Dat meot ie dan vooral in de laatste post zeggen. Toen had ik mijne net gepostquote:Op donderdag 19 augustus 2004 23:09 schreef Duiveltja het volgende:
Dizer was al bezig
En ik was zo leuk bezig met een geschiedenis verhaalquote:Op donderdag 19 augustus 2004 23:09 schreef Svensational het volgende:
Moet je maar sneller zijn Dizer
Dat stukje waar Inge zei "...een beetje negatief.." hebben ze ook niet meer laten zien.quote:Op donderdag 19 augustus 2004 23:09 schreef ZOWIEE het volgende:
Die verslaggever was zeker een eikel!
Je moet ook niet posten terwijl de andere al open is. Ik was aan het wachten totdat de vorige dicht gingquote:Op donderdag 19 augustus 2004 23:09 schreef Svensational het volgende:
[..]
Dat meot ie dan vooral in de laatste post zeggen. Toen had ik mijne net gepost
Jij en BVO openen ze altijd alquote:Op donderdag 19 augustus 2004 23:09 schreef Dizer het volgende:
[..]
En ik was zo leuk bezig met een geschiedenis verhaal
EN jij bent eerder
Toen ik zag dat ie dicht was postte ik mijn topic. Daarna las ik de laatste post pas. Dat bedoel ik. Ik heb dus netjes gewachtquote:Op donderdag 19 augustus 2004 23:10 schreef Dizer het volgende:
[..]
Je moet ook niet posten terwijl de andere al open is. Ik was aan het wachten totdat de vorige dicht ging
Toen besefte die verslaggever ook een beetje dat hij haar een beetje aan het beledigen wasquote:Op donderdag 19 augustus 2004 23:11 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
Jaaaa, dat was wel leuk he?
Ik dacht dat jij van rellen hield?quote:Op donderdag 19 augustus 2004 23:11 schreef Duiveltja het volgende:
Dizer opent dan wel deel 30
OK?
Dat zeggen ze allemaalquote:Op donderdag 19 augustus 2004 23:12 schreef Svensational het volgende:
[..]
Toen ik zag dat ie dicht was postte ik mijn topic. Daarna las ik de laatste post pas. Dat bedoel ik. Ik heb dus netjes gewacht
owja.quote:Op donderdag 19 augustus 2004 23:13 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij van rellen hield?
Gelukkig let ik op PI'squote:Op donderdag 19 augustus 2004 23:15 schreef Dizer het volgende:
[..]
Dat zeggen ze allemaal
Zowieezo de NOS en goede verslaggeving hebben nooit hand in hand gelopen. Voor die combinatie moet je bij de BBC zijn.quote:Op donderdag 19 augustus 2004 23:18 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
Ja joh, het was gewoon een eikel, daarna ging hij weer slijmen bij dr
aha en hoe zit dat nu?quote:Op donderdag 19 augustus 2004 23:19 schreef Dizer het volgende:
Nee, dat wou niemand
En ik begon met:
Als BVO, Niksan, Dada, Svensational en de rest komt, kom ik ook en toen was de rest daar ook gelijk mee eens en nooit wat van gekomen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |