Showchat is nog maar een paar maanden oud, de GTST topics al een paar jaar.quote:Op zaterdag 27 november 2004 16:16 schreef Orginial het volgende:
Wat me trouwens opvalt dat alle lang lopende topics allemaal de 100 paseren.Zijn die allemaal tegelijk van start gegaan?
Lees: GTST,ONM & Showchat.
Jaar?quote:Op zaterdag 27 november 2004 16:18 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Showchat is nog maar een paar maanden oud, de GTST topics al een paar jaar.
Ja.quote:Op zaterdag 27 november 2004 16:19 schreef Orginial het volgende:
[..]
Jaar?![]()
Je moet in groep 24 evenquote:Op zaterdag 27 november 2004 16:19 schreef BVO het volgende:
Mooi..
Ik zie nu pas dat God is a DJ van Pink er niet bij staat..
Terwijl ik die wel genomineerd had..
En anders stuur ik 'm wel op MSN.quote:Op zaterdag 27 november 2004 16:20 schreef Tom_Tom- het volgende:
Je moet in groep 24 even. Run.
. van
. Snow Patrol.
. ook dik maken. Je kent het niet, dat boeit niet, maar het is misschien wel de beste single van 2004.
Gedaan, ga hem gelijk ff downen dan.quote:Op zaterdag 27 november 2004 16:20 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Je moet in groep 24 even. Run.
. van
. Snow Patrol.
. ook dik maken. Je kent het niet, dat boeit niet, maar het is misschien wel de beste single van 2004.
Gwen Stefaniquote:Op zaterdag 27 november 2004 16:23 schreef Tom_Tom- het volgende:
Ik luister nu Breathe Easy van de Sugababes.
De Sugababes waren op Pinkpop echt verrassend goed.. Ik weet alleen niet meer of ze deze ook deden. Ik geloof van wel.
.
Dat is toch de laatste single? Mooi nummer.quote:Op zaterdag 27 november 2004 16:23 schreef Tom_Tom- het volgende:
Ik luister nu Breathe Easy van de Sugababes.
De Sugababes waren op Pinkpop echt verrassend goed.. Ik weet alleen niet meer of ze deze ook deden. Ik geloof van wel.
.
Nee, het is een albumtrack van Angels With Dirty Faces. Geen single geweest.quote:Op zaterdag 27 november 2004 16:25 schreef BVO het volgende:
Dat is toch de laatste single? Mooi nummer..
Mischien omdat...het plaatje 96x96 is..quote:Op zaterdag 27 november 2004 16:34 schreef Orginial het volgende:
Ik word gek,
ik wil http://www.messengerfreak.nl/avatars/kerst/kerst-----9.jpg als avatar maar hij doet het gewoon niet!![]()
quote:Op zaterdag 27 november 2004 16:37 schreef Bupatih het volgende:
Hallo, daar ben ik weer.
Of missen jullie mij niet deze keer?
Net wel ffquote:Op zaterdag 27 november 2004 16:40 schreef Orginial het volgende:
[..]
niet.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |