quote:Op woensdag 18 augustus 2004 14:34 schreef Christine het volgende:
[..]
Nee.
Ik vind ze allemaal te ver af... ik houd zelf meer van "dichtbij-avatars".
Maarja, dan nog... het blijft hindom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Wacht maar af...quote:Op woensdag 18 augustus 2004 14:37 schreef BVO het volgende:
Het zit je wel hoog he, van die fansite?om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies..Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies..Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ik geloof nog steeds niet dat ik mijn tijd heb verdaan met die onzinquote:Op woensdag 18 augustus 2004 15:08 schreef Christine het volgende:
Oké BVO... ik ben ook even creabea geweest:
[afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding]
En dan mijn persoonlijke favorieten:
Die is leukquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop