copy paste hequote:Op woensdag 11 augustus 2004 13:27 schreef BVO het volgende:
21om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies..Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Die Spaanse heb ik ja.quote:Op woensdag 11 augustus 2004 13:28 schreef Bupatih het volgende:
BVO, heb je die nummers van de minidisco??
Welke spaanse??quote:Op woensdag 11 augustus 2004 13:29 schreef BVO het volgende:
[..]
Die Spaanse heb ik ja.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies..Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Wil je ze hebben dan?om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies..Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
* Bupatih gaat even kijken of 'ie de anderen ook kan vinden.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies..Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ik zit nu op me pc zonder msnquote:Op woensdag 11 augustus 2004 13:42 schreef Bupatih het volgende:
Beev, kom eens onlineom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Mag ik een hind??quote:Op woensdag 11 augustus 2004 13:44 schreef BVO het volgende:
Ik ben nu trouwens sowieso weg, kijken of er in Nederland nog wat boeiends is gebeurdom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies..Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Jullie raden trouwens nooit wie er in mijn introductieweek op school op komt tredenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies..Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:Op woensdag 11 augustus 2004 13:48 schreef dunn0w het volgende:
tvp
kleine toevoeging voor niksan:om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies..Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Die vindt 'TVP' nooit genoeg namelijk..om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies..Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Zal wel lukken denk ikquote:Op woensdag 11 augustus 2004 13:50 schreef niksan het volgende:om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.have fun!Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:Op woensdag 11 augustus 2004 13:49 schreef dunn0w het volgende:
Ik ga naar een verjaardag en daarna op Vakantie..... dagdag iedereen!
mis je d'r ook al zo?quote:Op woensdag 11 augustus 2004 15:09 schreef ZOWIEE het volgende:
Doei Dunn0w!om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop