Jij begonquote:Op donderdag 16 september 2004 15:35 schreef Tom_Tom- het volgende:
Krijgen we nu alweer ruzie, Svennie?
Het is gewoon overbodig.quote:Op donderdag 16 september 2004 15:35 schreef Christine het volgende:
Het wachtkamer-idee is trouwens afkomstig van de tijd dat Tomtom heel fok nog niet had ontdekt.
Ik heb na die ene (oke twee keer met dezelfde jongen) nooit meer aan internetliefdes gedaanquote:Ik ken mijn huidige vriend via internet
Huilie.quote:Op donderdag 16 september 2004 15:36 schreef Svensational het volgende:
Jij begon
quote:Op donderdag 16 september 2004 15:36 schreef Tania18 het volgende:
Ik heb na die ene (oke twee keer met dezelfde jongen) nooit meer aan internetliefdes gedaan
![]()
De wachtkamer was een fenomeen in het BB forum... de voorloper van SHO.quote:Op donderdag 16 september 2004 15:36 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Het is gewoon overbodig..
Buiten ShowChat is SHO gewoon een serieus forum..
Kijk maar in m'n handtekeningquote:Op donderdag 16 september 2004 15:36 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Huilie.
Wanneer rot je op naar Australie?.
Jaja.quote:Op donderdag 16 september 2004 15:37 schreef Christine het volgende:
De wachtkamer was een fenomeen in het BB forum... de voorloper van SHO.
Als modje moet je je geschiedenis kennen.
Nietusquote:Op donderdag 16 september 2004 15:38 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Jaja..
Maar het is gewoon overbodig, Christientje.
jahoorquote:Op donderdag 16 september 2004 op een tijdstip schreef Christine het volgende:
[..]
Reclamebureau?
Doen jullie ook afstudeeropdrachten voor communicatiestudenten?
(Je weet maar nooit )
Ssstt wat er tussen ons is, is geheim toch?!?quote:Op donderdag 16 september 2004 15:36 schreef Svensational het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 16 september 2004 15:40 schreef Tom_Tom- het volgende:
Regel 1. De mod heeft altijd gelijk.
Regel 2. Tomtom niet.quote:Op donderdag 16 september 2004 15:40 schreef Tom_Tom- het volgende:
Regel 1. De mod heeft altijd gelijk.
Regel 3. Het is Tom_Tom-, geen Tomtomquote:Op donderdag 16 september 2004 15:41 schreef Christine het volgende:
[..]
Regel 2. Tomtom niet.
Regel 4. Door moderatoren die hun klassiekers niet kennen wil ik niet eens serieus genomen worden.quote:Op donderdag 16 september 2004 15:41 schreef Tom_Tom- het volgende:
Regel 3. Mensen die mijn naam incorrect spellen neem ik niet serieus.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |