Nee hoor, al sinds half 11quote:Op maandag 30 augustus 2004 12:25 schreef Duiveltja het volgende:om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Nu pas wakker?
Ik vond het meestal nog leuker dan Idolsquote:Op maandag 30 augustus 2004 12:29 schreef Tania18 het volgende:
In de ban van Expeditie Robinsonom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ik volg het meestal maar halfquote:Op maandag 30 augustus 2004 12:30 schreef BVO het volgende:
[..]
Ik vond het meestal nog leuker dan Idolsom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies..Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Sowieso werd het wel weerns tijd voor een beetje leuke tv.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies..Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Dat doe ik ook altijd, pc aan en ff doelloos zappen.quote:Op maandag 30 augustus 2004 12:28 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Nee hoor, al sinds half 11 :')
Maar toen heb ik nog anderhalf uur tv liggen kijken ofzoom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Was het nog leuk op school?
Heb je een goed rooster?quote:Op maandag 30 augustus 2004 12:31 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Dat doe ik ook altijd, pc aan en ff doelloos zappen.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Het was wel weer leuk om iedereen weer ff te spreken, verder was het niet heel erg boeiend allemaal.
ja best ok.quote:Op maandag 30 augustus 2004 12:36 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Heb je een goed rooster?
Het wordt trouwens wel tijd dat ik eens wat nuttigs ga doenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Jij had de geweldig leuke Svurno tegenover je.quote:Op maandag 30 augustus 2004 13:19 schreef Bupatih het volgende:
Wow...is ook een prestatie opzich:
onder Static komen, die alleen in de SC-topics komt om te melden dat ie het topic sticky heeft gemaakt.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:Op maandag 30 augustus 2004 13:20 schreef Duiveltja het volgende:
Dat is de dochter van Hogan en ze is 16om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Dat is dan ook wel waarquote:Op maandag 30 augustus 2004 13:20 schreef BVO het volgende:
[..]
Jij had de geweldig leuke Svurno tegenover je.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies..Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Waarr????quote:Op maandag 30 augustus 2004 13:24 schreef Christine het volgende:
Haai mensenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Hallo nummer 10quote:Op maandag 30 augustus 2004 13:24 schreef Christine het volgende:
Haai mensenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Lang geleden Bupatihquote:Op maandag 30 augustus 2004 13:25 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Hallo nummer 10om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
You may call me number 16quote:Op maandag 30 augustus 2004 13:26 schreef Christine het volgende:
[..]
Lang geleden Bupatihom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
6 september pas.quote:Op maandag 30 augustus 2004 13:27 schreef Christine het volgende:
Allemaal weer voor het eerst naar school vandaag?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop